Trieste mannen, maar had je dat niet verwacht met het posten van die foto.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vooral de inhoud van de dm's was vrij triest..
'ik wil ze likken' 'ik wil mijn hoofd ertussen stoppen' 'ik wil mijn lul er tussen stoppen' etc.
Ik snap het ook niet, sommige werden ook echt boos als ik niet reageerdequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je denkt daar überhaupt iets mee te bereiken.
Of zou het gaan om het berichtje zelf? Dat ze zichzelf afberen bij de gedachte dat ze zoiets durven?
Wat ben je toch een voorbeeldige manquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog nooit zomaar een dm naar een vrouwelijke user gestuurd.
Blijft als nog sneu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trieste mannen, maar had je dat niet verwacht met het posten van die foto.
Je zit op een forum op FOK! er zitten echt van die zielige geile mannetjes hiero.
Zo ben ik!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben je toch een voorbeeldige man
begrijpelijk. ik ben ook boos dat er twee chicks niet op m'n appjes reagerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, sommige werden ook echt boos als ik niet reageerde
Ik had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.. ik had wel wat dm's verwacht maar ik kreeg er +100 per dag op een gegeven moment..quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Trieste mannen, maar had je dat niet verwacht met het posten van die foto.
Je zit op een forum op FOK! er zitten echt van die zielige geile mannetjes hiero.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
begrijpelijk. ik ben ook boos dat er twee chicks niet op m'n appjes reageren
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.. ik had wel wat dm's verwacht maar ik kreeg er +100 per dag op een gegeven moment..
Wtf meen je datquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.. ik had wel wat dm's verwacht maar ik kreeg er +100 per dag op een gegeven moment..
Ja zeker heel sneu. Net als dat sommige verkrachters vinden dat je er zelf om vraagt als je een korte rok aan hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijft als nog sneu.
Ik vraag me altijd af wat zulke mensen ermee willen bereiken
Oh damnquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wauw. Dat is wel heel veel. ZIeke lui zegquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet gestoptquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh damn![]()
Van allemaal verschillende of waren er ook die vol bleven houden?
Dat is ook zoiets verkniptsquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker heel sneu. Net als dat sommige verkrachters vinden dat je er zelf om vraagt als je een korte rok aan hebt.
Jammer dan weer dat je DM niet openbaar mag makenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh damn![]()
Van allemaal verschillende of waren er ook die vol bleven houden?
Hoi Plymquote:
Ik kan dit dus als man zijnde echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, sommige werden ook echt boos als ik niet reageerde
Ik had ook niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Dat is wel heel veel. ZIeke lui zeg
Wist dat er een paar zaten maar zoveel
Je kan ongewenste dms natuurlijk wel gewoon melden bij mods, het is niet alsof je in DM vrij bent van uitlatingenquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan weer dat je DM niet openbaar mag maken
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan dit dus als man zijnde echt niet begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |