abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191816158
Ah die TS met 20 klonen en topics hierover is terug
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191818411
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Probeer je een beetje te verdiepen in maatschappelijke thema's. (Corona, politiek, klimaat, feminisme.) Of boeit je dat niet zoveel?
Ja dit probeer ik nu ook meer te doen.

Heb een kranten abbo genomen, lees meer boeken en maak ook wat vaker kleine of grotere reisjes. Niet alléén maar voor de vrouwen natuurlijk, maar het leidt er wel toe dat je wat meer te vertellen hebt.

Misschien moet ik ook wat vaker van die TV programma's kijken waar veel smalltalk over is zoals WIDM, Temptation Island en First Dates ofzo. Als het daar nu over gaat denk ik telkens : geen idee.
pi_191818711
Laatst was ik aan het squashen met een maat. Tegenover ons waren de tennisbanen. Een meid zag er apetuitelijk uit en daar zat ik ook elke keer naar te kijken als ik even pauze nam.

Dat zag zij.

Op een gegeven moment ging zij ballen rapen recht tegen over mij. Draait zich om en bukt zo dat ik de volle maan zie KOEKOEK dat doe je ook echt niet expres of zo, zeker niet nadat het nog 2x gebeurde.

Daarna keek zij mij nog lang aan en ik haar ook.

Kom ik thuis toen dacht ik ook alleen maar, als ik nou mijn duimpje omhoog had gedaan of een knipoog had ik al een enigszins "aanknopingspunt" gehad.

Maarja
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_191818948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:37 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Als ik je verhaal lees heb ik wel meteen een mentaal plaatje voor me van "zo'n gast". Haartjes netjes over links of rechts gekamd en een lichtblauwe blouse met dunne, verticale, witte streep.

Iedereen kent wel "zo'n gast". Dat (type) als saai bestempelen gaat me iets te ver, maar je komt op mij wel over als een "vleesch-noch-visch"-type. En ik bedoel het niet eens lullig (ook al kan het niet anders dan lullig klinken), maar je komt op mij niet over als iemand waar ik een middagje mee zou willen hangen.
Die Star Wars-kennis van je daarentegen klinkt interessanter, niet omdat ik veel met Star Wars heb, maar omdat dat soort types vaak wel iets te vertellen hebben over hun passie (wat het ook is). En dat maakt nieuwsgierig. Of, dat vind ik in ieder geval interessant aan mensen - en met mij anderen.

Niet dat ik nu wil zeggen dat je geforceerd een hippe hobby of obsessie moet zoeken, je bent wie je bent en je zult heus wel iemand tegenkomen. Want "zo'n gast", dat zijn dan vaak wel de betrouwbare types die komen opdraven als je als vriend(in) weer een keer moet verhuizen. Maar je zou voor veel mensen interessanter zijn als je een wat uitgesprokener karakter zou hebben. Dus: ieder weekend naar een underground gabberfeest en geen fuck geven wat anderen daarover denken.

Begrijp je wat ik wil zeggen? :)
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, en je verwoordt het leuk.

Ik herken me er tegelijkertijd wél en niet in.

Niet omdat ik denk dat ik in sociale gezelschappen vaak nog degene ben die het minst serieus is, de grootste flapuit, de meest onconventionele kijk op de wereld, het meeste zelfspot, waardoor anderen vaak moeten lachen (''wat zegt hij nou toch weer''?). Wat dat betreft ben ik denk ik uitgesprokener dan de meeste mensen met wie ik in het sociale verkeer samen ben.

Daarnaast ben ik ook niet ''dichtgetikt'' zoals veel mensen wel zijn. Bijvoorbeeld al mijn techno-vrienden voelen zich te goed om naar een hardcore feest te gaan en vice versa. Die zetten zich daar dan helemaal in vast terwijl ik dan denk : waar gaat dit over, wat maakt het in godsnaam uit of techno beter is dan hardcore of weet ik het wat. Waar maken de mensen zich druk om?

Maar juist omdat ik eigenlijk bij alles denk : waar maken de mensen zich druk om? En ik eigenlijk vrijwel alles terugbreng naar het feit dat alles in het leven eigenlijk geen nut heeftt en dat het dus geen zin heeft om je ergens druk over te maken of dingen té serieus te nemen, ben ik misschien ook wel weer een beetje blanco.. Vind wel een hele hoop dingen leuk/geinig, maar ik ga niet in één onderwerp heel erg ver ofzo. Wat dat betreft ben ik misschien wel een beetje ''die gast''. En misschien ook een beetje onpeilbaar, heb wel vaak het idee dat ik niet helemaal begrepen word :PO
pi_191819538
Ik heb dit even doorgelezen maar wat me opvalt is dat je niet echt iets schrijft over iemand die je leuk vind.

Ik denk dat je eens moet kijken wie jij misschien leuk vind en eens met diegene moet praten. En als er geen klik is kan je weer eens rondkijken.
Vrouwen vinden positieve aandacht sowieso nooit erg ;)

Moeilijker moet je het niet maken denk ik
pi_191826629
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Voor de vrouw is je op 1 richten veel aantrekkelijker. Dat is toch ook het meest aantrekkelijk , het liefst 2 mensen die elkaar allebei leuk genoeg vinden om anderen niet meer interessant te vinden. Maar ja zo is de werkelijkheid niet en dan heeft velen daten ook idd veel voordelen, maar dan kun je niet verwachten dat dit dan alsnog op het romantische scenario uitloopt want die is door het meerderen daten dan sowieso al uitgesloten omdat je al vanaf het begin je aandacht verdeelt tenzij je ineens verliefd wordt of zo maar dan moet het ook nog wederzijds zijn. En anders is het alleen maar emotioneel hard werken voor een gezin (maar niet iedereen wil dat) of een beetje matige seks. Alleen al vermoeiend om op te schrijven.
Dat is inderaad het meest aantrekkelijk, echter merk ik in de praktijk, zodra je dat doet en het bekoelt aan de andere zijde (om wat voor reden dan ook) dat het dan jammer is dat je de pijlen op één gericht houdt om er alles uit te halen en wellicht andere potentieel leuke dates laat schieten hierdoor. Ga je de discussie aan waarom het bekoelt of is dat niet chique? Rond je eerst het een compleet af of houd je iets achter de hand?

Door je op één te richten werk je misschien een bepaalde afhankelijkheid ook te snel in de hand? Wellicht als je meerdere "kandidaten" hebt block je dat ook meteen af en kan je beetje kijken waar je interesses het meeste liggen. Echter komen daar weer morele "bezwaren" bij kijken, omdat je niemand "voor wil liegen" of aan het lijntje wilt houden maar dat is uiteindelijk ook meer mening en gevoel dan feit.

Of de kans op een romantisch scenario dan verkeken is, weet ik niet. Ligt er wellicht aan met hoeveel je dan tegelijk bezig bent, ik zou 2, hooguit 3 wel de max vinden qua potentiële kandidaten denk ik dan...

Maar wellicht is dit een topic op zich waard.
pi_191826890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Dat is inderaad het meest aantrekkelijk, echter merk ik in de praktijk, zodra je dat doet en het bekoelt aan de andere zijde (om wat voor reden dan ook) dat het dan jammer is dat je de pijlen op één gericht houdt om er alles uit te halen en wellicht andere potentieel leuke dates laat schieten hierdoor. Ga je de discussie aan waarom het bekoelt of is dat niet chique? Rond je eerst het een compleet af of houd je iets achter de hand?

Door je op één te richten werk je misschien een bepaalde afhankelijkheid ook te snel in de hand? Wellicht als je meerdere "kandidaten" hebt block je dat ook meteen af en kan je beetje kijken waar je interesses het meeste liggen. Echter komen daar weer morele "bezwaren" bij kijken, omdat je niemand "voor wil liegen" of aan het lijntje wilt houden maar dat is uiteindelijk ook meer mening en gevoel dan feit.

Of de kans op een romantisch scenario dan verkeken is, weet ik niet. Ligt er wellicht aan met hoeveel je dan tegelijk bezig bent, ik zou 2, hooguit 3 wel de max vinden qua potentiële kandidaten denk ik dan...

Wel een lastig maar leuk dilemma inderdaad. Een goede vriend van me heeft na een paar weken serieus daten te horen gekregen dat ze het toch niet in hem ziet zitten, daar is hij al dagen helemaal kapot van. (Ook omdat hij er totaal geen rekening mee heeft gehouden en geen back-ups heeft.) Ik heb dat ook regelmatig gehad, en herken dat wel.

Maar ik heb ook wel gehad dat ik na een afgekapt date-avontuur toch nog wel 2 andere meiden had waarmee ik appte en dan geeft dat toch wat meer “rust”, al is het gevoelsmatig wel weer wat oppervlakkiger allemaal als je 3 mensen aandacht moet geven.
pi_191827024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar ik heb ook wel gehad dat ik na een afgekapt date-avontuur toch nog wel 2 andere meiden had waarmee ik appte en dan geeft dat toch wat meer “rust”, al is het gevoelsmatig wel weer wat oppervlakkiger allemaal als je 3 mensen aandacht moet geven.
We gaan off-topic, maar het is toch ook best wel treurig dat je altijd nog een of meerdere mensen 'achter de hand' moet houden, voor het geval de huidige date het afkapt? Dan gaat het in werkelijkheid om de angst die daarachter zit, namelijk de angst om alleen achter te blijven. En dat brengt eerder onrust. Ik herken die houding maar al te goed van mezelf.
  woensdag 4 maart 2020 @ 12:31:41 #59
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_191827101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:26 schreef Lápiz het volgende:

[..]

We gaan off-topic, maar het is toch ook best wel treurig dat je altijd nog een of meerdere mensen 'achter de hand' moet houden, voor het geval de huidige date het afkapt? Dan gaat het in werkelijkheid om de angst die daarachter zit, namelijk de angst om alleen achter te blijven. En dat brengt eerder onrust. Ik herken die houding maar al te goed van mezelf.
Waarom? Ik heb weleens met 3 vrouwen tegelijk gedate, gewoon omdat ik ze alledrie echt heel leuk vond. Maar gaandeweg heb ik toch de keuze gemaakt voor diegene waar het qua karakter en innerlijk echt perfect mee klikte. Met de andere twee dames had ik soms toch iets meer frictie of lichte irritaties. Je leert iemand niet met 1 of 2 dates echt kennen en ik ben niet iemand die vanaf minuut 1 hoteldebotel is.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_191827336

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:31 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb weleens met 3 vrouwen tegelijk gedate, gewoon omdat ik ze alledrie echt heel leuk vond. Maar gaandeweg heb ik toch de keuze gemaakt voor diegene waar het qua karakter en innerlijk echt perfect mee klikte. Met de andere twee dames had ik soms toch iets meer frictie of lichte irritaties. Je leert iemand niet met 1 of 2 dates echt kennen en ik ben niet iemand die vanaf minuut 1 hoteldebotel is.
Ik doelde ook niet op meerdere mensen tegelijk daten omdat je ze alledrie leuk vindt, maar op mensen achter de hand houden "voor het geval dat."

quote:
Een goede vriend van me heeft na een paar weken serieus daten te horen gekregen dat ze het toch niet in hem ziet zitten, daar is hij al dagen helemaal kapot van. (Ook omdat hij er totaal geen rekening mee heeft gehouden en geen back-ups heeft.)
Hoewel ik die modus herken van mezelf vind ik het niet het beste uitgangspunt; soms ben je gewoon een tijdje alleen zonder aandacht van een potentiële date. De leven etc. :)
pi_191827338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel een lastig maar leuk dilemma inderdaad. Een goede vriend van me heeft na een paar weken serieus daten te horen gekregen dat ze het toch niet in hem ziet zitten, daar is hij al dagen helemaal kapot van. (Ook omdat hij er totaal geen rekening mee heeft gehouden en geen back-ups heeft.) Ik heb dat ook regelmatig gehad, en herken dat wel.

Hoor je jezelf wel praten?

Je snapt toch ook wel hoe triest dit klinkt? :')
pi_191827625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja. Of je reageert niet zo overgevoelig op 1 woordje. Als je met meerdere mensen aan het daten bent dan kan het soms gewoon gebeuren dat je focus op 1 persoon ligt en de andere personen iets minder leuk vindt, maar dat kan ook zomaar weer omslaan.
pi_191827688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:26 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je treurig vindt. Ik vind een heleboel dingen in het leven treurig, dat mijn goede vriend nu zo treurig is over die gemiste date bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon prettiger dat je dan meerdere mensen hebt waar je alsnog mee door kunt praten/flirten/daten etc. en die ook gewoon leuk zijn. "Achter de hand" klinkt misschien wat negatief, ik heb het idee dat woorden snel anders klinken op fora of sociale media.
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:14:31 #64
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191827720
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je treurig vindt. Ik vind een heleboel dingen in het leven treurig, dat mijn goede vriend nu zo treurig is over die gemiste date bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon prettiger dat je dan meerdere mensen hebt waar je alsnog mee door kunt praten/flirten/daten etc. en die ook gewoon leuk zijn. "Achter de hand" klinkt misschien wat negatief, ik heb het idee dat woorden snel anders klinken op fora of sociale media.
:D

Prachtig eigenlijk hoe mensen zichzelf en anderen voor de gek willen houden.
pi_191827749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:D

Prachtig eigenlijk hoe mensen zichzelf en anderen voor de gek willen houden.
Wie houd ik voor de gek? Dingen zijn vaak helemaal niet zo zwart-wit. Bij heel veel keuzes in het leven spelen meerdere belangen. Net als dat hier vaak wordt gezegd dat scharrelen oppervlakkig is.

Dat kan zo zijn, maar het kan ook heel diepgang en emotionele connecties geven.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 13:30:30 ]
  woensdag 4 maart 2020 @ 13:37:23 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191828124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wie houd ik voor de gek? Dingen zijn vaak helemaal niet zo zwart-wit. Bij heel veel keuzes in het leven spelen meerdere belangen. Net als dat hier vaak wordt gezegd dat scharrelen oppervlakkig is.

Dat kan zo zijn, maar het kan ook heel diepgang en emotionele connecties geven.
:+

Als diepgaand gelijk staat aan een potje huig- of baarmoederhals tikken dan zeker ja.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191828340
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Probeer je een beetje te verdiepen in maatschappelijke thema's. (Corona, politiek, klimaat, feminisme.) Of boeit je dat niet zoveel?
:') :N geen enkele vrouw vindt dit leuk
pi_191828341
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

:+

Als diepgaand gelijk staat aan een potje huig- of baarmoederhals tikken dan zeker ja.
Daar is ook helemaal niets mis mee, maar ik ben gewoon een beetje klaar met het eeuwige zwart-wit denken en daaraan gelinkte moralistische gepraat. Een mens is een warboel van allerlei motieven en gedachten die zelden eensluidend of eenduidig (of consistent goed of slecht) zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 13:53:46 ]
pi_191828413
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:25 schreef Plots het volgende:
Ts, Tinder is niks voor jou volgens mij. Uit welke omgeving kom je? Ga je wel.eens uit?
Tinder is inderdaad goed voor de 2% van de mannen.
80% van de vrouwen gaan voor die 2%, de overige 20% daar moet 98% van de mannen zich tevreden mee stellen.
pi_191828444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

oneitis knulletje gespot
pi_191828466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:00 schreef 20100 het volgende:
oneitis
quote:
Oneitis: Often confused with love, this is the feeling that a particular woman is actually special. This is just an illusion; she is the same as the other three or so billion. "Go fuck ten other women" is the most commonly prescribed treatment for this "disease" (hence the "itis"), as it tends to show quite quickly how very alike people are.

In other words, get over yourself and your obsession with that girl, because it's just an illusion. And when you get rejected, don't be depressed. Because there's really not much to worry about.
pi_191828788
Gaat TS ook nog reageren?
pi_191829073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja. Of je reageert niet zo overgevoelig op 1 woordje. Als je met meerdere mensen aan het daten bent dan kan het soms gewoon gebeuren dat je focus op 1 persoon ligt en de andere personen iets minder leuk vindt, maar dat kan ook zomaar weer omslaan.
Het gaat erom dat je constant die nood hebt om iemand te daten. De angst van alleen zijn druipt er van af.
pi_191829277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je constant die nood hebt om iemand te daten. De angst van alleen zijn druipt er van af.
Is het meteen angst om alleen te zijn? Het ging er mij meer om of dat je je pijlen meteen op één iemand moet richten in zo'n pril stadium nou zo slim is (met eventueel genoemde gevolgen van dien) en dan de vraagstelling of het not done is of niet om met meerdere te daten, ook om zo afhankelijkheid en eventuele obsessie/ tunnelvisie niet in de hand te werken.

ik denk niet dat dat meteen angst is om alleen te zijn maar eerder om breder te orienteren ipv al je energie storten op één iemand als je enkel nog op 1e 2e date fase zit ofzo.

Maar wellicht maak ik hier nog een topic over aan, gezien het de gemoederen toch bezig houdt.
pi_191829292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:07 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Is het meteen angst om alleen te zijn? Het ging er mij meer om of dat dat je pijlen meteen op één iemand richten in zo'n pril stadium nou zo slim was (met eventueel genoemde gevolgen van dien) en dan de vraagstelling of het not done is of niet om met meerdere te daten.

ik denk niet dat dat meteen angst is om alleen te zijn maar eerder om breder te orienteren ipv al je energie storten op één iemand als je enkel nog op 1e 2e date fase zit ofzo.

Maar wellicht maak ik hier nog een topic over aan, gezien het de gemoederen toch bezig houdt.
Ik denk dat @Solid-Snake zich vooral persoonlijk op mij richtte, dat doet hij de laatste tijd wel vaker en ik begrip niet zo goed waarom. :)

Er worden makkelijk conclusies getrokken op basis van een paar regels.

Overigens vind ik de vragen die je stelt ook erg interessant, ben dus benieuwd naar je topic. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 15:10:23 ]
  woensdag 4 maart 2020 @ 15:10:45 #76
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191829308
Kom je vaak in situaties waar je laagdrempelig met een vrouw kan praten? Via een hobby, sportschool of vrijwilligerswerk kom je toch wel in andere netwerken? Kun je vanuit daar verder bouwen.

Tinder o.i.d is ook niet mijn ding. Op de een of andere manier wil ik het wat “natuurlijker”. Vrouwen uit een bestaand netwerk waar je qua persoonlijkheid al een iets beter beeld bij hebt dus. Niet dat dat me zo goed af gaat trouwens, want ik ben veel te afwachtend (tot er een dikke vette hint is :') )

Ben met die apps wat huiverig voor het geforceerde. Maarja, zo’n passieve/terughoudende houding gaat uiteindelijk ook opbreken.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_191829311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat @:Solid-Snake zich vooral persoonlijk op mij richtte, dat doet hij de laatste tijd wel vaker en ik begrip niet zo goed waarom. :)

Overigens vind ik de vragen die je stelt ook erg interessant, ben dus benieuwd naar je topic. ;)
Yes, die zal ik later even maken (meer tijd) en dan kunnen we weer compleet terug on topic voor TS
  woensdag 4 maart 2020 @ 15:22:00 #78
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191829454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:23 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Maar hoe kun je initiatief nemen, als je ook helemaal geen aanknopingspunten hebt?

Zo'n opening kan bijvoorbeeld alleen al zijn : het plaatsen van een foto op sociale media. Als. een bepaalde vrouw dan een ''like'' geeft, en ik heb ergens een klein vermoeden dat ze mij wel zou kunnen zien zitten, dan zou ik niet te schijterig zijn om haar later eens een berichtje te sturen, om te kijken of het contact opgestart kan worden.

Maar om dat nou zomaar uit het niets te doen....
Wie niet waagt, wie niet wint natuurlijk. Maar let dan wel even op wat jij als aanknopingspunt ziet... Een like op sociale media zegt natuurlijk geen reet :D. Hoe wil je vanuit dat punt een bericht sturen? Dat is toch behoorlijk uit het niets? De vrouw is zich denk ik niet bewust dat een simpele like jou zo laat denken en krijgt voor haar gevoel dus spontaan een bericht...

Aan de andere kant: als de drempel al zo laag is, is dat misschien een voordeel. Spreek je dus vrij snel een vrouw aan en misschien wordt t wel wat.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 4 maart 2020 @ 16:12:06 #79
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191830276
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:50 schreef 20100 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Een vrouw proberen te versieren door over politiek met haar te lullen :')
Misschien dat Tjerrie Bidet er succes mee had, maar 99% van de vrouwen krijgt daar behoorlijke onderkoelingsverschijnselen van.

Overigens vind ik het ergens wel jammer vrouwen afknappen als je serieuze / intellectuele onderwerpen aansnijdt. Het zijn zaken die mij interesseren, maar zelf intelligente vrouwen vinden je een saaie zak als je die richting op gaat. Het is 100% zaaddodend.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191830448
Goh. Vreemd joh, dat intelligente vrouwen er niet warm voor lopen om met vooringenomen types over hun stokpaardjes op het gebied politiek, klimaat en feminisme te praten. Als er al sprake is van praten en niet het luisteren naar het afspelen van een langspeelplaat.

Ik denk dat @Generationalpha er wel in slaagt op basis van die onderwerpen een leuk gesprek te voeren, omdat hij het op een andere manier aan snijdt en dat daar de crux zit en niet zo zeer in algemene desinteresse bij alle vrouwen. :')
  woensdag 4 maart 2020 @ 16:25:16 #81
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191830540
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:20 schreef Chia het volgende:
Goh. Vreemd joh, dat intelligente vrouwen er niet warm voor lopen om met vooringenomen types over hun stokpaardjes op het gebied politiek, klimaat en feminisme te praten. Als er al sprake is van praten en niet het luisteren naar het afspelen van een langspeelplaat.

Ik denk dat @:Generationalpha er wel in slaagt op basis van die onderwerpen een leuk gesprek te voeren, omdat hij het op een andere manier aan snijdt en dat daar de crux zit en niet zo zeer in algemene desinteresse bij alle vrouwen. :')
O jee, het theevrouwtje :%

Maar inderdaad, alleen bij mij werkt het niet. 'Ga lekker over politiek praten met haar' is een prima versieradvies ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191830678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat @:Solid-Snake zich vooral persoonlijk op mij richtte, dat doet hij de laatste tijd wel vaker en ik begrip niet zo goed waarom. :)

Je gedachtegang komt soms nogal simpel en oppervlakkig over. En daar ben ik gewoon erg allergisch voor.
pi_191830829
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:22 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Wie niet waagt, wie niet wint natuurlijk. Maar let dan wel even op wat jij als aanknopingspunt ziet... Een like op sociale media zegt natuurlijk geen reet :D. Hoe wil je vanuit dat punt een bericht sturen? Dat is toch behoorlijk uit het niets? De vrouw is zich denk ik niet bewust dat een simpele like jou zo laat denken en krijgt voor haar gevoel dus spontaan een bericht...

Aan de andere kant: als de drempel al zo laag is, is dat misschien een voordeel. Spreek je dus vrij snel een vrouw aan en misschien wordt t wel wat.
Het is ook maar een voorbeeld, en het hangt er ook vanaf welke vrouw en wat mijn achtergrond is. met haar.

Stel ik zou vier zomers geleden regelmatig met een bepaalde vrouw in bed hebben gelegen, en anno heden geeft ze een paar foto's van mij een ''like'', terwijl we elkaar sinds dien niet meer hebben gesproken, ze is single. Het is verre van een garantie, maar het zou erop kunnen duiden dat ze op zijn minst ontvankelijk is voor contact.

Maar ik bedoel dat er toch iets van een aanknopingspunt moet zijn. Uit het niks een vrouw aanspreken (vooral online) zou ik niet zo snel doen. Op een festival of op een andere geschikte locatie in de ''echte'' wereld is het weer een ander ding natuurlijk :)
pi_191830902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:45 schreef Kalgoorlie het volgende:
Uit het niks een vrouw aanspreken (vooral online) zou ik niet zo snel doen.
je gaat al de mist in als je over 'uit het niks' begint...

Al voor het aanspreken is er een 'contact' met personen in je omgeving... Door blikcontact en lichaamstaal en dan geef je allang signalen af, of kan van anderen ontdekken of ze open zijn voor contacten.
Of mogelijk kun je daar al mensen afstoten door veel 'weg te kijken', stuurs over te komen, of onresponsief te zijn.

Je geeft eerder in het topic ook aan dat je helemaal niet doorhebt als bv collegaatjes je leuk vinden (uit je voorbeeld dat je dat veel later opeens via-via hoorde)..
dat wijst er al een beetje op dat je op dat allereerste contact a;l enorm veel mist en je 'afsluit'

dan kan je wachten tot je een ons weegt totdat er 'uit het niks' opeens een opening komt... maar de kans is groot dat dat helemaal niet gebeurt en bovenal dat je er vooraf al zo'n belang aan hecht en druk op zet dat dat vermoedelijk sowieso niks wordt..

de andere optie is gewoon eens je gedrag naar anderen toe te pogen meer 'opener' te maken... meer blikcontacten zoeken, ook wat meer opletten hoe anderen je mogelijk aankijken en misschien allang signalen geven (die je nu gewoonweg niet opvallen omdat je er niet op let)...
lach meer naar anderen, groet meer, stel je open en poog vriendelijk en open over te komen

Als je eenmaal je eigen gedrag opener maakt, is de kans ook groot dat de 'gelegenheden' om contacten aan te knopen opeens makkelijker 'gebeuren' (maar niet 'uit het niks' je moet zelf die gelegenheid daarvoor creeren en eraan werken)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_191830912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kom je vaak in situaties waar je laagdrempelig met een vrouw kan praten? Via een hobby, sportschool of vrijwilligerswerk kom je toch wel in andere netwerken? Kun je vanuit daar verder bouwen.

Tinder o.i.d is ook niet mijn ding. Op de een of andere manier wil ik het wat “natuurlijker”. Vrouwen uit een bestaand netwerk waar je qua persoonlijkheid al een iets beter beeld bij hebt dus. Niet dat dat me zo goed af gaat trouwens, want ik ben veel te afwachtend (tot er een dikke vette hint is :') )

Ben met die apps wat huiverig voor het geforceerde. Maarja, zo’n passieve/terughoudende houding gaat uiteindelijk ook opbreken.
Ik moet daar weer wat meer mee gaan doen.

Toen ik nog in Amsterdam woonde als student was ik lid bij een studentenvereniging, deed vrijwilligerswerk en woonde in een studentenhuis, waar ook weer huisgenoten woonden die ook weer vriendinnen hadden (en die ook weer vriendinnen mee namen).

Niet om tof te doen ofzo, maar er waren toen letterlijk tijden dat meid 1 net de deur uit was en meid 2 alweer voor de deur stond.

Of dat ik met oud en nieuw het luxeprobleem had dat dame 1 (voor mij) was meegekomen met de partner van een huisgenoot, en dan gaat opeens de telefoon van dame 2 die met haar vriendin in de stad was, of zij langs konden komen op ons huisfeest. En dat ik dus gewoon het ''probleem'' had dat beide dames eigenlijk naar Amsterdam waren gekomen met het idee bij mij in bed te belanden, niet meer met de trein terug konden, en ook geen andere slaapplek hadden geregeld, en dat die dan tegelijkertijd in mijn woonkamer zaten...

Nu kan ik me echt niet meer voorstellen dat ik die persoon was, en dat ik daar toen ook niet eens zenuwachtig of nerveus van werd. Het staat echt in behoorlijk contract met hoe enorm ik me nu kan opwinden van alleen al het idéé van een date. Natuurlijk ligt de lat nu ook wat hoger (ik praat over 22/23 jaar dat ik toen was). Nu op deze leeftijd krijg je vrouwen niet meer zo gek om zo mee om te laten gaan, en dat zou ik ook niet meer doen/willen. Maar ik denk wel dat ik de lat nu té hoog leg voor mezelf.

Nu kom ik gewoon geen vrouwen meer tegen. Ja op werk. Vrijwilligerswerk doe ik niet meer, ik woon niet meer in een grotere, maar een kleinere stad. Geen huisgenoten meer, geen huisfeesten meer, vrienden trouwen/krijgen kinderen... Ja dan gaat het snel :P
pi_191830976
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je gaat al de mist in als je over 'uit het niks' begint...

Al voor het aanspreken is er een 'contact' met personen in je omgeving... Door blikcontact en lichaamstaal en dan geef je allang signalen af, of kan van anderen ontdekken of ze open zijn voor contacten.
Of mogelijk kun je daar al mensen afstoten door veel 'weg te kijken', stuurs over te komen, of onresponsief te zijn.

Je geeft eerder in het topic ook aan dat je helemaal niet doorhebt als bv collegaatjes je leuk vinden (uit je voorbeeld dat je dat veel later opeens via-via hoorde)..
dat wijst er al een beetje op dat je op dat allereerste contact a;l enorm veel mist en je 'afsluit'

dan kan je wachten tot je een ons weegt totdat er 'uit het niks' opeens een opening komt... maar de kans is groot dat dat helemaal niet gebeurt en bovenal dat je er vooraf al zo'n belang aan hecht en druk op zet dat dat vermoedelijk sowieso niks wordt..

de andere optie is gewoon eens je gedrag naar anderen toe te pogen meer 'opener' te maken... meer blikcontacten zoeken, ook wat meer opletten hoe anderen je mogelijk aankijken en misschien allang signalen geven (die je nu gewoonweg niet opvallen omdat je er niet op let)...
lach meer naar anderen, groet meer, stel je open en poog vriendelijk en open over te komen

Als je eenmaal je eigen gedrag opener maakt, is de kans ook groot dat de 'gelegenheden' om contacten aan te knopen opeens makkelijker 'gebeuren' (maar niet 'uit het niks' je moet zelf die gelegenheid daarvoor creeren en eraan werken)
Je hebt helemaal gelijk man, en wat je zegt, doe ik ook.

Op de een of andere manier ben ik bang voor afwijzing, maar ook bang om ''tegen te vallen''.
Dus om mezelf daar dan maar tegen te beschermen, begin ik er maar niet eens aan. T.b.h. wordt er best vaak met mij geflirt als ik op stap ben, maar ik ben zo gaan geloven in de gedachte dat ik gewoon een ongemakkelijke gozer ben die moeilijk een praatje maakt, dat het ook daadwerkelijk moeilijk is.

Terwijl ik in situaties waar dat negatieve 'stemmetje' niet in mijn hoofd zit, best makkelijk praat.

Dan kan ik bij het naar huis gaan in ieder geval nog tegen mezelf zeggen : die ene chick keek een paar X naar mij en had volgens mij wel interesse, en dat voelt dan goed op dat moment, omdat het een soort bevestiging is. Een bevestiging waar je geen ene reet aan hebt natuurlijk.
  woensdag 4 maart 2020 @ 17:42:48 #87
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191831666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:53 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Toen ik nog in Amsterdam woonde als student was ik lid bij een studentenvereniging, deed vrijwilligerswerk en woonde in een studentenhuis, waar ook weer huisgenoten woonden die ook weer vriendinnen hadden (en die ook weer vriendinnen mee namen).

Niet om tof te doen ofzo, maar er waren toen letterlijk tijden dat meid 1 net de deur uit was en meid 2 alweer voor de deur stond.

Of dat ik met oud en nieuw het luxeprobleem had dat dame 1 (voor mij) was meegekomen met de partner van een huisgenoot, en dan gaat opeens de telefoon van dame 2 die met haar vriendin in de stad was, of zij langs konden komen op ons huisfeest. En dat ik dus gewoon het ''probleem'' had dat beide dames eigenlijk naar Amsterdam waren gekomen met het idee bij mij in bed te belanden, niet meer met de trein terug konden, en ook geen andere slaapplek hadden geregeld, en dat die dan tegelijkertijd in mijn woonkamer zaten...

Nu kan ik me echt niet meer voorstellen dat ik die persoon was, en dat ik daar toen ook niet eens zenuwachtig of nerveus van werd. Het staat echt in behoorlijk contract met hoe enorm ik me nu kan opwinden van alleen al het idéé van een date. Natuurlijk ligt de lat nu ook wat hoger (ik praat over 22/23 jaar dat ik toen was). Nu op deze leeftijd krijg je vrouwen niet meer zo gek om zo mee om te laten gaan, en dat zou ik ook niet meer doen/willen. Maar ik denk wel dat ik de lat nu té hoog leg voor mezelf.

Nu kom ik gewoon geen vrouwen meer tegen. Ja op werk. Vrijwilligerswerk doe ik niet meer, ik woon niet meer in een grotere, maar een kleinere stad. Geen huisgenoten meer, geen huisfeesten meer, vrienden trouwen/krijgen kinderen... Ja dan gaat het snel :P
Apart dat het juist terug is gelopen door de jaren heen en er een angst voor in de plaats is gekomen. Zou toch verwachten dat je je (ondanks dat het 8 jaar terug is) zelfverzekerd genoeg voelt.

Je hebt voldoende ervaring opgedaan. Tis net fietsen; dat verleer je niet. Je moet alleen weer wat in de routine komen ;). En als het de eerste keren wat tegenvalt is het eerder de onwennigheid. Maar "beschermen" is in dit geval de weg van de minste weerstand.
  woensdag 4 maart 2020 @ 17:50:52 #88
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191831750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:45 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Het is ook maar een voorbeeld, en het hangt er ook vanaf welke vrouw en wat mijn achtergrond is. met haar.

Stel ik zou vier zomers geleden regelmatig met een bepaalde vrouw in bed hebben gelegen, en anno heden geeft ze een paar foto's van mij een ''like'', terwijl we elkaar sinds dien niet meer hebben gesproken, ze is single. Het is verre van een garantie, maar het zou erop kunnen duiden dat ze op zijn minst ontvankelijk is voor contact.

Maar ik bedoel dat er toch iets van een aanknopingspunt moet zijn. Uit het niks een vrouw aanspreken (vooral online) zou ik niet zo snel doen. Op een festival of op een andere geschikte locatie in de ''echte'' wereld is het weer een ander ding natuurlijk :)
Ah zo. Ja dat klopt wel :Y
Maar ook in het echt is dat wel lastig vind ik. Ligt idd aan het moment, maar dat voel je wel aan. Verder wat RM-rf zegt ^O^
  woensdag 4 maart 2020 @ 18:03:44 #89
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_191831929
Hoe vaak ga je dit verhaal nou nog plaatsen?
pi_191833825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:53 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

aii ASC/Nereus/Lanx??
pi_191840075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef Grayfoxhound het volgende:

Als je zelf al niet echt meer voor aantrekkelijkheid gaat hoe kun je dan verwachten dat anderen jou nog aantrekkelijk vinden vraag ik me dan af. Maar goed, het werkt blijkbaar anders hanteerde je deze strategie niet

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:58 schreef Kalgoorlie het volgende:

Je hebt helemaal gelijk man, en wat je zegt, doe ik ook.

Op de een of andere manier ben ik bang voor afwijzing, maar ook bang om ''tegen te vallen''.
Dus om mezelf daar dan maar tegen te beschermen, begin ik er maar niet eens aan. T.b.h. wordt er best vaak met mij geflirt als ik op stap ben, maar ik ben zo gaan geloven in de gedachte dat ik gewoon een ongemakkelijke gozer ben die moeilijk een praatje maakt, dat het ook daadwerkelijk moeilijk is.

Terwijl ik in situaties waar dat negatieve 'stemmetje' niet in mijn hoofd zit, best makkelijk praat.

Dan kan ik bij het naar huis gaan in ieder geval nog tegen mezelf zeggen : die ene chick keek een paar X naar mij en had volgens mij wel interesse, en dat voelt dan goed op dat moment, omdat het een soort bevestiging is. Een bevestiging waar je geen ene reet aan hebt natuurlijk.
Bang voor afwijzing en bang om tegen te vallen, ja dat heb ik ook wel in extreme mate.
En dan vraag ik me af waarom vinden mensen het waard om het nog geforceerd op te zoeken en te proberen? Wat een gedoe
Doordat men niet alleen kan zijn krijg je dit geforceerde wat het nog 100x ongemakkelijker maakt. Maar ja velen willen hun liefdesleven nou eenmaal exact kunnen plannen incl. De reacties van anderen. Het zij zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 5 maart 2020 @ 08:14:48 #92
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191841495
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 16:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Een vrouw proberen te versieren door over politiek met haar te lullen :')
Misschien dat Tjerrie Bidet er succes mee had, maar 99% van de vrouwen krijgt daar behoorlijke onderkoelingsverschijnselen van.

Overigens vind ik het ergens wel jammer vrouwen afknappen als je serieuze / intellectuele onderwerpen aansnijdt. Het zijn zaken die mij interesseren, maar zelf intelligente vrouwen vinden je een saaie zak als je die richting op gaat. Het is 100% zaaddodend.
Die ervaring deel ik totaal niet. Ik praat met iedereen over politiek (de 1 wat meer dan de ander) en er zijn genoeg vrouwen die dat interessant vinden. Als het een afknapper is dan zijn die vrouwen niet voor mij.
pi_191842176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 00:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als je zelf al niet echt meer voor aantrekkelijkheid gaat hoe kun je dan verwachten dat anderen jou nog aantrekkelijk vinden vraag ik me dan af. Maar goed, het werkt blijkbaar anders hanteerde je deze strategie niet
[..]

Vooralsnog hanteer ik daadwerkelijk geen strategie eigenlijk, het zijn keuzes die ik afweeg en mezelf afvraag. Ik zeg niet meteen niet meer voor de aantrekkelijkheid te gaan, maar ik vind het tricky om pijlen 100% op één iemand te richten in een prille fase, zeker als je merkt dat het al bekoelt het aan de andere zijde na één of twee dates. Het nadeel van jezelf op één persoon richten is dan ook tunnelvisie en eventueel een bepaalde obsessie/ afhankelijkheid die je in de hand werkt. Om dat af te bakenen vraag ik me af óf ik een andere strategie zou moeten nemen ja of nee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Grayfoxhound op 05-03-2020 09:33:30 ]
  donderdag 5 maart 2020 @ 09:47:19 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_191842546
Er zijn al veel goede adviezen gegeven. Ik weet niet of je veel aan mijn advies hebt want ik ben al 17 jaar out of the game, maar ik gok dat als dat niet zo was, onze verhalen redelijk overeen zouden komen.

Je merkte zelf al op dat de Star Wars nerd misschien af zou schrikken in zijn monomanie, maar nu wel een vriendin heeft, omdat hij een opening had om over te praten.

Wat RM-rf zegt klopt denk ik (zoals wel vaker), voordat iemand een gesprek begint moet je al laten zien dat je er open voor staat. In het echte leven betekent dat dus veel oogcontact maken. Niet indringend aanstaren, maar laten merken dat je de ander opgevallen bent, je ziet vanzelf wie er terugkijkt of wie snel verder contact mijdt.

Daarnaast helpen hobbies dus, maar als je die niet echt hebt, is er een andere manier die me laatst opgevallen is. De meeste social media, Facebook, Instagram, Snapchat, hebben van die Stories waar mensen alledaagse dingen in posten. Dat is een hele laagdrempelige manier, ten eerste om iemand te leren kennen, en ten tweede om een kort gesprekje aan te knopen over iets waar de ander mee bezig is. Ik heb regelmatig mensen in mijn DMs sliden om kort wat op te merken over mijn story. Die zijn net als ik ook bezet, maar als ik single was had ik er wel een strategie van kunnen maken. Ik heb nu bijvoorbeeld een connectie met collegas waar ik anders niet eens echt mee zou praten en dan is het ook een lagere drempel wat te ondernemen. Het moet je wel liggen natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 05-03-2020 09:59:08 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191847393
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:22 schreef Grayfoxhound het volgende:
Vooralsnog hanteer ik daadwerkelijk geen strategie eigenlijk, het zijn keuzes die ik afweeg en mezelf afvraag. Ik zeg niet meteen niet meer voor de aantrekkelijkheid te gaan, maar ik vind het tricky om pijlen 100% op één iemand te richten in een prille fase, zeker als je merkt dat het al bekoelt het aan de andere zijde na één of twee dates. Het nadeel van jezelf op één persoon richten is dan ook tunnelvisie en eventueel een bepaalde obsessie/ afhankelijkheid die je in de hand werkt. Om dat af te bakenen vraag ik me af óf ik een andere strategie zou moeten nemen ja of nee.
Ik wou hier eerst een reactie plaatsen over oppervlakkige intimiteit als eerste levensbehoefte zien en dat als je lukraak rondsolliciteert op zoveel mogelijk banen omdat je snel geld nodig hebt de kans ook klein is dat het iets positiefs oplevert (tenzij tijdelijk), maar toen realiseerde ik me dat orientatie op meerderen eigenlijk niet echt is waar ik een probleem mee heb, ook niet eens het berekenende, maar eerder dat ik me afvraag tja... Wat is het dat je zo wanhopig een ander mens nodig hebt die jou wil, maakt eigenlijk niet uit welke en daar zoveel mogelijk garantie op wilt hebben?

quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:47 schreef speknek het volgende:
Er zijn al veel goede adviezen gegeven. Ik weet niet of je veel aan mijn advies hebt want ik ben al 17 jaar out of the game, maar ik gok dat als dat niet zo was, onze verhalen redelijk overeen zouden komen.

Je merkte zelf al op dat de Star Wars nerd misschien af zou schrikken in zijn monomanie, maar nu wel een vriendin heeft, omdat hij een opening had om over te praten.

Wat RM-rf zegt klopt denk ik (zoals wel vaker), voordat iemand een gesprek begint moet je al laten zien dat je er open voor staat. In het echte leven betekent dat dus veel oogcontact maken. Niet indringend aanstaren, maar laten merken dat je de ander opgevallen bent, je ziet vanzelf wie er terugkijkt of wie snel verder contact mijdt.

Daarnaast helpen hobbies dus, maar als je die niet echt hebt, is er een andere manier die me laatst opgevallen is. De meeste social media, Facebook, Instagram, Snapchat, hebben van die Stories waar mensen alledaagse dingen in posten. Dat is een hele laagdrempelige manier, ten eerste om iemand te leren kennen, en ten tweede om een kort gesprekje aan te knopen over iets waar de ander mee bezig is. Ik heb regelmatig mensen in mijn DMs sliden om kort wat op te merken over mijn story. Die zijn net als ik ook bezet, maar als ik single was had ik er wel een strategie van kunnen maken. Ik heb nu bijvoorbeeld een connectie met collegas waar ik anders niet eens echt mee zou praten en dan is het ook een lagere drempel wat te ondernemen. Het moet je wel liggen natuurlijk.
Dit vind ik een hele goede tip. Als iemand zich erin herkent zijn andermans belevenissen en dagelijkse beslommeringen aantrekkelijk om te lezen, maakt dan niet uit hoe triviaal. Het is een veel beter selectiemiddel vind ik zelf dan foto's.

[ Bericht 40% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 05-03-2020 16:13:01 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191847700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:31 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Dan heb ik het alleen over objectieve maatstaven.

1.Veel vrouwen houden van lange mannen, die geen slungel zijn maar ook niet dik. Ik ben 1,96, geen slungel, maar ook niet dik (sportieve bouw).
2.Veel vrouwen houden van hoog opgeleide mannen. Ik ben hoog opgeleid.
3. Veel vrouwen houden van verzorgde / schone mannen. Ik ben verzorgd en schoon.

Idem gaat op voor eigen huis, eigen auto, prima baan, goede gezondheid, goede afkomst uit een welvarend gezin, ik ben bereisd, heb niet echt hele intensieve hobby's die mij helemaal opvreten maar ben wel breed geïnteresseerd, ik ben sportief, ik ben evenwichtig. Op de andere punten scoor ik denk ik gemiddeld : sociale vaardigheden etc. Of ik echt een knap gezicht heb durf ik niet zo goed te zeggen, ik hoor wel dat ik knap ben maar ik denk dat dat meer gericht is op mijn algehele verschijning door mijn lengte. Mijn gezicht is gewoon gemiddeld denk ik, zonder hele rare uitspattingen (gewoon symmetrisch). Ben ook niet kaal, overmatig behaard, etc.

Niet dat ik dan verwacht dat de vrouwen op je af stormen, maar aan de andere kant snap ik niet zo goed waarom ik het gevoel heb dat ik er veel harder voor moet werken dan veel anderen, en dan nog zonder resultaat.
Je focust je te veel op materiële zaken. Ik ben het eens met andere users dat je wat meer vanuit je interesses moet kijken. Dat maakt het gesprek makkelijker en niet alleen dat, je hebt meer raakvlakken.
pi_191847940
quote:

[..]

Want vrouwen praten liever over voetbal? Of hebben ze het allemaal alleen over de laatste aflevering van Temptation Island?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_191848425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik wou hier eerst een reactie plaatsen over oppervlakkige intimiteit als eerste levensbehoefte zien en dat als je lukraak rondsolliciteert op zoveel mogelijk banen omdat je snel geld nodig hebt de kans ook klein is dat het iets positiefs oplevert (tenzij tijdelijk), maar toen realiseerde ik me dat orientatie op meerderen eigenlijk niet echt is waar ik een probleem mee heb, ook niet eens het berekenende, maar eerder dat ik me afvraag tja... Wat is het dat je zo wanhopig een ander mens nodig hebt die jou wil, maakt eigenlijk niet uit welke en daar zoveel mogelijk garantie op wilt hebben?
Dit _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Want vrouwen praten liever over voetbal? Of hebben ze het allemaal alleen over de laatste aflevering van Temptation Island?
Ik wel ja. En Temptation Island heb ik nog nooit gezien.
pi_191859866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 09:10 schreef Kalgoorlie het volgende:
Out of the blue vrouwen mee uit vragen zonder dat ze ooit ook maar enig teken van interesse hebben getoond, dat gaat me dan weer iets te ver...
Doe dat eens wel. Wat heb je te verliezen?

Hoe oud ben je en wat voor afkomst heb je. Mischien schrik je vrouwen op tinder af door over moleculaire biologie te praten ofzo?
Kun je screenshots van gesprekken plaatsen? Dit lijkt me concreter.

[ Bericht 4% gewijzigd door Koetjebeh op 06-03-2020 08:03:36 ]
Time for new flavor in ya ear!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:07:45 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_191859984
quote:

[..]

Oh? Kut, dan ben ik een man.
Wel is het leuk als het een beetje speels gaat. Dus niet te uitleggerig, en zware discussies, maar bijvoorbeeld een goed gesprek over de framing van “klimaat maatregelen” en een koppeling met geopolitieke verhoudingen kan ik wel waarderen hoor. Ook een mooie discussie over bijvoorbeeld de uitwassen van het huidige egaliteitsdenken voer ik graag. Of een vergelijkende analyse tussen een elektrisch en dieselrijden en wat het doet voor het rijplezier.
Voetbal doet me daarentegen niets.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')