Ik vind haar wel aardig, dus lijkt me sterk dat het een kloon is van jouquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat is mijn kloon
Op deze ben ik homo en op die pot
Ben gewoon oprecht een beetje geraakt nuquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aardig, dus lijkt me sterk dat het een kloon is van jou
Het vervelende voor mij is dat jij de enige bent die slim genoeg is om zo'n "grap'" te begrijpenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben gewoon oprecht een beetje geraakt nu
Je weet waar je me mee moet vleien hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vervelende voor mij is dat jij de enige bent die slim genoeg is om zo'n "grap'" te begrijpen
Zelfs een compliment accepteer je niet zomaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je weet waar je me mee moet vleien he
Van wie is dat een kloon dan? Ik dacht altijd hema, maar die is al een tijdje niet meer geweestquote:
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Van wie is dat een kloon dan? Ik dacht altijd hema, maar die is al een tijdje niet meer geweest
Haags heeft daarvoor zijn poppenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:25 schreef aKboR het volgende:
Kom op @:Dotteke haags wil naaien
Doe nou niet alsof je nog slaapt...
Voor Haags wil ze haar naam wel veranderen in Doll-ekequote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags heeft daarvoor zijn poppen
[ afbeelding ]
Geil he?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags heeft daarvoor zijn poppen
[ afbeelding ]
Xdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor Haags wil ze haar naam wel veranderen in Doll-eke
Wel toevallig dat dotje gisteren foto's van haarzelf in een iets te strak verpleegstertjeskostuum heeft gepostquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor Haags wil ze haar naam wel veranderen in Doll-eke
Deze heb ik gemistquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dotje gisteren foto's van haarzelf in een iets te strak verpleegstertjeskostuum heeft gepost
Vind ik ookquote:
Robquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel toevallig dat dotje gisteren foto's van haarzelf in een iets te strak verpleegstertjeskostuum heeft gepost
Sowieso uitslapen. Wie doet dat nouquote:
Wij hebben het recht op koffie van haar in de ochtendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen denk ik. ze speelde niet voor #1 dus slaapt ze uit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |