Je kunt beter die gasten uit dat corona-topic geloven, dat zijn de echte expertsquote:
Ja ik vind dat wel leuk om te lezen ja. Je kunt vrijwel niemand serieus nemen daar. Ze weten het allemaal beter.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter die gasten uit dat corona-topic geloven, dat zijn de echte experts
Ja, echt een prachtig topic.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel leuk om te lezen ja. Je kunt vrijwel niemand serieus nemen daar. Ze weten het allemaal beter.
FOK! > RIVMquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel leuk om te lezen ja. Je kunt vrijwel niemand serieus nemen daar. Ze weten het allemaal beter.
Bij het volgende virus misschien!quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze hadden beter mij mod kunnen maken daar.
Is het niet leuk om corona-mod te zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou mijn positie graag om willen ruilen hoor
Veel leuker om scrummie te trollenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het niet leuk om corona-mod te zijn?
#SleepyJoequote:
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 16:21:44Wow! If Elizabeth Warren wasn’t in the race, Bernie Sanders would have EASILY won Massachusetts, Minnesota and Texas, not to mention various other states. Our modern day Pocahontas won’t go down in history as a winner, but she may very well go down as the all time great SPOILER! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 16:40:01Mini Mike Bloomberg just "quit" the race for President. I could have told him long ago that he didn't have what it takes, and he would have saved himself a billion dollars, the real cost. Now he will pour money into Sleepy Joe's campaign, hoping to save face. It won't work! reageer retweet
GOATquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 16:21:44Wow! If Elizabeth Warren wasn’t in the race, Bernie Sanders would have EASILY won Massachusetts, Minnesota and Texas, not to mention various other states. Our modern day Pocahontas won’t go down in history as a winner, but she may very well go down as the all time great SPOILER! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 04-03-2020 om 16:40:01Mini Mike Bloomberg just "quit" the race for President. I could have told him long ago that he didn't have what it takes, and he would have saved himself a billion dollars, the real cost. Now he will pour money into Sleepy Joe's campaign, hoping to save face. It won't work! reageer retweet
Ben je daar de hele dag voor thuis gebleven? Pfffquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat net trouwens de track & trace van mijn bestelling in de gaten te houden, ververs een keertje, lees ik dat er niet bezorgd kon wordenBen goddomme de hele tijd thuis en zowel de intercom als m'n deurbel niet gehoord. Morgen maar ophalen bij een winkel/ophaalpunt, maar dit is gewoon irritant.
Dit heb ik ook een keer gehad ja. (op een zaterdag dan, want ik werk wel doordeweeks)quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat net trouwens de track & trace van mijn bestelling in de gaten te houden, ververs een keertje, lees ik dat er niet bezorgd kon wordenBen goddomme de hele tijd thuis en zowel de intercom als m'n deurbel niet gehoord. Morgen maar ophalen bij een winkel/ophaalpunt, maar dit is gewoon irritant.
Echt he.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben je daar de hele dag voor thuis gebleven? Pfff
Dat snap ik heel goed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een keer gehad ja. (op een zaterdag dan, want ik werk wel doordeweeks)
Toen werd hij maandag pas bij dat afhaalpunt bezorgd.
Ik was toen echt woedend.
Oja, wat was dat ook alweer voor bestelling?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een keer gehad ja. (op een zaterdag dan, want ik werk wel doordeweeks)
Toen werd hij maandag pas bij dat afhaalpunt bezorgd.
Ik was toen echt woedend.
Jemig daar gaat je vrije dag!?quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Rituals pakketquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja, wat was dat ook alweer voor bestelling?
Een lamp.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oja, wat was dat ook alweer voor bestelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |