Omdat we niet testen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En waarom hadden we dat dan nog niet door?
Welke 44?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:40 schreef byah het volgende:
Van die 44 patienten liggen er maar 2 in het ziekenhuis, wat een paniek
Zeeland, Friesland en Groningen zijn dus nog overquote:
Nee, als de RIVM het niet doet, dan ik ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je al klaar om alle 40+ slachtoffers van info te voorzien?
Niks aan het handje Greys! Gewoon een inhaalslag, geen nieuwe besmettingen, gewoon wat willekeurige mensen die zich nu opeens pas melden.quote:
Is dat nou Utrecht waar er 9 zijn?quote:
Durf je nog uit je bunker?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef polderturk het volgende:
TIPS
Open deurklinken met je elleboog ipv met je hand
Als je een hond hebt, laat hem dan niet anderen en daarna je eigen gezicht en handen likken.
In je op gekomen dat het aantal besmettingen misschien wel eens vele malen hoger kan liggen dan het aantal wat er getest is wereldwijd?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Als het 10.000 zou zijn zou het betekenen dat er 1500 mensen in het ziekenhuis zouden liggen met klachten, waarvan 600 op een IC.
Als de cijfers van 15% opgenomen en 6% op IC kloppen natuurlijk.
Lekker blijven volhouden dat je niet besmet kan zijn als je niet in een risicogebied bent geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo'n kaartje met gemeenten heeft ook geen nut.
In Nederland reist iedereen dagelijks kris-kras het hele land door. Je kunt op 1 dag alle provincies moeiteloos bezoeken.
#brandhaardquote:15:44
In Loon op Zand is opnieuw iemand besmet met het coronavirus. Het gaat om iemand die gelinkt is aan de eerdere vijf mensen met het virus in het dorp, zo laat de gemeente weten.
Tsja, Zweden en Noorwegen zijn ook ineens flink gestegen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker blijven volhouden dat je niet besmet kan zijn als je niet in een risicogebied bent geweest
Ondertussen staat Nederland op nummer 15 wat betreft het aantal besmettingen, binnen een week.
Ja, omdat we hier uitvoerig testen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker blijven volhouden dat je niet besmet kan zijn als je niet in een risicogebied bent geweest
Ondertussen staat Nederland op nummer 15 wat betreft het aantal besmettingen, binnen een week.
Dat gehaat op het RIVM begint echt lachwekkend te worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks aan het handje Greys! Gewoon een inhaalslag, geen nieuwe besmettingen, gewoon wat willekeurige mensen die zich nu opeens pas melden.
Aldus RIVM/Bruins.
Preppers:quote:
Houten, denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Is dat nou Utrecht waar er 9 zijn?
Als er wereldwijd besmettingen gemist worden blijven de gemiddelden gelijk ....quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In je op gekomen dat het aantal besmettingen misschien wel eens vele malen hoger kan liggen dan het aantal wat er getest is wereldwijd?
Misschien kunnen we op het Songfestival de puntentelling ook aanpassen en scores meten in aantal besmettingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Zweden en Noorwegen zijn ook ineens flink gestegen.
We motten een muur bouwen om Nederland heen ja! En de Mexicanen betalen. #jekomternietinquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gehaat op het RIVM begint echt lachwekkend te worden.
Die bovenste is wel een mooie voor de OPquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zullen zich vast zo voelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz.
enz.
enz.
enz.
Dat is het al dagen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:42:46"Wanneer de besmettingen te snel oplopen is er onvoldoende capaciteit om kwetsbaren goed te verplegen." https://t.co/XfpKozJ4ue reageer retweet
quote:Als het coronavirus zo om zich heen grijpt dat meer dan 1000 tot 1200 kwetsbare patiënten in een geïsoleerde omgeving verpleegd moeten worden, ontstaan er grote problemen. Dat staat in een verslag van een bijeenkomst van dinsdag van de ministers Bruins (Volksgezondheid) en Grapperhaus (Justitie) met 25 burgemeesters, de voorzitters van de veiligheidsregio’s.
Den Haag nog niksquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja net als op de KNVB die we dan KNJB noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:46 schreef KingRadler het volgende:
we hebben toch het recht om RIVM te haten
Wat nu weer?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van dit topic.
Dat zit er dik in. Ook niet zo gek natuurlijk, je kunt niet alles standby hebben voor elk scenario.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:42:46"Wanneer de besmettingen te snel oplopen is er onvoldoende capaciteit om kwetsbaren goed te verplegen." https://t.co/XfpKozJ4ue reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef Jane het volgende:
Nou, 1 troost... als het klopt dat onze testcapaciteit 400x per dag is, dan kunnen we nooit boven dat aantal uitkomen.
lijkt me ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Ook niet zo gek natuurlijk, je kunt niet alles standby hebben voor elk scenario.
Ik ook. Wat een overdreven aanstellerij hier voor een virusje wat geen reet voorstelt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is toch standaard Boze Witte Man gedrag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen nieuws, maar ergens toch wel ongemakkelijk dit daadwerkelijk vanuit de overheid te horen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 05-03-2020 om 15:42:46"Wanneer de besmettingen te snel oplopen is er onvoldoende capaciteit om kwetsbaren goed te verplegen." https://t.co/XfpKozJ4ue reageer retweet
Je moet toch iets hebben om over te kletsen right? Beetje aandikken, beetje paniekzaaien. Lekker man.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een overdreven aanstellerij hier voor een virusje wat geen reet voorstelt.
Echt ongelofelijk
Ik mag hier net zo goed mijn mening geven als alle scaremongers dat doen natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Wel raar, mensen die dit niks vinden hoeven hier toch niet te komen?
We gaan toch ook niet allemaal naar het "wie is de mol" forum om te roepen "het is maar een spelletje" ?
Jij bent de mol!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om over te kletsen right? Beetje aandikken, beetje paniekzaaien. Lekker man.
quote:
Ik wel hoor. Maar m'n zorgen om mijn 70+ ouders worden wel elke dag groter.quote:
Ik snap vooral niet wat ze nou nog meer zouden moeten doen. Hele economie plat leggen? Voor hoe lang? Mensen denken in korte termijn, maar zoiets kan je niet vol houden tot er een vaccin is. Sommige maatregelen zijn misschien handig, maar uiteindelijk is dit virus toch niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |