Hahaha goeie tip!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:09 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
(Imgur leek niet te werken hier?)
Ik ook. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat er veel mensen daar werken die alles gewoon aan hebben zien komen, dit ook aangegeven hebben, en er gewoon te weinig mee is gedaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Jup, ik ben ambtenaar bij een ander instituut en een ander onderwerp maar er zijn zoveel dingen waar aan je je moet houden die ooit zijn bepaald, dat je daar zoveel tijd mee bezig bent in plaats van je werk.
Hoewel deze foto natuurlijk hilarisch is, ben ik verder wel een beetje klaar met het uitlachen van Aziaten. Laten we eerst maar laten zien of we het zelf beter doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:09 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
Ook deze man weet.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat er veel mensen daar werken die alles gewoon aan hebben zien komen, dit ook aangegeven hebben, en er gewoon te weinig mee is gedaan.
Met die mensen voel ik wel mee.
Ik vind het geen gekke vraag. Is toch goed dat je denkt aan je hondquote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef Coeus het volgende:
[..]
Idd geen tuin. Hmm dus niet meer even lekker kunnen rennen buiten. Kennelijk stel ik een rare vraag maar ik vind dit in het geval dát, best een lastige....
No doubt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat er veel mensen daar werken die alles gewoon aan hebben zien komen, dit ook aangegeven hebben, en er gewoon te weinig mee is gedaan.
@Greys ziet jou hond er ook zo uit?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:09 schreef Dyre het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, ben ook ambtenaar. Wordt allemaal nog erger. Door al die wettelijke en administratieve rompslomp krijg je amper tijd om het werk te doen wat je uiteindelijk zou moeten doen. Aan de ene kant de wet, aan de andere kant de burger die maar niet kan begrijpen waarom dingen nu eenmaal lang duren.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je je hond op de galerij laten schijten omdat je niet naar buiten durft?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:07 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Inderdaad! Voor Jonge /vitale honden die zindelijk zijn zou binnen plassen een probleem zijn.
Wij hebben ook geen buiten maar wonen aan een galerij en als de nood echt aan de man komt gaan we maar op en neer “wandelen”
Ik begrijp er niets van. Ruim 2 maanden om actie te ondernemen: voldoende bescherming voor artsen en verplegers, gedegen voorlichting. De mensen met longontstekingen testen om uit te sluiten dat er toch een of meer tussen zitten die besmet zijn, zorgen voor bedden, zorgen voor betere instructies, zorgen voor voldoende testen en extra plekken om deze testen uit te voeren.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat je aardig in de buurt zit, maar dan nog.
Kijk, als wij nou één van de eerste twee/drie landen waren geweest had ik er begrip voor, maar wij hebben serieus WEKEN de tijd gehad om voor te bereiden, af te kijken van andere landen hoe het wel (en niet) moet. Als zoiets simpels als genoeg maskers bij huisartsen al niet goed genoeg geregeld is dan is er echt HEEL VEEL mis.
Maar goed, als ik er over doorga krijg ik weer op mijn flikker dat ik teveel kritiek heb, dus hou er over op
Niks aan het handje, komt allemaal goed. Niet registeren is beter dan voorkomen. RIVM goden
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het geen gekke vraag. Is toch goed dat je denkt aan je hond![]()
Als ik mij al druk maak om dit virus en quarantaine dan is dat ook om de eventuele gevolgen voor mijn beesten.
Buiten rennen zit er niet in dan nee.
Bij een energieke hond zou ik in dat geval veel binnen spelen en dan vooral iets doen wat fysiek en mentaal werk is. Dus zoekspelletjes door het hele huis ofzo.
Ja, en dingen als AVG en allerhande protocollen, vergadercultuur. Het vertraagt onwijs. Dus ja, ik heb het wel met ze te doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:15 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Klopt, ben ook ambtenaar. Wordt allemaal nog erger. Door al die wettelijke en administratieve rompslomp krijg je amper tijd om het werk te doen wat je uiteindelijk zou moeten doen. Aan de ene kant de wet, aan de andere kant de burger die maar niet kan begrijpen waarom dingen nu eenmaal lang duren.
En dan krijg je situaties die soms zo ver van de realiteit staan dat je zelf ook behoorlijk gefrustreerd te werk en het liefst de mensen zo snel en goed mogelijk wil helpen.
Dat krijg je met het polderen en vaak incompetente bestuur.
Tokkie gonna tok.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga je je hond op de galerij laten schijten omdat je niet naar buiten durft?
Waarom zou je dat tweeten?!twitter:stevewoz twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:26:05Checking out Janet’s bad cough. Started Jan. 4. We had just returned from China and may have both been patient zero in U.S. (@ West Coast Sports Institute in Santa Clara, CA) https://t.co/MRNHqithEU reageer retweet
Omdat je dan wereldberoemd bent/blijft?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf Steve Wozniak (co founder van Apple) suggereert dat hij ''patient 0'' zou kunnen zijn in de VS.Waarom zou je dat tweeten?!twitter:stevewoz twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:26:05Checking out Janet’s bad cough. Started Jan. 4. We had just returned from China and may have both been patient zero in U.S. (@ West Coast Sports Institute in Santa Clara, CA) https://t.co/MRNHqithEU reageer retweet
Krijg je als je geld genoeg hebt om je genen te upgradenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf Steve Wozniak (co founder van Apple) suggereert dat hij ''patient 0'' zou kunnen zijn in de VS.Waarom zou je dat tweeten?!twitter:stevewoz twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:26:05Checking out Janet’s bad cough. Started Jan. 4. We had just returned from China and may have both been patient zero in U.S. (@ West Coast Sports Institute in Santa Clara, CA) https://t.co/MRNHqithEU reageer retweet
Denk je niet dat het eerder schade doet aan Apple als brand?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat je dan wereldberoemd bent/blijft?
Geen idee .... is het wel een origineel account?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk je niet dat het eerder schade doet aan Apple als brand?
Verified en meer dan een half miljoen volgers. Lijkt me wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee .... is het wel een origineel account?
Misschien wil hij de meest gequote twitteraar ever worden?
Hij heeft toch niks meer met Apple te maken?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk je niet dat het eerder schade doet aan Apple als brand?
Sinds 1985 ook echt, haha.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks meer met Apple te maken?
Context jonge, het gaat over hypothetisch, de afweging dus je hond binnen laten poepen of op de galerij.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ga je je hond op de galerij laten schijten omdat je niet naar buiten durft?
Ja maar is toch waarvan de meeste mensen hem kennen denk ik? Nouja hij mag het natuurlijk tweeten. maar zelfs al was ie niet bekend lijkt het me raar om te tweeten met zo van, ja misschien ben ik al 2 maanden corona aan het verspreiden.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks meer met Apple te maken?
Dank voor je reactie. Zoekspelletjes is inderdaad ook een goeie!quote:Op maandag 2 maart 2020 22:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het geen gekke vraag. Is toch goed dat je denkt aan je hond![]()
Als ik mij al druk maak om dit virus en quarantaine dan is dat ook om de eventuele gevolgen voor mijn beesten.
Buiten rennen zit er niet in dan nee.
Bij een energieke hond zou ik in dat geval veel binnen spelen en dan vooral iets doen wat fysiek en mentaal werk is. Dus zoekspelletjes door het hele huis ofzo.
Aandacht te kort of zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:aliostad twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:49:13@WHO @IranIntl @iranwire Sadly, people do still collapse on the streets. This video from Mashhad (northeast) shows apparently a young person collapsing by the phone booth - most people own a mobile phone hence unlikely (though possible) that he was making a call. #COVIDー19 #irancoronavirus https://t.co/9buSCvfnJG reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:aliostad twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:49:13@:WHO @:IranIntl @:iranwire Sadly, people do still collapse on the streets. This video from Mashhad (northeast) shows apparently a young person collapsing by the phone booth - most people own a mobile phone hence unlikely (though possible) that he was making a call. #COVIDー19 #irancoronavirus https://t.co/9buSCvfnJG reageer retweet
De vraag is eigenlijk: vanaf hoeveel besmettingen is Nederland besmet gebied?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef Kyran het volgende:
Vraagt dan niemand die Bruins even waarom je perse daar geweest moet zijn verdomme. Er zijn al tientallen besmettingen in Nederland, dus ook in Nederland kan je besmet raken.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef Kyran het volgende:
Vraagt dan niemand die Bruins even waarom je perse daar geweest moet zijn verdomme. Er zijn al tientallen besmettingen in Nederland, dus ook in Nederland kan je besmet raken.
https://thehill.com/homen(...)tol-over-coronavirusquote:McConnell: Discussions underway on 'precautions' in Capitol over coronavirus
Senate Majority Leader Mitch McConnell (R-Ky.) said on Monday that discussions are underway about what, if any, steps need to be taken within the Capitol amid growing fears about a widespread coronavirus outbreak in the United States.
“In regard to the Capitol, we’re in the process of determining exactly what precautions, if any, to take at the Capitol to protect those who work here and visit here,” McConnell told a group of reporters on Monday.
McConnell did not disclose what steps are under discussion, or who is involved in the talks. Congressional offices have already been told to brush up their plan in the case of a pandemic.
Ik sprak vandaag iemand die bij de huisarts werkt De hele dag telefoontjes maar vooral van mensen met (domme) vragen als ik heb vandaag hoofdpijn gekregen.... help? Dat gaat natuurlijk al wel ten koste van de capaciteit van zo'n praktijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nu al de oproep bij symptomen niet de HA te bellen omdag ze het nirt meer aankunnen? Wtf is dit voor land.
Dat komt doordat een groot deel van Nederland bestaat uit overdreven paniekerige mensen die hun verstand niet gebruiken.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nu al de oproep bij symptomen niet de HA te bellen omdag ze het nirt meer aankunnen? Wtf is dit voor land.
Komen mensen met serieuze, niet corona gerelateerde, klachten niet door de telefoon door dit soort mensenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die bij de huisarts werkt De hele dag telefoontjes maar vooral van mensen met (domme) vragen als ik heb vandaag hoofdpijn gekregen.... help? Dat gaat natuurlijk al wel ten koste van de capaciteit van zo'n praktijk.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag iemand die bij de huisarts werkt De hele dag telefoontjes maar vooral van mensen met (domme) vragen als ik heb vandaag hoofdpijn gekregen.... help? Dat gaat natuurlijk al wel ten koste van de capaciteit van zo'n praktijk.
Tja...quote:Om overbelaste huisartsen en GGD's een hart onder de riem te steken heeft het RIVM maandagmiddag ook een oproep gedaan: alleen mensen met heftige klachten zoals hoge koorts in combinatie met kortademigheid moeten de dokter bellen. 'Verreweg de meeste mensen zullen vanzelf opknappen en hoeven daarom geen dokter te bellen', laat het RIVM weten.
Volgens het RIVM is het 'geen probleem' dat sommige besmettingen op deze manier niet geregistreerd worden. Het advies om bij ziekteverschijnselen meteen thuis te blijven geldt alleen voor mensen die onlangs in een van de risicolanden zijn geweest: China, Zuid-Korea, Iran, een deel van Japan en het noorden van Italië. Mensen uit bijvoorbeeld Loon op Zand, waar de eerste Nederlandse patiënt vandaan komt, hoeven dat niet.
Denk dat half bang Fok! aan de lijn hangt bij huisartsen en de GGD inderdaad, overbezorgde mensen zijn een heel stuk gevaarlijker dan die griep.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |