Als er geen wetenschappelijk bewijs voor is waarom zou een oncoloog dan zelfs schrikken van de vraag of het zinvol is om extra vitaminen /mineralen te slikken. Mijn schoonmoeder had een hele agressieve blaaskanker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er is tot op heden geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
Maar multi vitamines zijn eigenlijk altijd slecht, omdat je het gewoonweg 99 van de 100 keer niet nodig hebt.
En een teveel is ook niet goed, niet alles plas je uit namelijk.
O jee de duivel komt binnen, vertel waarom zo boos duiveltjequote:
Omdat het altijd slecht is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als er geen wetenschappelijk bewijs voor is waarom zou een oncoloog dan zelfs schrikken van de vraag of het zinvol is om extra vitaminen /mineralen te slikken. Mijn schoonmoeder had een hele agressieve blaaskanker.
Dus dat............quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als er geen wetenschappelijk bewijs voor is waarom zou een oncoloog dan zelfs schrikken van de vraag of het zinvol is om extra vitaminen /mineralen te slikken. Mijn schoonmoeder had een hele agressieve blaaskanker.
Ben niet boos hoor, ben gewoon evilquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee de duivel komt binnen, vertel waarom zo boos duiveltje
Nee dat is niet waar, maar je moet er verstandig mee omgaan. Geen hooggedoseerde vitamines slikken als daar geen noodzaak voor is. Maar 2 x pw een 100% ADH kan geen kwaad.quote:
Dat klopt wel, evil cute zelfs ❤️quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor, ben gewoon evil
Ik zit al in een hoekje de bibberen, de evil sherrif is in da housequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor, ben gewoon evil
Zo hoort hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit al in een hoekje de bibberen, de evil sherrif is in da house
quote:
Lekker, eet smakelijk.quote:
quote:
Voor mij ben en blijf je mijn schatje!quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik ben echt evil evil niet cute
Ja, waar is hij. Nog helemaal niet gezien vanmorgen.quote:
Dankquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Tijd voor, een spa rood.
[..]
[..]
Lekker, eet smakelijk.
[..]
Vannachtquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waar is hij. Nog helemaal niet gezien vanmorgen.
Hey Rabbitquote:
je bent zelfquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voor mij ben en blijf je mijn schatje!
O ja dan breekt dat denk best een keer op en slaap je een gat in de dag.quote:
TR gezet.. Mensen bang maken..quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik ben echt evil evil niet cute
Zeker vrij vandaag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook overigens en was om half 9 op maargoed
En ik doe er niets voor deze rondequote:
Ik was vanmorgen bewust wat later gekomen om de puntenjagers ruimte te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook overigens en was om half 9 op maargoed
Lange dagquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee moet van 0900 tot 22:00 werken lol
Ja dat wel, maar niet op jacht naar punten en zo bezig zijn als de vorige keer.quote:
Morguh aKboRquote:
Okquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet op jacht naar punten en zo bezig zijn als de vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |