in de buurt van Schaamlippendam.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
dm danals t echt zo'n plaats is waar twee koeien en een geitenkop wonen?
of waar ligt t in de buurt?
Flinke afstandquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWe gaan het proberen
We beginnen met een seinstoring waardoor er niks rijdt tussen Amsterdam en Arnhem. Ook onze ICE niet...?
Dat wordt flink doorlopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
We beginnen met een seinstoring waardoor er niks rijdt tussen Amsterdam en Arnhem. Ook onze ICE niet...?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk Budaquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaawquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk Buda
Het Japanse eiland Okunoshima is om twee redenen bijzonder. Allereerst was het tot 1945 een geheime militaire basis van de Japanners, inclusief fabriek voor chemische wapens. Daarvan kun je nog steeds de overblijfselen zien.
Ten tweede barst het er van de konijnen. Waarom? Het is niet honderd procent zeker wat er gebeurd is, maar sommigen zeggen dat de konijnen afstammen van ontsnapte proefdieren.
Een ander verhaal is dat die proefdieren door de Amerikanen zijn omgelegd, en dat Japanse schoolkinderen in 1971 acht nieuwe konijnen loslieten op het eiland. En zoals je weet blinken konijnen uit in het maken van nieuwe konijntjes.
Afijn, wat we wel weten is dat er honderden konijnen loslopen, die als een gek op toeristen met lekkere hapjes afstormen.
[ afbeelding ]
Het zal nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat je daar wel gelukkig van word als er allemaal van die konijntjes op je af stormen
ja volgens dit stukje welquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat hele eiland is dus één grote kinderboerderij?
heb toch liever een Mansion vol met bunniesquote:
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca'squote:
Ik heb het bij het kittycafé gehoudenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca's
Oh ook 1 met uilen
In tokio? Ben je daar geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bij het kittycafé gehouden
wasberen zijn toch niet heel aardige beesten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca's
Oh ook 1 met uilen
Vossen niet gezien, wel herten. Die vreten echt alles wat los- en vastzit. Was zowat m'n sjaal kwijt, het was vrij warm dus had m'n sjaaltje om m'n tas gebonden, staat er zo'n beest aan te sjorren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
En dan heb je die plekken met herten en vossen die je kunt voeren
Ja maar heel kort en ik was heel moequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In tokio? Ben je daar geweest?
Hier in den haag hebben ze het ook geprobeerd maar geloof niet dat die het gered heeft.
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wasberen zijn toch niet heel aardige beesten?
en uilen al helemaal niet..
Durf ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
En dan heb je die plekken met herten en vossen die je kunt voeren
OMG je bent daar geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vossen niet gezien, wel herten. Die vreten echt alles wat los- en vastzit. Was zowat m'n sjaal kwijt, het was vrij warm dus had m'n sjaaltje om m'n tas gebonden, staat er zo'n beest aan te sjorren.
uilen kun je wel redelijk africhten, maar het blijven wel roofdieren in principe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.
Ik wilde ze niet aanraken want ze zagen er niet altijd even fris uitquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMG je bent daar geweest![]()
OMG VET!![]()
Heb je ze ook kunnen aaien? Heb je fotos?
Ja maar verwacht niet dat ze op mens jagenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uilen kun je wel redelijk africhten, maar het blijven wel roofdieren in principe.
wel mooie beesten.
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet aanraken want ze zagen er niet altijd even fris uitEn ze zijn belust op vreten.
Zal even kijken voor foto's.
nee, dat gaat ze niet lukkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar verwacht niet dat ze op mens jagen
Dacht dit ook kleintjes waren
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat gaat ze niet lukken
maar toch doet het pijn als ze hun klauwen in je zetten.
Hm, zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo’n vogel die naar mijn bord zit te loeren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.
Terug loerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo’n vogel die naar mijn bord zit te loeren.
Je weet wel dat ze niet in je koffer mee terug mogen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?
Maar vet hoor
Sinds ik weet dat ze dat daar hebben wil ik er heen :p
Doet net alsof je er niet bentquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze niet in je koffer mee terug mogen.
Beetje grote foto's.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?
Maar vet hoor
Sinds ik weet dat ze dat daar hebben wil ik er heen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje grote foto's.oh vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk je dat ze slecht verzorgd werden?
Nee hoor, absoluut niet. Maar volgens mij mocht je ze ook niet aaien. Sommige hebben gewoon vlooien of mijt, en ze kunnen een beetje agressief worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vet
Maar denk je dat ze slecht verzorgd werden?
Spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Maar volgens mij mocht je ze ook niet aaien. Sommige hebben gewoon vlooien of mijt, en ze kunnen een beetje agressief worden.
[ afbeelding ]
Ze waren verder soms gewoon irritant, want je kunt niks eten of die beesten hangen om je heen. Er was ook een groepje dat maar niet van zo'n hert af kwam. Die hadden rugtassen met van die riempjes eraan en daar gingen die beesten steeds achteraan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend
Heb jij dat ook gezien afgezien van het willen opvreten van je sjaal?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren verder soms gewoon irritant, want je kunt niks eten of die beesten hangen om je heen. Er was ook een groepje dat maar niet van zo'n hert af kwam. Die hadden rugtassen met van die riempjes eraan en daar gingen die beesten steeds achteraan.
Je kunt er van die koeken kopen en dan maak je een buiging naar zo'n beest, en dan maken ze soms een buiginkje terug, en dan geef je die koek.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thailand met een tussenstop in Japan dus?
ja eindig je in zon kantine met buffet ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen horecabaan in Blijdorp?
Ik ben er al een poos niet geweest, maar volgens mij hebben ze wel betere horeca dan datquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
met die gare warmhoudplaten met verlepte broodjes
ik krijg hongerquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
met die gare warmhoudplaten met verlepte broodjes
k zal het een keer googlenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er al een poos niet geweest, maar volgens mij hebben ze wel betere horeca dan datEn dan ben je omringd door dieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik terug.Tap tap tap
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik terug.
Die bomen bloeien toch niet het hele jaar?
Nee in de lente, maar die valt steeds vroeger. Ik was eigenlijk al te laat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi
Die bomen bloeien toch niet het hele jaar?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik terug.![]()
Welke? En waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar buiten.Naar de grote stad
New Yorkquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag naar buiten.Naar de grote stad
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdam. Voor een externe training. Dat valt dan weer niet onder mijn ophokplicht.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Afscheidsborrel voor een collega is afgelast in verband met het killervirus. Die borrel is gewoon op de afdeling, met allemaal mensen die sowieso op elkaars lip zitten
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hadden ze gisteren ook discussie of mensen nog wel samen in 1 auto naar een klus toe mochten. De rest van de dag zitten ze ook op elkaars lip, maar dat zou dan weer niet mogen
quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier hadden ze gisteren ook discussie of mensen nog wel samen in 1 auto naar een klus toe mochten. De rest van de dag zitten ze ook op elkaars lip, maar dat zou dan weer niet mogen
Meerdere mensen die inbellen en we tonen ons scrum board op het scherm.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:50 schreef Karzai het volgende:
Je kan toch gewoon bellen? Of moet je elkaar zien
wat is een scrum board.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meerdere mensen die inbellen en we tonen ons scrum board op het scherm.
Wij werken volgens de scrum/agile-methode. Daar hoort een bord bij waar je de voortgang van al het werk kunt volgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een scrum board.
is dat een hippe office term?
Ik las scrotum board...quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meerdere mensen die inbellen en we tonen ons scrum board op het scherm.
Ja wel inmiddels wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Dr_Flash zijn jullie het land al uit?
gegoogled.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij werken volgens de scrum/agile-methode. Daar hoort een bord bij waar je de voortgang van al het werk kunt volgen.
Een paar superautisten vinden dat allemaal hartstikke fijn, ik vind het vooral verstikkend en betuttelend.
Buda niet, blijkbaarquote:
RIPquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Krijg toch net nog mijn hoesje van banggood binnen.
Heb even aan de verpakking gelikt
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gegoogled.
Ik zou dit op zich wel handig vinden
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Krijg toch net nog mijn hoesje van banggood binnen.
Heb even aan de verpakking gelikt
Flauwquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Foute grap komt in me op. Maar. Ik. Maak. ‘M. Niet![]()
ik typ ze altijd en wis ze dan snel weerquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Foute grap komt in me op. Maar. Ik. Maak. ‘M. Niet![]()
Nou ja, ik wilde zeggen dat ik min of meer in quarantaine zit en dat je ook wel even aan mij mag likkenquote:
Nu al?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde zeggen dat ik min of meer in quarantaine zit en dat je ook wel even aan mij mag likken
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde zeggen dat ik min of meer in quarantaine zit en dat je ook wel even aan mij mag likken
Ik maak ze altijd gewoon alsnogquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik typ ze altijd en wis ze dan snel weer
Als ze eerst een hoesje om jou doet, is het toch anders Buda...quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel wat verzinnen om langer weg te kunnen blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer op kantoor komen
Minder mensen aan je zwembadquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze beginnen met het cancelen van dingen in thailand.
Fullmoon party en thais nieuw jaar waarschijnlijk ook
Infectie aan je been? Kom je daar dan aan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Snel wat verzinnen om langer weg te kunnen blijven.
Heb ik ook gedaan. Rest van de week zit ik thuis met been omhoog vanwege infectie.
Als je speciaal gaat voor zo’n party is het wel balen. Al ben je wel een sufkut als je speciaal voor een full moon party de halve wereld over reistquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al lees ik dat er veel mensen nu zijn aangekomenVolgende is 8 maart
Zullen wel balen
Ze doen hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je speciaal gaat voor zo’n party is het wel balen. Al ben je wel een sufkut als je speciaal voor een full moon party de halve wereld over reist
Ik heb een puistje uitgeknepen en blijkbaar is daar wat mee misgegaan, mee terug naar binnen gegaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Infectie aan je been? Kom je daar dan aan?
Bizar. Ik zou niet tegen die drukte kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze doen het
komen tien duizenden mensen op af.
Etterende wond nu?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een puistje uitgeknepen en blijkbaar is daar wat mee misgegaan, mee terug naar binnen gegaan.
filmpjes zijn altijd beter.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etterende wond nu?
@:CherryLips is vast benieuwd naar de foto’s.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Ik zou niet tegen die drukte kunnen![]()
Natuurlijk ook één grote orgie. Weet je gelijk waarom de zee witte schuimkoppen heeft
Wilders?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef Muck het volgende:
Christus te paars....
Wraking van de rechtbank
Ik had laatst ook zoiets. Volgens mij had ik gewoon gekrast aan mn been maar dat ging helemaal ontsteken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een puistje uitgeknepen en blijkbaar is daar wat mee misgegaan, mee terug naar binnen gegaan.
Nou, vooral de wondroos eromheen is nu irritant en jeukt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etterende wond nu?
Gister de talgklier van een cavia uitgeknepen. Kwam een flinke lading bedorven feta uit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etterende wond nu?
ik lees het.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef Muck het volgende:
Christus te paars....
Wraking van de rechtbank
Nee, de ene moslim die wil dat de andere moslim voor poging tot moord wordt aangeklaagd ipv een terroristische daad.quote:
Was toch maar 1 moslim?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, de ene moslim die wil dat de andere moslim voor poging tot moord wordt aangeklaagd ipv een terroristische daad.
Wij snappen het hier ook niet helemaal....quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:01:20Aachboun wraakt de rechtbank. #tramschutter reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:02:08Hij wraakt de rechtbank omdat de voorzitter eerder besloot om een verzoek tot aanhouding af te wijzen. Aachboun was er toen niet om zijn verzoek toe te lichten. #tramschutter reageer retweet
In principe wel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Dat heb ik gemist..
Word zon verzoek altijd uitgevoerd?
Nee, maar gokmen ding zou volgens die Mustafa het wapen ook op hem gericht hebben, en dat vind hij poging tot moord. En nu is ie niet blij, en vind hij dat de rechtbank niet genoeg doet, dus moet er maar andere rechters komen of zo.quote:
Ah nu snap ik hem.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar gokmen ding zou volgens die Mustafa het wapen ook op hem gericht hebben, en dat vind hij poging tot moord. En nu is ie niet blij, en vind hij dat de rechtbank niet genoeg doet, dus moet er maar andere rechters komen of zo.
En dus bewust nu het proces vertragen met uren zoniet dagen.
lijkt het wel op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nu snap ik hem.
Ego dingetje ofzo?
het enige wat deze man is overkomen is dat die zwakzinnige een wapen op hem heet gericht?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt het wel op.
snap anders niet waarom je dit nog als extra eis erbij zou willen.
Weet ik veel/quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nu snap ik hem.
Ego dingetje ofzo?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
is dat dezelfde man die de beelden wilde zien?
ik denk hetquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het enige wat deze man is overkomen is dat die zwakzinnige een wapen op hem heet gericht?
zou bijna zeggen dat hij de boel bewust wil vertragenquote:De juridisch adviseur is al langer bezig met de strijd namens zijn cliënt. Er was al een kort geding over het vrijgeven van de beelden waarop Mustafa te zien is, die hij verloor, en maandag probeerde de man de zaak aan te laten houden. Hij was er echter zelf niet om het verzoek toe te lichten en de rechtbank kon het dan ook al snel afwijzen, zeker gezien het feit dat er nog een andere procedure namens het slachtoffer loopt.
Later zal blijken dat mustafa de broer of incest neef is van Gokmen of zo, en dat ie het bewust deed om gokmen te helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt het wel op.
Het heeft ook zo weinig zin joh, 3 dagen te laatquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt het wel op.
Dat denk ik inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het
[..]
zou bijna zeggen dat hij de boel bewust wil vertragen
Maar waarom wordt dan zon verzoek geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Het heeft ook zo weinig zin joh, 3 dagen te laat
Het hele proces moet dan over he.. met andere rechters...quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar voor de straf zal het niet zoveel uitmaken toch? Wil deze mustafa misschien een schadevergoeding ofzo of gewoon erkenning of zijn moment in the spotlights ?
oh?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het hele proces moet dan over he.. met andere rechters...
Weer alles opnieuw oprakelen, beleven en doen voor de slachtoffers. En weer meer aandacht voor die Gokmen en zijn gelach.
Al die mensen die hun verhaal opnieuw moeten doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het hele proces moet dan over he.. met andere rechters...
Weer alles opnieuw oprakelen, beleven en doen voor de slachtoffers. En weer meer aandacht voor die Gokmen en zijn gelach.
Ik wraak jou nuquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:34 schreef TaMieke het volgende:
Wat houdt dat precies in dan? Als je iets wraakt?
Ze zint op wraak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wraak jou nu
Hoe voel je je nu
Nergens last vanquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wraak jou nu
Hoe voel je je nu
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nergens last van
Je weet toch niet waar mn huis woont.
aah oke, dus het is niet het slachtoffer, maar de jurist die graag in de spotlight staat.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:33 schreef Muck het volgende:
Ah! Aachboun was ook degene die geld eiste van de ouders van Tristan v/d V voor de schade die hun zoon had aangericht
Ik zou het als slachtoffers dan gezamelijk weigeren om de zaak opnieuw te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Al die mensen die hun verhaal opnieuw moeten doen![]()
Wéér die wonden openrijten, dat kun je niet doen joh
Is niet zijn land niet he, zijn niet zijn mensen niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp je niet he. Iemand die het heeft overleefd. Natuurlijk wel kapot geschrokken maar goed hij is er nog en integenstelling tot de mensen die zijn omgekomen.
En dan vind je je eigen belang zoveel meer waard dan het leed wat al die mensen opnieuw word aangedaan
Die conclusie trek ik dan weer helemaal nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is niet zijn land niet he, zijn niet zijn mensen niet.
dat doen we hier niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind dat die gokmen er met z’n gelach te makkelijk vanaf gaat komen.
Levenslang zware dwangarbeid op water en brood. Alle mogelijkheden tot vervroegde vrijlating en hoger beroep ontnemen. Alleen al door dat gelach en z’n gedrag.
En zelfs dat is nog niet zwaar genoeg.
Nee hout wezen halen voor ander projectjequote:
Ditquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind dat die gokmen er met z’n gelach te makkelijk vanaf gaat komen.
Levenslang zware dwangarbeid op water en brood. Alle mogelijkheden tot vervroegde vrijlating en hoger beroep ontnemen. Alleen al door dat gelach en z’n gedrag.
En zelfs dat is nog niet zwaar genoeg.
KOENELOENquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)-in-assepoester.html
Volgens mij ben ik deze realiteit aan het kwijtraken
Dat doet hem, volgens mij, helemaal nietsquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
En elke nacht alle fotos en filmpjes van alle slachtoffers op grote schermen in zijn cel laten zien, met geluid hard aan en plakband om zijn ogen open te houden. En sondevoeding, dat het minstens nog 40 jaar duurt voor ie het loodje legt.
De fuck :’)quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/film/60(...)-in-assepoester.html
Volgens mij ben ik deze realiteit aan het kwijtraken
Muckfuckquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet hem, volgens mij, helemaal niets
waarom is zo iemand juridisch adviseur van een slachtoffer?quote:Karim Aachboun is fiscaal econoom en heeft fiscale economie gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. In 2008 begon Aachboun zijn carričre bij KPMG Meijburg & Co, waar hij tot medio 2016 aan was verbonden. Hierna besloot Aachboun als fiscalist zelfstandig aan de slag te gaan. Aachboun is gespecialiseerd in vennootschapsbelasting en internationale belastingheffing en adviseert zowel multinationals als vermogende particulieren/families.
een onesie denk ikquote:
Mensen ontmoetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja ben nu 3 keer geweest.
eerste keer nuchter, na uur gevlucht.
2e en 3e keer maar onder invloed van drank
2e keer was wel echt leuk, 3e keer heb ik alles weer uit gekotst en ben ik ook afgehaakt
Zeg altijd dat ik niet ga maar dan ontmoet je weer mensen die gaan en en ga je toch maar mee
Ik vind dat men een beetje doorslaat met alle correctheid. En het dwangmatig bepalen wat een ander moet vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
nou ja eerlijk. de stereotypes in de disney films zijn toch wel wat achterhaald? :p
Ik las het jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Het verhaal wordt nog mooier...
Mustafa zou volgens Aachboun 3 mensen in de tram hebben gered. Een van hen zou Melanie zijn. Die herkent zichzelf niet in dat verhaal, laat haar advocaat ons weten. Ze is zelf uit de tram gevlucht. #tramschutter
Dat kan je ook zeggen over hoe de films zijn gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind dat men een beetje doorslaat met alle correctheid. En het dwangmatig bepalen wat een ander moet vinden.
The fuckquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Mustafa zou volgens Aachboun 3 mensen in de tram hebben gered. Een van hen zou Melanie zijn. Die herkent zichzelf niet in dat verhaal, laat haar advocaat ons weten. Ze is zelf uit de tram gevlucht. #tramschutter
Dat, maar waarom verplicht 180 graden draaien...quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
nou ja eerlijk. de stereotypes in de disney films zijn toch wel wat achterhaald? :p
Moet alles dan maar genderneutraal enzo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
je hoeft niet te kijken toch? Iemand is toch vrij om een film te maken op de manier hoe hij/zij/ HETquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat, maar waarom verplicht 180 graden draaien...
Heb je die ellende overleefd en dan heb je nog zo'n kneus rondlopen die de nasleep nog erger maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Nou daar is veel onderzoek naar gedaan of kinderen dat iets boeit. Het gaat er om dat deze sterotypes invloed hebben op het gedrag van jongens en meisjes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet alles dan maar genderneutraal enzo?
Dat boeit die kinderen toch niet? Het zijn toch vooral de volwassenen die er over vallen?
Als het ze niet goed is, kijken ze toch lekker niet.
Ik ben podcasts aan het luisteren over Harry Potter. Ook steeds dat gezeik over rollen en stereotypes. Begin 2000 maakte niemand zich daar druk over.
Beetje raar om daar nu boos over te worden.
Dit maakt me serieus boos.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je die ellende overleefd en dan heb je nog zo'n kneus rondlopen die de nasleep nog erger maakt.
Nee, waarom de huidige genderneutrale gutmensch samenleving hun mening als 'normaal' neerzet en al het andere verketterd als achterlijk, racistisch, vrouwonvriendelijk EN anti LHGBTIWGDGDJWVCquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken toch? Iemand is toch vrij om een film te maken op de manier hoe hij/zij/ HET![]()
Dat wilt :p
je hebt aan alle kanten extremen natuurlijk. Het is natuurlijk makkelijk om alleen maar daarna te wijzen:Pquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, waarom de huidige genderneutrale gutmensch samenleving hun mening als 'normaal' neerzet en al het andere verketterd als achterlijk, racistisch, vrouwonvriendelijk EN anti LHGBTIWGDGDJWVC
En niet te vergeten : overal wat van MOET vindenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, waarom de huidige genderneutrale gutmensch samenleving hun mening als 'normaal' neerzet en al het andere verketterd als achterlijk, racistisch, vrouwonvriendelijk EN anti LHGBTIWGDGDJWVC
Fijn, iemand met een opgeblazen ego die zijn moment of glory wil hebben ten koste van alle families die een geliefde hebben verloren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik snap het niet, echt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn, iemand met een opgeblazen ego die zijn moment of glory wil hebben ten koste van alle families die een geliefde hebben verloren.
Maar het is een tekenfilm!quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vroegermocht je ook niet stemmen Tamieke ;p
Nee hoor je kan prima als iemand die nergens over nadenkt door het levenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En niet te vergeten : overal wat van MOET vinden
Tja, je mag een rechter wraken. Maar ik hoop dat dat verzoek wordt afgewezen en de zaak gewoon verder kan. Al zal die droeftoeter wel blijven zeuren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, echt niet.
Waarom mag hij dit doen? Het is nu toch wel duidelijk waarom hij dit doet? Dan moet je zoiets meteen afkappen.
daar zijn al genoeg over gevallen... In reclames zien we nu nog nauwelijks vrouwen alleen maar in de schoonmakende rol.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar het is een tekenfilm!
Waarom zijn het dan stiefzussen en stiefmoeder en zijn de heksen wel altijd vrouwen?
Daar valt niemand over?
En waarom zijn alle Disneyfilms prinsessen en geen prinsen?
Nee we vallen over een fee
Dat is het recht systeem dat geen onderscheid maakt tussen een moordenaar en iemand die door rood licht rijd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik snap het niet, echt niet.
Waarom mag hij dit doen? Het is nu toch wel duidelijk waarom hij dit doet? Dan moet je zoiets meteen afkappen.
Dat het vertraging oploopt is al erg genoegquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je mag een rechter wraken. Maar ik hoop dat dat verzoek wordt afgewezen en de zaak gewoon verder kan. Al zal die droeftoeter wel blijven zeuren.
Er is een verschil tussen niet nadenken en ergens wat van moeten vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor je kan prima als iemand die nergens over nadenkt door het leven
maar je hoeft er toch niks van te vinden? Je hebt het nu gelezen en als het je niet interesseeert is er toch niks aan de hand?: Pquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet nadenken ergens wat van moeten vinden.
Precies. En dat is wat anders dan wat jij beweerd: niet nadenken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je hoeft er toch niks van te vinden? Je hebt het nu gelezen en als het je niet interesseeert is er toch niks aan de hand?: P
quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uwen-redde~af399c5e/
apart.
Iemand die zo graag zn persoonlijk gelijk wil halen
Ja, zeg dat wel. Hoop dat de wrakingskamer er snel uit is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat het vertraging oploopt is al erg genoeg
Genoeg mensen die hier niet eens over na willen denken hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies. En dat is wat anders dan wat jij beweerd: niet nadenken.
Wrakingskamer?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Hoop dat de wrakingskamer er snel uit is.
Mooi woord trouwens
Wat ik zo mooi vind is de houding van de huidige generatie 'feministes'. Hun mond vol van inclusiviteit, open grenzen etc, maar de types die binnenstromen zijn juist fel anti vrouwenrechten over het algemeenquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En niet te vergeten : overal wat van MOET vinden
Geloof dat de diehard feministen stroom zich niet zo bezighoudt met open grenzen en zo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ik zo mooi vind is de houding van de huidige generatie 'feministes'. Hun mond vol van inclusiviteit, open grenzen etc, maar de types die binnenstromen zijn juist fel anti vrouwenrechten over het algemeen
Geen idee, wat ik her en der oppik lijkt het erop dat wat zich nu 'feminist' noemt ietwat in tegenspraak is met vroegere feministesquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat de diehard feministen stroom zich niet zo bezighoudt met open grenzen en zo?
Tomatensoep in de kantine vandaagquote:
Goede bron.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik her en der oppik lijkt het erop dat wat zich nu 'feminist' noemt ietwat in tegenspraak is met vroegere feministes
Ja das was andersquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, wat ik her en der oppik lijkt het erop dat wat zich nu 'feminist' noemt ietwat in tegenspraak is met vroegere feministes
Daar komt het beleid wel op neer ja. Dus dat is op zich wel eerlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben blijkbaar net bij het debat over corona in de kamer gezegd dat als je ziek bent je dat tegen niemnd moet vertellen
Je wilde toch het huis van je vader?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:25 schreef gianni61 het volgende:
hmm, zie best een leuk huis te koop.
ik wordt alleen al moe als ik denk aan hoeveel werk het is om alle behang en plafonds te vervangen
klopt, maar ik mag toch nog wel verder kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilde toch het huis van je vader?
Oh das nog niet bekend :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar ik mag toch nog wel verder kijken
en eerst maar eens afwachten wat dat van mn vader moet gaan kosten.
wordt maandag getaxeerd.quote:
Oke.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt maandag getaxeerd.
Ik denk dat als hij het in de vrije verkoop zou gooien dat hij er meer voor kan krijgen als wat ik kan/wil betalen. dus het is aan hem om te beslissen wat hij hij wil doen.
eigenlijk wel ja.quote:
Heb je je lunch al achter de kiezen?quote:
Nee begin er zo aanquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je lunch al achter de kiezen?
omdat dat idee nu in mn hoofd zitquote:
nee, ik stel bewust de bovengrens op funda zo in, dat ik die niet te zien krijgquote:
Haha netjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik stel bewust de bovengrens op funda zo in, dat ik die niet te zien krijg
Ja je kan wel kijken maar het toch niet kopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik stel bewust de bovengrens op funda zo in, dat ik die niet te zien krijg
Hij is miljonairquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan wel kijken maar het toch niet kopen
nee, want als ik dan iets zien wat ik mooi vind, vind ik daarna geen enkele andere meer mooi genoeg om te kopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan wel kijken maar het toch niet kopen
Ja maar een miljoenen vila is dan toch sowieso niet realitisch? :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want als ik dan iets zien wat ik mooi vind, vind ik daarna geen enkele andere meer mooi genoeg om te kopen
voor jou misschien nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar een miljoenen vila is dan toch sowieso niet realitisch? :p
moet je maar niet een half jaar op vakantie gaanquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Sommige panden in 't zuiden zouden in het westen wel een miljoenenvilla kunnen zijn.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je maar niet een half jaar op vakantie gaan
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:44:09Karim Aachboun en zijn cliënt werden trouwens onder politiebegeleiding vanuit een aparte kamer naar de zittingszaal gebracht. Het zegt iets over de emoties die hier hoog oplopen. #tramschutter reageer retweet
Zo ook mijn paleisquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Sommige panden in 't zuiden zouden in het westen wel een miljoenenvilla kunnen zijn.
Dan zou ik ze toch liever in het zuiden hebben dan in het westen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
gohquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:46 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:44:09Karim Aachboun en zijn cliënt werden trouwens onder politiebegeleiding vanuit een aparte kamer naar de zittingszaal gebracht. Het zegt iets over de emoties die hier hoog oplopen. #tramschutter reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:45:51Aachboun zegt de emoties van de slachtoffers en nabestaanden te begrijpen, ,,maar het ligt niet aan mijn cliënt. Ook hij mag gebruikmaken van zijn rechten. Hij is ook slachtoffer." #tramschutter reageer retweet
oh, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat artikelen gelezen over die Aachboun.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:47 schreef Muck het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:45:51Aachboun zegt de emoties van de slachtoffers en nabestaanden te begrijpen, ,,maar het ligt niet aan mijn cliënt. Ook hij mag gebruikmaken van zijn rechten. Hij is ook slachtoffer." #tramschutter reageer retweet
Groot landgoed eromheen. Lekker man.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat weet ik wel zeker.
voor de prijs van een rijtjeshuis in de randstad heb je hier makkelijk een vrijstaand huis met alles er op en er aan
Ik zit me, tussen de drukte door, ook in te lezen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wat artikelen gelezen over die Aachboun.
het is nogal een gekkie.
Hij heeft ook Grapperhaus voor de rechter gesleept toen hij ontslagen werd bij KPMG
Mja, m'n complete leven is hier, dat trek ik nu ook niet zo makkelijk overhoop.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik ze toch liever in het zuiden hebben dan in het westen.
Worden we niet vrolijk van neequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit me, tussen de drukte door, ook in te lezen...
Wat een figuur joh
Een leven hebben is ook maar overtrokkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, m'n complete leven is hier, dat trek ik nu ook niet zo makkelijk overhoop.
Maar met wie speel ik dan m'n bordspelletjes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een leven hebben is ook maar overtrokken
jezus, jij hebt contact met andere mensen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar met wie speel ik dan m'n bordspelletjes.Ik heb eindelijk een groepje gevonden.
Arme hijquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:47 schreef Muck het volgende:
Incidenteel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, jij hebt contact met andere mensen?
In dat geval is het idd niet te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar met wie speel ik dan m'n bordspelletjes.Ik heb eindelijk een groepje gevonden.
Dat was toch bij iemand anders?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja wel enge ervaring. VOlgens het bericht haperde het wapen. Maar hij heeft het overleefd
Volgens mij las ik net dat dat deze man isquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was toch bij iemand anders?
Niets wat je ook zittend kan schoonmaken?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
kmoet maar wat schoonmaken hier maar wil alleen maar zitten
O, zou best kunnen. En natuurlijk is ook hij slachtoffer, maar hij trekt de aandacht wel erg naar zich toe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net dat dat deze man is
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zou best kunnen. En natuurlijk is ook hij slachtoffer, maar hij trekt de aandacht wel erg naar zich toe.
Op een dweil gaan zitten en zo de woonkamer rond dan, hup!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef bitterbal het volgende:
kmoet maar wat schoonmaken hier maar wil alleen maar zitten
neequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets wat je ook zittend kan schoonmaken?
Ja dat zeker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zou best kunnen. En natuurlijk is ook hij slachtoffer, maar hij trekt de aandacht wel erg naar zich toe.
Zittend op de stofzuiger door het huis gaan?quote:
Heb net wel de printer beetje stofvrij gemaakt :pquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zittend op de stofzuiger door het huis gaan?
Jaja, je blies gewoon op je bitterballen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb net wel de printer beetje stofvrij gemaakt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |