abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191935022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 02:50 schreef Cara het volgende:

[..]

Neu, hij heeft gewoon gelijk. Ik vind de zekerheid met welk je je uitspraken doet fascinerend. "mannen gaan waar seks is, mannen zijn zwak, vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend" Vriend, praat lekker voor jezelf. Dit is gewoon je eigen persoon op anderen projecteren zodat je je eigen falen kan goedpraten. Ook ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden. Ben ik een alpha, een beta? Nee, ik ben gewoon een normale gast die iedereen hetzelfde probeert te behandelen. Probeer eens een normaal gesprek met een vrouw aan te gaan zonder intenties, ze zijn best oké.
Ook ik kan me hierbij aansluiten.
pi_191935316
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat al zijn problemen dan zijn opgelost, alleen dat er een grote kans is dat er meer aan de hand is dan geen initiatief tonen.

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af, het is bizar om te zien. Hij staat inmiddels een paar jaar droog. Heb het er al vaak met hem over gehad, hij maakt het veel te groot en belangrijk. Zodra een meisje komt praten of als hij een gesprek begint slaat het dood, is het ongemakkelijk, afstandelijk, geforceerd en komt zijn toffe persoonlijkheid er totaal niet uit. Het zou me niet verbazen als TS exact zo'n geval is.
Die kerel moet ophouden met lange gesprekken aanknopen tijdens het stappen. Meer fysiek zijn als hij dat wel kan.
pi_191935325
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af,...
Het is natuurlijk ook zo dat vrouwen ook verlegen kunnen zijn, en zijn! Voor zo'n gast als jij omschrijft, is het misschien ook harder ''werken'' dan voor andere mannen, om zo'n vrouw op haar gemak te krijgen.

Ik ben zelf behoorlijk lang, en voor één van de eindopdrachten van mijn studie moesten we debatteren. Toen hebben twee vrouwen gezegd, waar ik verder prima mee kon opschieten, dat ze in het einddebat niet tegen mij wilden, want ze waren al zo gespannen, veel publiek etc.

Toen hebben ze mij tegenover de andere lange persoon gezet, want omdat de rest van de situatie kennelijk ook al spannend was, wordt het dan als persoon van kleinere/gemiddelde lengte als intimiderend gezien om tegen zo'n ''groot'' iemand te moeten. Dat was eigenlijk voor het eerst dat ik me bewust was van het feit dat mijn lengte voor anderen een groter issue kan zijn dan ik besef dat het is.

Dat kan met die vriend van jou natuurlijk ook spelen. Dat vrouwen denken als jij of een andere kerel uit je vriendengroep komt aanzetten : leuk, interessant. Maar dat ze bij hem denken ''oh god, dit is best intimiderend, ik word nerveus''. Normaal zijn mannen die bovengemiddeld lang, knap, intelligent zijn ook erg zelfverzekerd, maar zeker niet iedere man. Dus als jij dat dan ook lastig vind, dan heb je al gauw te maken met twee partijen waarbij het ijs maar niet wil breken, en dat is lastig.
pi_191943524
grappig om te lezen dat al deze zolderfokkers zich zien als alphadogs terwijl het allemaal betacucks en simps zijn
pi_191943900
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb ook zo'n vriend ja. _O- Echt een geweldige persoonlijkheid en prima uiterlijk maar met vrouwen is het altijd drama. Dankzij hem ben ik me wel gaan realiseren dat zelfvertrouwen veel doet.
Zelfvertrouwen is naar mijn mening maar een klein onderdeel, maar wel een onmisbare.
Heb je het niet, dan kom je haast nergens.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Geloof mij, die vrouwen zijn er genoeg hier. ;) Wel een beetje opletten hè.
Haha I'm sure, het was vooral als reactie op die Koe-guy hierboven die aangaf dat alle vrouwen een relatie willen. Ik zie dan graag een vrouw hier even de boel ontkrachten, want naar mannen wil hij niet luisteren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:50 schreef Cockwhale het volgende:
Die kerel moet ophouden met lange gesprekken aanknopen tijdens het stappen. Meer fysiek zijn als hij dat wel kan.
Buah ik ben het deels met je eens, fysiek werkt mee. Echter zelf ben ik best een kutnerd met allesbehalve een aantrekkelijke kop en lange gesprekken werken helemaal fantastisch later op de avond en fysiek is niet NODIG tot aan die gesprekken.

Die guy is van nature gewoon een doetje die dat fysieke er niet uit kan gooien. Voelt een beetje onnatuurlijk omdat hij gewoon niet zo is. Hooguit met wat X op lukt het opeens wel, omdat hij zich dan minder druk maakt over de gevolgen. Maar ik ben het met je eens dat het elke man zou helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 08:51 schreef Scrapyard het volgende:
Het is natuurlijk ook zo dat vrouwen ook verlegen kunnen zijn, en zijn! Voor zo'n gast als jij omschrijft, is het misschien ook harder ''werken'' dan voor andere mannen, om zo'n vrouw op haar gemak te krijgen.

Dat kan met die vriend van jou natuurlijk ook spelen. Dat vrouwen denken als jij of een andere kerel uit je vriendengroep komt aanzetten : leuk, interessant. Maar dat ze bij hem denken ''oh god, dit is best intimiderend, ik word nerveus''. Normaal zijn mannen die bovengemiddeld lang, knap, intelligent zijn ook erg zelfverzekerd, maar zeker niet iedere man. Dus als jij dat dan ook lastig vind, dan heb je al gauw te maken met twee partijen waarbij het ijs maar niet wil breken, en dat is lastig.
Ik wil niet van je wegnemen dat het je overkomt, maar je kan zo intimiderend overkomen als wat, als vrouwen onzekerheid of wanhopigheid constateren is er niets nerveus meer aan..
Dan is alle aantrekkingskracht in een keer spoorloos en signaleren ze naar de vriendinnen dat ze gered mogen worden. Vaak geven vrouwen ook aan dat hij te lief is om iets mee te beginnen of 'niet helemaal mijn type'. Dat is gewoon codetaal voor 'je wil te graag'.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_191943998
Wat is het probleem met “je wilt te graag”. Als iemand je leuk genoeg vindt dan is dat juist toch fijn? Ik heb altijd het vermoeden dat het überhaupt wat zou zijn geworden als de kaart “je wilt te graag wordt getrokken”.

Of zie ik dat verkeerd?

Vanuit mijn perspectief in het verleden: Ik heb meisjes/dates gehad waarvan ik dacht “laat me met rust je bent te eager” vervolgens hebben we minder contact en dan heb ik wel wat meer interesse ontwikkeld maar vervolgens wordt het nooit echt wat.

Aan de andere kant in de begin fase met meisjes die ik op dat moment echt leuk vindt en die ook heel eager zijn op dat moment, daar heb ik me nooit aan gestoord.

Ik heb idee dat “je bent te eager” gewoon betekent “je bent te eager, omdat ik je niet leuk genoeg vindt”
pi_191944447
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Wat is het probleem met “je wilt te graag”. Als iemand je leuk genoeg vindt dan is dat juist toch fijn? Ik heb altijd het vermoeden dat het überhaupt wat zou zijn geworden als de kaart “je wilt te graag wordt getrokken”.

Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb idee dat “je bent te eager” gewoon betekent “je bent te eager, omdat ik je niet leuk genoeg vindt”
Is niet altijd een probleem hoor, er zijn zat vrouwen die graag een gast willen die snel en vol voor ze gaat. Of dat gezond is, is weer een ander verhaal.

In deze context heb ik het vooral over TS en die vriend van mij. Over wanneer je voor het eerst contact legt met een vrouw die je nog niet kent. Wanneer je bij een eerste kennismaking de indruk afgeeft iets te graag contact te willen leggen, kan een vrouw al snel de conclusie hebben dat het weinig met haar als persoon te maken heeft. Je kent haar immers nog niet.

Ik denk dat het probleem van TS is dat hij zonder dat hij het door heeft te veel gewicht hangt aan nieuw contact leggen. Vandaar dat te graag willen.
pi_191945119
Scherp en mijn inziens goed punt.
pi_191947677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:58 schreef Cara het volgende:

[..]

Is niet altijd een probleem hoor, er zijn zat vrouwen die graag een gast willen die snel en vol voor ze gaat. Of dat gezond is, is weer een ander verhaal.
Die vrouwen zijn meestal zelf erg onzeker.
pi_191960693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:10 schreef Kalgoorlie het volgende:
Als ik mijzelf vergelijk met mannen in mijn sociale omgeving, heb ik zeer (opvallend) weinig contact met vrouwen, wanneer het aan komt op privé contact (flirten, appen, chatten, daten, relaties, zoenen, ga zo maar door).

Ik ben gewoon een gezonde, normale gast met vrienden, een sociaal leven (al is het nu op mijn 30e wel minder dan toen ik 20-25 was, maar dat lijkt me best normaal). Het is misschien een beetje not done om over jezelf te zeggen, maar ook als ik kijk naar de objectieve maatstaven van wat een man, volgens de huidige westerse normen, aantrekkelijk zou moeten maken voor een vrouw, heb ik eigenlijk best een goede uitgangspositie.

Toch vind ik het wel wat ontnuchterend, om te zien hoe mannen van allerlei soorten en maten om mij heen ogenschijnlijk moeiteloos in een relatie lijken te wandelen. Natuurlijk : de één heeft elk weekend een andere vrouw, de ander is een paar jaar vrijgezel en vindt dan toch iemand waarmee ze dan vervolgens lang samenblijven. Maar mijn observatie is dat vrijwel alle soorten mannen (introvert, extravert, bovengemiddeld succesvol tot de eeuwige teamleider bij een Albert Heijn in een klein dorp, uitgebreid sociaal leven met veel activiteiten buiten de deur tot een typische gamer die anno zijn 30e nog bij zijn ouders thuis woont) : inmiddels hebben ze allemaal wel een relatie, of komen ze net uit en serieuze relatie, of zijn ze op zijn minst serieus aan het daten.

Allemaal lijken ze ook een vrouw te vinden die bij hen past. Een Big-Bang-Theory 'nerdy' achtige kennis van mij die zijn kamer vol heeft met star-wars posters, zelden zijn huis uit komt, vindt dan op de 1 of andere verbazingwekkende manier toch weer een vrouw die net zoals hij is, en ze zijn al jarenlang gelukkig. Eigenlijk ken ik maar één man die -net als ik- al jaren lang verstokt vrijgezel is en waarvan ik ook niet het idee heb dat hij ooit afspraakjes heeft, maar dat is ook iemand die schopt en slaat (figuurlijk gezien) tegen alle mensen om zich heen, alle contacten met familie heeft verbroken en volgens mij een halve psychopaat is.

Ik weet van mezelf dat ik niet de grootste flirt ben die er bestaat. Ik ben ook wel ietwat verlegen. Maar ik ben niet enorm sociaal onhandig, teruggetrokken, en hoewel ik wat verlegen ben, durf ik echt wel mensen aan te spreken en ben ik gewoon een normale vent verder. Maar als ik dan kijk naar het contact dat ik privé met vrouwen -niet zijnde familie- heb gehad, ziet dat er (zonder overdrijven) als volgt uit:

- Laatste whatsapp bericht : zomer van 2018, van een ex uit 2011, die al lang weer samen is met iemand anders die gewoon casual vroeg hoe het met me ging.
- Laatste bericht FB Messenger: 20-11-2018, van een random chick uit de Filippijnen die mijn profiel kennelijk random was tegen gekomen en contact wilde leggen :')
- Laatste keer seks: oud en nieuw 2011 op 2012.
- Laatste date : ook zo ergens rond bovenstaande periode.

Dit zijn geen treurige stats meer, maar gewoon heel treurige stats. En eerlijk gezegd snap ik het ook gewoon echt niet.

Mensen zeggen regelmatig tegen mij : jij zou toch makkelijk een vriendin moeten kunnen krijgen? Hoezo ga je niet gewoon eens daten? Of installeer Tinder? Zij doen alsof het allemaal zo makkelijk is, maar als ik om me heen kijk, is het volgens mij ook makkelijk. Alleen : zo ervaar ik het zelf totaal niet.

Op tinder lopen al mijn gesprekken dood/stroef, in het echte leven zou ik best een vrouw uit durven vragen, maar ik moet wel iéts van een aanknopingspunt hebben dat ze op zijn minst licht bovengemiddelde interesse in mij heeft. Dan zou ik best initiatief durven nemen. Out of the blue vrouwen mee uit vragen zonder dat ze ooit ook maar enig teken van interesse hebben getoond, dat gaat me dan weer iets te ver... Maar ik denk dat dat ook wel normaal is, en dat weinig mannen zomaar totaal zonder enig aanknopingspunt een vrouw mee uit vragen...

Hoe denken jullie hierover, hebben jullie tips? Wat doe ik mogelijk verkeerd?
Je zou kunnen kijken wat jouw gevoelens, overtuigingen (= herhalende gedachten dus)zijn over het onderwerp:Relaties, Vrouwen, het hebben van een vriendin.
Als jij bijvoorbeeld het idee hebt van iedereen kan een vrouw krijgen behalve ik dan zou je deze overtuiging moeten onderzoeken en veranderen in de overtuiging dat jij een vrouw kan krijgen en houden.

Bv. Als je tijdens een chat vindt dat het gesprek stroef gaat. Dan bevestig je alleen maar de gedachte van mijn gesprekken gaan niet goed, dus ik kan niet een gesprek voeren met vrouwen, dus ik kan geen relatie aangaan bijvoorbeeld. Verkeerde coclusie dus.
Dus ik zou alle geraleteerde belemmerende overtuigen veranderen in: Ik kan elke vrouw krijgen die ik wil, Relaties zijn makkelijk (vul in wat je wens is over relaties). Ik kan heel makkelijk en vlot een gesprek voeren met vrouwen, etc. Het gaat om het gevoel die je er dan over hebt. Bv met de overtuiging van ik kan alle vrouwen krijgen die ik wil, ga je je zelfverzekerd voelen en ga je zelfverzekerd het gesprek aan. En voila met als gevolg heel makkelijk krijg je relaties.

Want kijk het klopt! De een is niet knap, de ander is een nerd dus zelfs als hij het kan krijgen waarom jij niet? Met andere woorden het heeft niets te maken met de methode, maar meer met overtuiging en je gedachte over zulke onderwerpen. Bv die starwars fan kan een absolute nerd zijn, maar als het om vrouwen gaat kan hij de overtuiging hebben van: ik ben een nerd, dus ik ben slim en vrouwen vallen op slimme gozers en dus kan ik makkelijk een vrouw krijgen. En het resultaat hij kan makkelijk een vrouw krijgen.

Terwijl uit de buitenwereld lijkt, is dus de gedachte hij is een nerd=>hij kan niet sociaal zijn => dus zou hij geen vrouw kunnen krijgen, maar verbazing hij krijgt wel een vrouw?

Omdat hij niet zo denkt. Hij denkt juist ik ben een nerd, dus ik ben slim, dus vrouwen vallen op slimme gozers, dus ik kan een vrouw krijgen.

Hoe verander je de overtuiging? Door de gewenste gedachte steeds te herhalen met de bijbehorende gevoel. En bewijzen die je overtuiging ondersteunen verzamelen en de tegengestelde "bewijzen" over dat onderwerp te negeren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en superveel succes met daten *;
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:11:12 #211
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191963815
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:

Grote kans dat je dan te verstikkend bent als dat gezegd wordt.
  woensdag 11 maart 2020 @ 23:21:47 #212
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_191970889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:10 schreef Kalgoorlie het volgende:
Als ik mijzelf vergelijk met mannen in mijn sociale omgeving, heb ik zeer (opvallend) weinig contact met vrouwen, wanneer het aan komt op privé contact (flirten, appen, chatten, daten, relaties, zoenen, ga zo maar door).

Ik ben gewoon een gezonde, normale gast met vrienden, een sociaal leven (al is het nu op mijn 30e wel minder dan toen ik 20-25 was, maar dat lijkt me best normaal). Het is misschien een beetje not done om over jezelf te zeggen, maar ook als ik kijk naar de objectieve maatstaven van wat een man, volgens de huidige westerse normen, aantrekkelijk zou moeten maken voor een vrouw, heb ik eigenlijk best een goede uitgangspositie.

Toch vind ik het wel wat ontnuchterend, om te zien hoe mannen van allerlei soorten en maten om mij heen ogenschijnlijk moeiteloos in een relatie lijken te wandelen. Natuurlijk : de één heeft elk weekend een andere vrouw, de ander is een paar jaar vrijgezel en vindt dan toch iemand waarmee ze dan vervolgens lang samenblijven. Maar mijn observatie is dat vrijwel alle soorten mannen (introvert, extravert, bovengemiddeld succesvol tot de eeuwige teamleider bij een Albert Heijn in een klein dorp, uitgebreid sociaal leven met veel activiteiten buiten de deur tot een typische gamer die anno zijn 30e nog bij zijn ouders thuis woont) : inmiddels hebben ze allemaal wel een relatie, of komen ze net uit en serieuze relatie, of zijn ze op zijn minst serieus aan het daten.

Allemaal lijken ze ook een vrouw te vinden die bij hen past. Een Big-Bang-Theory 'nerdy' achtige kennis van mij die zijn kamer vol heeft met star-wars posters, zelden zijn huis uit komt, vindt dan op de 1 of andere verbazingwekkende manier toch weer een vrouw die net zoals hij is, en ze zijn al jarenlang gelukkig. Eigenlijk ken ik maar één man die -net als ik- al jaren lang verstokt vrijgezel is en waarvan ik ook niet het idee heb dat hij ooit afspraakjes heeft, maar dat is ook iemand die schopt en slaat (figuurlijk gezien) tegen alle mensen om zich heen, alle contacten met familie heeft verbroken en volgens mij een halve psychopaat is.

Ik weet van mezelf dat ik niet de grootste flirt ben die er bestaat. Ik ben ook wel ietwat verlegen. Maar ik ben niet enorm sociaal onhandig, teruggetrokken, en hoewel ik wat verlegen ben, durf ik echt wel mensen aan te spreken en ben ik gewoon een normale vent verder. Maar als ik dan kijk naar het contact dat ik privé met vrouwen -niet zijnde familie- heb gehad, ziet dat er (zonder overdrijven) als volgt uit:

- Laatste whatsapp bericht : zomer van 2018, van een ex uit 2011, die al lang weer samen is met iemand anders die gewoon casual vroeg hoe het met me ging.
- Laatste bericht FB Messenger: 20-11-2018, van een random chick uit de Filippijnen die mijn profiel kennelijk random was tegen gekomen en contact wilde leggen :')
- Laatste keer seks: oud en nieuw 2011 op 2012.
- Laatste date : ook zo ergens rond bovenstaande periode.

Dit zijn geen treurige stats meer, maar gewoon heel treurige stats. En eerlijk gezegd snap ik het ook gewoon echt niet.

Mensen zeggen regelmatig tegen mij : jij zou toch makkelijk een vriendin moeten kunnen krijgen? Hoezo ga je niet gewoon eens daten? Of installeer Tinder? Zij doen alsof het allemaal zo makkelijk is, maar als ik om me heen kijk, is het volgens mij ook makkelijk. Alleen : zo ervaar ik het zelf totaal niet.

Op tinder lopen al mijn gesprekken dood/stroef, in het echte leven zou ik best een vrouw uit durven vragen, maar ik moet wel iéts van een aanknopingspunt hebben dat ze op zijn minst licht bovengemiddelde interesse in mij heeft. Dan zou ik best initiatief durven nemen. Out of the blue vrouwen mee uit vragen zonder dat ze ooit ook maar enig teken van interesse hebben getoond, dat gaat me dan weer iets te ver... Maar ik denk dat dat ook wel normaal is, en dat weinig mannen zomaar totaal zonder enig aanknopingspunt een vrouw mee uit vragen...

Hoe denken jullie hierover, hebben jullie tips? Wat doe ik mogelijk verkeerd?
Misschien wat spontaner worden ipv zo berekenend, analyserend en redenerend?
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_191971466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:21 schreef PetervdK het volgende:

[..]

en veroordelend.
pi_191971484
Neem een voorbeeld aan deze gast. Wat een persoonlijkheid ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Koetjebeh op 11-03-2020 23:59:14 ]
Time for new flavor in ya ear!
  woensdag 11 maart 2020 @ 23:54:57 #215
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191971502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:52 schreef Koetjebeh het volgende:
Neem een voorbeeld aan deze gast. Wat een personlijkheid ^O^

[ afbeelding ]
_O-

Ouwe charmeur _O_
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_191971614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:21 schreef PetervdK het volgende:
Ja precies dit dus. Het komt over alsof het een oersaaie verplichte taak op zijn werk is die snel afgehandeld moet worden met zo min mogelijk energie :O Stats :') Straks begint hij nog over een target. Terwijl hij nog niet eens is uitgenodigd voor het eerste sollicitatiegesprek. Hij kan zich beter eerst wat beter richten op de inhoud van de functie, wat hij uberhaupt zoekt en zijn eigen meerwaarde en vooral enthousiasme daarin.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191971683
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 00:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies dit dus. Het komt over alsof het een oersaaie verplichte taak op zijn werk is die snel afgehandeld moet worden met zo min mogelijk energie :O Stats :') Straks begint hij nog over een target. Terwijl hij nog niet eens is uitgenodigd voor het eerste sollicitatiegesprek. Hij kan zich beter eerst wat beter richten op de inhoud van de functie, wat hij uberhaupt zoekt en zijn eigen meerwaarde en vooral enthousiasme daarin.
Vrouwen verwachten wel veel van mannen dus dat is niet zo gek dat hij op die manier denkt. Alle mannen denken zo. Door wat vrouwen zelf allemaal eisen. Want dat voelen wij zo aan.
Time for new flavor in ya ear!
pi_191971806
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 00:13 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Vrouwen verwachten wel veel van mannen dus dat is niet zo gek dat hij op die manier denkt. Alle mannen denken zo. Door wat vrouwen zelf allemaal eisen. Want dat voelen wij zo aan.
Khad vnv nog een hele gesprek met ene paar vrouwen die waren het wel met mij eens dat bewust bespelen beter werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 12 maart 2020 @ 01:36:00 #219
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191972289
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 23:52 schreef Koetjebeh het volgende:
Neem een voorbeeld aan deze gast. Wat een persoonlijkheid ^O^

[ afbeelding ]
Waarheid als een koe ^O^ . Bijvoorbeeld ook Charles Manson had niet voor niets een heel harem. Psychopaat en serial killer zijn gewoon woestaantrekkelijke eigenschappen :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191972529
Lekker zelf invullen wat vrouwen willen want dat weet de man beter. Jullie zijn weer eens op dreef.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191973620
TS moet gewoon niet nadenken en gewoon op straat random op vrouwen afstappen. Dat is echt veel effectiever dan op je zolderkamer zitten janken.
pi_191978253
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 00:13 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Wil je svp ophouden met voor alle mannen spreken? Voorlopig klaag je over dat je allemaal mannen succesvol ziet zijn terwijl jou niets lukt, dus ik vind het bijzonder dat je zo vol zelfvertrouwen laat weten hoe alle mannen denken en werken.

Misschien... ligt het wel aan jou.. en zit je fout?
  donderdag 12 maart 2020 @ 15:39:09 #223
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191982595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 05:58 schreef osodevo het volgende:
TS moet gewoon niet nadenken en gewoon op straat random op vrouwen afstappen. Dat is echt veel effectiever dan op je zolderkamer zitten janken.
Heeft dat jou geholpen dan?
pi_191983892
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 05:58 schreef osodevo het volgende:
_O- _O-
pi_191985562
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Heeft dat jou geholpen dan?
Ja heb nummers kunnen regelen en gepraat met ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')