Beetje lolletje tussendoor moet kunnen toch. Het is allemaal al ernstig genoeg, nietwaarquote:
Zo is hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje lolletje tussendoor moet kunnen toch. Het is allemaal al ernstig genoeg, nietwaar
PvdD ook wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Ik volg het debat niet. Is de PVV de enige die goede vragen stelt? Dat zou echt heel erg kut zijn.
Maar echt hequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Ik volg het debat niet. Is de PVV de enige die goede vragen stelt? Dat zou echt heel erg kut zijn.
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet
Anderen ook wel hoor. Dreigend te kort aan beschermingsmiddelen voor zorgverleners werd eigenlijk door bijna iedereen wel aangestipt en wat de minister daar aan gaat doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Jane het volgende:
Wow, heftige afdeling dan dus?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ziekenhuis op radiotherapie afdeling.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:56:00Coronavirus ziek na week met Vindicat-studenten op Italiaanse berg https://t.co/S27qMPhHIW reageer retweet
quote:
Tnx. Gelukkig maar.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet
Wat werd er gezegd over god?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer gezien, afgezet toen het over God ging.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Stop hiermee, ik schoot in de lach en nu weten mijn collega's dat ik weer zit te lanterfanten
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.quote:
Wij kunnen nu een enorme kennisvoorsprong opbouwen door de scholen en universiteiten gewoon open te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:41 schreef _I het volgende:
Ook India scholen dicht.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 12:40:47NOW: All primary schools in Delhi, India will close for the rest of the month to prevent the spread of coronavirus - officials reageer retweet
13:30 komen de antwoorden. De vragen kan je wel missen. Scheelt een hoop tandengeknars.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Brybry het volgende:
Heb een groot deel van het debat gemist, kan ik dit ergens terugzien?
Oh Jezusquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het debat niet gevolgd, maar schijnbaar heeft Kees vd Staaij voor ons gebeden en nu komt alles goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |