Hoi Dotje, ja klopt. Mwa niet zo best, heb nauwelijks geslapen van de pijn..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedemorgen M-A, las dat je een ontsteking aan je voet had. Dat is minder.
Hoe gaat het er nu mee?
quote:
Mopquote:
Kan het heel goed voorstellen. Zenuwpijn is een verschrikkelijke pijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoi Dotje, ja klopt. Mwa niet zo best, heb nauwelijks geslapen van de pijn..
[..]micky
[..]
Mop
Moguhquote:
Ik heb altijd dit soort dingen, dus ben het wel gewend. Gaat wel over voor ik een jochie wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Het zit je allemaal niet meer tijdens deze zwangerschap M-A
Eerst die lage bloeddruk. En nu dit.
Mag helaas alleen paracetamol vanwege mijn zwangerschap...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Mickytjuh het volgende:
wat vervelend...
Krijg je wel goede pijnstillers?
Ja wordt je niet zo vrolijk van..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het heel goed voorstellen. Zenuwpijn is een verschrikkelijke pijn.
Morguh skeetquote:
Zou ik maar niet te hard zeggen. Tegenwoordig kan alles.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb altijd dit soort dingen, dus ben het wel gewend. Gaat wel over voor ik een jochie wordt.
[..]
Mag helaas alleen paracetamol vanwege mijn zwangerschap...
Geloof je heel graag weet helaas maar al te goed wat zenuwpijn is.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wordt je niet zo vrolijk van..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik maar niet te hard zeggen. Tegenwoordig kan alles.
Nee hoor FF. Hoe meer hoe beter.quote:
Lekker warm,even kroelen.quote:
Ja, dat is dan een nadeel als je zwanger bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb altijd dit soort dingen, dus ben het wel gewend. Gaat wel over voor ik een jochie wordt.
[..]
Mag helaas alleen paracetamol vanwege mijn zwangerschap...
Haagsiequote:
Alles kan.quote:
Was wel het planquote:
quote:
Wie is Patrick? En waarom is hij vies?quote:
Nee zij is viesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is Patrick? En waarom is hij vies?
al weer wakkerquote:
O, het is een zij.quote:
Morguh Mikey, lekker geslapen?quote:
Patrick van Joran.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie is Patrick? En waarom is hij vies?
ja best wel voor een keer.quote:
Thnx.quote:
Lekker toch. Ook weer helemaal opgeknapt?quote:
zo goed als wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. Ook weer helemaal opgeknapt?
Ik zeg je Patrickquote:
Klein beetje maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |