Duuh, blijven ze ook uit de Drie Gezusters is een betere vraag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Vindicaters zouden zaterdag terugreizen, maar stappen nu vrijdagmiddag in de bus. Ze komen zaterdag aan in Groningen. In overleg met de universiteit zullen de studenten na thuiskomst twee weken geen college volgen.
Doe ik!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang je maar wel naar mijn uitvaart komt.
In de OP staan meerdere linkjes. Of bedoel je percentage besmet t.o.v het land?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Is er een site met een overzicht van landen en besmetten aantal?
Dit lijkt me in Nederland inderdaad het geval. Nog steeds goed om mensen die verschijnselen vertonen in quarantaine te zetten, de besmettingskans is ovenredig groter bij meer verschijnselenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier in Engeland is al toegegeven dat dit het geval is en plannen zijn daar op aangepast.
Vooral niet naar Blauwe Engel gaan! Al heet dat nu anders geloof ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duuh, blijven ze ook uit de Drie Gezusters is een betere vraag.
Ik woon in Agga. Heb niks met die kutstudenten te makenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef Noek het volgende:
Alsof ze veel college gaan volgen. Ik hoop dat ze bij Wollah in quarantaine gaan.
twitter:gooieneemlander twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:18:34Inwoners van Soest en Stichtste Vecht besmet met coronavirus https://t.co/Ko7eZsODfm https://t.co/wgMXWClWiK reageer retweet
Box ouwequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik woon in Agga. Heb niks met die kutstudenten te maken
Ik gun je ze alle 900.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik vind thewuhanvirus.com erg prettig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Is er een site met een overzicht van landen en besmetten aantal?
Er kunnen Agganezen bijzitten die in Groningen studeren ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef wollah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier in Engeland is al toegegeven dat dit het geval is en plannen zijn daar op aangepast.
Sterkte!twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:19:41The update on new coronavirus cases in the UK has been delayed. "Today's figures will be published later this afternoon," says the Department of Health reageer retweet
Oh thx. Ik scroll er altijd snel doorheen want tldr.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef joyvke het volgende:
[..]
In de op staan meerdere linkjes. Of bedoel je percentage besmet t.o.v het land?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:gooieneemlander twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:18:34Inwoners van Soest en Stichtste Vecht besmet met coronavirus https://t.co/Ko7eZsODfm https://t.co/wgMXWClWiK reageer retweet
quote:In de gemeenten Soest en Stichtse Vecht is het coronavirus opgedoken. Inwoners van deze plaatsen zijn positief getest op het besmettelijke virus, meldt de GGD Utrecht donderdagmiddag. In Soest gaat het om vier personen. In Stichtste Vecht om twee inwoners.
Ja, als iedereen op de wereld het binnen nu en een paar weken krijgt wel ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
40% besmetting en 2% dood is 56 miljoen mensen he hans (op 7 miljard)
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:19 schreef Noek het volgende:
Alsof ze veel college gaan volgen. Ik hoop dat ze bij Wollah in quarantaine gaan.
Boeiend neef. Ik ben niet bang voor die virusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Er kunnen Agganezen bijzitten die in Groningen studeren ...
Thx.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind thewuhanvirus.com erg prettig.
L-type?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Dus de L type of het virus gaat nu rondt in Europa? Deze is minder besmettelijk en minder gevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |