quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Briefgeheim vervalt als je in gestolen auto's handelt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Telefoon afluisteren is een vorm van schenden van briefgeheim. Dat vind ik.
quote:
Beter dan dit korte haar!quote:
Haar hele tiet staat openquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Beter dan dit korte haar!
[ afbeelding ]
Genoeg naakt te vinden van Angela.....quote:
Het lijkt erop dat hij geniet van de aandacht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze advocaat is lachwekkend. Staat voor het recht om mensen te verdedigen, maar durft geen statement te maken tegen het, door een client, neerbuigende spugen naar de rechtstaat toe. Het is zo krom. En dan het spuugincident bagetaliseren ''ja het was niet fris haha''.
Dat moet het wel zijn, maar wel schofferend dat hij dit onder de noemer van de rechtstaat etc. doet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij geniet van de aandacht.
Een half miljard voor een eilandjequote:
500 miljoen dollar weggegooid alsof het niets is.quote:
Boomer vs boomer.quote:
Ja, maar als je miljarden hebt..... het is maar hoe je het bekijkt!quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
500 miljoen dollar weggegooid alsof het niets is.
Ja, het is ook niks voor hem. Maar dit is wel een beetje het punt wat Bernie maakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar als je miljarden hebt..... het is maar hoe je het bekijkt!
Wat je daar wel niet allemaal aan maatschappelijk nuttige zaken mee had kunnen doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
500 miljoen dollar weggegooid alsof het niets is.
Alweer?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
GENOTtwitter:op1npo twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:40:14Ajax ligt er uit, u kunt nu weer overschakelen naar @:NPO1 #Op1 reageer retweet
@:coco.
@:de_kraam
Ja, een tijd terug bij Jinek dacht ik, ging het over de kleding en houding van de ministers. Overgewaaide onzin uit Amerika.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Wel typisch Amerikaanse manier van bespreken van een verkiezing. Het gaat alleen maar over de persoon, niet over hun plannen.
Na de troonrede. Dat was echt genant. Joost Vullings kreeg pas tijd na dat die mode man aan het woord was geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja, een tijd terug bij Jinek dacht ik, ging het over de kleding en houding van de ministers. Overgewaaide onzin uit Amerika.
Dat blijft ik ook niet begrijpen, dat het gaat hoe iemand overkomt. Aardige kerels die ondertussen je alles van waarde afnemen..quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Wel typisch Amerikaanse manier van bespreken van een verkiezing. Het gaat alleen maar over de persoon, niet over hun plannen.
Hier zeggen we dan. Daar gaat weer een rooie!quote:
Steffi de Pous van Stichting Because we Carry en Annerieke Berg van Stichting Bootvluchteling wel!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Met dit nummer is de 18e plaats binnen handbereik.
Het gaat ook alleen om de persoon en verhaal, niet om het liedje.quote:
Iedereen moet/wil een levenstaak hebben om het leven waard(ig) te zijn,..... Jammer dat zij zich niet realiseren dat ze in het spel, pionnen zijn en goedbedoeld, de kuikens van de slachters transporteren. Maar goed, het blijft een lastig en (on)etisch dilemma.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Steffi de Pous van Stichting Because we Carry en Annerieke Berg van Stichting Bootvluchteling wel!
Waarom denk je dat Johnny de Mol daar zo vaak is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef matthijst het volgende:
Allemaal vrouwen.
Je verwacht het niet.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Johnny de Mol daar zo vaak is?
Pas maar op, vrijdag staan er allemaal grootgeschapen FOK!kers voor je deur, even die blowjob verzilverenquote:
Probleem is vaatververnauwing in het denkraam dat zo overvol is dat het geen ruimte meer heeft om iets anders te vinden....... en daarbij kan ik ook begrijpen dat ze heel graag willen zorgen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
En waar is het stukje kritiek naar Erdogan, mevrouw? Benoem dat dan ook en leg de schuld niet volledig bij de EU.
Erdoğan heeft al iets van 3 a 4 miljoen vluchtelingen binnen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
En waar is het stukje kritiek naar Erdogan, mevrouw? Benoem dat dan ook en leg de schuld niet volledig bij de EU.
Waarom heb jij ons eigenlijk nooit verteld dat Welmoed zusjes heeft?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pas maar op, vrijdag staan er allemaal grootgeschapen FOK!kers voor je deur, even die blowjob verzilveren
Nou enquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Waarom heb jij ons eigenlijk nooit verteld dat Welmoed zusjes heeft?
lolquote:
Omdat ze beloofd was dat het alleen zeer tijdelijk is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Waarom bouwden ze niet nette barakken de afgelopen jaren daar?
Die hebben monkyyy vroeger vernederd tijdens het knikkeren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Waarom heb jij ons eigenlijk nooit verteld dat Welmoed zusjes heeft?
Dan kan hij niet eisen, er is een deal gemaakt waar hij akkoord mee is gegaan. Dan moet hij weer aan tafel gaan ipv te dreigen en te chanteren dat de EU naar zijn pijpen moet dansen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Erdoğan heeft al iets van 3 a 4 miljoen vluchtelingen binnen.
Wat extra steun aan dat niet denderende regime zal wel nodig zijn als er nog een miljoen aankomt.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hebben monkyyy vroeger vernederd tijdens het knikkeren.
SAD.
Vakantiegangers blijven ook weg!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:12 schreef Vallon het volgende:
Je gaat mij niet wijs maken dat 99% van de Griekse bewoners daar het prima en vol passie prima vinden.
Feelgood en betekenis krijgen, al was het maar bij degene die ze denken te redden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef matthijst het volgende:
Wat willen die sneue kuthippies nou dan.
Hele wereld hierheen halen?
Toen het tijdelijk was wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:12 schreef Vallon het volgende:
Je gaat mij niet wijs maken dat 99% van de Griekse bewoners daar het prima en vol passie prima vinden.
Daar komt het wel op neer!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef matthijst het volgende:
Al mijn reuze reuze's kwijt aan Berberquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hebben monkyyy vroeger vernederd tijdens het knikkeren.
SAD.
De hele wereld komt hierheen als we hen niet helpen het elders beter te hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef matthijst het volgende:
Knikkers en bonken waar het toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al mijn reuze reuze's kwijt aan Berber
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al mijn reuze reuze's kwijt aan Berber
Coronadekens uitdelen dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
De hele wereld komt hierheen als we hen niet helpen het elders beter te hebben.
Kijk eens naar het nieuws.
Daar krijgt Turkije al steun voor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Erdoğan heeft al iets van 3 a 4 miljoen vluchtelingen binnen.
Wat extra steun aan dat niet denderende regime zal wel nodig zijn als er nog een miljoen aankomt.
En naast dat is het mateloos naïef om te denken dat Turkije samenwerkt met de EU.quote:
Ik heb zo'n idee dat Erdogan de EU niet zo serieus neemt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En naast dat is het mateloos naïef om te denken dat Turkije samenwerkt met de EU.
Er komt nog een nieuwe golf aan, zoals je op het journaal kan zien.quote:
Moet je maar geen Rutte stemmen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Al die oude afleveringen zitten achter een paywall. Terwijl het gewoon staats tv is
Dat wil hij uitstralen voor zijn eigen volk, je weet wel de 'strijders', hij is zwaar afhankelijk van de EU. Dus dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Erdogan de EU niet zo serieus neemt.
Heb nog nooit ook maar 1 aflevering gezien....quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Al die oude afleveringen zitten achter een paywall. Terwijl het gewoon staats tv is
Zolang de EU sancties niet eens overweegt, maakt dat vrij weinig uit denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat wil hij uitstralen voor zijn eigen volk, je weet wel de 'strijders', hij is zwaar afhankelijk van de EU. Dus dat lijkt me niet.
quote:
Staan allemaal op dailymotion of vimeo. Ik weet niet meer welke.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Egh, klote land he.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:25 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zolang de EU sancties niet eens overweegt, maakt dat vrij weinig uit denk ik.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef Zipportal het volgende:
GENOTtwitter:op1npo twitterde op woensdag 04-03-2020 om 22:40:14Ajax ligt er uit, u kunt nu weer overschakelen naar @:NPO1 #Op1 reageer retweet
@:coco.
@:de_kraam
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:04:00Vanavond zitten de advocaten van de slachtoffers en nabestaanden aan tafel bij @op1npo. Ik heb een avond vrij 😉 https://t.co/6CY2TMmpGS reageer retweet
quote:Te gast bij Op1
Is de Turkijedeal nog wel houdbaar? VVD-kamerlid Bente Becker vindt dat we ons niet moeten laten chanteren door Erdogan. GroenLinks-kamerlid Bram van Ojik vindt dat we ons juist meer moeten bekommeren om de vluchtelingen. Bij Op1 gaan ze in debat.
Hij kan niet zingen, niet dansen, maar wel dik honderdduizend bezoekers in het Gelredome he-le-maal gek maken. Snollebollekes' Rob Kemps (34) vult het Vitesse-stadion eind deze maand vier keer dankzij feesthits als 'Links, Rechts' en 'Vrouwkes'. En nu is er ook een boek, 'Randverschijnselen', over de ontstaansgeschiedenis van Snollebollekes, maar vooral over Robs voorliefde voor Franse chansons en sfeervolle begraafplaatsen.
Ondermuziek, voor ondermensen door ondermensenquote:
Er komen 900 schijtaanvanalleshebbende Italië-gangers naar je toe.quote:
Ik zit nu dichter bij een brandhaard dan die jongens en meisjes Sestrièrequote:Op donderdag 5 maart 2020 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Er komen 900 schijtaanvanalleshebbende Italië-gangers naar je toe.
Blij dat ik daar niet woon.
Mensen van hun stand staan boven het corona virus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Er komen 900 schijtaanvanalleshebbende Italië-gangers naar je toe.
Blij dat ik daar niet woon.
Amerikaanse verkiezingenquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Gebeurt er nog iets anders in de wereld dan Corona en gukman?
Carnavalsgehak.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Battle of the boomersquote:
Clinton en Trump blijft de beste in jaren.quote:
Rutte in Zeeland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Denk jij dat het spannend wordt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Battle of the boomers![]()
Wordt wel een topshow trouwens, wie de democratische kandidaat ook wordt
Ik hoop dat Hillary de running mate wordt van Biden, wint, en dan de dag nadat Biden wordt geïnaugureerd Biden dood neervalt, zodat Hillary President wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral hopen dat Bernie, Joe en Donald 3 november überhaupt halen.
Menig FOK!kertje in NWS wordt dan viesmadquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hillary de running mate wordt van Biden, wint, en dan de dag nadat Biden wordt geïnaugureerd Biden dood neervalt, zodat Hillary President wordt.
Gewoon om te zien hoe het internet ontploft.
Neuh, Trump zal wel winnen, maar ik verwacht wel dat het een leuk schouwspel wordtquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Denk jij dat het spannend wordt?
Verwacht een gelopen race voor Trump (helaas).
quote:
Ftfy.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat deze gelukszoekers gewoon weer terugkeren naar paradijs Syrië.
quote:
Volgens mij is hij gewoon in slaap gevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:01 schreef superniger het volgende:
Die bolle advocaat kijkt steeds dom.
Moeten ze maar meer vergunningen uitdelen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Dit heb ik gezien, werd er echt misselijk van
Het beste moet nog komen!quote:
Op het podium draait hij gewoon een bandje en schreeuwt hij bezopen mee.quote:
Eus zit er zag ik net.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef svann het volgende:
Ik heb niemand over Eva gehoord. Is dat vandaag niet zappenswaardig geweest?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:22 schreef BlackNero het volgende:
Dit filmpje is goud. Die schaamte![]()
https://www.dumpert.nl/item/6617019_73c828c8
Wat gebeurt er?quote:
Eus is altijd wel leuk, zo even terug kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Ozcan Akyol en Aaf Brandts Corstius
4x gelredomequote:Op donderdag 5 maart 2020 23:31 schreef BlackNero het volgende:
Volgens mij verdient hij bakken met geld.
quote:
Monkyyy gelooft nog in sprookjes!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hillary de running mate wordt van Biden, wint, en dan de dag nadat Biden wordt geïnaugureerd Biden dood neervalt, zodat Hillary President wordt.
Gewoon om te zien hoe het internet ontploft.
FOK!ken op mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Wat doen jullie om geen Corona te krijgen?
Heel verstandigquote:
Thuisblijven en uitkering trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Wat doen jullie om geen Corona te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |