Gewoon enorm domme tackle.quote:
Hij doet het toch zelf?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:35 schreef RipCity het volgende:
Wat een *($*$(*$$)£% scheids ben je dan. Beetje inlevingsvermogen kom op zeg.
okequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:35 schreef bamibij het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ajaks
Gewoon niet zo dom doen bij de achterlijn van de andere ploeg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:35 schreef RipCity het volgende:
Ik had hem niet gegeven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:35 schreef RipCity het volgende:
Eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk gezegd ook een beetje overdreven om daar geel voor te geven.
Dit doet @yats toch beterquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:35 schreef RipCity het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef Harlekien het volgende:
Zou van Bommel niet wat zijn voor Ajax?
Scholletje.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:37 schreef Harlekien het volgende:
Zou van Bommel niet wat zijn voor Ajax?
Vitesse is vandaag naar de knvb gestapt omdat ze structureel benadeeld zouden worden door de varquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vitesse is vandaag naar de knvb gestapt omdat ze structureel benadeeld zouden worden door de var@:yats
hoezo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:39 schreef RipCity het volgende:
Voetbal kijken in die flat ernaast is best wel triest.
Ik las het statement en vond er niet veel verkeerds in staan eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vitesse is vandaag naar de knvb gestapt omdat ze structureel benadeeld zouden worden door de var@:yats
aardige dome gast jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:40 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht nog scoor nou niet. Want die dome gast trekt zn shirt nog uit ook.
Ergo, RKC > ajaxquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
Weggespeeld worden door een club die minder dan een week geleden nog verloor van RKC![]()
![]()
Iets wat hij zelf deed... De idiootquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het is net een mens hé, die de grootste wedstrijd van zijn leven door zijn neus geboord wordt
Door eigen toedoen, terwijl je team gewoon die prijs kan pakken. Dat is zeg maar vrij egocentrisch.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:42 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het is net een mens hé, die de grootste wedstrijd van zijn leven door zijn neus geboord wordt
Dat wel iddquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan alsnog is zijn reactie wel logisch
Ik zeg toch niet dat het logisch of onlogisch is. Ik constateer dat hij een egotripper is lol.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dan alsnog is zijn reactie wel logisch
Als je over het spel gaat hebben, ben je vrij rap klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
Utrecht is door, maar het gaat alleen maar over die kneus
Vind ik niet, vind het een logische reactie. Hij baalt gewoon, ik zou hetzelfde hebben gereageerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het logisch of onlogisch is. Ik constateer dat hij een egotripper is lol.
fair enoughquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je over het spel gaat hebben, ben je vrij rap klaar.
Volgende keer trap ik je?...zoietsquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik wil weten wat Tagliafico zei tegen Klaiber. Zag er wel misselijk uit.
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:51:58Ik vind het jammer dat Ajax met 2-0 van het erg mooie FC Utrecht heeft verloren in de halve finale van de KNVB beker. Ik had Ajax graag de dubbel zien winnen dit jaar. Ik hoop nu dat het erg mooie FC Utrecht dit jaar de beker wint want ik gun die club deze prijs wel reageer retweet
Yannick is fan van 50% van de Nederlandse clubs?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:51:58Ik vind het jammer dat Ajax met 2-0 van het erg mooie FC Utrecht heeft verloren in de halve finale van de KNVB beker. Ik had Ajax graag de dubbel zien winnen dit jaar. Ik hoop nu dat het erg mooie FC Utrecht dit jaar de beker wint want ik gun die club deze prijs wel reageer retweet
Vraag het 'm. Jij krijgt soms nog een antwoord. Erg mooi.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het jammer dat Ajax met 2-0 van het erg mooie FC Utrecht heeft verloren in de halve finale van de KNVB beker. Ik had Ajax graag de dubbel zien winnen dit jaar. Ik hoop nu dat het erg mooie FC Utrecht dit jaar de beker wint want ik gun die club deze prijs wel
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb één keer antwoord van hem gehad twee jaar terug ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vraag het 'm. Jij krijgt soms nog een antwoord. Erg mooi.
Stukje volgers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volg geen enkele persoon uit die lijst, maar Twitter heeft het verband tussen jullie - Fok! - en Yannick wel door zo te zien
Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb één keer antwoord van hem gehad twee jaar terug ofzo.
Nee, alleen Ajax en Almere City (lol)quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yannick is fan van 50% van de Nederlandse clubs?
Hij heeft het over nog veel meer clubs die hij erg mooi vindt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, alleen Ajax en Almere City (lol)
Wowquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volg geen enkele persoon uit die lijst, maar Twitter heeft het verband tussen jullie - Fok! - en Yannick wel door zo te zien
Nwoa. Breed begrip.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die er serieus op in gaan
en dan ten hag... vermoeiende gast. Praat de hele tijd met komma's.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een trainer die niet terugvalt in clichés... Erg verfrissend
En nog positieve punten weet te vinden ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
en dan ten hag... vermoeiende gast. Praat de hele tijd met komma's.
idd, wereldvreemde gozer, of hij heeft een andere wedstrijd gezien & van z'n staf de uitslag doorgekregenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:17 schreef Zorro het volgende:
Als ik ten Hag hoor zou ik haast denken dat Utrecht onterecht gewonnen heeft
Maar dan wat slechter.quote:
Ja, maar de flow zit goed bij Ajax!..alleen nog scoren!quote:
thxquote:Op donderdag 5 maart 2020 06:54 schreef hanns het volgende:
[..]
Ja, maar de flow zit goed bij Ajax!..alleen nog scoren!
Was getekend Ten Hag![]()
Gefeliciteerd Paul
Zou genot zijn als NAC won.quote:
Ja, meer kans dan op rechtstreekse promotie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een kans.
Zou leuke finale zijn ouwe reusquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:17 schreef Stofje het volgende:
Tikkeltje nerveus vandaag. Verdomme. NAC is uiteraard kansloos, maar die ene procent maakt me gék vandaag. HUPPPPPPPPPPPP!
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
NAC PAK ZE AAN, ZORG DAT JULLIE IND E FINALE KOMEN!!1
En dan Utreg verslaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
Vanaf nu zijn wij geen vrienden meer.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
Ja maar ik wil niet tegen Feyenoordquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn wij geen vrienden meer.
Is toch al?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een Duitser aan het roer bij Ajax.
@:Caland
Feyenoord is Ajax voorbij (op alle fronten)quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord heeft in 15 minuten al meer doelpogingen ondernomen dan Ajax in 4 wedstrijden.
Met net zoveel doelpunten als ajaxquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord heeft in 15 minuten al meer doelpogingen ondernomen dan Ajax in 4 wedstrijden.
Feyenoord kampioenenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Paul het volgende:
Nou deze wedstrijd hoef ik niet meer verder te kijken. Laat die finale ook maar
Hahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Paul het volgende:
Nou deze wedstrijd hoef ik niet meer verder te kijken. Laat die finale ook maar
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ja hoorkut feyenoord. Zo vaak geholpen door de arbitrage in die kut kuip. Wat een kut sport is het toch ook geworden met die var.
Wat is de mop? Ik lees alleen feiten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..], geniale mop man, je moet het theater in
Woest.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ja hoorkut feyenoord. Zo vaak geholpen door de arbitrage in die kut kuip. Wat een kut sport is het toch ook geworden met die var.
Dus judoën in de 16 is geen pingel meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:09 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat is de mop? Ik lees alleen feiten.
(lol)quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:12 schreef RvLaak het volgende:
VAR
Mag ook wel eens gezegd worden als ze het goed doen
Heerlijk al die frusti'squote:
Dankzij NACgoden hoeven we niet tegen PSV of AZquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
De charme van bekervoetbal is dat een club eerst wat toppers verrassend uitschakelt, om vervolgens tegen Feyenoord de rode loper uit te leggen.
1 profclub toch maar dit jaar?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dankzij NACgoden hoeven we niet tegen PSV of AZ
en Ajax ligt eruit terwijl zij de makkelijkste loting ooit hadden (lol)
Lekker naar huis gaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erger nog, ze zitten ook en masse in hun stadion... Dat lijkt me pas echt kut voor die mensen
Hey maat. Alles goed?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahahaha
Kut NAC
Ik hoop dat NAC degradeert.
Of failliet gaat.
Kies maar
Je weet dat ik vast zat, klootzak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Alles goed?
Ik dacht even dat je ten onder was gegaan aan het Corona-virus
twitter:Hoekie_B twitterde op donderdag 05-03-2020 om 21:09:14Achter een net kijken, 2% bier en zeiknat van de regen. Tot nu toe had ik het niet willen missen! #feyNAC https://t.co/CFzZg0oIO2 reageer retweet
Auw auwquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Hoekie_B twitterde op donderdag 05-03-2020 om 21:09:14Achter een net kijken, 2% bier en zeiknat van de regen. Tot nu toe had ik het niet willen missen! #feyNAC https://t.co/CFzZg0oIO2 reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Hoekie_B twitterde op donderdag 05-03-2020 om 21:09:14Achter een net kijken, 2% bier en zeiknat van de regen. Tot nu toe had ik het niet willen missen! #feyNAC https://t.co/CFzZg0oIO2 reageer retweet
Moet hij weten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:24 schreef RvLaak het volgende:
vBoekel is de VAR, doet zondag ook Feyenoord fluiten
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:28 schreef RvLaak het volgende:
Oorzaak van het spel van ajax van de laatste paar weken is ook gevonden:
Drie stafleden Ajax uit voorzorg thuis vanwege coronavirus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |