Ja hier bij 22 maanden ook "last" van. Ook als er mensen die ze niet vaak ziet beetje bangerig. Een (groot)konijn was eerst leuk maar gisteren was ze er bang voor.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:03 schreef Takkie88 het volgende:
Vraagje; Sofie is nu 19 maanden en reageert ineens angstiger op dingen. Vooral als het donker is maar bijvoorbeeld ook als ze iemand binnen hoort komen. Voorheen rende ze dan de keuken in om te zien wie er binnen kwam. Nu rent ze jammerend naar mij toe.
Is dit een bekende ontwikkeling op deze leeftijd?
Ik vind een bakker of een groenteboer wel echt anders dan een viswinkel of een delicatessenzaak. Die vind ik toch echt minder vitaal... Alsof je zonder olijven, fancy crackertjes of dure kaas de week niet door komt. Zonder brood of groente is dat wel echt ingewikkeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je het vraagt. De kaashandel, groenteboer, slager, viswinkel en andere voedselspeciaalzaken zijn net zo goed de voedselketen als de supermarkt. Denk dat, dat een moeilijk verhaal blijft totdat het land besluit tot álles dicht gooien met uitzondering van de supermarkt en apotheek.
Vooralsnog hebben we bericht gekregen dat wij welkom blijven. Alleen nog even de vraag of onze locatie open blijft. Dat volgt maandag/dinsdag.
De quarantaine is meer om de boel te vertragen zodat de ziekenhuizen niet overvol raken (als ik t goed begrijp) . Dit wordt nog wel een langlopend zaakje want hoe bepaal je wanneer het over is.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:35 schreef exode het volgende:
Ik heb 100x liever 3 weken van deze quarantaine dan dat we nog maanden doormodderen.
Maar het voelt als vechten tegen de bierkaai want er zijn genoeg mensen die gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is.
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat kledingwinkels gewoon open zijn....
Waarom is een bakker of groenteboer dan anders dan een viswinkel? Delicatessenzaak, okay., duidelijk. Maar het is al snel een glijdende schaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind een bakker of een groenteboer wel echt anders dan een viswinkel of een delicatessenzaak. Die vind ik toch echt minder vitaal... Alsof je zonder olijven, fancy crackertjes of dure kaas de week niet door komt. Zonder brood of groente is dat wel echt ingewikkeld.
In de tussentijd probeer ik thuis te werken, gelukkig vindt prulleke de teletubbies momenteel echt de bom. Mijn man werkt in een winkel en heeft zich ziekgemeld. Ze willen de deuren niet sluiten, dombo's. Alsof er iemand wandelschoenen komt kopen nu.
En prulleke heeft een kies! Om maar even on-dreumestopic te blijven. Wat gaat de tijd dan hard joh, ze is nog niet eens 16 maanden.
Het is vooral verbazend hoe stil het nu is. (Qua opvang)quote:Op maandag 16 maart 2020 20:00 schreef exode het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat het nog veel langer gaat duren wootahH zeker als ik zie hoe veel mensen ermee omgaan.
Ai neeh joh NJ dat is schrikken. Hopelijk geen besmetting. Jullie geen klachten?
Gelukkig gaat het met Y. dan wel weer goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:32 schreef Framblij89 het volgende:
@:NicolasJoy lief dat je het vraagtbeetje late reactie van mijn kant wel haha. Het gaat nu heel goed met Y, gelukkig! Neemt niet weg dat ik nu (5 dagen later
) strontverkouden begin te worden. Het is wat het is.
Wbt groente, das het enige wat hier echt goed in gaat haha. Sinds gister is Y. 1,5 jaar, en dat is te merken ook. Tig driftbuien per dag inclusief op de grond liggen en drama makenvoorderest heeft ze een nieuwe ontwikkeling; broek op d’r knieën.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
U.ras is jarig 🎉🎉🎉
Helaas hebben we zijn verjaardag af moeten zeggen, hebben we de taart moeten annuleren en komt er vanavond ook geen bezoek omdat U. aan het hoesten is.
Maar een verjaardag zonder cadeau’s en taart kan natuurlijk niet, dus ik heb gisteravond zelf een taart gemaakt. Vanavond samen kaarsjes uitblazen, taart eten en dan sluiten we deze verjaardag helaas zo af. Nadat alles weer normaal is, gaan we het alsnog goed vieren.
Wij nemen nu afscheid van dit topic! Hopelijk tot heel snel, leuke dreumesjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |