Like the way you’re thinking....quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wij kunnen nu een enorme kennisvoorsprong opbouwen door de scholen en universiteiten gewoon open te houden

Nee van der Staaij!!!!!!quote:

Ze vertrouwen hun eigen cijfers blijkbaar niet...quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet

doen ze toch nog iets goeds daar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet

En wij maar in onze elelbogen hoestenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet

quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef SeLang het volgende:
Heeft D66 nog iets gezegd over waar de leeftijdsgrens van een voltooid leven ligt? Want dat kan wel heel wat middelen vrijmaken.
 als we die nu bijstellen naar 70 dan scheelt dat een hoop ergernis en een vastlopend systeem
 als we die nu bijstellen naar 70 dan scheelt dat een hoop ergernis en een vastlopend systeem 

Indiaquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
En wij maar in onze elelbogen hoesten

Of angst voor hun eigen gezondheidszorg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ze vertrouwen hun eigen cijfers blijkbaar niet...
30 gevallen, maar bijna 30.000 mensen "under community surveillance"?

Evenstar

Evenstar

Nou, wij hebben dus een patiënt met een link naar besmet patiënt uit Houten. Ik hoop ook vooral voor haar dat ze niet besmet raakt. Behandeling is al heftig genoeg voor haar lichaam, zo'n virus is dan echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, heftige afdeling dan dus?
Succes en sterkte alvast!
Er zijn al genoeg ziekenhuismedewerkers besmet, o.a. in mijn eigen stad Breda. En afdelingen tijdelijk gesloten (neurologie in Breda, oncologie elders las ik gisteren).
Hopen dat jouw ziekenhuis en afdeling gevrijwaard blijft.

Dank je welquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef _I het volgende:
[..]
13:30 komen de antwoorden. De vragen kan je wel missen. Scheelt een hoop tandengeknars.
 Bespaart me inderdaad een hoop frustratie, hoewel....de antwoorden kan ik wel raden.
  Bespaart me inderdaad een hoop frustratie, hoewel....de antwoorden kan ik wel raden.  

Wij hebben vast de gezellige variant.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
En wij maar in onze elelbogen hoesten

quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet

De 'downplayers' gaan er op die manier voor zorgen dat de 'paniekzaaiers' (nog sneller) gelijk krijgen. O, de ironie!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Weer een bericht van diezelfde vriendin, klasgenoot zegt "Ik heb koorts en mijn moeder zegt dat ik naar de huisarts moet gaan. Maarja fuck dat ik laat me niet opsluiten". Gaat ook morgen gewoon weer naar school.
Waarom zijn mensen zo egoistisch...

Wat moed vereist! Want je wordt verguist als het achteraf mee blijkt te vallen.quote:

Oh wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee. De uitslag.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Ik moet zo langs de huisarts, vind ik niet tof. Maar ik moet, kreeg deze week bericht dat ik mogelijk een nare ziekte onder de leden heb dus er is haast. Echt, wat een timing

Gelukkig is er nog genoeg frustratie te behalen straks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:50 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dank je welBespaart me inderdaad een hoop frustratie, hoewel....de antwoorden kan ik wel raden.
'Alles onder controle, niks aan het handje'

sterktequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:
Ik moet zo langs de huisarts, vind ik niet tof. Maar ik moet, kreeg deze week bericht dat ik mogelijk een nare ziekte onder de leden heb dus er is haast. Echt, wat een timing

Sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:

Dank je wel! Ben extra blij met dit topic nu haha. Uitstekende afleiding.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk valt het mee. De uitslag.

Sterkte, ik was vandaag niet welkom bij de huisarts.. want grieperigquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:

Hoe dan ook sterkte.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:

Ja, en de PVV stelt goede vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.

quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:53 schreef _I het volgende:
[..]
Sterkte!
Sjaal om en handgel mee! En flink hoesten, dan blijft iedereen uit je buurt. Niet gaan zitten in de wachtkamer en alle deuren met je voeten openen.

spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef KingRadler het volgende:
ze gaan besmettingen op sparen 2 dagen lang

Namaste met een kleine knikquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Sjaal gaat inderdaad om en ik blijf buiten de wachtkamer.
Oh en m'n huisarts is Iraans, komt wel dichtbij zo

Dank, oei. Dat moet je dan idd niet willen. Goed uitzieken en als het erger word gauw bellen voor een test. Beterschap!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef KleineRozeKabouter het volgende:
[..]
Sterkte, ik was vandaag niet welkom bij de huisarts.. want grieperig

Raar!? Die kan je toch gewoon bij morgen optellen en via lokale media bekend maken!? Typisch, zullen ook wel naar het debat kijken en daarmee druk zijn.twitter:rivm twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:25:53De dagelijkse update van het aantal nieuwe patiënten met #COVID19 in Nederland volgt later vanmiddag. Dit komt omdat we nog wachten op een aantal testuitslagen. #coronavirus reageer retweet

Sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef Brybry het volgende:

@Zipportal F5 F5 F5quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:59 schreef _I het volgende:
Voor de F5’rs onder ons..Raar!? Die kan je toch gewoon bij morgen optellen en via lokale media bekend maken!? Typisch, zullen ook wel naar het debat kijken en daarmee druk zijn.twitter:rivm twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:25:53De dagelijkse update van het aantal nieuwe patiënten met #COVID19 in Nederland volgt later vanmiddag. Dit komt omdat we nog wachten op een aantal testuitslagen. #coronavirus reageer retweet

quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:01 schreef VacaLoca het volgende:
Vind het wel weer leuk geweest, over op de orde van de dag. Flutvirus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |