Bloomberg betaald gewoon erg goed, voor boots on the ground. Zo goed zelfs, dat ze voor Bloomberg van deur tot deur gaan, maar als iemand zegt: Ik stem Bernie, ze zeggen: Ik ook!!!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:15 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel erg veel jongeren die Trump steunen hoor, kijk naar een van zijn rally's. Biden heeft helaas niet de charisma en zaalbeheersende invloed die een Trump heeft zodra hij begint te spreken. Hij komt vaak zelfs niet eens uit zijn woorden. Ik zie hem niet winnen. In de VS is charisma sowieso een veel grotere bepalende factor. Al hun presidenten uit het verleden hebben charme en charisma gehad. Een saaie, droogkloot van een Rutte bijv zou daar nooit de verkiezingen kunnen winnen.
Je bedoelt dat hij campagnevoerders langs de huizen laat gaan? Soort van colporteurs? Wie zegt dat ze op Bernie stemmen? De huisbewoners?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bloomberg betaald gewoon erg goed, voor boots on the ground. Zo goed zelfs, dat ze voor Bloomberg van deur tot deur gaan, maar als iemand zegt: Ik stem Bernie, ze zeggen: Ik ook!!!
Ja, Bloomberg betaalt gewoon goed om langs de deuren te gaan. En ja, precies colporteurs.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:22 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij campagnevoerders langs de huizen laat gaan? Soort van colporteurs? Wie zegt dat ze op Bernie stemmen? De huisbewoners?
Dus je bent pro-Sanders?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:23 schreef BoneThugss het volgende:
Ik zit binnen 3 weken weer 5 weken in de USA voor werk maar wat een monkool man, kerel heeft te kleine vingers om snel te typen![]()
Niemand is er blij mee behalve veel rednecks uit Texas enzo maar er is geen fatsoenlijk alternatief te bekennen![]()
![]()
''Oohja die Trump is wel de slechtste president ever, neee Obomba terug![]()
Bernie heeft het wel tot een nieuw level gebracht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Hanca het volgende:
Huis aan huis gaan voor kandidaten is in de VS zeer gebruikelijk, volgens mij hebben alle kandidaten zulke teams.
Wat een groot gebied te moeten beslaan! Doen ze alleen de steden aan of ook het platteland? Dat laatste lijkt me ondoenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:29 schreef Hanca het volgende:
Huis aan huis gaan voor kandidaten is in de VS zeer gebruikelijk, volgens mij hebben alle kandidaten zulke teams.
Ik wil je best wel geloven en wil niet moeilijk doen, maar gewoon om mijn nieuwsgierigheid te stillen, heb je een bron hiervoor? Dat Sanders het meest aan colporteren doet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Bloomberg betaalt gewoon goed om langs de deuren te gaan. En ja, precies colporteurs.
Het komt voor dat ze Berne-stemmers tegenkomen (joh).. en degene die Bloomberg moet verspreiden: ook Bernie stemt....
Maar, Sanders heeft het grootste leger aan boots on the ground, colporteurs eigenlijk....
Daarom hebben ze het over the Bernie Army... Het zijn er zooo veel!! En hij haalt miljoenen op, met een gemiddelde bijdrage van 20 dollar.. itt de vriendjes van de biljonairs..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wat een groot gebied te moeten beslaan! Doen ze alleen de steden aan of ook het platteland? Dat laatste lijkt me ondoenlijk.
Geen idee, ik denk dat de meeste kandidaten een groep mensen heeft die dat voor hun doen in elke staat en dat verder enthousiastelingen gewoon hun eigen buurt doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Wat een groot gebied te moeten beslaan! Doen ze alleen de steden aan of ook het platteland? Dat laatste lijkt me ondoenlijk.
Ik ben aan het zoeken, de data is er, maar Paywalls en zo... Maar, als je Majority Report, The Hill etc volgt, zie je het vanzelf wel, zij hebben sowieso bronnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:36 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel geloven en wil niet moeilijk doen, maar gewoon om mijn nieuwsgierigheid te stillen, heb je een bron hiervoor? Dat Sanders het meest aan colporteren doet?
Natuurlijk niet man.quote:
Vanaf Iowa, tot en met vandaag (poststempel) telt de vote by mail. En dat zijn er al 3 miljoen. Dit kan voor Sanders werken, want de opleving van Biden was er toen nog niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:42 schreef L3gend het volgende:
De uitslagen van California kunnen best lang duren, voordat er vanavond of morgen conspiracy theorie komen waarom het zo lang duurt om Sanders als winnaar aan te wijzen. Het is in California heel gebruikelijk om per post te stemmen en de deadline is dat ze vandaag verstuurd moeten, dus het gaat waarschijnlijk dagen duren of misschien zelfs een week voordat alle stemmen geteld worden. En de resultaten van de post vote en normale vote kan heel anders zijn, gezien in 2018 races te vroeg werden gecalld en teruggedraaid moesten worden.
https://www.vox.com/2020/(...)sday-slow-vote-count
Ik miste de Harmony idd in je naam.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man.
Die kerel gaat het niet redden maar ik wens ze er veel succes mee.
Maar de traagheid van het tellen van de stemmen kan een nadeel zijn voor Sanders voor momentum naar de volgende staten volgende week. De uitslag van California is pas na paar dagen pas duidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanaf Iowa, tot en met vandaag (poststempel) telt de vote by mail. En dat zijn er al 3 miljoen. Dit kan voor Sanders werken, want de opleving van Biden was er toen nog niet.
Ja, klopt. Cali zal een week duren of zo... Maar je krijgt wel duidelijk wie er gewonnen heeft...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:46 schreef L3gend het volgende:
[..]
Maar de traagheid van het tellen van de stemmen kan een nadeel zijn voor Sanders voor momentum naar de volgende staten volgende week. De uitslag van California is pas na paar dagen pas duidelijk
Bernie Sanders is ook shill voor het cabal. Zijn ze gewoon allemaal dat kan echt niet anders.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ten 1e: goede tekst!
Maar, Sanders, met zijn wat linksere ideeen, zou dat patroon moeten kunnen doorbreken.
Maar voor de momentum en delegates is er verschil of het verschil dadelijk 5%, 10% of 20% wordt. En het is ook realistisch dat Warren en/of Bloomberg dagenlang balanceren rond de 15% wat de gehele delegate calculatie kan omgooien als ze net boven of net onder zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Cali zal een week duren of zo... Maar je krijgt wel duidelijk wie er gewonnen heeft...
Niemand mist dat net zoals 'vluchtelingen'. Nederland is al veel te vol.quote:
Naar he-le-maal niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |