En al zou je heel Nederland op lockdown doen....dan moet je het al op europees niveau aanpakken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hebben we wat nieuwsberichten gemist?
Verder is het bizar al die zogenaamde beste stuurlui hier die maar wat aan het roepen zijn.
Alleen met draconische maatregelen is deze epidemie te beteugelen. Willen jullie heel nederland al in quarantaine plaatsen. Op zijn chinees elke wijk afgegrendeld en iedereen binnen blijven.
En jij denkt echt dat als een van de mensen corona onder de leden hebben dat het nu over is. Dat zou wel een heel eenvoudige behandeling zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Andere landen:
[ afbeelding ]
Nederland:
[ afbeelding ]
Eindelijk van schoonmoeder af.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
totdat familieleden het krijgen, dan denk je ineens anders.
ik vrees dat mijn schoonmoeder de combinatie van Corona, Aids, zeven kleuren kanker en een vrachtwagen nog overleefd.quote:
Dat is niet waar, de GGD had cake en koffie/thee!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:26 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Andere landen:
[ afbeelding ]
Nederland:
[ afbeelding ]
ja hoor, ze betalen in China gewoon door, best wel wat minder, want er zijn er veel verbrandquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef smeerpijp. het volgende:
Hier roept iedereen wel de overheid moet alles stil gaan leggen zoals in China.
Dan gaan we er voor het gemak maar even vanuit dat de bedrijven iedereen doorbetalen. Dat is in China dus absoluut niet het geval.
Dus zouden al die mensen ook nog steeds schreeuwen dat alles lamgelegd moet worden als ze de dagen die ze niet zouden werken als onbetaald verlof moeten nemen?
en over twee weken koffie en cakequote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de GGD had cake en koffie/thee!
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hoor, ze betalen in China gewoon door, best wel wat minder, want er zijn er veel verbrand
By law, companies have to comply with a full pay cycle in February before cutting wages to the minimum, said Edgar Choi, author of “Commercial Law in a Minute” and host of a legal-advice account on WeChat. For companies that aren’t making enough to cover payroll, it’s permissible to delay salaries, as long as staff get the money they’re owed eventually.quote:
M'n vriendin was gisteravond in de stad met een vriendin. Gingen ze bij een of andere kledingwinkel expres in de wachtrij voor de kassa beetje hoesten en zo zeggen "nou hopelijk heb je geen corona van je collega" (Ja ja, beetje flauw...ze hadden wijn gehad).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:17 schreef Injetta het volgende:
Er zit nu een man achter mij aan een stuk te hoesten. Krijg een heel ongemakkelijk gevoel.
Zou het liefst nu weglopen en ergens gaan zitten, maar vind dat ook weer overdreven.
Waarom moet dat Coronavirus zo op griep en verkoudheid lijken?
vals!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:22 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
M'n vriendin was gisteravond in de stad met een vriendin. Gingen ze bij een of andere kledingwinkel expres in de wachtrij voor de kassa beetje hoesten en zo zeggen "nou hopelijk heb je geen corona van je collega" (Ja ja, beetje flauw...ze hadden wijn gehad).
Liepen dus gelijk mensen echt spontaan weg uit de wachtrij... dus heel raar ben je niet
Kom op zeg..als ik voor elke hoest thuis moet blijven kan ik wel stoppen met werk. Ben twee maanden per jaar verkouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:26 schreef smeerpijp. het volgende:
OT: Ik vind mensen die echt zwaar aan het hoesten zijn en gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is echt egoïstische kut mensen.
Alle hypochonders hebben zich al wekenlang in dit topic verzameld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:34 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Kom op zeg..als ik voor elke hoest thuis moet blijven kan ik wel stoppen met werk. Ben twee maanden per jaar verkouden.
Hoeft nu al sinds een week ziek in januari. Op mijn werk wordt ik de zeehond genoemd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
en over twee weken koffie en cake
En één die de betekenis van de woorden die ie gebruikt niet kent is ook van de partij! Gezellie!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle hypochonders hebben zich al wekenlang in dit topic verzameld.
Ik weet precies waar ik het over heb maat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En één die de betekenis van de woorden die ie gebruikt niet kent is ook van de partij! Gezellie!
Dus dit topic barst van de mensen die menen nu (ernstig) ziek te zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ik het over heb maat.
De meeste hier denken wel ernstig ziek te worden als er iemand naast ze staat te hoesten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus dit topic barst van de mensen die menen nu (ernstig) ziek te zijn?
Nee dit is het beste stuurlui topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus dit topic barst van de mensen die menen nu (ernstig) ziek te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |