Ik las Big Brothelbalquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik daar ook op inloggen?
soort van Big Brotherbal
noem jij onze ballie nu een dame van lichte zeden?quote:
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is op dagen als vandaag natuurlijk pittig, maar het werk en het team bevallen met over het algemeen prima
Dat is salpicon schat :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.
dat is Salpiconquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.
Kijk, vandaag was gewoon een kutdag, maar wat we moesten doen, is uitstekend gelukt. Dat is heel lekker en een hele opluchtingquote:
of Fok!ken? subtiel verschilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Inloggen kan je als je betaald
Zie je mij waarschijnlijk bitterballen eten en fokken :p
Goed gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk, vandaag was gewoon een kutdag, maar wat we moesten doen, is uitstekend gelukt. Dat is heel lekker en een hele opluchting
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salpiconquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als iets zwaar chemisch.
Ja, ik had het inmiddels gegoogled.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salpicon
Ik ben ook gewoon trots op mijn teamquote:
Lang leven luiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik schuif maar iets in de magnetron. Dan hoef ik ook geen pannen af te wassen.
Dikke BIEMquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het coronavirus dat door de geluidsbarričre gaat.
Eindhoven de gekstuh!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het coronavirus dat door de geluidsbarričre gaat.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZONNUH GROTTUH VUURBAL JONGUH BAM!!!!
Hagel ook, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZONNUH GROTTUH VUURBAL JONGUH BAM!!!!
Waar dan. Kom bieries hachelen ik zit op de Marktquote:
Volgende keer, ben alweer weg uit Eindje, zit je bij de Queens?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar dan. Kom bieries hachelen ik zit op de Markt
2 deuren verderop. De Vooruitgangquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer, ben alweer weg uit Eindje, zit je bij de Queens?
Doe ik. Even de speciaalbierkaart afwerkenquote:
Ik zou ze gewoon opdrinken en de leukste serveerster daarna afwerkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik. Even de speciaalbierkaart afwerken
Meh. Beetje dikke kontquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon opdrinken en de leukste serveerster daarna afwerken
Viel spassquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Muck het volgende:
Zo. Ik ga een paar uurtjes van me af toeteren![]()
Deze debiele dag afsluiten
Toeter ze!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Muck het volgende:
Zo. Ik ga een paar uurtjes van me af toeteren![]()
Deze debiele dag afsluiten
Werkkleding, vraag aan je baas. Of trek van de belasting af ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zie net air max slippers..
Zou wel fucking ideaal zijn voor mijn knie. Maar 75 euro, de tiefus.
* FranticDJ loopt in huis en aan boord in de accommodatie altijd op slippers
Instant tokkie met die dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zie net air max slippers..
Zou wel fucking ideaal zijn voor mijn knie. Maar 75 euro, de tiefus.
* FranticDJ loopt in huis en aan boord in de accommodatie altijd op slippers
Valt niet onder werkkleding..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkkleding, vraag aan je baas. Of trek van de belasting af ofzo.
Ah dat is kutquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achtertuinpast niet onder de dubbele deuren daar naar toe.. kom net 5 cm te kort qua hoogte.
met een aanloop past het vast welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achtertuinpast niet onder de dubbele deuren daar naar toe.. kom net 5 cm te kort qua hoogte.
Crocs Air Max.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tokkie 4 life
Loop gelukkig niet op crocs
Not surprisedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Molo loopt op crocs Ole ole
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs Ole Ole
Hoezo is dit ¤75,-quote:
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijnquote:
Loop nu op birkenstock ripoffs van 15 euro.. Maar die zijn zwaar versleten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijn. Heb nog wel nieuwe nodig eigenlijk.
Kreeg vandaag op mijn eerste werkdag nog complimenten over mijn Crocsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Molo loopt op crocs Ole ole
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs Ole Ole
fapje gedaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg vandaag op mijn eerste werkdag nog complimenten over mijn Crocs
Ik vond m'n teva-slippers destijds al duur maar ze zijn tien jaar later nog duurder gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijn. Heb nog wel nieuwe nodig eigenlijk.
Ik doe geloof ik ook al een jaar of 6 met een paar goedkope van ¤5,- die ik destijds bij zalando ofzo had meestbeld om aan de gratis verzendingsgrens te komen. Maar ik ze draag alleen op vakantie, strand en achter in de tuin, dus zo hard slijten ze niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Loop nu op birkenstock ripoffs van 15 euro.. Maar die zijn zwaar versleten.
Nja mn knie is zo verneukt ondertussen dat ik er best wel wat geld aan wil uitgeven om pijnvrij te kunnen lopen (op slippers jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe geloof ik ook al een jaar of 6 met een paar goedkope van ¤5,- die ik destijds bij zalando ofzo had meestbeld om aan de gratis verzendingsgrens te komen. Maar ik ze draag alleen op vakantie, strand en achter in de tuin, dus zo hard slijten ze niet.
Maar ze gaan wel tien jaar mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond m'n teva-slippers destijds al duur maar ze zijn tien jaar later nog duurder geworden
zodra er voeten in zitten zijn ze gewoon weer lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zowaar semi niet lelijke crocs..
Kan ik wel begrijpen ja, ik loop tegenwoordig het liefste op teenslippers ondanks dat ik die vroeger vervloekte.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja mn knie is zo verneukt ondertussen dat ik er best wel wat geld aan wil uitgeven om pijnvrij te kunnen lopen (op slippers jaja)
Dat is ook weer geen optie door een geintje met een op hol geslagen oven in een bakkerij x jaar geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen ja, ik loop tegenwoordig het liefste op teenslippers ondanks dat ik die vroeger vervloekte.
Ja maar ik heb vier paar en nog drie paar sandalen dus ik hoef ze nooit meer nieuw te kopen.quote:
Dan vrees ik dat het toch crocs voor je gaan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer geen optie door een geintje met een op hol geslagen oven in een bakkerij x jaar geleden
jawel
* FranticDJ rammelt van de mankementen.
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vier paar en nog drie paar sandalen dus ik hoef ze nooit meer nieuw te kopen.
Nee ik vind ze gewoon leuk en fijn dus heb ze in meerdere kleuren gekocht. Ik heb ze niet vervangenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.
Yesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.
gegoogled. oogaids gekregenquote:
quote:
Kan je beter echte kanelbulle scorenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
In een uur door de Ikea heen gerend en alleen met een zak kaneelbroodjes de winkel uitgekomen.
Die zak heb ik in de auto helemaal leeggegeten
niet gekliktquote:
Ik vond Zweden een beetje ver rijden vanavondquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je beter echte kanelbulle scoren
Je wil het of je wil het niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond Zweden een beetje ver rijden vanavond
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oke nu is heel Noord-Italië oranje. Godver de godverdomme.
JAAR lang bezig geweest met voorbereiden voor de vetste nieuwjaarsronde ooit met de PTA Treinentopic lui, want tienjarig jubileum alles ditdat. En nu dit.
Echt. Godverdomme.
Zou je dat doen met fokkers?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oke nu is heel Noord-Italië oranje. Godver de godverdomme.
JAAR lang bezig geweest met voorbereiden voor de vetste nieuwjaarsronde ooit met de PTA Treinentopic lui, want tienjarig jubileum alles ditdat. En nu dit.
Echt. Godverdomme.
Ze verwachten dat het in de zomer uitdooft en in Italië blijft het lang mooi weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk is het in oktober al over, anders is het dag vakantie voor mij![]()
ja, tiende keer dit jaar. Ik verzorg jaarlijks het excursiegidsje. Eigenlijk is het een soort traditie dat het elk jaar vetter wordt dan de vorige keer. Het is in 2011 begonnen als een zaterdagmiddag rondje door midden-Nederland, in 2012 gingen we het buitenland in, in 2015 gingen we voor het eerst 2 dagen vanwege 5 jaar jubileum, sinds 2018 gingen we 3 dagen en dit jaar 4. Maar dus geen Fyra en geen Cinque Terre. Nu gaan we naar Zwitserland. We maken er wel wat van. We laten ons niet klein krijgen. Eerder lukte dat een natuurramp als winterstorm Friederike in 2018 ook niet.quote:
Dus het gaat wel door? Alleen misschien anere plek?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, tiende keer dit jaar. Ik verzorg jaarlijks het excursiegidsje. Eigenlijk is het een soort traditie dat het elk jaar vetter wordt dan de vorige keer. Het is in 2011 begonnen als een zaterdagmiddag rondje door midden-Nederland, in 2012 gingen we het buitenland in, in 2015 gingen we voor het eerst 2 dagen vanwege 5 jaar jubileum, sinds 2018 gingen we 3 dagen en dit jaar 4. Maar dus geen Fyra en geen Cinque Terre. Nu gaan we naar Zwitserland. We maken er wel wat van. We laten ons niet klein krijgen. Eerder lukte dat een natuurramp als winterstorm Friederike in 2018 ook niet.
ja het gaat wel door. Met nog 6 van de 14 oorspronkelijke deelnemers. En helaas een ingekorte bestemming. We hebben heel lang nog met een paar man geloofd dat we toch Italië konden doen, maar nu heel het noorden oranje is geworden moeten we toch de strijd staken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het gaat wel door? Alleen misschien anere plek?
Ook leuk toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het gaat wel door. Met nog 6 van de 14 oorspronkelijke deelnemers. En helaas een ingekorte bestemming. We hebben heel lang nog met een paar man geloofd dat we toch Italië konden doen, maar nu heel het noorden oranje is geworden moeten we toch de strijd staken.
Dat geeft ons ineens twee dagen de tijd om in Zwitserland wat moois te doen. Dus dat doen we dan
jawel. Maar even omschakelen na wekenlang in "OMG DIT GAAT HELAMAAL FOUT" modequote:
Oh das wel zuur als je dat geld kwijt bent. kun je niets terug krijgen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel. Maar even omschakelen na wekenlang in "OMG DIT GAAT HELAMAAL FOUT" mode![]()
EN natuurlijk bakken geld kwijt voor niet-refundable hotels en treintickets. Want nieuwe plannen maken is nieuwe tickets kopen etc. Maar goed. legendarisch heldendom komt niet makkelijk
Over 48 uur zitten we even goed in Brigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden jullie ook alweer gaan Fles?
Nee. Verzekeringen geven pas terug als een gebied rood wordt. En de treintickets zijn gebroken dus voor deeltrajecten. We hebben bijvoorbeeld tikets Arnhem - Brig (zuid-Zwitserland) en Brig - Milaan. Arnhem - Brig heeft niks met Italië te maken dus dat krijg je sowieso niet terug. Iedereen die thuis blijft is dus eigenlijk al het geld kwijt. Tenzij we nog iemand vinden die voor een bedragje ook nog mee wilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das wel zuur als je dat geld kwijt bent. kun je niets terug krijgen?
Top. Wel zonde van de moneyquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 48 uur zitten we even goed in Brig
Maar het is al over 2 dagen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Verzekeringen geven pas terug als een gebied rood wordt. En de treintickets zijn gebroken dus voor deeltrajecten. We hebben bijvoorbeeld tikets Arnhem - Brig (zuid-Zwitserland) en Brig - Milaan. Arnhem - Brig heeft niks met Italië te maken dus dat krijg je sowieso niet terug. Iedereen die thuis blijft is dus eigenlijk al het geld kwijt. Tenzij we nog iemand vinden die voor een bedragje ook nog mee wil
ja dat dus. Nou ja ik had het meeste al betaald dus voor 250 Euro vul ik die 2 vrijgekomen dagen nog wel in met wat leuks, anders is alles weg EN heb ik geen leuk weekend. Nu wel.quote:
+1quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
@:Fles toch vind ik 't gaaf dat je zoiets onderneemt
ja!quote:
Hoop dat iemand zich nog meldtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja!Zin an
![]()
Kijk de non-refundable tickets zijn in principe gewoon total loss. Maar als er nou toch nog iemand mee wil voor een prikkie, zou dat prima zijn natuurlijk. Moet zo iemand nog steeds wel 3 hotelovernachtingen in het dure Zwitserland boeken en die twee dagen overbruggen, maar wie weet. En anders maar niet, jammer dan.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
@:Fles toch vind ik 't gaaf dat je zoiets onderneemt
Niks doen is ook vermoeiendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee juist niet. Langdradige dag maar wel weer lang
Herkenbaar.. Blijf dat 't nog een week of 9 gaat duren..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
kop staat ook totaal niet naar werken. Maar dat is nooit
Ik ga ook zo lang vakantie nemen.misschien wel langerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Blijf dat 't nog een week of 9 gaat duren..
Voor mij is dit weekendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga ook zo lang vakantie nemen.misschien wel langer
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben 5-8 dus awesome aan het doenEn 9 en 10 maart vrij. En 20-22 maart het volgende snoepweekendje
8-10 wekenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je daarna weer werken dan?
Wat voor verzamelbeurs?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en 4 april verzamelaarsbeurs dus SERIOUS SPENDINGEn daarna een maandje rustig naar twee weken Rhodos toe leven.
Nee mijn leven is zo slecht nog niet.
ja hier in EIndje welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
Vraagje van een KFC-maagd.
Heb je daar ook van die bestelschermen net als bij de McD?
ja die van Spitsbergenquote:
Hoeveel betaal je zo ongeveer voor zon briefje?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die van Spitsbergen![]()
En verder gewoon alles wat ik mooi vind
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck that shit. We maken er nog steeds een bliksems vette trip van vier dagen van. Donder maar op met je corona.
Niks mis meequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het nog steeds super dat ik hier een 5 gulden biljet heb liggen![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
Vraagje van een KFC-maagd.
Heb je daar ook van die bestelschermen net als bij de McD?
De "makkelijke" van Spitsbergen heb ik allemaal wel. Alles wat ik nu nog extra wil zit in de orde grootte van 300 euro per stukquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel betaal je zo ongeveer voor zon briefje?
En kom ik niet over als een #fatty omdat ik veel te veel bestelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooihoef ik niet als een idioot bij zo'n miep te bestellen terwijl ik heel het menu niet ken
Tja, je moet wat voor een sterrengagequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer niks zoveel uur.
Scan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb ergens nog een biljet met een papegaai er op.. geen flauw idee meer van welk land..
oh das best watquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "makkelijke" van Spitsbergen heb ik allemaal wel. Alles wat ik nu nog extra wil zit in de orde grootte van 300 euro per stuk
2.20371quote:
quote:
De grootste scam wisssltruuk ooitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2.20371
(gewoon uit mijn hoofd, niks zoekmachine)
ja, maar twee keer per jaar is er in Zuid-Limburg de grootste beurs ter wereld op dit gebied. Daar komen handelaren uit de hele wereld naartoe. Dus daar spaar ik maanden lang budget voor en dan lekker als een kind in een snoepwinkel alles kopen waar ik zin in hebquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar twee keer per jaar is er in Zuid-Limburg de grootste beurs ter wereld op dit gebied. Daar komen handelaren uit de hele wereld naartoe. Dus daar spaar ik maanden lang budget voor en dan lekker als een kind in een snoepwinkel alles kopen waar ik zin in heb
nee lang niet. Maar ik ben aan het eind van de dag toch al mijn geld kwijt. Heel raarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
En je vind ze allemaal die op je lijstje staan?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee lang niet. Maar ik ben aan het eind van de dag toch al mijn geld kwijt. Heel raar
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2.20371
Dat weet ik ook zo uit mijn hoofd, is er destijds nogal ingeslagen schijnbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2.20371
Uiteraard, we zijn nu 20 jaar verder, maar de 'prijsstijgingen' op dat moment waren nogal opvallendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het zo dat we zonder de euro niet ook deze prijsstijgingen hadden gehad?
Ja kan het mij niet meer zo goed herinneren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn nu 20 jaar verder, maar de 'prijsstijgingen' op dat moment waren nogal opvallend
Ik was 13 of 14, ik vond dat hele setje met nieuwe muntjes al leuk want gratis geldquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn nu 20 jaar verder, maar de 'prijsstijgingen' op dat moment waren nogal opvallend
Hmmm moet eens zoeken volgens mij heb ik die nog ergensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was 13 of 14, ik vond dat hele setje met nieuwe muntjes al leuk want gratis geld
Ja maar eUrOpA iS sLeChT en de rOvErHeId pLuKt OnS kAaLquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als adolf had gewonnen hadden we veel eerder euromarken gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker kansloos en simplistisch schelden op de overheidquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar eUrOpA iS sLeChT en de rOvErHeId pLuKt OnS kAaL
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 03-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 132 Budapestenaar
02 110 FranticDJ
03 094 gianni61
04 084 haags_kwartiertje
05 070 bitterbal
06 053 Mo_Muffin
06 053 UitStraling
08 051 IJsdraakje
09 040 Dr_Flash
10 033 Muck
11 027 CherryLips
12 012 Koen66
13 011 TaMieke
14 010 Fogel
14 010 Bos81
16 009 DerRabbit
17 007 LTVDK
18 005 Karzai
19 003 goldfinger1963
20 002 Molo
21 001 Arch-Indar
klik hier voor meer stats
Is ook wel een erg indrukwekkend typequote:Op woensdag 4 maart 2020 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor bitterbal
Ruig ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 05:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ook wel een erg indrukwekkend type
Watskebeurt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:55 schreef Koen66 het volgende:
Zo lekkere puinzooi in Nashville zie ik nu pas
Maar wel lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja, heb die niet lelijke crocs besteld.. En die oofos apparaten want kennis van me met soortgelijke issues is er lyrisch over.
En @:molo zei dat ze goed zijn
Bijnaquote:
Ciaoquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijna
Goed, kind uit bed sleuren nu maar
Ajuus!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor bitterbal
sorry, mag ik niet aannemen.quote:
Ha dat zou grappig zijn als gasten dat op mijn werk gaan doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, mag ik niet aannemen.
moet mn eigen mok gebruiken
wanneer is je laatste werkdag?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:01 schreef bitterbal het volgende:
De baas heeft gister avond geappt of ik volgende week woensdag voor haar wil werken.
Verzamel moed om nee te zeggen
ja officieel de 27ste maar zover heb ik het rooster nog niet.quote:
maar wel geld..quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja officieel de 27ste maar zover heb ik het rooster nog niet.
Maar als ik die woensdag werk heb ik geen weekend.
ik hou wel van geldquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als dat belangrijk was geweest had ik ook geen ontslag moeten nemen toch :p
Ja ik ook maar dit gaat dan om een avond dienst. Nou misschien 5 a 6 uurtjes a 10 euro brutoquote:
"50 euro is 50 euro"quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dit gaat dan om een avond dienst. Nou misschien 5 a 6 uurtjes a 10 euro bruto
Of ik zit hier thuis in mijn pyjama met ledlampjes :p
ken je Alex Agnew?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:31 schreef Karzai het volgende:
Mooie dag vandaag, komt dan toch die lente. Verwarming uit raampjes open.
Eerst even rustig wakker worden met een koffie en de krant
Goed voor je karmapuntenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
ik ga toch maar voor haar werken. Doe ik nog 1 goede laatste daad.
Heel beperkt helaas. Ik kan de strekking van gesprekken volgen, maar spreken is beperkt tot wat zinnetjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
Buda, spreek/lees/schrijf jij hongaars?
Neequote:Op woensdag 4 maart 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt ook in Thailand gevraagd om een huisje met verwarming?
De horrorquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NeeMaar goed daar komt het denk ik niet onder de 28
jammer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel beperkt helaas. Ik kan de strekking van gesprekken volgen, maar spreken is beperkt tot wat zinnetjes
Bitterballen bewaar je inderdaad in de vriezerquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeeeeeerlijk.
Maar slapen moet wel koud dus airco op volle toeren
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen bewaar je inderdaad in de vriezer
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer.
Mijn UI verkast volgend seizoen naar Ferencvaros.
dus na de zomer heb ik een hulplijn nodig die een shirtje kan bestellen
ik weet niet hoe jij denkt dat t-shirt voor vrouwen er uitzien...quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wie is je UI?
Daar kan ik vast wel bij helpen. Genoeg dingen online besteld in Hongarije
Krijg je dan geen shirtjes met eh...borstruimte? Of draag je ze niet?
Angela Malesteinquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wie is je UI?
Daar kan ik vast wel bij helpen. Genoeg dingen online besteld in Hongarije
Krijg je dan geen shirtjes met eh...borstruimte? Of draag je ze niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je kunt shirts gewoon in je eigen maat bestellen.
(op dit moment niet meer, maar goed)
https://shop.fradi.hu/sza(...)er-gyerek-19-20.htmlReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die hebben volgens mij wel een ander model dan shirts voor mannenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij denkt dat t-shirt voor vrouwen er uitzien...![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Angela MalesteinDit is een kindershirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je kunt shirts gewoon in je eigen maat bestellen.
(op dit moment niet meer, maar goed)
https://shop.fradi.hu/sza(...)er-gyerek-19-20.html![]()
is voor het ideequote:
Misschien ga ik ook een rondje maken tijdens de lunch.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:50 schreef Karzai het volgende:
Als het een beetje lekker weer blijft wandelen vanmiddag
Gister ook gedaan heerlijk in het zonnetje
handbal ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
En leuke dame welIk dacht even dat ze voetbalt, maar jij bent into handbal, toch?
Ja vaak wat meer "fitted" in de taille.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij wel een ander model dan shirts voor mannen
Xdquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op werkdagen voel ik me wel een beetje zo
Behoort tot de Hongaarse topclubs. Maar verder weet ik alleen dat de supporters nogal tekeer kunnen gaan. En dat ze tegenwoordig spelen in dat stadion bij Népliget.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbal ja.
Ik weet niet hoe succesvol de voetbal tak van Fradi is, maar de dameshandbal speelt wel elk jaar champions league
Hmm.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja vaak wat meer "fitted" in de taille.
En tegenwoordig is alles cropped.
Maar vast niet bij sportshirts.
de grote handbalwedstrijd worden volgens mij allemaal in de Erd arena gespeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behoort tot de Hongaarse topclubs. Maar verder weet ik alleen dat de supporters nogal tekeer kunnen gaan. En dat ze tegenwoordig spelen in dat stadion bij Népliget.
Ah ja, Érd ken ik ook welquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de grote handbalwedstrijd worden volgens mij allemaal in de Erd arena gespeeld.
moet me er nog in gaan verdiepen
in Hongarije tot nu toe nog nooitquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, Érd ken ik ook welBezoek je vaak wedstrijden?
Dat klinkt wel bovengemiddeldquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in Hongarije tot nu toe nog nooit
Maar ja, het nederlands team heb ik al zien spelen in Duitsland, Denemarken, Zweden, Frankrijk. Daarnaast veel club wedstrijden in duitsland en een paar in Frankrijk en denemarken. Dus ik denk dat ik wel bovengemiddeld veel wedstrijden bezoek.
zal zeker gaan gebeuren komend seizoenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bovengemiddeldAls je tips nodigt hebt voor Boedapest, geef maar een gil
nu we op het werk geen bekertjes meer hebben, maar iedereen zn eigen kop, heb ik telkens dubbele porties. Ik heb een mok meegenomenquote:
Mokken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu we op het werk geen bekertjes meer hebben, maar iedereen zn eigen kop, heb ik telkens dubbele porties. Ik heb een mok meegenomen
Uh okequote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/mozambeatmotel/videos/2806795039401523/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |