quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zo/nu patat eten met kroket en kipkorn en mayo en appelmoes. #viesdik
Nu heb ik ook hongerquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
Waar heeft ze dat geroepen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat nu zelfs de overheid hardop heeft uitgesproken dat als het zo hard blijft stijgen er weleens een probleem kan ontstaan met beschikbare bedden doen m'n zorgen niet echt goed.
Maar ik struisvogel maar lekker door af en toe, één dag tegelijk, vanavond lekker Jeangu live.
Ik heb er net een frikandel afgefietst op m'n nieuwe hometrainerquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb vanmiddag heule goede patat gehad, zelf gesneden door de snackbar. Boh wat was dat lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef Salina het volgende:
Trump![]()
![]()
https://www.independent.c(...)tm_source=reddit.com
Trump denies official coronavirus death rate based on his 'hunch' and suggests people with deadly virus can go to work
President suggests hundreds of thousands could recover from potentially fatal virus 'just by sitting around'
Donald Trump has denied the official global death rate for coronavirus reported by health experts because he has a “hunch” it is lower.
The president described the 3.4 per cent global death rate given by the World Health Organisation (WHO) on Tuesday as a “false number” in an interview with Fox News’ Sean Hannity and gave medical advice which contradicted his public health experts.
Mr Trump suggested there could be hundreds of thousands of people who would recover from the virus “just by sitting around” and suggested some people would be able to go to work even if they are infected.
When asked by Mr Hannity about the death rate, Mr Trump said: “I think the 3.4 per cent is really a false number.
“Now this is just my hunch, but based on a lot of conversations with a lot of people that do this, because a lot of people will have this and it’s very mild, they’ll get better very rapidly.”
Misschien denken ze "laat nog maar even begaan... dan zijn we zo van 'm af"quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat die Republikeinen nou nooit eens denken, nee oké nou is het wel genoeg geweest.
Ik vrees dat Trump geen uitzondering is op hoe veel Amerikanen zijn, maar de regel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat die Republikeinen nou nooit eens denken, nee oké nou is het wel genoeg geweest.
Ja maar je kunt alsnog een Republikeinse president hebben die mensen in ieder geval niet vertelt dat ze aan het werk moeten gaan als ze het coronavirus hebben alleen maar om zijn eigen hachje te reddenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat Trump geen uitzondering is op hoe veel Amerikanen zijn, maar de regel.
Ja maar die mensen daar zijn echt helemaal van het padje de laatste jarenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt alsnog een Republikeinse president hebben die mensen in ieder geval niet vertelt dat ze aan het werk moeten gaan als ze het coronavirus hebben alleen maar om zijn eigen hachje te redden(plus alle duizend andere hypocriete situaties
)
Wat je er allemaal voor over hebt als je een tering hekel hebt aan een deel van je eigen land.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die mensen daar zijn echt helemaal van het padje de laatste jarenAl die 'good family men and women' met échte 'christian values' die gewoon achter Mr. Grab'em by the Pussy aanlopen. Het blijft absurd.
Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat je er allemaal voor over hebt als je een tering hekel hebt aan een deel van je eigen land.
Slowchatten rijmt op krokettenquote:
Je vergeetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |