Het is wel opvallend dat er al zo snel allerlei (toch ook jonge) mensen met corona op allerlei ICs liggen. Daar kom je niet terecht als het maar een griepje is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je onder de 70 jaar bent word je meestal wel gewoon wakker als je wat moet kuchen en niezen.
Dat is diefstal ...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij m'n zus op het werk (verpleegkundige in de thuiszorg) zijn alle flessen Sterilon op. Collega's aan het hamsteren geweest
Even wachten tot in het boodschappentopic hier iemand melding van maaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij m'n zus op het werk (verpleegkundige in de thuiszorg) zijn alle flessen Sterilon op. Collega's aan het hamsteren geweest
Ik weet het. Zal ook wel een staartje krijgen.quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:39 schreef BasEnAad het volgende:
Die frustratie hier ook. Stampvoeten en boos worden dat mensen buiten dit topic gewoon doorgaan met hun dagelijkse levenWAAROM LUISTERT NIEMAND NAAR ONS?!
Heb je de boodschappen geweigerd en je geld teruggevraagd?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
Neem ik bewust geen zelfscan bij de supermarkt omdat iedereen aan die dingen zit, hoest die vrouw achter de kassa in haar hand voordat ze mijn boodschappen scant. Alsnog alles besmet nu.
Waarom heeft kassapersoneel nooit fatsoenlijke hygiene?
Dat is echt asociaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze kunnen die flessen toch ook gewoon in hun werkbus hebben gelegd om te gebruiken tijdens het werk?quote:
Na 22,3 jaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inmiddels bijna een jaar verder, wanneer mag het wel?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ik een moderator ben wil niet zeggen dat ik mij aan niet bestaande strengere regels moet houden, dus dat is onzin.
Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoon dagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.
Ik zeg nergen dat wij over vier weken allemaal ziek zijn. Enige wat ik de hele tijd al zeg is dat het RIVM en dus de overheid niet genoeg doet en de kans groot is dat wij andere landen achteraan gaan. Ik vind het arrogant om niet IETS beter in te grijpen.
Tuurlijk weet ik dat je het virus niet buiten kan houden, maar je kan het wel beperken en vertragen. Het RIVM beweert dat ze dit doen, maar ondertussen hebben ze het al opgegeven om alle gevallen in kaart te brengen. Hoezo is het fout en/of in een tunnelvisie zitten als ik dit aankaart? Vertel mij aub. dan eens hoe je een virusuitbraak kan indammen, terwijl je niet eens weet wie er besmet zijn? Vertel mij aub. eens hoe het kan dat iemand ruim een week op een IC kan liggen met corona symptomen, maar niet getest wordt.
Er zijn zoveel leugens en onwaarheden verspreid door het RIVM dat ze het zelf niet eens meer kunnen bijhouden.
Die eerste patiënt op IC bijvoorbeeld. In eerste instantie zeiden ze "we hebben niet getest, want er was geen aanleiding om te denken dat ze corona had, want ze was niet in een risicogebied geweest". Gisteren op TV zei die gast van RIVM eerst doodleuk "wij weten tot nu toe van iedereen waar ze besmet zijn". Toen vroeg de presentator "maar van die IC vrouw toch niet" en toen was het opeens "nee dat klopt, ze zit aan de beademing, dus wij hebben het nog niet kunnen vragen en weten niet of ze in een risicogebied is geweest". Dan denk ik echt serieus WTF man ...
En als je dan kritiek hebt op zulke dingen zit je opeens in een bubbel en denk je dat wij er allemaal aan gaan. Het gaat mij er om dat het RIVM gewoon keihard gefaald heeft. Of het uiteindelijk een heel groot effect gaat hebben gaan we zien, maar dat ze gefaald hebben, keihard liegen en de handdoek al in de ring hebben gegooid is wat mij betreft een hele dikke feit.
Jij brengt het gefaal van het RIVM als een feit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat ik een moderator ben wil niet zeggen dat ik mij aan niet bestaande strengere regels moet houden, dus dat is onzin.
Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoondagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.
Ik zeg nergen dat wij over vier weken allemaal ziek zijn. Enige wat ik de hele tijd al zeg is dat het RIVM en dus de overheid niet genoeg doet en de kans groot is dat wij andere landen achteraan gaan. Ik vind het arrogant om niet IETS beter in te grijpen.
Tuurlijk weet ik dat je het virus niet buiten kan houden, maar je kan het wel beperken en vertragen. Het RIVM beweert dat ze dit doen, maar ondertussen hebben ze het al opgegeven om alle gevallen in kaart te brengen. Hoezo is het fout en/of in een tunnelvisie zitten als ik dit aankaart? Vertel mij aub. dan eens hoe je een virusuitbraak kan indammen, terwijl je niet eens weet wie er besmet zijn? Vertel mij aub. eens hoe het kan dat iemand ruim een week op een IC kan liggen met corona symptomen, maar niet getest wordt.
Er zijn zoveel leugens en onwaarheden verspreid door het RIVM dat ze het zelf niet eens meer kunnen bijhouden.
Die eerste patiënt op IC bijvoorbeeld. In eerste instantie zeiden ze "we hebben niet getest, want er was geen aanleiding om te denken dat ze corona had, want ze was niet in een risicogebied geweest". Gisteren op TV zei die gast van RIVM eerst doodleuk "wij weten tot nu toe van iedereen waar ze besmet zijn". Toen vroeg de presentator "maar van die IC vrouw toch niet" en toen was het opeens "nee dat klopt, ze zit aan de beademing, dus wij hebben het nog niet kunnen vragen en weten niet of ze in een risicogebied is geweest". Dan denk ik echt serieus WTF man ...
En als je dan kritiek hebt op zulke dingen zit je opeens in een bubbel en denk je dat wij er allemaal aan gaan. Het gaat mij er om dat het RIVM gewoon keihard gefaald heeft. Of het uiteindelijk een heel groot effect gaat hebben gaan we zien, maar dat ze gefaald hebben, keihard liegen en de handdoek al in de ring hebben gegooid is wat mij betreft een hele dikke feit.
Ben hartstikke relaxed hoor. Waarom krijgen users die kritiek leveren bijna nooit inhuodelijke reacties en eindigt het altijd met "neem een pilletje", "stampvoet niet zo" of "stel je niet zo aan".quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem een kalmeringstabletje jongen jeetje
Niet gewoon maar extra blijkbaar volgens Chia.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is echt asociaal.Dus nu lopen collega's die dat niet hebben gedaan extra veel risico.
[..]
Ze kunnen die flessen toch ook gewoon in hun werkbus hebben gelegd om te gebruiken tijdens het werk?
dit zijn pas cijfers / RIVM leer hier vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Noordzijde het volgende:
Coronavirus Cases:
92,275
Deaths:
3,130
Recovered:
48,451
Omdat je met meningen spuit en jij niet de wijsheid in pacht hebt om te bepalen welk aanpak dan wel beste is in dit geval.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben hartstikke relaxed hoor. Waarom krijgen users die kritiek leveren bijna nooit inhuodelijke reacties en eindigt het altijd met "neem een pilletje", "stampvoet niet zo" of "stel je niet zo aan".
Inhoudelijk reageren blijft lastig.
Ja, en dat van mensen die in zorg werken. Die zouden toch beter moeten weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is echt asociaal.Dus nu lopen collega's die dat niet hebben gedaan extra veel risico.
100% mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoon dagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.
Wat West-Europa betreft is dit zeker het geval. In België en de UK worden zo ongeveer dezelfde testeisen gehanteerd, voor zover ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij brengt het gedaald van het RIVM als een feit.
Dat kan. Maar dat is het niet. Voorlopig gaat het hier niet harder/anders dan in welk ander land dan ook. En is het zeker niet erger. Nu ga jij zeggen dat dat eerder ondanks dan dankzij het RIVM is. Maar in jouw optiek is er geen wereld waarin de "rustige" aanpak van het RIVM het beste is voor het land.
En dat maakt jouw deelgenoot van een van de kampen.
Nu ik er over nadenk moet je dat ook zelf weten allemaal. Maar jij zit net zo in een tunnel als de "het is maar een griepje, stel je niet aan" mensen.
Dat smaakt toch niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd wanneer de Alcohol flessen op zijn in een Bouwmarkt
Advies aannemen blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben hartstikke relaxed hoor. Waarom krijgen users die kritiek leveren bijna nooit inhuodelijke reacties en eindigt het altijd met "neem een pilletje", "stampvoet niet zo" of "stel je niet zo aan".
Inhoudelijk reageren blijft lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |