Komt goed Wim. Effe oppeppertje pakken, lekker man.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben helemaal naar de corona zeg.
Ja man.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Komt goed Wim. Effe oppeppertje pakken, lekker man.
klopt hadden moeten winnen.quote:
3 kansen ,net als PSVquote:
Oké Aad.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 kansen ,net als PSV
Eerste helft was voor feyenoord ,de 2e voor psv
Een gelijkspel was uiteindelijk gewoon terecht
op die goal na heeft psv niks te vertellen gehad.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3 kansen ,net als PSV
Eerste helft was voor feyenoord ,de 2e voor psv
Een gelijkspel was uiteindelijk gewoon terecht
? 3 100% kopkansen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op die goal na heeft psv niks te vertellen gehad.
Dat laatste is niet relevant.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? 3 100% kopkansen.
Feyenoord kreeg een grote kans cadeau van rosario
het Momentum lag dat moment bij PSV..de 2-1 hing in de lucht totdat die kutrosario weer besloot te blunderen.quote:
Stoel. Puntje.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Vrienden van Feijenoord blablablabla zzzzz....
Zanger Rinus genot. @Calandtwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:11:06Straks is het weer tijd voor Voetbalpraat! @vinschildkamp, @kennethperez10, @JanDirkStouten en @sjoerdmossou bespreken onder meer de enerverende Super Zondag.Vragen? Stel ze!⏰ 22.00 uur📺 FOX Sports 1#⃣ #Voetbalpraat https://t.co/DU2Po0AYkz reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
De Ligt had die Ben condoom laatst op z'n hoofd
Welke smaak thee?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat heerlijk zeg. Ik lig op de bank. Met thee en VI. Genot.
Muntthee?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het goede leven.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Re-pre-sentquote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Mention afgehandeld. @:coco.
[ afbeelding ]
Mentions gestrooid.
@:kiid
@:doublepain
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
atjequote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
sow die gast achter Johan trok een fijn adje
Dat is niet best danquote:Op maandag 2 maart 2020 21:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag dit jaar ook
Ik voel en gedraag me nog als max een 21-jarige
DIT IS HET MOMEEENTOOOOOOOquote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Paul het volgende:
RKC was gewoon heel goed, daarom verloor Utrecht. Maar Utrecht is wel beterder dan Ajax.
Samengevat: Utrecht wint woensdag
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Landgeld het volgende:
Hoe komen altijd zo snel die geluidsfragmenten, beeld en plaatjes in beeld? Zit Wilfred achter de knoppen? Of iemand die achter de schermen altijd scherp is...
Veel van het programma is gescriptquote:Op maandag 2 maart 2020 21:55 schreef Landgeld het volgende:
Hoe komen altijd zo snel die geluidsfragmenten, beeld en plaatjes in beeld? Zit Wilfred achter de knoppen? Of iemand die achter de schermen altijd scherp is...
Er is gewoon een draaiboek.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ze bereiden het nooit voor volgens eigen zeggen
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Als het draait is Utrecht een heel naar team om tegen te spelen.
Maar het draait vaak nietquote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Hansquote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Het draait vaak nietquote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Het draait vaak niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Mention genegeerd. Ik ben Smeagol.gif kwijt. Graag Smeagol erbij.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Mention afgehandeld. @:coco.
[ afbeelding ]
Mentions gestrooid.
@:kiid
@:doublepain
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mention genegeerd. Ik ben Smeagol.gif kwijt. Graag Smeagol erbij.
Nee, draaiboek met naakte wijven.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wie? Wilfred.. Draaiboek met onderwerpen...?
quote:
Wanneer ga jij Yannick weer eens aanpakken?twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:56:47Ik ben woest dat het prachtige Almere City een 1-0 voorsprong heeft weggegeven tegen Jong AZ en met 3-1 heeft verloren. Er spelen jammer genoeg een aantal waardeloze voetballers bij Almere City en die mogen wat mij betreft ontslagen worden. Almere City verdient betere voetballers reageer retweet
Snap niet wat je bedoeldquote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Wanneer ga jij Yannick weer eens aanpakken?twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:56:47Ik ben woest dat het prachtige Almere City een 1-0 voorsprong heeft weggegeven tegen Jong AZ en met 3-1 heeft verloren. Er spelen jammer genoeg een aantal waardeloze voetballers bij Almere City en die mogen wat mij betreft ontslagen worden. Almere City verdient betere voetballers reageer retweet
Pics van je eigen vriendin.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:17 schreef RipCity het volgende:
OLCAY WOEST op mannen van VI:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-mannen-van-vi
Ze lijkt ook gewoon op een transgender.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:17 schreef RipCity het volgende:
Geklikt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:17 schreef RipCity het volgende:
Gaat om de vrouw van Guusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
Zou Olcay niet raken. Er zijn transseksuelen die beter gelukt zijn.
Als iemand iets lelijks over Gijp zegt ligt die twee maanden achter de bank te janken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:17 schreef RipCity het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Olcay Gulsen en Merel Westrik willen VI-trio in Ladies Night![]()
Merel Westrik en Olcay Gulsen willen binnenkort een uitzending maken van Ladies Night met Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee om het Veronica Inside-trio aan te spreken op vrouwonvriendelijke uitspraken. De eerste plannen daarvoor werden vandaag gesmeed tijdens de uitzending van Veronica Inside op Radio Veronica.
In de eerste uitzending van het nieuwe seizoen van Ladies Night vertelde stylist Manon Meijers, de vriendin van Guus Meeuwis, gisteravond hoe gekwetst ze zich voelde nadat René van der Gijp haar ‘de omgebouwde broer van Guus’ had genoemd.
Manon: ,,Inmiddels heb ik er afstand van genomen en ben ik er oké mee. Maar ik was er echt ziek van. Ik had op die foto waar ze het over hadden hakken aan en ik heb er echt even moeite mee gehad om weer hakken aan te doen." Olcay nam het voor haar op en vindt dat de maatschappij moet stoppen met bodyshaming. Olcay: ,,Wat ik extreem pijnlijk vind is dat mannen vrouwen altijd beoordelen op hun uiterlijk, maar we hebben het er nooit over hoe een man eruitziet. Ik vind dat zo raar. Ik vind dat een vrouw veel meer aan een ideaalbeeld moet voldoen dan een man.”
Excuses
Olcay noemde het VI-trio in de uitzending van Ladies Night ‘drie fucking irritante, lelijke leeghoofden, eikels gewoon’. Volgens Olcay moeten ze zich kapotschamen voor hun uitspraken over Manon. ,,Ik neem geen woord terug, ik bied ook niet mijn excuses aan", zei Olcay vandaag in de radio-uitzending van Wilfred Genee. ,,Ik vloog uit de bocht, maar ik ga dat niet allemaal goedpraten. Vrijdag mogen jullie me terugpakken in jullie eigen uitzending."
Merel Westrik ziet het wel zitten om een show te maken met het VI-trio. ,,Wij hebben een hele grote studio, dan zetten wij twee stoelen naast elkaar en dan gaan wij de boel leiden", stelde Merel voor. ,,We hebben zulk goed licht, dan zien jullie er ook tien jaar jonger uit. Kunnen jullie volgende week woensdag?" Olcay vond dit ook een goed idee: ,,Ik denk dat als we tegenover jullie zitten, dat het echt wel spannende televisie kan opleveren."
Genee zou graag naar Ladies Night komen, maar heeft volgende week woensdag verplichtingen op Veronica tijdens de tv-uitzendingen rond de Champions League-wedstrijden.
https://www.ad.nl/show/ol(...)dies-night~adf9a639/
Gezellig![]()
Nee johquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als iemand iets lelijks over Gijp zegt ligt die twee maanden achter de bank te janken.
Ze worden met de week slechter.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
Kan net zo goed coverbandje hier neer zetten.
Een goede coverband zou anders al veel schelenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:32 schreef RipCity het volgende:
Kan net zo goed coverbandje hier neer zetten.
Die gast is echt 100x zo erg als Valentijn. Totaal geen lach of humor in die man.quote:
Wow, dit is een slechte dag nuquote:
Krijg je mentions door als je op het forum geband bent dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb namelijk gehoord dat mijn goede vriend @:tong80 ook is ingeschakeld
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
lol, jij hebt zeker later ingeschakeld
Gelukkig!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft niet, we blijven maatjes
Ooit van de term spanningsboog gehoord?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom beginnen ze nou met PSV...hele week geen moer gebeurd mbt PSV
Ja, als je moeder voor me stript voor ik haar een veeg geefquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit van de term spanningsboog gehoord?
Heb je wel geluisterd, hij was Toon af aan het brandenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nu gaat Johan ineens Toon verdedigen. Lachwekkend.
Ben jij dit @onlogisch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, als je moeder voor me stript voor ik haar een veeg geef
Lijkt me topquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat. Volgende keer doen we een biertje voor de wedstrijd he.
Er zijn dagen dat ik daar niet over nadenkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
Krabby is verlegen, ik denk dat hij in bed een tienerjongetje is.
laat je fantasie maar los gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
Krabby is verlegen, ik denk dat hij in bed een tienerjongetje is.
legt z'n vrouw voor hem klaar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Krabby heeft zijn zelfde televisie-outfit aan.
Only for men of Terstal?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Krabby heeft zijn zelfde televisie-outfit aan.
Net als Michael van Gerwenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
legt z'n vrouw voor hem klaar waarschijnlijk
'challengen' heet datquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Krabbendam voor latente 020-er. Beetje de eigen spelers lopen downplayen.
ja, net zoveel als je moederquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Hoeveel zou Krabbendam waard zijn? twee tientjes?
Mijn moeder is toevallig grootverdiener achter het station, derhalve beoordelen wij dit alsquote:
ze bedoelde die vanaf haar linkerdij, naar midden, naar rechterdijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Merel als je unibrow zo fantastisch is, waarom heb je hem dan niet meer?
Of over hoe hij zijn vrouw van de trap geduwd heeftquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
Je moet Derksen vuile tyfushond noemen, dan krijg je wel een reactie.
Of dat zijn journalisten slecht werk hebben geleverd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of over hoe hij zijn vrouw van de trap geduwd heeft
Beter dan haar snor laten staan lijkt mequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
olcay scheert elke ochtend haar snor jongens!
Dat is het ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter dan haar snor laten staan lijkt me
Olcay is nog dommer dan Dumbfriesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Olcay: Je mag vrouwen niet op hun uiterlijk beoordelen
Diezelfde Olcay: Die LELIJKE leeghoofden van VI
Eh, ok.
Mag ik zeggen dat ik dit er beter uit vind zien dan de neppe grottrol die ze er met die 12 lagen make up van maaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |