Hm ik heb naast een Thais restaurant gewoond. Was ook niet altijd fijn. Ook niet omdat hun muizen nog weleens bij mij kwamen buurtenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perfect en prachtig huis maar ik snak weer terug naar een forse tuin, dakterras ben ik wel op uitgekeken en ik zit daar altijd in de kookluchten van een restaurant of dertig.
Thai zit schuin tegenover me, aardige mensen wel maar er zit nooit geen hond binnen dus ik verdenk ze van drugs- en mensensmokkel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm ik heb naast een Thais restaurant gewoond. Was ook niet altijd fijn. Ook niet omdat hun muizen nog weleens bij mij kwamen buurten
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thai zit schuin tegenover me, aardige mensen wel maar er zit nooit geen hond binnen dus ik verdenk ze van drugs- en mensensmokkel.
Schuin onder me zit wel een leuke vrij nieuwe hippe tent, die hebben een houten opgang over het water heen, is serieus een van de meest romantische plekjes om te eten die ik ken en werkelijk een prima keuken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daar verdenk ik de helft van de shoarmatenten in Dordrecht van.
Die wafels zijn lekker!!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:27 schreef Muck het volgende:
Hier ook nog niet.
Wel even een maïswafel weg geknaagd, maar met lunchen wachten we nog even
Shoarma? Lekker romantisch knoflook walmen naar je geliefde met stukjes vlees tussen je tanden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuin onder me zit wel een leuke vrij nieuwe hippe tent, die hebben een houten opgang over het water heen, is serieus een van de meest romantische plekjes om te eten die ik ken en werkelijk een prima keuken.
Och, gewoon samen walmen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shoarma? Lekker romantisch knoflook walmen naar je geliefde met stukjes vlees tussen je tanden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust ik dagelijks als het zou moeten
Eensch!quote:
Lekker shoarmarestjes uit elkaars mond tongen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shoarma? Lekker romantisch knoflook walmen naar je geliefde met stukjes vlees tussen je tanden?
Die heb ik nog niet opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Eensch!
Meuren niet zo erg als een rijstewafel en lekker krokant
Die van Zonnatura met zeezout en rozemarijn gaan er hier ook altijd rap doorheen
De flinterdunne Wasa-crackers met zeezout en sesam zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Eensch!
Meuren niet zo erg als een rijstewafel en lekker krokant
Die van Zonnatura met zeezout en rozemarijn gaan er hier ook altijd rap doorheen
Mja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker shoarmarestjes uit elkaars mond tongen.
Bij voorkeur half drie in de nacht met hoog promille.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden geluk, ze hebben het noorderlicht gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij voorkeur half drie in de nacht met hoog promille.
Dan is alles superromantisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij voorkeur half drie in de nacht met hoog promille.
Huh?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hadden geluk, ze hebben het noorderlicht gezien
Nice! Echt machtig altijd, iets wat ik waarschijnlijk nooit moe ga worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze hadden geluk, ze hebben het noorderlicht gezien
Tof ja!!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Echt machtig altijd, iets wat ik waarschijnlijk nooit moe ga worden.
Dutch oven met een shoarmascheet ook?quote:
Ja, Noorwegen staat ook op mijn lijstje. Maar dit jaar zal ik weinig bijzondere bestemmingen doen, helaasch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ziet er wel geinig uit allemaam
Ben er 1x geweest. 8 weken lang. Dat was wel lang haha.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Noorwegen staat ook op mijn lijstje. Maar dit jaar zal ik weinig bijzondere bestemmingen doen, helaasch.
staat voor december op mijn lijstje.quote:
Ik ook, 20 jaar langquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest. 8 weken lang. Dat was wel lang haha.
Acht weken? Je kon de uitgang niet meer vinden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest. 8 weken lang. Dat was wel lang haha.
Ik klaag niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar je woont er verder top
Mwah was wel leuk hoor. Ook nog Zweden en Finland tussendoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Acht weken? Je kon de uitgang niet meer vinden?
Hij is het praktisch alquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woon je al zo lang in Noorwegen?Nooit overwogen om Noor te worden?
Interrailen toen je haags_tienertje was?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah was wel leuk hoor. Ook nog Zweden en Finland tussendoor.
Neu met mijn oudersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interrailen toen je haags_tienertje was?
Lange vakanties deden julliequote:
mag ik mee?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
6 weken Canada staat hier op de Bucket list
Waar in canada of rondtrekken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
6 weken Canada staat hier op de Bucket list
Jij op de motor, zij er achteraan met de camperquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk op de motor... maar goed, wederhelft heeft geen motorrijbewijs.
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk op de motor... maar goed, wederhelft heeft geen motorrijbewijs.
Die verzin je toch niet zelf?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Ik ben niet zo'n beestenfan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een beagle die zwoele windjes laat
Je klinkt als mn exquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dat het niet voor je doetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet.. hoef je niet zover te bukken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rotte cashewnotenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Xdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet.. hoef je niet zover te bukken.
heb ik nog nooit geroken, geloof ikquote:
Zal alvast je nummer blokkerenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zodra de geurtelefoon uitgevonden is, app ik je
Ik vind de beeldtelefoon al dra-ma!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zodra de geurtelefoon uitgevonden is, app ik je
jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de beeldtelefoon al dra-ma!
dan merk je wel meteen hoeveel mensen appen of bellen tijdens het schijtenquote:
Goed plan, wil wel eensaan Roberta snuffelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Voor kookprogramma;'s zou geurtelevisie wel cool zijn![]()
Ik gooi het eens in de groep hier
Google zegt Pagnier?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed plan, wil wel eensaan Roberta snuffelen
altijd handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
M’n achterbuurman probeert z’n heftruck aan me te slijten
Google heeft gelijkquote:
Straks proberen of je door de tuin-kant deur van m’n garage past. Dikke kans dat ie dan blijft staanquote:
Geen siswet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is te braaf voor mij vrees ik
moet wel een flinke deur zijn danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks proberen of je door de tuin-kant deur van m’n garage past. Dikke kans dat ie dan blijft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |