Het heeft als je schuin kijkt al wel een beetje die vorm!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Benieuwd of het nog een corona-corona gaat worden!
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook Georgina: bij een multiple choice de ananas afstrepen als erotisch fruit. 'Dat lijkt me vooral heel pijnlijk'
twitter:bendreyfuss twitterde op maandag 02-03-2020 om 17:38:58A lot of cheap flights right now, and part of me thinks, if im going to get the coronavirus, I might as well get it in a deeply discounted 5 star hotel in Venice reageer retweet
MIjn vriend zei ook al, kunnen we nu lekker goedkoop all inclusive naar Tenerifequote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef Em31 het volgende:
twitter:bendreyfuss twitterde op maandag 02-03-2020 om 17:38:58A lot of cheap flights right now, and part of me thinks, if im going to get the coronavirus, I might as well get it in a deeply discounted 5 star hotel in Venice reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn vriend zei ook al, kunnen we nu lekker goedkoop all inclusive naar Tenerife
Dit lijkt me ook wel logisch, je krijgt nooit een eerlijke einduitslag andersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
Formule 1 races gaan alleen door als alle teams het land in mogen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]En voor je het weet wordt je vakantie nog gratis verlengd ook!
Lekker zonnetje, lekker eten, wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb wel positieve verhalen gehoord over hoe dat hotel er mee om is gegaan!
Precies!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker zonnetje, lekker eten, wat wil een mens nog meer
quarantaine knallers! (Zondag met Lubach)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
MIjn vriend zei ook al, kunnen we nu lekker goedkoop all inclusive naar Tenerife
Die sportjournalist die met Valencia naar Atalanta ging: Die wedstrijd was op 19 februari dus zes dagen na het overlijden van een patiënt. Hier klopt iets niet. Of de pushmelding was fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Push-melding hier net dat Spanje de eerste corona-dode bevestigt (in Valencia) maar die persoon zou overleden zijn op 13 februari. Toen hadden we volgens mij officieel nog niet eens corona hier.
Oh, dat zijn er maar 78 minder dan in Italië.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Push-melding hier net dat Spanje de eerste corona-dode bevestigt (in Valencia) maar die persoon zou overleden zijn op 13 februari. Toen hadden we volgens mij officieel nog niet eens corona hier.
Ja wat dat betreft gaan we hier wel wat beter dan daar inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er maar 78 minder dan in Italië.
Ja, heel triestquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:27 schreef Dave het volgende:
Ik zit niet in de wielrennelarij, maar: Team Ineos-ploegleider Nicolas Portal (40) aan hartaanval overleden
Damn, en ik maar denken dat we hier in Nederland achter de feiten aanliepenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Ondertussen, bij het soep-buffet:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Damn, en ik maar denken dat we hier in Nederland achter de feiten aanliepen
Ik zag het ook. Mijn eerste gedachte: knappe manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:27 schreef Dave het volgende:
Ik zit niet in de wielrennelarij, maar: Team Ineos-ploegleider Nicolas Portal (40) aan hartaanval overleden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |