nizno heeft dr piemelfoto al naar yv gezondenquote:
Geilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nizno heeft dr piemelfoto al naar yv gezonden
Klopt ja, daar dien je een raketgeleerde voor te zijn ofzo he mario?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je idiot weet er toch niet wat in passau is
wie nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nizno heeft dr piemelfoto al naar yv gezonden
Ze kreeg er direct eentje terug ookquote:
Tussen jou en @yvonne ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:15 schreef skysherrif het volgende:
Ik voel toch een soort spanning tussen mij en haar
Even een wasje draaien straksquote:
Dat had je een jaar of 10 geleden al moeten doen, dan was dat dichtgeslibde lichaam van je nog te reddenquote:
Lekker man, tour de Coronaquote:
Geen treinhopen mogelijk in Nederland?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:19 schreef dud0r het volgende:
Verdomme. Moet alweer hopen. Nog even inhouden tot ik op kantoor ben
Wel eens een coconnetje achtergelaten als je boos was op je baas?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:21 schreef dud0r het volgende:
Kom net aan op het station. Dan hoop ik liever op kantoor
Morguh Nizquote:
m dat wilde ik vanmorgen vroeg ook weer gaan doen, is er vorige maand niet van gekomen door dit spel ( erg hoor)quote:
Stap net de deur uit. Gewoon al 17 graden buiten. Warmer dan op m'n slaapkamerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:25 schreef dud0r het volgende:
Haha nee. Maar ik ben ook nooit boos op m'n baas.
Het is in Den Haag aanzienlijk warmer dan Utrecht
Dat is wel een lekker temperatuurtjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Stap net de deur uit. Gewoon al 17 graden buiten. Warmer dan op m'n slaapkamer
Volgens mij twee dagen zonder regen de komende tien dagenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:28 schreef skysherrif het volgende:
Lekker nog slecht weer hier vgm deze week
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
heerlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij twee dagen zonder regen de komende tien dagen
Ik wil lentequote:
altijd de selbequote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Ha Dev heeft Mikey ingehaald, AK ook ver naar boven geklommen
Heeft die de nacht weer hier gezeten?
WIe had de downtime?
Daarom nietquote:
Schatjequote:
Ach jemig, en vandaag werken?quote:
Niet echt helaas.quote:
Lieffie!!quote:
Denk het niet hij ging rond 0600 slapenquote:
Ik heb 2 uur geslapen vannacht, vandaag thuiswerken dus ik lig er zo nog even inquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echt helaas.
[..]
Lieffie!!
Hoe hebben jullie alle a geslapen?
Allemaal liggend zeker?
Hier ook super slecht geslapen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echt helaas.
[..]
Lieffie!!
Hoe hebben jullie allemaal geslapen?
Allemaal liggend zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |