Ik heb 'r nooit erg aantrekkelijk gevonden, maar ik weet dat ik mij wat dat betreft in een minderheid bevind.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:15 schreef ato het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik verrast ben dat zij met een vrouw leeft, verder moet zij zelf weten. Het kan dat zij biseksueel is.
Maar de laatste tijd vond ik haar er slechter uitzien en niet fris uit zien. Een paar jaar geleden vond ik het een leuke vrouw om te zien.
Ik vind haar knap en leuk maar wel mager.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'r nooit erg aantrekkelijk gevonden, maar ik weet dat ik mij wat dat betreft in een minderheid bevind.
Ja, mager inderdaad. En haar gezichtskenmerken zijn wat te extreem voor me (zowel ogen als mond). Niet dat mijn mening over haar verder enig belang heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind haar knap en leuk maar wel mager.
Ik vind haar niet knap meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind haar knap en leuk maar wel mager.
Haha, extreem. Ja snap wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, mager inderdaad. En haar gezichtskenmerken zijn wat te extreem voor me (zowel ogen als mond). Niet dat mijn mening over haar verder enig belang heeft
Walibi! Maar dat is dicht nu, dus er is inderdaad momenteel niets te belevenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef bij deze een negatief reisadvies voor Flevoland.
Geen reet te doen daar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel iets dat extreem is aan haar, ken je die Playboyfoto's, boh, koekoek!
Sorry, ik heb weer last van post-werk-vermoeidheid en een daardoor ontbrekend filter
Zij is manisch-depressief. Gilde jaren terug uit dat ze Bin laden zo'n lekker ding vond.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Weet nog wel iets dat extreem is aan haar, ken je die Playboyfoto's, boh, koekoek!
Sorry, ik heb weer last van post-werk-vermoeidheid en een daardoor ontbrekend filter
Met haar Harry's die echt puur natuur waren!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Oja Harry'squote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met haar Harry's die echt puur natuur waren!
In haar verdediging:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Zij is manisch-depressief. Gilde jaren terug uit dat ze Bin laden zo'n lekker ding vond.
quote:13 oktober 2001, 0:00
Georgina noemt in Nieuwe Revu de terrorist Osama Bin Laden 'een lekker ding'. ,,Het is dat ie een wacko is, maar hij lijkt me een stuk interessanter dan Bush'', zegt ze in het interview. ,,Ik heb geen begrip voor hem, maar hij heeft wel een goede baard. Ik zag laatst hoe hij eruit ziet zonder baard en het is best een mooie man. En ook met baard heeft hij een prachtige kop. Hele lieve ogen, best vreemd'', zei Verbaan volgens de Nieuwe Revu.
Volgens de soap-actrice zijn haar uitspraken uit hun verband gerukt. ,,Wat ik bedoelde, was dat ik verbaasd was dat een man die er best schattig uitziet een monster is.'' De schrijver van het stuk heeft volgens Verbaan het artikel vooraf niet aan haar laten lezen. ,,Ik had de afspraak dat ik het zou kunnen inzien, maar toen mijn management het stuk kreeg, lag het al bij de drukker. Ik denk wel dat we juridische stappen gaan ondernemen.''
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
Wel bijzonder dat zo'n kleine uitspraak je 19 jaar later nog altijd op fora kan achtervolgen
Klopt, en zal wel meer zijn ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:31 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij al op 23 Corona patiënten.
Benieuwd of het nog een corona-corona gaat worden!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is wel duidelijk sprake van een corona-belt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |