Terechte klacht welquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Waarom doet iedereen ineens mee aan deze zwaar matige act?
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Oh wacht ik dacht dat er terechte act stond
Ja maar waarom is dat gelinkt aan theisme? Dat staat toch niet altijd gelijk aan iets goddelijks?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er is ook een bepaalde geleefde ervaring, een gevoel, etc.
Nee, maar dat is het punt ook niet. Het hoeft niet gelinkt te zijn, maar het kan wel en het kan op een redelijke, rationele wijze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat gelinkt aan theisme? Dat staat toch niet altijd gelijk aan iets goddelijks?
Valt wel mee koukleum.quote:
Moet ik je komen opwarmen 😏😏😏quote:
Het klinkt als een soort verdediging van religie. Waar an sich niks mis mee is verder.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het punt ook niet. Het hoeft niet gelinkt te zijn, maar het kan wel en het kan op een redelijke, rationele wijze.
Jij laat menig vrouw smeltenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef dud0r het volgende:
God die was zelfs voor mij te makkelijk om te maken
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat menig vrouw smelten
Maar smelten is ook niet nodig, dan blijft er zo weinig van me over. :Squote:
Wel makkelijker op te likkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar smelten is ook niet nodig, dan blijft er zo weinig van me over. :S
Sorry ik zal me gedragen.quote:
Het is dan ook een verdediging van religie ten overstaande van mensen die menen dat religie irrationeel isquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het klinkt als een soort verdediging van religie. Waar an sich niks mis mee is verder.
Kun jij ook wel gebruikenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat menig vrouw smelten
Ik ben WOEDEND!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GRAPPIE GRAPPIE niet boos worden oké
Ja snap ik. Zaterdag ADO even oprollen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heik ben al een tijdje in zeer goede stemming
Helaas wel. Maar voor het goede doel!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Zaterdag ADO even oprollen.
Heerenveen kampioen!quote:
Makkie!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar voor het goede doel!!!
ADO is rijp voor de KKD, als je die al niet verslaat...quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja,dat dachten we wel vaker. Maar toch na winterstop ook moeite gehad
Utrecht verloor ook van RKCquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO is rijp voor de KKD, als je die al niet verslaat...
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er niet zoveel verstand van.
Sooooow. TR gezet voor beledigenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk waar heb je überhaupt verstand van
En afgevinktquote:
Gilfsquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk waar heb je überhaupt verstand van
Ja preciesquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godzijdank. Ja je weet het momenteel niet he met dat griepje.
Maar goed je weer te zien, vriendje. Ik heb vanavond geen zin in Netflix dus denk dat ik even meekijk naar fey-nac.quote:
Makkie vanavondquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar goed je weer te zien, vriendje. Ik heb vanavond geen zin in Netflix dus denk dat ik even meekijk naar fey-nac.
Ik vind het wel wat hebben, sowieso een finale is altijd wel leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit die hele beker mij geen ene hol.
Ja achquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, sowieso een finale is altijd wel leuk
Om live mee te maken in het stadion wel. Op tv ga ik het niet kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, sowieso een finale is altijd wel leuk
Kijk je ook geen EK OF WK finale dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om live mee te maken in het stadion wel. Op tv ga ik het niet kijken.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om live mee te maken in het stadion wel. Op tv ga ik het niet kijken.
Dan wel, en de wedstrijden van het Belgisch elftal op eindrondes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk je ook geen EK OF WK finale dan?
Wil je even normaal doen aub!quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wel, en de wedstrijden van het Belgisch elftal op eindrondes.
Laatste keer dat ik een volledige wedstrijd van oranje heb gezien is verliezers finale in 2014 geweest.
Ik leef ook nogquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godzijdank. Ja je weet het momenteel niet he met dat griepje.
En niemand die je mist. Arme jij!quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:44 schreef Kiid het volgende:
Wat ik mij nu net realiseer. Als ik dood ga zijn er twee gevolgen voor fok. Het topic is dan voor altijd open of het topic is voor altijd dicht.
Best een eng idee die verantwoordelijkheid
mooi, ben onderwegquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Worteltjes, aardappeltjes en uhm een schnitzel.
viesdikquote:
ow ja is al 7 uur, heb weer overgewerkt...quote:
Ik maar een uur of 5 vandaagquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
viesdik
[..]
ow ja is al 7 uur, heb weer overgewerkt...
ga bijna dood man...
Ik jou ookquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak wel eens een lullig grapje maar ik gun je een lang en gelukkig leven
Normaal zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je even normaal doen aub!
Dat ben je als Belg zeker niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaal zijn![]()
Niet bovengemiddeld perfect zijn
Ik ben dan ook gewoon 'Nederlander' al zijn Belgen wel geweldiger dan de gemiddelde kaaskop.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben je als Belg zeker niet.
(Sorry Etto)
Wat bedoel je? Het zou nogal een impact hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niemand die je mist. Arme jij!
Mwahquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het zou nogal een impact hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter niks eten en jezelf IF aanleren. Heb je alleen maar profijt van
Tja, wat nou als ik snachts kom te overlijden als ik het topoc heb gesloten. Wat dan? Zit je dan met je goede gedragquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
We zullen door blijven posten hoor
heb wel zin in een stukje aardbeientaart met gehakt en tiramisuquote:
Dat topic gaat wel weer open. Geen zorgen als je dood bentquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, wat nou als ik snachts kom te overlijden als ik het topoc heb gesloten. Wat dan? Zit je dan met je goede gedrag
FOKITPOKITROKITSOKITquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
We zullen door blijven posten hoor
Lief dat je mij probeert gerust te stellen. Dat waardeer ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat topic gaat wel weer open. Geen zorgen als je dood bent
Lijkt me erg naar hier nooit meer te kunnen postenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lief dat je mij probeert gerust te stellen. Dat waardeer ik
Ik was om de 5 minuten mijn handen dus ik ben vooralsnog veiligquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me erg naar hier nooit meer te kunnen posten
Dan moet ik nog naar dts
Prikkelarme bier hoek voor mijn knuffelbeertjequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
College gehad hebben en dan vervolgens in een vol prikkelbad komen, ik heb mijn bier gepakt en heb me even afgezonderd, man man man
hé jijquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Prikkelarme bier hoek voor mijn knuffelbeertje
Hey karaokekoningquote:
Leuk!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga met twittermensen binnenkort weer karaoke doen
echt jaloers op die garagequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Leuk!
Ik afgelopen vrijdag nog in m'n garage met mensen van musical
Stiekem wel terechtquote:
Ahh naisssquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb werk verkregen heh, trouwens!
Fietszequote:
Gewoon blijven zitten tot het droog wordtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Tyfusweer, ben gaan drinken in café maar het weer is niet minder nat geworden ondertussen
Hoe is het met je kneuzing?quote:
Dat vraag je toch nietquote:
Noem er driequote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet![]()
En er zijn ook andere redenen dat mensen elkaar graag zien hè
Och, vandaag lukt het wel. Vrije dag vandaag.quote:
Die persoon heeft een lieve kat.quote:
Ontbijt, lunch en avondeten.quote:
Beetje rusten dus vandaag. Is ook lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, vandaag lukt het wel. Vrije dag vandaag.
Lekker op de bank farming simulator spelen en wachten totdat de kattenbakvulling bezorgd wordt.
Eten is al in huis, dus hoef weinig te doen.
Durf alleen morgen niet te gaan minigolven, waar er eigenlijk een meet voor was.
[..]
Die persoon heeft een lieve kat.
De persoon betaalt je om af te spreken.
De persoon heeft een goed lichaam voor seks.
Ah, niet gelukt.
Correct. En dat doe je dan samen met die persoon.quote:
Beetje genieten van de verkiezingsmemes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje rusten dus vandaag. Is ook lekker
Ik ben nu bezig met IF dus eet echt zeldenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Correct. En dat doe je dan samen met die persoon.
Samen #viesdik worden
Heb jij een subforumban of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met IF dus eet echt zelden
moet jij weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met IF dus eet echt zelden
Groot gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet jij weten.
Ik ga er niet aan beginnen. Ik vind eten lekker en chill om te doen dus ga er niks aan veranderen. Hooguit meer eten.
Iemand die IF doet vindt toch niet per se eten niet lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet jij weten.
Ik ga er niet aan beginnen. Ik vind eten lekker en chill om te doen dus ga er niks aan veranderen. Hooguit meer eten.
Waarom zou je iets wat je lekker vindt maar 1 keer per dag doen, terwijl je meerdere keren per dag kan genieten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand die IF doet vindt toch niet per se eten niet lekker
Gezondheidsredenen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je iets wat je lekker vindt maar 1 keer per dag doen, terwijl je meerdere keren per dag kan genieten?
als je daar in gelooft wel ja.quote:
Ik moet zorgen dat ik jullie allemaal overleef anders is er over 70 jaar niemand meer om het topic te openen & sluitenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je iets wat je lekker vindt maar 1 keer per dag doen, terwijl je meerdere keren per dag kan genieten?
doe jij dat maarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet zorgen dat ik jullie allemaal overleef anders is er over 70 jaar niemand meer om het topic te openen & sluiten
Waarom zou je er niet in gelovenquote:
Waarom zou ik er wel in geloven dat 1 keer per dag eten gezond voor je isquote:
1 keer per dag eten? Wie zegt dat mensen die aan IF doen 1 keer per dag eten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wel in geloven dat 1 keer per dag eten gezond voor je is
Maar Gandhi sliep nakend naast zijn minderjarige nichtje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Gandhi hield het 21 dagen vol op alleen water
Incest=wincestquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Gandhi sliep nakend naast zijn minderjarige nichtje.
Smerige smakenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chocolade eitjes gekocht bij de Jamin
Lekker man, after eight, karamel en dat soort smaken.
Ook wat smerige smaken meegenomen voor vriendinlief. Die houdt van de advocaat en bananensplit eitjes.
Biden pakt de nominatie maat.quote:
Ja, allemaal niet eetbaar.quote:
Het is nog niet helemaal klaar toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Biden pakt de nominatie maat.
Jammer dat de Bernie, de Bloomberg en de Warren memes dan afgelopen zijn.
[..]
Ja, allemaal niet eetbaar.
Ze heeft ook het liefste witte chocolade. Dat zegt genoeg, me dunkt.
Nee, maar dit gaat niet meer veranderen.quote:
Dat wordt nog 4 jaartjes Trump dusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dit gaat niet meer veranderen.
Bernie was er, net als 4 jaar geleden, alleen voor om alle mensen ver links bij de partij te voegen. Een sheepdog wordt dat genoemd.
Denk je niet dat hij herkozen wordt nee?quote:
3 novemberquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is dat precies? Wanneer weten we het. #durftevragen
De Democraten hebben hem vorige keer onderschat, of hun eigen invloed overschat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij herkozen wordt nee?
Ze hoeven niet Trump te sturen natuurlijk. Maar omdat een zittende president bekend is, en in een betere positie is om zichzelf te promoten, is het een wassen neus natuurlijk die verkiezingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
uh, het is toch niet zo dat de partij van de zittende president voorverkiezingen heeft? Ik zie op wiki meerdere, al dan niet teruggetrokken, kandidaten staan
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer per dag eten? Wie zegt dat mensen die aan IF doen 1 keer per dag eten?Zijn verschillende varianten
Oh maar doe ik het ook. Ik eet elke drie uur ongeveer dus ben ik drie uur aan het vastenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer per dag eten? Wie zegt dat mensen die aan IF doen 1 keer per dag eten?Zijn verschillende varianten
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Oh maar doe ik het ook. Ik eet elke drie uur ongeveer dus ben ik drie uur aan het vasten
Zo werkt het niet Henkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Oh maar doe ik het ook. Ik eet elke drie uur ongeveer dus ben ik drie uur aan het vasten
Oh oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed he. Al kom ik hier al best een tijd
Ik vind van welquote:
Ik ben al een tijd gestopt met fitness. Nadat ik mijn hand brak heb ik nooit meer de motivatie teruggevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:58 schreef dud0r het volgende:
Maar met één of twee keer eten op een dag kiid, waar haal je dan de gains vandaan? Je moet een beetje energie hebben tijdens het sporten. Kan moeilijk een hele maaltijd van 1500kcal naar binnen werken tijdens het sporten
Dus nu ben je #viesdik?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd gestopt met fitness. Nadat ik mijn hand brak heb ik nooit meer de motivatie teruggevonden
Je kan xylofoon spelen op je ribben?quote:
Wacht maar tot je dertig bent. Ga je lekker uitdijenquote:
Dat gaat dit jaar gebeuren, helaasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertig bent. Ga je lekker uitdijen
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Biden pakt de nominatie maat.
Jammer dat de Bernie, de Bloomberg en de Warren memes dan afgelopen zijn.
[..]
Ja, allemaal niet eetbaar.
Ze heeft ook het liefste witte chocolade. Dat zegt genoeg, me dunkt.
En: doe je voorzichtig vanavond? Niet teveel paddenstoelen he...quote:
Haaaaaaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van.
Heeeyquote:
Ik lig onder een dekentje op den bankquote:
Lekker lekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik lig onder een dekentje op den bank
Dat klinkt heel prettigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik lig onder een dekentje op den bank
Kom je d'r bij?quote:
Gezellig onder ons virtuele dekentjequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje ver reizen vanaf hier. En moet morgen vroeg op, maar ik kruip er virtueel wel bij hoor
Wel handjes boven de dekens hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gezellig onder ons virtuele dekentje
Dat doen wij toch altijd?quote:
Pas op, niet ziek worden he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Heel benieuwd hoe en of mijn studiereis naar Rome zal zijn...
Lekker man, 2 weken thuis zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ziek worden is het probleem niet, 2 weken quarantaine zou heel matig zijn
Behalve dat dat echt teveel vertraging wordt voor de dingen die ik doe.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man, 2 weken thuis zitten.
Wordt dat nu niet helemaal gecanceld dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Behalve dat dat echt teveel vertraging wordt voor de dingen die ik doe.
Zolang het reisadvies geel is doet de verzekering niets.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dat nu niet helemaal gecanceld dan?
Klopt jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang het reisadvies geel is doet de verzekering niets.
Zit bij de Frans/Belgische grens, zo'n 5 uur van mijn huis vandaan valt mee maar geen zin in gedonder verder.quote:
De zomer zou in principe het effect van het virus teniet moeten doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit bij de Frans/Belgische grens, zo'n 5 uur van mijn huis vandaan valt mee maar geen zin in gedonder verder.
Gelukkig duurt het nog even voordat het zomer is
Ja daar gok ik ook een beetje op inderdaad maar je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De zomer zou in principe het effect van het virus teniet moeten doen.
Begin aprilquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja daar gok ik ook een beetje op inderdaad maar je weet het maar nooit.
Wanneer ga jij?
Oh ja dan zal die ellende nog wel niet voorbij zijnquote:
Gelukkig staat Rome in principe niet op de lijst. Op één bepaalde manier is corona hier dichterbij dan als ik naar Rome zou gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja dan zal die ellende nog wel niet voorbij zijn
Ja klopt, maar het kan snel gaan met al die aandacht en paniek helaasquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig staat Rome in principe niet op de lijst. Op één bepaalde manier is corona hier dichterbij dan als ik naar Rome zou gaan
True true, we zullen zien. Deo volente gaat het gewoon door zonder problemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het kan snel gaan met al die aandacht en paniek helaas
Ik ga voor je duimen maatquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True true, we zullen zien. Deo volente gaat het gewoon door zonder problemen.
Hartslag hebbendequote:
Dag Flipsquote:
Prima, prima. Heb jij nog leuke Netflix-suggesties? Ik verveel me een beetjequote:
Nee niet zo veel Netflix gekeken laatste tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima, prima. Heb jij nog leuke Netflix-suggesties? Ik verveel me een beetje
Ah ja dat zag ik ook voorbij komen jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet zo veel Netflix gekeken laatste tijd.
Ik heb wel dat Rise of an Empire Ottoman Empire gezien of hoe daf precies heet. Was wel interessant
Oh dan heb ik geen tipsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja dat zag ik ook voorbij komen ja
Maar voor nu even wat luchtigers zoeken
Ik treed eindelijk in je voetsporen: ik heb een grotemensenbaanquote:
0.2 fte. Wat leuk. Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik treed eindelijk in je voetsporen: ik heb een grotemensenbaan(nouja, voor 0.2 fte ofzo, maar toch)
Heb jij dat Oogappels nog weleens gekeken wat ik je had aangeraden?quote:
Je had toch al keer werk op de VU achter de balie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik treed eindelijk in je voetsporen: ik heb een grotemensenbaan(nouja, voor 0.2 fte ofzo, maar toch)
Social media platforms beheren van een aantal filosofische instituten die verbinding hebben met elkaar, ik heb het maar socialmediastrateeg genoemdquote:
Nee maar ga ik wel even ij de gaten houden kquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij dat Oogappels nog weleens gekeken wat ik je had aangeraden?tijdje geleden seizoen 2 begonnen. Is leuke Nederlandse serie
Hopelijk vind je het leukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Social media platforms beheren van een aantal filosofische instituten die verbinding hebben met elkaar, ik heb het maar socialmediastrateeg genoemd
Heb nog steeds baliedienst, maar dat telt niet als grotemensenbaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had toch al keer werk op de VU achter de balie?
Zoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb nog steeds baliedienst, maar dat telt niet als grotemensenbaan
Ik heb gewoon van mijn verslaving werk gemaakt, wat wil een mens nog meerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar ga ik wel even ij de gaten houden k
[..]
Hopelijk vind je het leuk
Nja, ik heb er geen contract voor en het is echt geen drukbezochte balie. Het is meer bijbaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo
Alle balie-medewerkers weten weer waar ze staan
Geen idee! Maar van verslaving je werk maken is best leuk, nu nog leuk houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van mijn verslaving werk gemaakt, wat wil een mens nog meerzit jij nog lekker op je plek? Nog meer projecten geleid?
Leuk houden is wel een ding jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee! Maar van verslaving je werk maken is best leuk, nu nog leuk houden
Ja hoor! Gaat allemaal prima
Ben je snel op dingen uitgekeken?quote:
flippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee! Maar van verslaving je werk maken is best leuk, nu nog leuk houden
Ja hoor! Gaat allemaal prima
fokkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
naaaaaaaaaaaaaaaatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ettoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fokkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ettosletto!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
naaaaaaaaaaaaaaaatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hoe zit dat met je studie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet per se snel, maar de hyperfocus blijft niet constant op één ding.
Mijn scriptie was horror precies omdat je dan over langere tijd bij één onderwerp moet blijven. Vakken gaan prima want dan verschuift focus per periode.quote:
Klinkt logisch jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn scriptie was horror precies omdat je dan over langere tijd bij één onderwerp moet blijven. Vakken gaan prima want dan verschuift focus per periode.
Idd. Ik kom echt wel om het topic weer te openen voor de dag. Wees niet gevreesd mijn lieve vrienden. Welkom iedereen!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef dud0r het volgende:
Als iedereen nou stopt met die act van kiid aanmoedigen
Ik weekend het topic, hij opent het...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef dud0r het volgende:
Als iedereen nou stopt met die act van kiid aanmoedigen
Waaromquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry jongens, ik moet het topic even sluiten voor een paar uur.
Ik ga niks doen met jullie.quote:
Moet jij weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |