Ik las Big Brothelbalquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik daar ook op inloggen?
soort van Big Brotherbal
noem jij onze ballie nu een dame van lichte zeden?quote:
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is op dagen als vandaag natuurlijk pittig, maar het werk en het team bevallen met over het algemeen prima
Dat is salpicon schat :pquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.
dat is Salpiconquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gloeiendhete bitterbalragout lijkt me ook wel toepasselijk. Gevolgd door een shotje mosterdgas.
Kijk, vandaag was gewoon een kutdag, maar wat we moesten doen, is uitstekend gelukt. Dat is heel lekker en een hele opluchtingquote:
of Fok!ken? subtiel verschilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Inloggen kan je als je betaald
Zie je mij waarschijnlijk bitterballen eten en fokken :p
Goed gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk, vandaag was gewoon een kutdag, maar wat we moesten doen, is uitstekend gelukt. Dat is heel lekker en een hele opluchting
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salpiconquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Klinkt als iets zwaar chemisch.
Ja, ik had het inmiddels gegoogled.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salpicon
Ik ben ook gewoon trots op mijn teamquote:
Lang leven luiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik schuif maar iets in de magnetron. Dan hoef ik ook geen pannen af te wassen.
Dikke BIEMquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het coronavirus dat door de geluidsbarrière gaat.
Eindhoven de gekstuh!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het coronavirus dat door de geluidsbarrière gaat.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZONNUH GROTTUH VUURBAL JONGUH BAM!!!!
Hagel ook, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZONNUH GROTTUH VUURBAL JONGUH BAM!!!!
Waar dan. Kom bieries hachelen ik zit op de Marktquote:
Volgende keer, ben alweer weg uit Eindje, zit je bij de Queens?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar dan. Kom bieries hachelen ik zit op de Markt
2 deuren verderop. De Vooruitgangquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer, ben alweer weg uit Eindje, zit je bij de Queens?
Doe ik. Even de speciaalbierkaart afwerkenquote:
Ik zou ze gewoon opdrinken en de leukste serveerster daarna afwerkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik. Even de speciaalbierkaart afwerken
Meh. Beetje dikke kontquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon opdrinken en de leukste serveerster daarna afwerken
Viel spassquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Muck het volgende:
Zo. Ik ga een paar uurtjes van me af toeteren![]()
Deze debiele dag afsluiten
Toeter ze!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Muck het volgende:
Zo. Ik ga een paar uurtjes van me af toeteren![]()
Deze debiele dag afsluiten
Werkkleding, vraag aan je baas. Of trek van de belasting af ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zie net air max slippers..
Zou wel fucking ideaal zijn voor mijn knie. Maar 75 euro, de tiefus.
* FranticDJ loopt in huis en aan boord in de accommodatie altijd op slippers
Instant tokkie met die dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zie net air max slippers..
Zou wel fucking ideaal zijn voor mijn knie. Maar 75 euro, de tiefus.
* FranticDJ loopt in huis en aan boord in de accommodatie altijd op slippers
Valt niet onder werkkleding..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkkleding, vraag aan je baas. Of trek van de belasting af ofzo.
Ah dat is kutquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achtertuinpast niet onder de dubbele deuren daar naar toe.. kom net 5 cm te kort qua hoogte.
met een aanloop past het vast welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achtertuinpast niet onder de dubbele deuren daar naar toe.. kom net 5 cm te kort qua hoogte.
Crocs Air Max.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tokkie 4 life
Loop gelukkig niet op crocs
Not surprisedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Molo loopt op crocs Ole ole
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs Ole Ole
Hoezo is dit ¤75,-quote:
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijnquote:
Loop nu op birkenstock ripoffs van 15 euro.. Maar die zijn zwaar versleten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijn. Heb nog wel nieuwe nodig eigenlijk.
Kreeg vandaag op mijn eerste werkdag nog complimenten over mijn Crocsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Molo loopt op crocs Ole ole
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs
Molo loopt op crocs Ole Ole
fapje gedaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg vandaag op mijn eerste werkdag nog complimenten over mijn Crocs
Ik vond m'n teva-slippers destijds al duur maar ze zijn tien jaar later nog duurder gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind slippers vaak al te duur als ze ¤15,- zijn. Heb nog wel nieuwe nodig eigenlijk.
Ik doe geloof ik ook al een jaar of 6 met een paar goedkope van ¤5,- die ik destijds bij zalando ofzo had meestbeld om aan de gratis verzendingsgrens te komen. Maar ik ze draag alleen op vakantie, strand en achter in de tuin, dus zo hard slijten ze niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Loop nu op birkenstock ripoffs van 15 euro.. Maar die zijn zwaar versleten.
Nja mn knie is zo verneukt ondertussen dat ik er best wel wat geld aan wil uitgeven om pijnvrij te kunnen lopen (op slippers jajaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe geloof ik ook al een jaar of 6 met een paar goedkope van ¤5,- die ik destijds bij zalando ofzo had meestbeld om aan de gratis verzendingsgrens te komen. Maar ik ze draag alleen op vakantie, strand en achter in de tuin, dus zo hard slijten ze niet.
Maar ze gaan wel tien jaar mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond m'n teva-slippers destijds al duur maar ze zijn tien jaar later nog duurder geworden
zodra er voeten in zitten zijn ze gewoon weer lelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zowaar semi niet lelijke crocs..
Kan ik wel begrijpen ja, ik loop tegenwoordig het liefste op teenslippers ondanks dat ik die vroeger vervloekte.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja mn knie is zo verneukt ondertussen dat ik er best wel wat geld aan wil uitgeven om pijnvrij te kunnen lopen (op slippers jaja)
Dat is ook weer geen optie door een geintje met een op hol geslagen oven in een bakkerij x jaar geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen ja, ik loop tegenwoordig het liefste op teenslippers ondanks dat ik die vroeger vervloekte.
Ja maar ik heb vier paar en nog drie paar sandalen dus ik hoef ze nooit meer nieuw te kopen.quote:
Dan vrees ik dat het toch crocs voor je gaan worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is ook weer geen optie door een geintje met een op hol geslagen oven in een bakkerij x jaar geleden
jawel
* FranticDJ rammelt van de mankementen.
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vier paar en nog drie paar sandalen dus ik hoef ze nooit meer nieuw te kopen.
Nee ik vind ze gewoon leuk en fijn dus heb ze in meerdere kleuren gekocht. Ik heb ze niet vervangenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.
Yesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is de prijs over 10 jaar gezien nog steeds hoog? Want prutskwaliteit is misschien wel goedkoop, maar als je het 5x zo vaak moet vervangen is het alsnog duur.
gegoogled. oogaids gekregenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |