Dit gaat een enorme overwinning worden voor trump. Ik weet niet wat het grootste verschil in winst ooit is, maar wel kanshebber.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:38 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Einde dems ook. No way in hell Biden verslaat Trump.
Mhmm, gebaseerd op jouw fantasie wereld dan toch zeker en niet op polls.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit gaat een enorme overwinning worden voor trump. Ik weet niet wat het grootste verschil in winst ooit is, maar wel kanshebber.
Jammer voor Warren, enigzins verassend van Bloomberg, ik had iets meer verwacht van hem. Maar het lijkt mij een goed signaal op zich als Bloomberg niet eens aan de 15% komt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:43 schreef Idisrom het volgende:
Na de helft van de stemmen in Virginia geteld te zijn, blijven Warren en Bloomberg ieder nog steeds onder de 10% van de stemmen zitten.
Tijdens de vorige hadden de meeste peilingmakers Clinton met de eindzege staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mhmm, gebaseerd op jouw fantasie wereld dan toch zeker en niet op polls.
Hier, leef je uit, er zit er welgeteld een bij die een Trump overwinning geeft, het gemiddelde is Biden met 5.4% over Trump
https://www.realclearpoli(...)p_vs_biden-6247.html
Waarom noemen ze hem mini? Is hij klein van lengte? Las net ergens dat hij toch 5 ft 8 in is?quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:01 schreef jangos het volgende:
Mini Mike wil maar een 1/2 stukje pizza en doet de andere stiekem terug... likt ook zijn fingers in overtreding van het coronavirus protocol
Ze won dan ook de meeste stemmen van het volk. Maar niet met 5% of meer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:01 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tijdens de vorige hadden de meeste peilingmakers Clinton met de eindzege staan.
Ah dezelfde website die zei dat clinton tegen trump zou winnen 4 jaar geledenquote:Op woensdag 4 maart 2020 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mhmm, gebaseerd op jouw fantasie wereld dan toch zeker en niet op polls.
Hier, leef je uit, er zit er welgeteld een bij die een Trump overwinning geeft, het gemiddelde is Biden met 5.4% over Trump
https://www.realclearpoli(...)p_vs_biden-6247.html
RCP verzamelt alleen maar de polls, lieverd, en Clinton won de meeste stemmen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah dezelfde website die zei dat clinton tegen trump zou winnen 4 jaar geleden
Dan ben je een beetje niet op de hoogte van RCP. Weken voor de verkiezen waren er niet alleen polls maar ook een speciale pagina met een peilingmaker met de kans dat clinton florida zou winnen over de 60 wasquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
RCP verzamelt alleen maar de polls, lieverd, en Clinton won de meeste stemmen.
En RCP is een rechts georienteerde site die opgericht is om het conservatieve geluid te laten horen. Ik weet heel goed wat RCP is en vooral wat het niet is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje niet op de hoogte van RCP. Weken voor de verkiezen waren er niet alleen polls maar ook een speciale pagina met een peilingmaker met de kans dat clinton florida zou winnen over de 60 was
Trump is 6'3". Bijna zo tall als Lincolnquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:03 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze hem mini? Is hij klein van lengte? Las net ergens dat hij toch 5 ft 8 in is?
Uh nee. Trump liegt over zijn lengte omdat hij pretendeert niet obees te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:14 schreef jangos het volgende:
[..]
Trump is 6'3". Bijna zo tall als Lincoln
Hij torent uit boven beetje iedereen naast wie hij staat. Niet dat het mij verder boeit natuurlijk, want ook kleinere mensen kunnen prachtige politici zijn. Maar ja, ik zei charme eh. Het is de total package.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh nee. Trump liegt over zijn lengte omdat hij pretendeert niet obees te zijn.
Ook een leuke vrouw. Niet zoals Jebquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:34 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hij torent uit boven beetje iedereen naast wie hij staat. Niet dat het mij verder boeit natuurlijk, want ook kleinere mensen kunnen prachtige politici zijn. Maar ja, ik zei charme eh. Het is de total package.
Wees maar blij. Sanders kan Trump niet verslaan.quote:
Oké, nu ben je toch wel echt af.quote:Op woensdag 4 maart 2020 01:03 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik heb naar meerdere speeches van hem geluisterd. Hij snijdt gewoon door al die fake news bullshit en politiek correct gebabbel alsof hij bewapend is met een zeer scherp, tweesnijdend zwaard. Prachtig om naar te luisteren.
Trump pretendeert niets, het officiële doktersonderzoek uit 2018 toonde aan dat hij 1.91 cm is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh nee. Trump liegt over zijn lengte omdat hij pretendeert niet obees te zijn.
hij blijft #viesdikquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Trump pretendeert niets, het officiële doktersonderzoek uit 2018 toonde aan dat hij 1.91 cm is.
Best een rare gedachte, want ik beeld mij altijd in dat Amerikanen doorgaans kleiner zijn dan ikzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |