Getuige de uitspraken over carnavalquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb er gewerkt.
De mensen bij het RIVM typeren zich als quinoa vretende hippies. Geen mensen met daadkracht. Type ambtenaar extraordinaire.
logisch, dat is de cultuur daarquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:28 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb er gewerkt.
De mensen bij het RIVM typeren zich als quinoa vretende hippies. Geen mensen met daadkracht. Type ambtenaar extraordinaire.
Ja die waren echt goud. Dat vier je kleinschaligquote:Op donderdag 5 maart 2020 10:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Getuige de uitspraken over carnaval
Zeker? Dat boeren percentage is van 46% naar 45% en nu 41% gegaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef manny het volgende:
ok. stikstof zitten ze goed.
binnenkort excuus van de boeren neem ik aan.
Wat een waardeloze peptalkpraat slaan ze daar uit tegenwoordig. Kan Emile Ratelband niet een open sollicitatie insturen ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://twitter.com/WHO/status/1235596467215228929
ben benieuwd of het RIVM gehoor geeft
Persoonlijk had ik verwacht dat het WHO meer invloed en macht zou hebben...quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een waardeloze peptalkpraat slaan ze daar uit tegenwoordig. Kan Emile Ratelband niet een open sollicitatie insturen ofzo?
Ik zou het optreden van het RIVM eerder crimineel willen noemen. Mensen gaan sterven door de totale incompetentie en laksheid van die hufters.quote:
En maar cashen met zijn egoquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:53 schreef THEFXR het volgende:
Kan de directeur van het RIVM alvast aftreden!
Vrienden van een kennis...quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch verbijsterend... ik heb geen andere woorden, kijk dat filmpje,
Voor verhalen over vrienden van kennissen heeft Baudet al zijn excuses aan moeten bieden. "Het had zo best kunnen gebeuren".quote:
Via via, anekdotisch, telegraaf.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch verbijsterend... ik heb geen andere woorden, kijk dat filmpje,
https://www.telegraaf.nl/(...)-niks-zeggen-van-ggd
Ja, ik denk dat we over een jaar allemaal wel besmet zijn geweest. (Of je dat kan navertellen is een tweede.)quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:57 schreef smeerpijp. het volgende:
Ik ben inmiddels al op het punt dat ik denk; ach het komt toch wel.
Linksom of rechtsom, het is al te ver. Het is uitstel van executie tenzij we in heel Europa een soort China taferelen krijgen maar dat zie ik niet gebeuren. De lakse houding van het RIVM heeft het allemaal versneld door mensen 0,0 te controleren. Maar vroeg of laat was het toch wel deze kant opgekomen. Het zal niet stoppen bij de grens.
En deze trein gaat niet 1,2,3 meer stoppen ben ik bang.![]()
Tenzij er een medicijn/antidote komt
Hear hear!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:49 schreef Navifactiva het volgende:
Ik zou het optreden van het RIVM eerder crimineel willen noemen. Mensen gaan sterven door de totale incompetentie en laksheid van die hufters.
quote:Enkele ziekenhuizen hebben besloten alle patiënten die zich melden met luchtwegklachten, in navolging van het RIVM-advies, te testen op het coronavirus.
"Heel erge pech"?quote:RIVM-woordvoerder: "We hebben nu een aantal keer gezien dat er in het ziekenhuis coronapatiënten werden ontdekt, die daar al enige tijd lagen. Dat is wat mij betreft heel erge pech, want dat heeft grote consequenties voor het ziekenhuis."
Vergeet niet het RIVM voor moordenaars uit te maken als er zo meteen wat mensen dood gaan in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:49 schreef Navifactiva het volgende:
[..]
Ik zou het optreden van het RIVM eerder crimineel willen noemen. Mensen gaan sterven door de totale incompetentie en laksheid van die hufters.
Wanneer je mensen bewust onjuist voorlicht en ook groepen waarvan je weet dat zij zeer kwetsbaar zijn het zo belet potentieel levensreddende voorzorgsmaatregelen te treffen dan gaat moord misschien wat ver maar laakbaar is dergelijk handelen toch absoluut.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:41 schreef manny het volgende:
[..]
Vergeet niet het RIVM voor moordenaars uit te maken als er zo meteen wat mensen dood gaan in Nederland.
quote:
Rare reactie op mijn post, maar swa.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme RIVM, het was ook gewoon allemaal niet te verwachten, er zijn geen vluchten uit Wuhan naar NL en besmettelijke ziektes hebben altijd een voorkeur voor rechte lijnen
in het model
dan
Dezelfde arrogante en volkomen wereldvreemde houding als tijdens de Q-Koorts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |