pics van je vriendinquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Maak jij mijn vriendin nu uit voor zeug?
Moet ik jou godverdomme eens op je bek komen rossen!
maar ze zal niet liegen tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die proberen de paniek die gaat ontstaan enigszins te temperen.
Mijn complimenten aan de spellingscapaciteiten van jouw poesjequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee... sorry man
Mijn kat liep over het toetsenbord
Dat gaan we maar even niet doenquote:
Dat is mooi. Kan ik na het werk hopelijk nog wat meepikken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef vosss het volgende:
Tot half 2 schorsing.
Godverdomme. Dat duurt lang. Even ontbijten en met Jim uit zo dan maar.
https://www.omroepgelderl(...)-Gelderland-een-feitquote:CULEMBORG - Bij een man uit Culemborg is donderdag het coronavirus aangetroffen. Dat laat de gemeente Culemborg donderdag weten. De man is eerder in Noord-Italië geweest, waar meerdere mensen het coronavirus opliepen. Na thuiskomst kreeg hij last van zijn luchtwegen en nam hij contact op met de huisarts. Hij is momenteel in isolatie en wordt in de gaten gehouden.
De patiënt in Culemborg is de tweede geval van coronabesmetting in Gelderland. Dinsdag werd het virus ook vastgesteld bij een man uit Kerkwijk in de gemeente Zaltbommel. Hij werd eind vorige week opgenomen in een ziekenhuis in Den Bosch en positief getest op corona. Daarna volgde een thuisisolatie.
twitter:Breaking911 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 21:12:01California health official tells citizens to "start working on not touching your face," as she proceeds to lick her finger https://t.co/Ip5q8vUSob reageer retweet
operatie doofpot toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De cijfers van Nederland van vandaag zijn nog niet bekend gemaakt.
Oh ja, waar een vrouw heel lang in de wind stond met haar hondszieke kind. Kweenie of het overdreven is maar ik zou er met mijn opa niet gaan staan als die hoge koorts heeft en bijna bloed ophoest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:29 schreef Brybry het volgende:
In Kleve, hier vlak over de grens hebben ze buiten een corona Poli opgezet, dit bestaat uit tenten buiten op het parkeerterrein van het ziekenhuis. 1 patiënt mag er maar naar binnen. Oftewel, als je milde verschijnselen hebt kom je het ziekenhuis niet in en mag je aansluiten in de rij op het parkeerterrein.
Zeker ook allemaal overdreven?!
Ja, want hier ga je gewoon het ziekenhuis in en mag je ondertussen de hele hut besmetten. Goed bezig.
Het klopt gewoon, dit is nooit eerder gepresteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die proberen de paniek die gaat ontstaan enigszins te temperen.
Klopt inderdaad. Nee, vrolijk wordt je er niet van maarja.....liever je opa dan een heel ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, waar een vrouw heel lang in de wind stond met haar hondszieke kind. Kweenie of het overdreven is maar ik zou er met mijn opa niet gaan staan als die hoge koorts heeft en bijna bloed ophoest.
Klinkt als heel verstandig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:29 schreef Brybry het volgende:
In Kleve, hier vlak over de grens hebben ze buiten een corona Poli opgezet, dit bestaat uit tenten buiten op het parkeerterrein van het ziekenhuis. 1 patiënt mag er maar naar binnen. Oftewel, als je milde verschijnselen hebt kom je het ziekenhuis niet in en mag je aansluiten in de rij op het parkeerterrein.
Zeker ook allemaal overdreven?!
Ja, want hier ga je gewoon het ziekenhuis in en mag je ondertussen de hele hut besmetten. Goed bezig.
Thanks voor de terugkoppeling.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vooral dat de overheid het zo stil mogelijk wil houden. Het RIVM niet goed voorbereid was en dat ze bang zijn voor economische gevolgen, waardoor er nu fout op fout wordt gemaakt waardoor we straks juist economisch keihard op onze bek gaan.
Heb ook delen gemist. Ben ondetussen ook druk in de weer met patiënten![]()
Zo brengen ze het inderdaad, maar of dat waar is geen idee.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het klopt gewoon, dit is nooit eerder gepresteerd.
Strategie dicteert na het debat. Hoewel ik voor de sensatie hoop dat die RIVM baard dalijk in het debat een bommetje gooit met een verdubbeling van het aantal besmettingen ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:29 schreef vosss het volgende:
Goed. Verwachten we dat het RIVM rond de klok van enen met nieuwe cijfers komt, of gaan die pas komen ná dit debat? Iemand?
Ziekenhuis op radiotherapie afdeling.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks voor de terugkoppeling.
Werk je in een ziekenhuis/zorgcentrum/verpleeghuis o.i.d.?
En tijdens het debat al een paar dooien erbij. Waar vervolgens Bruinsma op gewezen wordt door andere deelnemers van het debat die gewoon tussendoor zitten te twitteren. Ik zie het hem al slecht worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Strategie dicteert na het debat. Hoewel ik voor de sensatie hoop dat die RIVM baard dalijl een bommetje gooit met een verdubbeling van het aantal besmettingen ofzo
Welke zenders luister je zoal?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuis op radiotherapie afdeling.
Beetje lolletje tussendoor moet kunnen toch. Het is allemaal al ernstig genoeg, nietwaarquote:
Zo is hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje lolletje tussendoor moet kunnen toch. Het is allemaal al ernstig genoeg, nietwaar
PvdD ook wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Ik volg het debat niet. Is de PVV de enige die goede vragen stelt? Dat zou echt heel erg kut zijn.
Maar echt hequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Ik volg het debat niet. Is de PVV de enige die goede vragen stelt? Dat zou echt heel erg kut zijn.
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet
Anderen ook wel hoor. Dreigend te kort aan beschermingsmiddelen voor zorgverleners werd eigenlijk door bijna iedereen wel aangestipt en wat de minister daar aan gaat doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Wow, heftige afdeling dan dus?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuis op radiotherapie afdeling.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet
quote:
Tnx. Gelukkig maar.quote:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet
Wat werd er gezegd over god?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer gezien, afgezet toen het over God ging.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Stop hiermee, ik schoot in de lach en nu weten mijn collega's dat ik weer zit te lanterfanten
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.quote:
Wij kunnen nu een enorme kennisvoorsprong opbouwen door de scholen en universiteiten gewoon open te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet
13:30 komen de antwoorden. De vragen kan je wel missen. Scheelt een hoop tandengeknars.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Brybry het volgende:
Heb een groot deel van het debat gemist, kan ik dit ergens terugzien?
Oh Jezusquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.![]()
Like the way you’re thinking....quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wij kunnen nu een enorme kennisvoorsprong opbouwen door de scholen en universiteiten gewoon open te houden
Nee van der Staaij!!!!!!quote:
Ze vertrouwen hun eigen cijfers blijkbaar niet...quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
doen ze toch nog iets goeds daar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
En wij maar in onze elelbogen hoestenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef SeLang het volgende:
Heeft D66 nog iets gezegd over waar de leeftijdsgrens van een voltooid leven ligt? Want dat kan wel heel wat middelen vrijmaken.
Indiaquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
En wij maar in onze elelbogen hoesten
Of angst voor hun eigen gezondheidszorg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze vertrouwen hun eigen cijfers blijkbaar niet...
30 gevallen, maar bijna 30.000 mensen "under community surveillance"?
Nou, wij hebben dus een patiënt met een link naar besmet patiënt uit Houten. Ik hoop ook vooral voor haar dat ze niet besmet raakt. Behandeling is al heftig genoeg voor haar lichaam, zo'n virus is dan echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, heftige afdeling dan dus?
Succes en sterkte alvast!
Er zijn al genoeg ziekenhuismedewerkers besmet, o.a. in mijn eigen stad Breda. En afdelingen tijdelijk gesloten (neurologie in Breda, oncologie elders las ik gisteren).
Hopen dat jouw ziekenhuis en afdeling gevrijwaard blijft.
Dank je welquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef _I het volgende:
[..]
13:30 komen de antwoorden. De vragen kan je wel missen. Scheelt een hoop tandengeknars.
Wij hebben vast de gezellige variant.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
En wij maar in onze elelbogen hoesten
De 'downplayers' gaan er op die manier voor zorgen dat de 'paniekzaaiers' (nog sneller) gelijk krijgen. O, de ironie!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weer een bericht van diezelfde vriendin, klasgenoot zegt "Ik heb koorts en mijn moeder zegt dat ik naar de huisarts moet gaan. Maarja fuck dat ik laat me niet opsluiten". Gaat ook morgen gewoon weer naar school.
Waarom zijn mensen zo egoistisch...
Wat moed vereist! Want je wordt verguist als het achteraf mee blijkt te vallen.quote:
Oh wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee. De uitslag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Ik moet zo langs de huisarts, vind ik niet tof. Maar ik moet, kreeg deze week bericht dat ik mogelijk een nare ziekte onder de leden heb dus er is haast. Echt, wat een timing
Gelukkig is er nog genoeg frustratie te behalen straks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dank je welBespaart me inderdaad een hoop frustratie, hoewel....de antwoorden kan ik wel raden.
'Alles onder controle, niks aan het handje'
sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Ik moet zo langs de huisarts, vind ik niet tof. Maar ik moet, kreeg deze week bericht dat ik mogelijk een nare ziekte onder de leden heb dus er is haast. Echt, wat een timing
Sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Dank je wel! Ben extra blij met dit topic nu haha. Uitstekende afleiding.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee. De uitslag.
Sterkte, ik was vandaag niet welkom bij de huisarts.. want grieperigquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Hoe dan ook sterkte.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Ja, en de PVV stelt goede vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:53 schreef _I het volgende:
[..]
Sterkte!
Sjaal om en handgel mee! En flink hoesten, dan blijft iedereen uit je buurt. Niet gaan zitten in de wachtkamer en alle deuren met je voeten openen.
spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef KingRadler het volgende:
ze gaan besmettingen op sparen 2 dagen lang
Namaste met een kleine knikquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:56 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Sjaal gaat inderdaad om en ik blijf buiten de wachtkamer.
Oh en m'n huisarts is Iraans, komt wel dichtbij zo![]()
Dank, oei. Dat moet je dan idd niet willen. Goed uitzieken en als het erger word gauw bellen voor een test. Beterschap!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef KleineRozeKabouter het volgende:
[..]
Sterkte, ik was vandaag niet welkom bij de huisarts.. want grieperig
Raar!? Die kan je toch gewoon bij morgen optellen en via lokale media bekend maken!? Typisch, zullen ook wel naar het debat kijken en daarmee druk zijn.twitter:rivm twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:25:53De dagelijkse update van het aantal nieuwe patiënten met #COVID19 in Nederland volgt later vanmiddag. Dit komt omdat we nog wachten op een aantal testuitslagen. #coronavirus reageer retweet
Sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
@Zipportal F5 F5 F5quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
Voor de F5’rs onder ons..Raar!? Die kan je toch gewoon bij morgen optellen en via lokale media bekend maken!? Typisch, zullen ook wel naar het debat kijken en daarmee druk zijn.twitter:rivm twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:25:53De dagelijkse update van het aantal nieuwe patiënten met #COVID19 in Nederland volgt later vanmiddag. Dit komt omdat we nog wachten op een aantal testuitslagen. #coronavirus reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:01 schreef VacaLoca het volgende:
Vind het wel weer leuk geweest, over op de orde van de dag. Flutvirus.
Het meest hatelijke aan dit RIVM is dat enorm inconsequent zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
Voor de F5’rs onder ons..Raar!? Die kan je toch gewoon bij morgen optellen en via lokale media bekend maken!? Typisch, zullen ook wel naar het debat kijken en daarmee druk zijn.twitter:rivm twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:25:53De dagelijkse update van het aantal nieuwe patiënten met #COVID19 in Nederland volgt later vanmiddag. Dit komt omdat we nog wachten op een aantal testuitslagen. #coronavirus reageer retweet
![]()
Wel een mooi idee als alternatief voor het Eurovisie Songfestival. Elke middag 30 landen die hun uitslagen melden, met een mooie dame die het voorleest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef DemonRage het volgende:
Nationale coronistentelling al binnen?
Ze gaan toch niet tijdens het debat met cijfers komen. Dat zou ik vreemd vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
![]()
Krijgen we dan ook dat krijsende hertje van Nederland als we weer op nr 1 staan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wel een mooi idee als alternatief voor het Eurovisie Songfestival. Elke middag 30 landen die hun uitslagen melden, met een mooie dame die het voorleest.
2 dagen verder; gister 20 min te laat en nu weer uitstel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:02 schreef byah het volgende:
[..]
Het meest hatelijke aan dit RIVM is dat enorm inconsequent zijn.
Ik zou alvast beginnen met de gehele reeks te documenteren met screenshots. Wordt gewaardeerd !quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:04 schreef Brybry het volgende:
Even héél farfetched en alu-hoedje op;
Stel, dat dit uit de klauwen loopt en een crisis gaat worden...
Deze topicreeks is een mooie registratie van alle gebeurtenissen en falen van het RIVM enz enz
Gezien het Noord-Koreaanse karakter van sommige uitlatingen e.d....
Blijft deze reeks altijd toegankelijk cq kan deze reeks offline gehaald worden?
Geniaalquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wel een mooi idee als alternatief voor het Eurovisie Songfestival. Elke middag 30 landen die hun uitslagen melden, met een mooie dame die het voorleest.
Compleet verspreid, nu al.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op preppers.nl zitten ze trouwens al op 62 met hun lijstje
[ afbeelding ]
Dit zijn niet officiele cijfers he, ik zeg het maar even. Kan ook fake news zijn
Zo'n Mexicaanse weervrouw type ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Neuhquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou alvast beginnen met de gehele reeks te documenteren met screenshots. Wordt gewaardeerd !
Danny zal sterven voor hij hier censuur toe zal passen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:04 schreef Brybry het volgende:
Deze topicreeks is een mooie registratie van alle gebeurtenissen en falen van het RIVM enz enz
Waarom!? 13:00 is 13:00. Zeker op dag 2.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet tijdens het debat met cijfers komen. Dat zou ik vreemd vinden.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zo'n Mexicaanse weervrouw type ja.
Hun vorige lijstjes klopten anders wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja vooral spooklijstjes van beroepspaniekers serieus nemen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Danny zal sterven voor hij hier censuur toe zal passen!
Het is sowieso raar, want sinds ze over zijn gegaan op 1x per dag gaven ze steeds de totalen t/m gisteren. Alle uitslagen van vandaag zitten dus pas in de cijfers die morgen bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
![]()
Het zullen er nu vast zoveel zijn dat het bijna niet meer te tellen is!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
![]()
Ja ze moeten hier gewoon beter over nadenken. Was 2 dagen geleden nog niet bekend dat dit debat kwam op dit tijdstip? Gewoon lijstjes rondom het 20u journaal en je zit redelijk safe, wordt t meteen gecommuniceerd en zit je niet de hele dag met die twitterdrek over besmettingen die wel of niet moeten worden meegeteldquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:06 schreef _I het volgende:
[..]
Waarom!? 13:00 is 13:00. Zeker op dag 2.
Als “alles” zou veranderen met de standen van vandaag, dan is het plan wel erg dun.
Daarnaast weet het RIVM toch al wat de stand van gisteravond is, of nemen ze nu wel alles mee wat actueel is?
Snap je punt wel, heur, maar mn autisme raakt hier wel van in de war.
Straks valt de overheid binnen bij Danny of hij even die topics wil wissen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:04 schreef Brybry het volgende:
Exact? In aantallen, oorsprong en afkomst patient?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun vorige lijstjes klopten anders wel.
Zoek de vorige topics maar door als je daar een antwoord op wil hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Exact? In aantallen, oorsprong en afkomst patient?
En als ze het morgen weer omdraaien heb je maar de data van een halve dag en vandaag van anderhalve.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is sowieso raar, want sinds ze over zijn gegaan op 1x per dag gaven ze steeds de totalen t/m gisteren. Alle uitslagen van vandaag zitten dus pas in de cijfers die morgen bekend worden gemaakt.
Vind je het raar dat mensen achterdochtig worden?
Zal wel op bevel van Bruins zijn, wordt na het debat pas bekendgemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is sowieso raar, want sinds ze over zijn gegaan op 1x per dag gaven ze steeds de totalen t/m gisteren. Alle uitslagen van vandaag zitten dus pas in de cijfers die morgen bekend worden gemaakt.
Vind je het raar dat mensen achterdochtig worden?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoek de vorige topics maar door als je daar een antwoord op wil hebben.
Dat is toch ook logisch. Anders krijg je helemaal chaos in zo'n debat. Nog iets van regie tenminstequote:Op donderdag 5 maart 2020 13:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zal wel op bevel van Bruins zijn, wordt na het debat pas bekendgemaakt.
Klopt, zulke discussies moeten niet vervuild worden met actuele kloppende cijfers.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch. Anders krijg je helemaal chaos in zo'n debat. Nog iets van regie tenminste
Ja, zoals die van preppers.nlquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, zulke discussies moeten niet vervuild worden met actuele kloppende cijfers.
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:13:22BREAKING: South Africa reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Oeps...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:14 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:13:22BREAKING: South Africa reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Zowel Frankrijk als Duitsland heeft beslag gelegd op de voorraden en productie van mondkapjes om te voorkomen dat er een grotere schaarste ontstaat in de landen. Minister voor Medische Zorg Bruno Bruins schrijft donderdag in een Kamerbrief deze maatregel niet te overwegen.
"Ik ben van mening dat een dergelijke maatregel geen oplossing is voor de schaarste waar heel Europa nu mee te kampen heeft. Fabrikanten van beschermingsmateriaal zijn erop ingericht om heel Europa, ook in een tijd van schaarste, te kunnen voorzien van de benodigde materialen. Een dergelijke maatregel van een individuele lidstaat doorkruist deze werkwijze."
Vind dat het traag verloopt in Afrikaquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:14 schreef _I het volgende:
Toch bijna 0.000014% van de totale wereldbevolkingquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
Het gaat vandaag weer hard, zal al dicht tegen de 100k wereldwijd aan zitten.
Daar is 0 controle. Waarschijnlijk hebben honderdduizenden mensen dat virus al onder de leden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Vind dat het traag verloopt in Afrika
Lekker, kan je wel een mening hebben, wat leuk is in een gesprek. Maar als andere landen handelen sta je mooi te kijken met je mening.quote:
Die hebben ook vrijwel geen testkits. Zuid-Afrika en Egype zijn nog relatief rijke/bekende landen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
3-3-2020quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat mondkapjes niet hielpen?
Zou het daar aan liggen, aantal testkits? Dat zou wel sneu zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die hebben ook vrijwel geen testkits. Zuid-Afrika en Egype zijn nog relatief rijke/bekende landen.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch bijna 0.000014% van de totale wereldbevolking
Naar mijn weten zei Egypte dat het van de toeristen kwam en zij gewoon schoon waren. Simpelweg de oogkleppen op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die hebben ook vrijwel geen testkits. Zuid-Afrika en Egype zijn nog relatief rijke/bekende landen.
Was toch al bekend vanaf het begin? Indonesie had een paar weken geleden niet eens testkits.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou het daar aan liggen, aantal testkits? Dat zou wel sneu zijn
Het testen!?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is zich ook aan het verspreiden. Senegal heeft al 1 geval gemeld , mogelijk zijn dit er meer...quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |