Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zit toch niet (meer) op de acclimatisatie discord server
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De DTS server was een beetje triest soms, maar die van hema is wel leuk
Oh geen ideequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
De DTS server was een beetje triest soms, maar die van hema is wel leuk
Geen idee, ik zit amper op discordquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb het idee dat de hema server niet altijd even fan van mij was.
Ik ben op beide actief goed he!!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Discord is een van de redenen dat de cijfertjes van FOK drastisch zijn gedaald.
Geen idee of OF2 er nog zit, blij dat die hier is opgeflikkerd iig. Al zal het me niets verbazen als die ook nog wel een kloon heeft?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:46 schreef devzero het volgende:
[..]
er zit bijna niemand op die acclimatisatie server.
Ik denk eerder dat het aan het oubollige karakter van een forum ligt, dan aan een 2009 implementatie van IRC.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De cijfertjes dalen dit jaar nog harder.
Ach ja OFquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee of OF2 er nog zit, blij dat die hier is opgeflikkerd iig. Al zal het me niets verbazen als die ook nog wel een kloon heeft?
Oh dat speelt ook zeker mee ja. Heeft nog de grootste rol daarin denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan het oubollige karakter van een forum ligt, dan aan een 2009 implementatie van IRC.
Spannend.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee of OF2 er nog zit, blij dat die hier is opgeflikkerd iig. Al zal het me niets verbazen als die ook nog wel een kloon heeft?
VIESDIKquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
Hey doe eens rustig. Ik ben brood aan het smeren en eten
Gewoon volkoren brood met rosbiefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |