40% besmetting en 2% dood is 56 miljoen mensen he hans (op 7 miljard)quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, gezond realisme is op zich prima.
Het is ook niet zwart-wit uiteraard. Ik bedoel, het is wel duidelijk dat er iets aan de hand is. Aan de andere kant zitten we ook niet met 30 miljoen doden over een half jaar zoals sommigen hier hebben voorspeld.
Studentengrapjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Het pand van Vindicat
https://www.rtvnoord.nl/n(...)n-deur-Vindicat-pand
Had vandaag kriebel in mijn keel op mijn werk maar durfde niet echt te hoesten, dus toen werd het na een half uur een hoestbuiquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:11 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Wat hoesten, maar niet noemenswaardig.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je persoonlijk niet bang bent en het mee vindt vallen so far is daar niks mis mee. Zeker als je dat normaal zegt en waarom je dat vindt/denkt. Sterker nog, dat kan best relativerend en voor sommigen wellicht zelfs geruststellend werken.![]()
ELKE fucking post van iemand die zich persoonlijk gewoon zorgen maakt om ouders ofzo afdoen als HOU OP MET KRIJSEN DAT IEDEREEN ERAAN GAAT PANIEKVOGELLL (terwijl iemand dat helemaal niet doet) is gewoon - zoals Noek zegt - ziek dom, slecht lezen en onnodig getroll.
#coronedquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Had vandaag kriebel in mijn keel op mijn werk maar durfde niet echt te hoesten, dus toen werd het na een half uur een hoestbui
Wat een leuk verhaal he?
Hehe lol, 0 aanpassing dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Vindicaters zouden zaterdag terugreizen, maar stappen nu vrijdagmiddag in de bus. Ze komen zaterdag aan in Groningen. In overleg met de universiteit zullen de studenten na thuiskomst twee weken geen college volgen.
Voor mijzelf niet verrassend. Landelijk 2x PVV gestemd en lokaal al 3x PvdD. Komt dus precies uit zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:07 schreef Kyran het volgende:
Dat ik nog eens met PVV en PvdD eens zou zijn
Echt he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Toefjes het volgende:
Wel raar, mensen die dit niks vinden hoeven hier toch niet te komen?
We gaan toch ook niet allemaal naar het "wie is de mol" forum om te roepen "het is maar een spelletje" ?
Dit dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk vergaat de wereld niet en tuurlijk verwacht ik niet dat er hele steden/dorpen in een lockdown gaan (of moeten). Ik was alleen altijd van mening dat wij hier veel sneller op zouden inspelen, omdat wij een relatief hoge kennis en kunde hebben in dit landje van ons. Uiteindelijk valt dit dus vies tegen.
Ik lees hier net van het orakel Wollah dat het minder gevaarlijk is dan een griepje dus ze zijn gestopt met het maken van een vaccin.quote:
Zolang je maar wel naar mijn uitvaart komt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen maar dat komt niet heel aardig over; iets met kaartje sturen voor uitvaart
Hoop natuurlijk dat je nog lang en gelukkig leeft
Dus hebben ze tijd in overvloed om er op uit te gaan en de corona over een groot gebied te gaan verspreiden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Vindicaters zouden zaterdag terugreizen, maar stappen nu vrijdagmiddag in de bus. Ze komen zaterdag aan in Groningen. In overleg met de universiteit zullen de studenten na thuiskomst twee weken geen college volgen.
Hier in Engeland is al toegegeven dat dit het geval is en plannen zijn daar op aangepast.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:09:51Microbioloog @:MarcBonten vreest dat de ’geest uit de fles is’. 'Het lijkt erop dat we in de overgangsfase zitten van alleen besmettingen door import uit het buitenland naar mensen die elkaar nu besmetten'. Artikel @:ariannemantel https://t.co/PnbHqdEceV reageer retweet
Ze hebben nu een dag langer om ons allen te voorzien van wat Coronaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus hebben ze tijd in overvloed om er op uit te gaan en de corona over een groot gebied te gaan verspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |