Slaap ze.quote:Op donderdag 5 maart 2020 04:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ouwe boef.
Ik ga slapen mensen, ciao.
Zet direct een volle pot voor iedereen hierquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:42 schreef sp3c het volgende:
slaap lekker
ik ga een kopje koffie zetten jongons
Is ook al teveel moeite... Beetje Netflix, beetje gamenquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
beetje zuipen, beetje stelen,
gaat ook zo snel vervelen
ik ga helpen met het ontwikkelen van een cursus.quote:
Ik heb geen netflix en games vervelen me in no timequote:Op donderdag 5 maart 2020 04:50 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook al teveel moeite... Beetje Netflix, beetje gamen
Ik heb wel Netflix maar kijk nooitquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix en games vervelen me in no time
Slaap lekkerquote:
Nouja verwacht er geen relatie van en zij ook niet maar toch wel leuk om samen iets te gaan doenquote:
Kan ook leuk zijn. Niet iedere date hoeft te eindigen in een relatiequote:Op donderdag 5 maart 2020 04:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja verwacht er geen relatie van en zij ook niet maar toch wel leuk om samen iets te gaan doen
Ja daarom. En zij weet ook dat ik over twee weken weer weg ben. Maar heb er wel zin in... Sowieso hotel nog niet uit geweest en gaan ergens aan het strand koffie drinkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn. Niet iedere date hoeft te eindigen in een relatie
Slaap ze en veel plezier op je date.quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daarom. En zij weet ook dat ik over twee weken weer weg ben. Maar heb er wel zin in... Sowieso hotel nog niet uit geweest en gaan ergens aan het strand koffie drinken
Zo ook maar een keer naar bed want wil toch wel een beetje goed voor de dag komen, dat dan weer wel
Nee moet zo de deur uitquote:Op donderdag 5 maart 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga eens koffie zetten voor iedereen
Ja hequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
We horen wel wat het wel/niet is geworden
Nee haha. Dacht even punten pakken voordat ik dat ga doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow
Heb jij wel geslapen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee haha. Dacht even punten pakken voordat ik dat ga doen.![]()
Ik heb het idee dat jij tot pak hem beet 7 uur (NL tijd) heel wat punten kan harken.quote:
Het is wel erg rustig ja. Eigenlijk wil ik mikey niet inhalen, alleen dicht bij komen. Dus hopelijk komt dotje zo langsquote:Op donderdag 5 maart 2020 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij tot pak hem beet 7 uur (NL tijd) heel wat punten kan harken.
Zij is ook wel laat voor haar doen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig ja. Eigenlijk wil ik mikey niet inhalen, alleen dicht bij komen. Dus hopelijk komt dotje zo langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |