dat is een zorg van de zaakquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef remlof het volgende:
Waar is het rood in het shirt van Utrecht gebleven?
???quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat een kutteam dat Utreg..hopelijk keept zoet een wereldpot anders kunnen ze het wel vergeten
azquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord NACWelke kutploeg verliest er nu van NAC?
psvquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Het is een speciaal bekershirt, Hans.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je clubkleuren verloochenen omwille van een sponsor
Avondje NAC, altijd lastig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Een bekershirt hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is een speciaal bekershirt, Hans.
Zonder clubkleurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is een speciaal bekershirt, Hans.
dat witte is zodat je de corona beter ziet zitten, ajax heeft az van het weekend al corona gegevenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder clubkleuren
Gaan ze al uit van verlies, helemaal in het wit?
poes van je opblaaspop danquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wil ik een kat aaien.
Helaas geen kat meer in huis.
Heb ze niet zien spelen afgelopen weekend..maar tot nu toe valt het niet mee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
???
Doen het best aardig tot nu toe ivm afgelopen weken.
Misschien mag je een keer Benji aaienquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wil ik een kat aaien.
Helaas geen kat meer in huis.
Uh.. liever niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien mag je een keer Benji aaien
@:GGMM
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:21 schreef Coelho het volgende:
Eerste belletje vanuit Amsterdam naar Van Bommel is zojuist al gepleegd
Schuurs had 'm weggekopt.quote:
Lees dan vooral eens terug hoe zij ons uit hebben gelachen toen het bij PSV slecht gingquote:
luckyquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe vond je hem tegen Spanje? Op Ban Persie.
Dit wordt wel 3/4-1quote:
Heel veel matige wedstrijden gespeeld. Het enige waar hij geluk mee had was dat hij op meerdere posities kon spelen en dat Lowie hem nog (te) vaak liet spelenquote:
eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel veel matige wedstrijden gespeeld. Het enige waar hij geluk mee had was dat hij op meerdere posities kon spelen en dat Lowie hem nog (te) vaak liet spelen
Dat nog niet eens. Dit is een matig Utrecht... dat maakt het nog triester.quote:
lucky charm siem wordt gemistquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat voor lulkoek ten hag vandaag op gaat hangen, mocht ajax verliezen
Was ongekend idd..daarom kunnen ze lekker de tering krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lees dan vooral eens terug hoe zij ons uit hebben gelachen toen het bij PSV slecht ging
Karma.
Het stond goed, de uitvoering was alleen wat minder.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat voor lulkoek ten hag vandaag op gaat hangen, mocht ajax verliezen
Stel je niet aan, wij lachten ook Ajax uit toen zij in crisis zaten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was ongekend idd..daarom kunnen ze lekker de tering krijgen
Nee z’n nichtje zit op de tribune.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Is Van den Brom al over de scheef gegaan?
picsquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee z’n nichtje zit op de tribune.
Bizar ja, helemaal van slag na zijn hartproblemen.quote:
Wanneer verliest Ajax de koppositie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar ja, helemaal van slag na zijn hartproblemen.
Eerste seizoenshelft speelde hij als een god.
Oh, laat die pics maarquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
’Nichtje van negen zet Van den Brom aan het denken na tirade.’
Negen.
Van den Brom is een parodie op een voetbaltrainerquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
’Nichtje van negen zet Van den Brom aan het denken na tirade.’
Negen.
Klopt,maar de ajaxsupporters waren wel extreem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wij lachten ook Ajax uit toen zij in crisis zaten.
Nu was het onze beurt.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar de ajaxsupporters waren wel extreem.
Misschien omdat ze bij PSV nauwelijks een crisis meemaken
Dat was vanwege de coronaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja dit groepje is toch iets anders dan het halve stadion afgelopen zondag.
Proleetquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hertog Jan gepakt trouwens
een doordeweekse drinker jongens!quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Werelds.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
proostquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht al, versta ik dat nou goed?quote:
leuke streamquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/kerkuil#
Bedankt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik denk dat hij 'ver' bedoelde.
Dat is een woord om afstand aan te duiden.
Ah ja natuurlijk, nu snap ik het! Bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik denk dat hij 'ver' bedoelde.
Dat is een woord om afstand aan te duiden.
Geen probleem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, nu snap ik het! Bedankt voor je heldere uitleg.
Wat dacht je van Blind? Twee tegengoals door hem door het opheffen van buitenspel. Nu en tegen AZ.quote:
Bij Heracles was hij ook niet echt lekker bezigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat dacht je van Blind? Twee tegengoals door hem door het opheffen van buitenspel. Nu en tegen AZ.
En dat schijnverdedigen tegen Heracles.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat dacht je van Blind? Twee tegengoals door hem door het opheffen van buitenspel. Nu en tegen AZ.
Blind is de tia van de maand.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een elleboog op mijn werk in plaats van een hand.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
Hij is heel hard op zoek naar de elleboog van Alvarez
Verdomd snel iddquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ajax is echt pure aids trouwens.
Dat is best snel gegaan.
Speelveld van een meter of 60. Met Alvarez als laatste manquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
Dat is best snel gegaan.
Ik had een jaar geleden meer moeten genieten van het godenelftal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
Dat is best snel gegaan.
beter dan een kopstootquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een elleboog op mijn werk in plaats van een hand.
Dat niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden meer moeten genieten van het godenelftal.
Jij bent toch voor FC Twente?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dadelijk europa, beker en voorsprong in een week weg
Dan kijk je de wedstrijd tegen Tottenham nog een keer terug.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Liever verdedigers die hun mannetje staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Harlekien het volgende:
Onpopulaire mening: Ajax heeft een echte spits nodig
Op een paar potjes in oktober en november na is het spel dit hele seizoen al kut.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:02 schreef GGMM het volgende:
Dat is best snel gegaan.
En met ruimte in hun rug kunnen spelenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever verdedigers die hun mannetje staan.
Hele seizoen is ernstig overdreven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op een paar potjes in oktober en november na is het spel dit hele seizoen al kut.
Je went er ook wel snel aan als je team goed isquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien van Dijk proberen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever verdedigers die hun mannetje staan.
Liever niet, wil op tijd slapenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Straks verlenginggod en dan alsnog er af in de 119e minuut.
Ja is echt zo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je went er ook wel snel aan als je team goed is
Leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor een timmermanszoon viel hij me niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |