Snap ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.
Heb je nog steeds geen toegang tot de dts server?quote:
Dat weet ik. Maar je zou sommige ook aan de schandpaal willen nagelen als ze zo in je DM komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan ongewenste dms natuurlijk wel gewoon melden bij mods, het is niet alsof je in DM vrij bent van uitlatingen
Daar wil ik helemaal niet inquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen toegang tot de dts server?![]()
En ik doe er niets voorquote:
Wil dingen zeggen die misschien niet zo slim zijn als modquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je zou sommige ook aan de schandpaal willen nagelen als ze zo in je DM komen.
Wat doe je dan op het water?quote:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil dingen zeggen die misschien niet zo slim zijn als mod
Haha, gewoon gaannnquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik doe er niets voor
Ik hoop dat Mikey of Engine me weer inhalen
En dat Dev ff flink wat punten komt halen.
Geldt dat ook voor pm?quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je kan ongewenste dms natuurlijk wel gewoon melden bij mods, het is niet alsof je in DM vrij bent van uitlatingen
Jij wil haar even aan je paal nagelen. Ik zeg het wel voor jequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil dingen zeggen die misschien niet zo slim zijn als mod
Dat kan ik toch gewoon als mod zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil haar even aan je paal nagelen. Ik zeg het wel voor je
Dan zeg je het maar achter de schermenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat kan ik toch gewoon als mod zeggen
Hahaha, ik de jouwe maat!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou je eerst een puntje geven maar toen zag ik jecstand
Snap het. Maar soms is het beter te zwijgenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen rare dingen hoor, maar meer een beetje die policy zouden tegenspreken
En nu snel naar die bank toe ik begin te geeuwenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het. Maar soms is het beter te zwijgen
Rennuhhhquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En nu snel naar die bank toe ik begin te geeuwen
Gelukkig maar.quote:
weet ik veel of je dat kan zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat kan ik toch gewoon als mod zeggen
Dank je Jipquote:
vanavond boerenkool.quote:
Oe dat heb ik lang niet gegetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef dud0r het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Denk risotto.
altijd goeiequote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef dud0r het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Denk risotto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |