in de buurt van Schaamlippendam.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
dm danals t echt zo'n plaats is waar twee koeien en een geitenkop wonen?
of waar ligt t in de buurt?
Flinke afstandquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWe gaan het proberen
We beginnen met een seinstoring waardoor er niks rijdt tussen Amsterdam en Arnhem. Ook onze ICE niet...?
Dat wordt flink doorlopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
We beginnen met een seinstoring waardoor er niks rijdt tussen Amsterdam en Arnhem. Ook onze ICE niet...?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk Budaquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaawquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk Buda
Het Japanse eiland Okunoshima is om twee redenen bijzonder. Allereerst was het tot 1945 een geheime militaire basis van de Japanners, inclusief fabriek voor chemische wapens. Daarvan kun je nog steeds de overblijfselen zien.
Ten tweede barst het er van de konijnen. Waarom? Het is niet honderd procent zeker wat er gebeurd is, maar sommigen zeggen dat de konijnen afstammen van ontsnapte proefdieren.
Een ander verhaal is dat die proefdieren door de Amerikanen zijn omgelegd, en dat Japanse schoolkinderen in 1971 acht nieuwe konijnen loslieten op het eiland. En zoals je weet blinken konijnen uit in het maken van nieuwe konijntjes.
Afijn, wat we wel weten is dat er honderden konijnen loslopen, die als een gek op toeristen met lekkere hapjes afstormen.
[ afbeelding ]
Het zal nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat je daar wel gelukkig van word als er allemaal van die konijntjes op je af stormen
ja volgens dit stukje welquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat hele eiland is dus één grote kinderboerderij?
heb toch liever een Mansion vol met bunniesquote:
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca'squote:
Ik heb het bij het kittycafé gehoudenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca's
Oh ook 1 met uilen
In tokio? Ben je daar geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bij het kittycafé gehouden
wasberen zijn toch niet heel aardige beesten?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook een keer een cafe met wasberen voorbij zien komen dacht ik en alpaca's
Oh ook 1 met uilen
Vossen niet gezien, wel herten. Die vreten echt alles wat los- en vastzit. Was zowat m'n sjaal kwijt, het was vrij warm dus had m'n sjaaltje om m'n tas gebonden, staat er zo'n beest aan te sjorren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
En dan heb je die plekken met herten en vossen die je kunt voeren
Ja maar heel kort en ik was heel moequote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In tokio? Ben je daar geweest?
Hier in den haag hebben ze het ook geprobeerd maar geloof niet dat die het gered heeft.
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wasberen zijn toch niet heel aardige beesten?
en uilen al helemaal niet..
Durf ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
En dan heb je die plekken met herten en vossen die je kunt voeren
OMG je bent daar geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vossen niet gezien, wel herten. Die vreten echt alles wat los- en vastzit. Was zowat m'n sjaal kwijt, het was vrij warm dus had m'n sjaaltje om m'n tas gebonden, staat er zo'n beest aan te sjorren.
uilen kun je wel redelijk africhten, maar het blijven wel roofdieren in principe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.
Ik wilde ze niet aanraken want ze zagen er niet altijd even fris uitquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMG je bent daar geweest![]()
OMG VET!![]()
Heb je ze ook kunnen aaien? Heb je fotos?
Ja maar verwacht niet dat ze op mens jagenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uilen kun je wel redelijk africhten, maar het blijven wel roofdieren in principe.
wel mooie beesten.
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ze niet aanraken want ze zagen er niet altijd even fris uitEn ze zijn belust op vreten.
Zal even kijken voor foto's.
nee, dat gaat ze niet lukkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar verwacht niet dat ze op mens jagen
Dacht dit ook kleintjes waren
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat gaat ze niet lukken
maar toch doet het pijn als ze hun klauwen in je zetten.
Hm, zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo’n vogel die naar mijn bord zit te loeren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wasberen kan je ook redelijk tam maken. UIlen geen idee. Denk als je ze niet lastigvalt ze ook niks doen.
Terug loerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, zou me toch niet op mijn gemak voelen met zo’n vogel die naar mijn bord zit te loeren.
Je weet wel dat ze niet in je koffer mee terug mogen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?
Maar vet hoor
Sinds ik weet dat ze dat daar hebben wil ik er heen :p
Doet net alsof je er niet bentquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze niet in je koffer mee terug mogen.
Beetje grote foto's.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze wel gekke ziektes ja. Maar denk dat die japanners de dieren toch wel goed in de gaten houden en verzorgen?
Maar vet hoor
Sinds ik weet dat ze dat daar hebben wil ik er heen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje grote foto's.oh vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk je dat ze slecht verzorgd werden?
Nee hoor, absoluut niet. Maar volgens mij mocht je ze ook niet aaien. Sommige hebben gewoon vlooien of mijt, en ze kunnen een beetje agressief worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vet
Maar denk je dat ze slecht verzorgd werden?
Spannendquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Maar volgens mij mocht je ze ook niet aaien. Sommige hebben gewoon vlooien of mijt, en ze kunnen een beetje agressief worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |