abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:40:57 #226
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_191812521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Als je onder de 70 jaar bent word je meestal wel gewoon wakker als je wat moet kuchen en niezen.
Het is wel opvallend dat er al zo snel allerlei (toch ook jonge) mensen met corona op allerlei ICs liggen. Daar kom je niet terecht als het maar een griepje is.
pi_191812522
Bij m'n zus op het werk (verpleegkundige in de thuiszorg) zijn alle flessen Sterilon op. Collega's aan het hamsteren geweest :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2020 @ 14:41:31 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191812532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij m'n zus op het werk (verpleegkundige in de thuiszorg) zijn alle flessen Sterilon op. Collega's aan het hamsteren geweest :')
Dat is diefstal ...
pi_191812537
quote:
Even wachten tot in het boodschappentopic hier iemand melding van maakt
pi_191812545
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Te vroeg
Inmiddels bijna een jaar verder, wanneer mag het wel?
pi_191812555
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is diefstal ...
Ik weet het. Zal ook wel een staartje krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:42:41 #232
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191812557
RIVM Bashers je kan niet zonder ze
pi_191812558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:39 schreef BasEnAad het volgende:
Die frustratie hier ook. Stampvoeten en boos worden dat mensen buiten dit topic gewoon doorgaan met hun dagelijkse leven :D WAAROM LUISTERT NIEMAND NAAR ONS?! _O-
Echt hè :D
Ik begrijp dat het RIVM vaag kan overkomen
En ook dat het virus gevaarlijk kan zijn etc etc

Maar ik zie telkens dezelfde mensen alleen maar boos worden, geen positivisme helemaal niks
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2020 @ 14:43:03 #234
197773 crew  maily
pi_191812563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
Neem ik bewust geen zelfscan bij de supermarkt omdat iedereen aan die dingen zit, hoest die vrouw achter de kassa in haar hand voordat ze mijn boodschappen scant. Alsnog alles besmet nu.

Waarom heeft kassapersoneel nooit fatsoenlijke hygiene?
Heb je de boodschappen geweigerd en je geld teruggevraagd?
pi_191812566
quote:
Dat is echt asociaal. :r Dus nu lopen collega's die dat niet hebben gedaan extra veel risico.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is diefstal ...
Ze kunnen die flessen toch ook gewoon in hun werkbus hebben gelegd om te gebruiken tijdens het werk? :?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:43:28 #236
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191812571
ben benieuwd wanneer de Alcohol flessen op zijn in een Bouwmarkt
pi_191812573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Inmiddels bijna een jaar verder, wanneer mag het wel?
Na 22,3 jaar
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:43:45 #238
489693 Markesh
Antispecisist
pi_191812576
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat ik een moderator ben wil niet zeggen dat ik mij aan niet bestaande strengere regels moet houden, dus dat is onzin.

Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoon dagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.

Ik zeg nergen dat wij over vier weken allemaal ziek zijn. Enige wat ik de hele tijd al zeg is dat het RIVM en dus de overheid niet genoeg doet en de kans groot is dat wij andere landen achteraan gaan. Ik vind het arrogant om niet IETS beter in te grijpen.

Tuurlijk weet ik dat je het virus niet buiten kan houden, maar je kan het wel beperken en vertragen. Het RIVM beweert dat ze dit doen, maar ondertussen hebben ze het al opgegeven om alle gevallen in kaart te brengen. Hoezo is het fout en/of in een tunnelvisie zitten als ik dit aankaart? Vertel mij aub. dan eens hoe je een virusuitbraak kan indammen, terwijl je niet eens weet wie er besmet zijn? Vertel mij aub. eens hoe het kan dat iemand ruim een week op een IC kan liggen met corona symptomen, maar niet getest wordt.

Er zijn zoveel leugens en onwaarheden verspreid door het RIVM dat ze het zelf niet eens meer kunnen bijhouden.

Die eerste patiënt op IC bijvoorbeeld. In eerste instantie zeiden ze "we hebben niet getest, want er was geen aanleiding om te denken dat ze corona had, want ze was niet in een risicogebied geweest". Gisteren op TV zei die gast van RIVM eerst doodleuk "wij weten tot nu toe van iedereen waar ze besmet zijn". Toen vroeg de presentator "maar van die IC vrouw toch niet" en toen was het opeens "nee dat klopt, ze zit aan de beademing, dus wij hebben het nog niet kunnen vragen en weten niet of ze in een risicogebied is geweest". Dan denk ik echt serieus WTF man ...

En als je dan kritiek hebt op zulke dingen zit je opeens in een bubbel en denk je dat wij er allemaal aan gaan. Het gaat mij er om dat het RIVM gewoon keihard gefaald heeft. Of het uiteindelijk een heel groot effect gaat hebben gaan we zien, maar dat ze gefaald hebben, keihard liegen en de handdoek al in de ring hebben gegooid is wat mij betreft een hele dikke feit.
_O_
pi_191812577
Coronavirus Cases:
92,275

Deaths:
3,130

Recovered:
48,451

^O^
pi_191812578
quote:

[..]

Dat ik een moderator ben wil niet zeggen dat ik mij aan niet bestaande strengere regels moet houden, dus dat is onzin.

Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoondagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.

Ik zeg nergen dat wij over vier weken allemaal ziek zijn. Enige wat ik de hele tijd al zeg is dat het RIVM en dus de overheid niet genoeg doet en de kans groot is dat wij andere landen achteraan gaan. Ik vind het arrogant om niet IETS beter in te grijpen.

Tuurlijk weet ik dat je het virus niet buiten kan houden, maar je kan het wel beperken en vertragen. Het RIVM beweert dat ze dit doen, maar ondertussen hebben ze het al opgegeven om alle gevallen in kaart te brengen. Hoezo is het fout en/of in een tunnelvisie zitten als ik dit aankaart? Vertel mij aub. dan eens hoe je een virusuitbraak kan indammen, terwijl je niet eens weet wie er besmet zijn? Vertel mij aub. eens hoe het kan dat iemand ruim een week op een IC kan liggen met corona symptomen, maar niet getest wordt.

Er zijn zoveel leugens en onwaarheden verspreid door het RIVM dat ze het zelf niet eens meer kunnen bijhouden.

Die eerste patiënt op IC bijvoorbeeld. In eerste instantie zeiden ze "we hebben niet getest, want er was geen aanleiding om te denken dat ze corona had, want ze was niet in een risicogebied geweest". Gisteren op TV zei die gast van RIVM eerst doodleuk "wij weten tot nu toe van iedereen waar ze besmet zijn". Toen vroeg de presentator "maar van die IC vrouw toch niet" en toen was het opeens "nee dat klopt, ze zit aan de beademing, dus wij hebben het nog niet kunnen vragen en weten niet of ze in een risicogebied is geweest". Dan denk ik echt serieus WTF man ...

En als je dan kritiek hebt op zulke dingen zit je opeens in een bubbel en denk je dat wij er allemaal aan gaan. Het gaat mij er om dat het RIVM gewoon keihard gefaald heeft. Of het uiteindelijk een heel groot effect gaat hebben gaan we zien, maar dat ze gefaald hebben, keihard liegen en de handdoek al in de ring hebben gegooid is wat mij betreft een hele dikke feit.
Jij brengt het gefaal van het RIVM als een feit.
Dat kan. Maar dat is het niet. Voorlopig gaat het hier niet harder/anders dan in welk ander land dan ook. En is het zeker niet erger. Nu ga jij zeggen dat dat eerder ondanks dan dankzij het RIVM is. Maar in jouw optiek is er geen wereld waarin de "rustige" aanpak van het RIVM het beste is voor het land.
En dat maakt jouw deelgenoot van een van de kampen.

Nu ik er over nadenk moet je dat ook zelf weten allemaal. Maar jij zit net zo in een tunnel als de "het is maar een griepje, stel je niet aan" mensen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 14:44:07 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191812580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Neem een kalmeringstabletje jongen jeetje
Ben hartstikke relaxed hoor. Waarom krijgen users die kritiek leveren bijna nooit inhuodelijke reacties en eindigt het altijd met "neem een pilletje", "stampvoet niet zo" of "stel je niet zo aan".

Inhoudelijk reageren blijft lastig.
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2020 @ 14:44:23 #242
197773 crew  maily
pi_191812587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat is echt asociaal. :r Dus nu lopen collega's die dat niet hebben gedaan extra veel risico.
[..]

Ze kunnen die flessen toch ook gewoon in hun werkbus hebben gelegd om te gebruiken tijdens het werk? :?
Niet gewoon maar extra blijkbaar volgens Chia.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:44:54 #243
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_191812595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Noordzijde het volgende:
Coronavirus Cases:
92,275

Deaths:
3,130

Recovered:
48,451

^O^
dit zijn pas cijfers / RIVM leer hier van
pi_191812598
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Na 22,3 jaar
South Park _O_
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:45:28 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191812601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben hartstikke relaxed hoor. Waarom krijgen users die kritiek leveren bijna nooit inhuodelijke reacties en eindigt het altijd met "neem een pilletje", "stampvoet niet zo" of "stel je niet zo aan".

Omdat je met meningen spuit en jij niet de wijsheid in pacht hebt om te bepalen welk aanpak dan wel beste is in dit geval.

En hou vooral in achterhoofd dat waar mensen werken er fouten worden gemaakt.
pi_191812604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja, en dat van mensen die in zorg werken. Die zouden toch beter moeten weten.
pi_191812605
quote:

Daarnaast ik zeg ik toch "SOMMIGEN HIER". Ik generaliseer juist niet, omdat ik ook wel weet dat er genoeg weldenkende mensen zijn die niet alles zwart/wit zien. Voor mij is het ook niet zwart/wit. Alleen liegt het RIVM gewoon dagelijks en daar heb ik behoorlijk genoeg van.

100% mee eens.

De meeste mensen zitten hier echter voor de fun of doen de hele dag niets anders dan andere users bekritiseren.

Misschien is een thread voor louter serieuze discussie een mogelijkheid.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:45:48 #248
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191812607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef koemleit het volgende:

[..]

Jij brengt het gedaald van het RIVM als een feit.
Dat kan. Maar dat is het niet. Voorlopig gaat het hier niet harder/anders dan in welk ander land dan ook. En is het zeker niet erger. Nu ga jij zeggen dat dat eerder ondanks dan dankzij het RIVM is. Maar in jouw optiek is er geen wereld waarin de "rustige" aanpak van het RIVM het beste is voor het land.
En dat maakt jouw deelgenoot van een van de kampen.

Nu ik er over nadenk moet je dat ook zelf weten allemaal. Maar jij zit net zo in een tunnel als de "het is maar een griepje, stel je niet aan" mensen.
Wat West-Europa betreft is dit zeker het geval. In België en de UK worden zo ongeveer dezelfde testeisen gehanteerd, voor zover ik tot nu toe gelezen heb.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:46:29 #249
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_191812620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:43 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd wanneer de Alcohol flessen op zijn in een Bouwmarkt
Dat smaakt toch niet?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_191812627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Advies aannemen blijkbaar ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')