SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jaartje Jong Ajaxquote:Op maandag 2 maart 2020 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Antony zal wel een aanpassingsperiode nodig hebben.
Rustig brengen genot.![]()
Zal waarschijnlijk wel weer een random speler uit België komen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, en ik zou ihattaren dan halen, als we toch gaan speculeren.Oh.![]()
Antony wordt de nieuwe Zanka
Misschien kunnen jullie die Dennis van Club Brugge halenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel weer een random speler uit België komen.
Ik heb nog wel een goed idee voor de opstelling van Ajax voor volgend jaar:
Bizot
Svensson - Leeuwin - Koopmeiners - Wijndal
Clasie - De Wit - Midtsjo
Stengs - Boadu - Idrissi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boadu nee
stengs, bij het juiste bedrag
ihattaren, ja
wijndal, alleen als nico gaat en je martinez voor het middenveld wilt behouden.
propper, ja
wie mis ik dan nog?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
daar word je tweede mee in de eredivisiequote:Op maandag 2 maart 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog wel een goed idee voor de opstelling van Ajax voor volgend jaar:
Bizot
Svensson - Leeuwin - Koopmeiners - Wijndal
Clasie - De Wit - Midtsjo
Stengs - Boadu - IdrissiFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Bizotquote:Op maandag 2 maart 2020 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
Boadu nee
stengs, bij het juiste bedrag
ihattaren, ja
wijndal, alleen als nico gaat en je martinez voor het middenveld wilt behouden.
propper, ja
wie mis ik dan nog?![]()
wordtquote:Op maandag 2 maart 2020 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar wordt je tweede mee in de eredivisie![]()
![]()
Olaf Lindenbergh was ook zo een prachtkoop, we lagen in Alkmaar helemaal dubbel.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
Oh ja
Heeft al iemand gezegd dat we Stengs en Boadu moeten kopen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
heeft wel een goede leeftijd om daarna door te verkopen en bijvoorbeeld scherpen nog een jaar of twee klaar te stomen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
godverdommequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Altijd hetzelfde liedje als je punten verspeelt tegen AZquote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh was ook zo een prachtkoop, we lagen in Alkmaar helemaal dubbel.![]()
![]()
oh je bent voor AZ, dit verklaart je postgedrag.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Olaf Lindenbergh was ook zo een prachtkoop, we lagen in Alkmaar helemaal dubbel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat doet jullie denken dat alle spelers van AZ naar Ajax zouden willen gaan?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft wel een goede leeftijd om daarna door te verkopen en bijvoorbeeld scherpen nog een jaar of twee klaar te stomen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wat te denken van Kenneth 'kkneger' Perez. Die stapte nog vaker over dan een treinreiziger van Kerkrade naar Stavoren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
verklaardquote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oh je bent voor AZ, dit verklaard je postgedrag.![]()
![]()
Of Ruud Vormer.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie die Dennis van Club Brugge halenOh.![]()
omdat het een flinke stap voorwaarts is.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat doet jullie denken dat alle spelers van AZ naar Ajax zouden willen gaan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ben op dreef, moet ook niet te veel tegelijk doenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overigens werd die Stengs door iedereen uitgelachen voordat hij gisteren vrij matig speelde maar toevallig won.
En nu moet hij weer direct gehaald worden.![]()
We verliezen de halve selectie in de zomer dus er zijn wel wat spelers nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens werd die Stengs door iedereen uitgelachen voordat hij gisteren vrij matig speelde maar toevallig won.
En nu moet hij weer direct gehaald worden.Oh.![]()
Oh ja, dan maar die speler.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen de halve selectie in de zomer dus er zijn wel wat spelers nodig.
Zo doet Feyenoord het al jaren![]()
![]()
ik ben eigenlijk het hele seizoen al voor, mits de prijs goed is.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef GGMM het volgende:
En nu moet hij weer direct gehaald worden.
maar ik zie az er voor aan om 50 miljoen te gaan vragen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kijk gelijk Studio Sport van gisteravond terug!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan maar die speler.
Zo doet Feyenoord het al jaren![]()
ja maar dit is wel in een prijsklasse waar feyenoord alleen maar van kan dromen. dat is toch wat meer verzekerd gokken.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doet Feyenoord het al jarenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stengs en Boadu hoeven van mij ook niet per se meer te komen hoor, sowieso zullen ze ook wel flink wat kosten.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo doet Feyenoord het al jarenOh.![]()
Gast, hij speelt al maanden kut.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar dit is wel in een prijsklasse waar feyenoord alleen maar van kan dromen. dat is toch wat meer verzekerd gokken.![]()
ok gast.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stengs contract is net weer opengebroken, kortom die gaat niet voor een paar pepernoten weg.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
nou dan komt hij lekker niet, gaat hij of bij az blijven of hopen op een goede keuze naar het buitenland, tabee nooit meer over hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef raptorix het volgende:
Stengs contract is net weer opengebroken, kortom die gaat niet voor een paar pepernoten weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed gesprek ditquote:Op maandag 2 maart 2020 16:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou dan komt hij lekker niet, gaat hij of bij az blijven of hopen op een goede keuze naar het buitenland, tabee nooit meer over hebben.![]()
raptorix wil graag even zijn zegje doen omdat ze zondag hebben gewonnen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee eerst een leger goede scoutsquote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verliezen de halve selectie in de zomer dus er zijn wel wat spelers nodig.RED ONS HENNIEGOD![]()
de centjes uiteraard maar Stengs en Boadu zijn het gewoon net niet naar mijn mening, die linksback Wijndal wel en Bizot is wel een aardig alternatief voor Onanaquote:Op maandag 2 maart 2020 15:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat doet jullie denken dat alle spelers van AZ naar Ajax zouden willen gaan?![]()
eens, dat mogen ze ook wel en keer op orde brengen ipv op Soren te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee eerst een leger goede scouts![]()
Halen halen, weet je wat je zou moeten doen? Een goede jeugdopleiding opzetten.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
nu val je door de mand HAHAHAHAHA, wat een act.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef raptorix het volgende:
Halen halen, weet je wat je zou moeten doen? Een goede jeugdopleiding opzetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want alleen ajax is de juiste stap natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou dan komt hij lekker niet, gaat hij of bij az blijven of hopen op een goede keuze naar het buitenland, tabee nooit meer over hebben.![]()
Je mag van mij best hopen, maar we gaan niks meer aan Ajax verkopen voor een appel en een ei. Sorry.
AZ
ALKMAAR![]()
is allemaal kosten/baten, als er 2 spelers doorbreken per seizoen ben je spekkoper maar er gaan er per seizoen meer weg, dus alleen opleiden gaat nietquote:Op maandag 2 maart 2020 16:10 schreef raptorix het volgende:
Halen halen, weet je wat je zou moeten doen? Een goede jeugdopleiding opzetten.![]()
voordeel is wel dat spelers van AZ in het buitenland doorgaans mislukkenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Want alleen ajax is de juiste stap natuurlijk.![]()
Je mag van mij best hopen, maar we gaan niks meer aan Ajax verkopen voor een appel en een ei. Sorry.![]()
Zie trouwens dat de zoon van Gullit bij U-19 speelt, wellicht handig om hem nu te kopen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Gaat niet zo zeer om AZ maar als je er 30 in prikt er altijd wel een club is die een gokje wilt wagen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel is wel dat spelers van AZ in het buitenland doorgaans mislukken🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
dat zeg ik nergens, en een appel en een ei zeg ik ook niet. maar de hofdprijs vragen is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Want alleen ajax is de juiste stap natuurlijk.![]()
Je mag van mij best hopen, maar we gaan niks meer aan Ajax verkopen voor een appel en een ei. Sorry.
en dat niet verkopen gelul zou een regelrechte aanfluiting zijn.
prijs is een prijs, az gaat niet voor 20 miljoen minder het bod van een andere club accepteren als ajax meer bied.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nou succes daarmeequote:Op maandag 2 maart 2020 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gaat niet zo zeer om AZ maar als je er 30 in prikt er altijd wel een club is die een gokje wilt wagen.
altijd veel respect voor AZ, maar ze moeten nou niet ineens gaan doen alsof je structureel voor de titel bezig bent.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vergis je niet, hoewel ik AZ supporter ben draag ik Ajax ook een warm hart toe, ik denk dat de stap voor veel jongens van AZ naar Ajax niet persee heel gunstig is, dat kan ik wel voorstellen voor een jong iemand van laten we zeggen Zwolle of Heerenveen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou succes daarmee
altijd veel respect voor AZ, maar ze moeten nou niet ineens gaan doen alsof je structureel voor de titel bezig bent.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Maar spelers die van AZ naar Ajax gaan is een garantie op succes natuurlijk. Ik durf de bewering wel aan dat veel spelers die naar het buitenland gaan vanuit AZ een betere carrière gehad dan spelers die naar Ajax zijn gegaan vanuit AZ. Voor de juiste prijs is iedereen te koop hoor, maar het is zo'n gelul dat een goede speler van AZ eigenlijk altijd maar naar Ajax moeten om iets uit hun carrière te halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel is wel dat spelers van AZ in het buitenland doorgaans mislukkenAZ
ALKMAAR![]()
Hoezo zou AZ niet de hoofdprijs mogen vragen? Dat vraagt Ajax toch ook voor haar beste spelers? Wat een bullshit.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik nergens, en een appel en een ei zeg ik ook niet. maar de hofdprijs vragen is weer het andere uiterste.
prijs is een prijs, az gaat niet voor 20 miljoen minder het bod van een andere club accepteren als ajax meer bied.
En 20 miljoen minder? In wat voor situatie zie jij dat ooit gebeuren?AZ
ALKMAAR![]()
is ook niet zo al lijkt het van subtop NL gewoon moeilijker, zal ook iets met druk te maken hebben, bij Ajax is nu de hel losgebroken, bij AZ zou dat niet snel gebeurenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar spelers die van AZ naar Ajax gaan is een garantie op succes natuurlijk. Ik durf de bewering wel aan dat veel spelers die naar het buitenland gaan vanuit AZ een betere carrière gehad dan spelers die naar Ajax zijn gegaan vanuit AZ. Voor de juiste prijs is iedereen te koop hoor, maar het is zo'n gelul dat een goede speler van AZ eigenlijk altijd maar naar Ajax moeten om iets uit hun carrière te halen.![]()
Dat is ook een verschil en ik wil AZ absoluut niet gelijkstellen aan Ajax. Maar dat de beste stap voor onze spelers altijd maar naar Ajax gaan zou zijn, vind ik gewoon niet waar. Dat het een stap hogerop is, is evident.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet zo al lijkt het van subtop NL gewoon moeilijker, zal ook iets met druk te maken hebben, bij Ajax is nu de hel losgebroken, bij AZ zou dat niet snel gebeurenAZ
ALKMAAR![]()
Terechte opmerking.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo zou AZ niet de hoofdprijs mogen vragen? Dat vraagt Ajax toch ook voor haar beste spelers? Wat een bullshit.![]()
natuurlijk je zou ook wel gek zijn als er een buitenlandse bieder is die meer biedtquote:Op maandag 2 maart 2020 16:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is ook een verschil en ik wil AZ absoluut niet gelijkstellen aan Ajax. Maar dat de beste stap voor onze spelers altijd maar naar Ajax gaan zou zijn, vind ik gewoon niet waar. Dat het een stap hogerop is, is evident.![]()
Dat ook ja, maar die moeten dan nu al komen zodat ze spelers in kaart kunnen brengen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee eerst een leger goede scoutsOh.![]()
Je hebt helemaal gelijk. AZ zou juist de hoofdprijs moeten vragen aan Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo zou AZ niet de hoofdprijs mogen vragen? Dat vraagt Ajax toch ook voor haar beste spelers? Wat een bullshit.
En 20 miljoen minder? In wat voor situatie zie jij dat ooit gebeuren?![]()
Alleen ajax mag datquote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo zou AZ niet de hoofdprijs mogen vragen? Dat vraagt Ajax toch ook voor haar beste spelers? Wat een bullshit.
En 20 miljoen minder? In wat voor situatie zie jij dat ooit gebeuren?![]()
hofdprijsquote:Op maandag 2 maart 2020 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik nergens, en een appel en een ei zeg ik ook niet. maar de hofdprijs vragen is weer het andere uiterste.
prijs is een prijs, az gaat niet voor 20 miljoen minder het bod van een andere club accepteren als ajax meer bied.![]()
![]()
bied![]()
![]()
@GGMM![]()
Mrt Bijlow en Bozo zijn 3 kansen genoegquote:Op maandag 2 maart 2020 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
Hoeveel kansen hebben we tegen AZ gecreëerd dit seizoen? Stuk of 3?![]()
https://www.tilbo.com/van(...)willem-ii-afsluiten/quote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef PicoMMP het volgende:
AZ leegkopen zoals zij dat bij Willem II gedaan hebben ooit. Van Geelgod.
@:lenny_leonard
GeelGod![]()
Was al wel duidelijk dat hij verreweg de beste optie daar was. Maar wel vooral omdat de alternatieven er helemaal niks van kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Blijkt Veltman dan belangrijker dan we denken?![]()
Waar komt de mythe toch vandaan dat het spel begin dit seizoen uitstekend was? Je had er vier voorin die in vorm waren + Blind die heerste, maar verdedigend is het het hele seizoen al enorm kwetsbaar en de controle op het middenveld heb je zelden.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laat eerst iedereen maar eens echt fit worden. Het opstellen van half-fitte spelers afgelopen periode was een blunder.
Maar ook de blessures in ogenschouw nemende heeft Ten Hag te weinig uit de selectie gehaald de afgelopen vier? maanden. En dan ben ik geneigd te denken dat het uitstekende spel in het begin van het seizoen een voortvloeisel was van vorig seizoen.
AZ mist ook gewoon de eerste drie opties centraal achterin en het middenveld bestaat op dit moment onder meer uit afdankertjes van Ajax en Feyenoord. Maar toch zijn ze in staat om met duidelijke patronen Ajax in eigen huis volledig te kakken te zetten.![]()
Dat heeft hij in feite al geruime tijd gedaan door Van de Beek op papier als zes op te stellen. Gevolg was nóg minder voetbal op het middenveld en nóg kwetsbaarder in de omschakeling.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet hij zijn tactiek ook gewoon aanpassen en de dubbele pivot en de #10 schrappen, dat riep hij uiteindelijk in het leven om Frenkie goed te laten renderen maar nu hoeft dat niet zo. En er zijn zoveel problemen met het middenveld dit seizoen dat hij wel eens iets anders mag proberen.
Misschien moet je maar gewoon zorgen dat de twee centrale middenvelders zo goed mogelijk die ruimte bespelen en de verdediging op die manier ondersteunen. Voor mijn part stel je daar Alvarez daar uit arren moede maar weer op. Veel voetbal ga je daar dit seizoen toch niet meer krijgen met de huidige opties.
Dan ben je wel afhankelijk van het weer in vorm komen van de vier aanvallende spelers, maar dat was je toch al.![]()
Spelers die er niet zijn worden ineens een stuk beter. Met Veltman was het nu geen haar beter geweest imo. Ajax is bij balverlies (zo?n 150 keer per wedstrijd momenteel) zo lek als een mandje, daar zou hij ook niets aan veranderen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was al wel duidelijk dat hij verreweg de beste optie daar was. Maar wel vooral omdat de alternatieven er helemaal niks van kunnen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Martinez als centrale verdediger is met afstand het meest lachwekkende wat ik dit seizoen gezien heb. En dat zegt wat met wat er dit seizoen al allemaal voorbij is gekomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hem als lcv en linksback neerzetten kan ik wel inkomen maar op rechts totaal niet, als je de automatismen terug wil hebben moet je zorgen dat zoveel mogelijk spelers op hun eigen positie staan, jammer voor Eiting maar die had hij gewoon moeten slachtofferen.![]()
???quote:Op maandag 2 maart 2020 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mrt Bijlow en Bozo zijn 3 kansen genoeg![]()
Veltman is drie klassen beter dan Schuurs en Alvarez.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Spelers die er niet zijn worden ineens een stuk beter. Met Veltman was het nu geen haar beter geweest imo.![]()
Geloof ik niet. Hooguit minder instabiel door meer ervaring.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veltman is drie klassen beter dan Schuurs en Alvarez."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Lopen wel twee aardige verdedigers rond daar (Deli en Mata). Al zijn die al wel wat ouder en zie ik Brugge ook weer niet zo vaak.quote:![]()
Hij gaat in ieder geval de duels echt aan en wint die met enige regelmaat en zit gewoon kort op zijn directe tegenstander. Vergelijk dat met jonge juffrouw Schuurs. Hij is ook niet traag, zeker niet als je het vergelijkt met Alvarez.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Hooguit minder instabiel door meer ervaring.
Veltman komt eigenlijk op alle vlakken net wat tekort om te voldoen, maar dat is nog wat anders dan echt zwakke punten te hebben. Waarbij Schuurs aan de bal goed zou moeten zijn, maar er voorlopig ook alles aan doet om dat voor iedereen verborgen te houden.![]()
Je hebt genoeg potjes gehad dit seizoen waar het echt open huis was achterin (vooral in de omschakeling en vanuit het middenveld komend). Je bent al regelmatig goed weggekomen zoals uit bijvoorbeeld tegen RKC en PEC of thuis tegen Sparta.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Ajax ooit tegen een eredivisieploeg thuis zulke enorme counterkansen tegen heb zien krijgen. 3 gemiste kansen 1 op 1 op de keeper, 2 goals waarbij de speler recht voor de keeper wordt gezet en 1 afgekeurde goal waarbij iemand op 8 meter vogelvrij mag inschieten.
Dat betekent dus 6 100 procent uitgespeelde kansen, dat heb ik oprecht nog nooit eerder gezien.![]()
Denk je dat "juffrouw" Schuurs goed gaat voetballen als hij ziet dat iedereen en zelfs Daley loopt te kloten behalve Onana?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval de duels echt aan en wint die met enige regelmaat en zit gewoon kort op zijn directe tegenstander. Vergelijk dat met jonge juffrouw Schuurs. Hij is ook niet traag, zeker niet als je het vergelijkt met Alvarez.
Veltman komt eigenlijk op alle vlakken net wat tekort om te voldoen, maar dat is nog wat anders dan echt zwakke punten te hebben. Waarbij Schuurs aan de bal goed zou moeten zijn, maar er voorlopig ook alles aan doet om dat voor iedereen verborgen te houden.![]()
En Koopmeiners? Dat is eigenlijk de positie die het zwakste bezet is en het lastigst in te vullen is. Een vooruitgang ten opzichte van wat er nu staat is het natuurlijk wel, maar ik vind het nog steeds lastig om hem in te schatten.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
de centjes uiteraard maar Stengs en Boadu zijn het gewoon net niet naar mijn mening, die linksback Wijndal wel en Bizot is wel een aardig alternatief voor Onana![]()
Ik zou serieus die Wijndal kopen. Dan heb je in ieder geval één seizoen een goede back erbij (ja, ik ga al uit van de klassieke terugval). Verder zou ik niemand halen van AZ. Of ja, Bizot.
![]()
Bizot hebben we in de jeugd weggedaan..quote:Op maandag 2 maart 2020 19:05 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou serieus die Wijndal kopen. Dan heb je in ieder geval één seizoen een goede back erbij (ja, ik ga al uit van de klassieke terugval). Verder zou ik niemand halen van AZ. Of ja, Bizot.
![]()
Na het debacle tegen AZ (0-2) kondigde de aanvoerder desgevraagd een nieuw indringend gesprek met zijn trainer aan.
„Ik denk dat er veel meer discipline moet komen”, antwoordde Tadic bevestigend. „We moeten onze verantwoordelijkheid nemen”, nam de Serviër een voorschot op een nieuwe leidende rol voor de bepalende spelers.
Ten Hag voerde eerst de absentie van een aantal geblesseerde spelers als reden aan voor de Ajax-onwaardige resultaten en heeft het inmiddels – nu dat excuus niet meer kan worden gebruikt – over automatismen die weer moeten ontstaan. Tadic ziet een diepere oorzaak: een gebrek aan bereidheid bij de spelers om voor elkaar door het vuur te gaan en de taken in het veld uit te voeren.AFCA!![]()
Tadic is zelf ook als een slappe zak hooi aan het ballen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Na het debacle tegen AZ (0-2) kondigde de aanvoerder desgevraagd een nieuw indringend gesprek met zijn trainer aan.
„Ik denk dat er veel meer discipline moet komen”, antwoordde Tadic bevestigend. „We moeten onze verantwoordelijkheid nemen”, nam de Serviër een voorschot op een nieuwe leidende rol voor de bepalende spelers.
Ten Hag voerde eerst de absentie van een aantal geblesseerde spelers als reden aan voor de Ajax-onwaardige resultaten en heeft het inmiddels – nu dat excuus niet meer kan worden gebruikt – over automatismen die weer moeten ontstaan. Tadic ziet een diepere oorzaak: een gebrek aan bereidheid bij de spelers om voor elkaar door het vuur te gaan en de taken in het veld uit te voeren.![]()
Dat het niet goed zit is wel duidelijk. Tuurlijk is de Telegraaf aan het stoken maar deze citaten zijn wel van Tadic zelf. Crisis.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tadic is zelf ook als een slappe zak hooi aan het ballen.AFCA!![]()
1 speler weet al dat die een andere club heeft (speelt daar ook naar , loopt geen meter meer teveel) en ik denk dat meerdere spelers al een transfer of iets in die trant hebben . En ja dan valt het uit elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ten Hag voerde eerst de absentie van een aantal geblesseerde spelers als reden aan voor de Ajax-onwaardige resultaten en heeft het inmiddels – nu dat excuus niet meer kan worden gebruikt – over automatismen die weer moeten ontstaan. Tadic ziet een diepere oorzaak: een gebrek aan bereidheid bij de spelers om voor elkaar door het vuur te gaan en de taken in het veld uit te voeren.RED ONS HENNIEGOD![]()
In november straalde de lol er nog af. Daarna raken mensen geblesseerd, loopt het voor geen meter, er wordt verloren, dan komt er vanzelf ook ander gezeik en worden er ineens allerlei futiliteiten belangrijk. Tot je weer resultaten haalt.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat het niet goed zit is wel duidelijk. Tuurlijk is de Telegraaf aan het stoken maar deze citaten zijn wel van Tadic zelf. Crisis."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Precies toen ze nog CL speelde zat het goed. Valencia thuis heeft alles kapot gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In november straalde de lol er nog af. Daarna raken mensen geblesseerd, loopt het voor geen meter, er wordt verloren, dan komt er vanzelf ook ander gezeik en worden er ineens allerlei futiliteiten belangrijk. Tot je weer resultaten haalt.AFCA!![]()
Eigenlijk Chelsea uit, door de scheidsquote:Op maandag 2 maart 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Precies toen ze nog CL speelde zat het goed. Valencia thuis heeft alles kapot gemaakt.
Met vriendelijke groet,
FlappieVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is wel het begin van het vervalquote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk Chelsea uit, door de scheids
Met vriendelijke groet,
FlappieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee hoor. Zoals Wim ook al (een paar keer) aangegeven heeft: het verval trad in in de eerste speelronde van de competitie. Er zijn daarna heus nog wel aardige wedstrijden gespeeld maar ‘goed’ stond het dit seizoen nooit.quote:It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
“Het is maar een dipje”quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat het niet goed zit is wel duidelijk. Tuurlijk is de Telegraaf aan het stoken maar deze citaten zijn wel van Tadic zelf. Crisis.![]()
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. We hebben een paar geweldige wedstrijden gezien door kwaliteit van de individuele spelers, maar de balans in de ploeg is nooit goed geweest. Zelfs bij klinkende overwinningen in de CL kreeg de tegenstander enorme kansen. Idem voor eredivisie wedstrijden trouwens.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef XDo het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals Wim ook al (een paar keer) aangegeven heeft: het verval trad in in de eerste speelronde van de competitie. Er zijn daarna heus nog wel aardige wedstrijden gespeeld maar ‘goed’ stond het dit seizoen nooit."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Daarom, die voorrondes waren ook verschrikkelijk en Ajax vloog er bijna uit tegen zowel PAOK als APOEL.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef XDo het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals Wim ook al (een paar keer) aangegeven heeft: het verval trad in in de eerste speelronde van de competitie. Er zijn daarna heus nog wel aardige wedstrijden gespeeld maar ‘goed’ stond het dit seizoen nooit.Oh.![]()
I stand corrected. Als ik zo terugdenk is het inderdaad maar bij vlagen en incidentele wedstrijden goed geweest.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef XDo het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals Wim ook al (een paar keer) aangegeven heeft: het verval trad in in de eerste speelronde van de competitie. Er zijn daarna heus nog wel aardige wedstrijden gespeeld maar ‘goed’ stond het dit seizoen nooit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien hebben we iets andere verwachtingen van Ajax. De resultaten t/m november waren prima en er werden enorm veel kansen gecreëerd. Maar kwetsbaar was het zeker, kansenverhoudingen in de 3-0 wedstrijden in de CL waren bijvoorbeeld ook niet zo positief.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar komt de mythe toch vandaan dat het spel begin dit seizoen uitstekend was? Je had er vier voorin die in vorm waren + Blind die heerste, maar verdedigend is het het hele seizoen al enorm kwetsbaar en de controle op het middenveld heb je zelden.
AZ mist ook gewoon de eerste drie opties centraal achterin en het middenveld bestaat op dit moment onder meer uit afdankertjes van Ajax en Feyenoord. Maar toch zijn ze in staat om met duidelijke patronen Ajax in eigen huis volledig te kakken te zetten.![]()
Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe belangrijk de onvoorspelbaarheid en diepte van Neres was. Tadic kan prima de bal vasthouden, maar heeft lopende spelers om zich heen nodig. Promes kan wel een beetje in de diepte spelen, maar dan heb je een Ziyech in vorm nodig. Maar vooral die onvoorspelbaarheid van Neres missen we. Iemand die regelmatig een gekke actie maakt. Nu is het allemaal zo voorspelbaar. Ook die steekpassjes...daar zijn die verdedigers zo op ingesteld.![]()
De resultaten waren inderdaad nog prima en de aanval functioneerde. De rest, nou ja, niet. Niet alleen in de CL, maar zelfs tegen modale tegenstanders uit de eredivisie was het al kwetsbaar zodra je de bal niet had.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien hebben we iets andere verwachtingen van Ajax. De resultaten t/m november waren prima en er werden enorm veel kansen gecreëerd. Maar kwetsbaar was het zeker, kansenverhoudingen in de 3-0 wedstrijden in de CL waren bijvoorbeeld ook niet zo positief.
In de voorronde CL was al duidelijk dat Martinez een dramatisch slechte centrale verdediger is, Schuurs niet goed genoeg was (Alvarez werd daar überhaupt al niet opgesteld) en dat er totaal geen middenveld was. Na een paar wedstrijden moest Blind (die op het middenveld trouwens ook tekort kwam) al terug naar achteren, moest er teruggevallen worden op Veltman en begon een eindeloze reeks wisselingen op het middenveld omdat niemand voldeed. Je had meteen al door de resultaten heen moeten kijken en toen nog, of in de winterstop, handelend op moeten treden.
Natuurlijk mag je niet verwachten dat je De Ligt en De Jong direct kunt vervangen, maar niveau Schöne is dan het minimale. Zeker als je die laatste dan zo gemakkelijk weg doet (omdat je als Hag denkt dat er al betere opties rondlopen).![]()
Mensen die regelmatig gekke acties hebben we genoeg hoor. Die lopen achterin en op het middenveld. Daar zitten de grote problemen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe belangrijk de onvoorspelbaarheid en diepte van Neres was. Tadic kan prima de bal vasthouden, maar heeft lopende spelers om zich heen nodig. Promes kan wel een beetje in de diepte spelen, maar dan heb je een Ziyech in vorm nodig. Maar vooral die onvoorspelbaarheid van Neres missen we. Iemand die regelmatig een gekke actie maakt. Nu is het allemaal zo voorspelbaar. Ook die steekpassjes...daar zijn die verdedigers zo op ingesteld.![]()
Tja, ik roep al vanaf het begin dat Schöne wegdoen een domme zet was en dat hij beter is dan wat we hebben lopen. Maar in de eredivisie win je t/m november de meeste wedstrijden met een flink kansenoverschot toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
De resultaten waren inderdaad nog prima en de aanval functioneerde. De rest, nou ja, niet. Niet alleen in de CL, maar zelfs tegen modale tegenstanders uit de eredivisie was het al kwetsbaar zodra je de bal niet had.
In de voorronde CL was al duidelijk dat Martinez een dramatisch slechte centrale verdediger is, Schuurs niet goed genoeg was (Alvarez werd daar überhaupt al niet opgesteld) en dat er totaal geen middenveld was. Na een paar wedstrijden moest Blind (die op het middenveld trouwens ook tekort kwam) al terug naar achteren, moest er teruggevallen worden op Veltman en begon een eindeloze reeks wisselingen op het middenveld omdat niemand voldeed. Je had meteen al door de resultaten heen moeten kijken en toen nog, of in de winterstop, handelend op moeten treden.
Natuurlijk mag je niet verwachten dat je De Ligt en De Jong direct kunt vervangen, maar niveau Schöne is dan het minimale. Zeker als je die laatste dan zo gemakkelijk weg doet (omdat je als Hag denkt dat er al betere opties rondlopen).
Als je in een wedstrijd een kansenverhouding van 4.5 xG - 2.0 xG hebt, bij wijze van spreken, vind ik het prima. Ondanks dat dat verdedigend slecht is.![]()
Dat Schöne zo slecht nog niet was zag je vorig jaar ook al toen Van de Beek of sporadisch Blind daar wel eens speelden.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, ik roep al vanaf het begin dat Schöne wegdoen een domme zet was en dat hij beter is dan wat we hebben lopen.Niet helemaal mee eens, je bent op die manier afhankelijk van je aanval die moet blijven produceren. Dat zag je wel toen er blessures voorin waren en nu met de matige vorm van de aanvallers. Je hebt geen organisatie waar je op terug kunt vallen zodat je in ieder geval wedstrijden echt onder controle hebt en weinig kansen/doelpunten weggeeft.quote:Maar in de eredivisie win je t/m november de meeste wedstrijden met een flink kansenoverschot toch?
Als je in een wedstrijd een kansenverhouding van 4.5 xG - 2.0 xG hebt, bij wijze van spreken, vind ik het prima. Ondanks dat dat verdedigend slecht is.![]()
Eens tot de laatste zin. Ik kan er prima mee leven dat Ajax kiest voor aanvallend voetbal en risico's neemt waardoor je ook kansen weggeeft. Als dat gebeurt doordat de organisatie/balans niet goed is lligt het wel anders, dan is het redelijk zeker dat je direct in de problemen komt als het eens niet loopt.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je in een wedstrijd een kansenverhouding van 4.5 xG - 2.0 xG hebt, bij wijze van spreken, vind ik het prima. Ondanks dat dat verdedigend slecht is."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
maar Schone speelde dan ook volledig in dienst van De Jong, was gewoon een heel goed koppel en ik vraag me af of Schone zonder de Jong net zoveel had toegevoegd, ik denk van niet ook gezien zijn verleden zonder De Jong.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:31 schreef wimderon het volgende:
Dat Schöne zo slecht nog niet was zag je vorig jaar ook al toen Van de Beek of sporadisch Blind daar wel eens speelden.![]()
vorig seizoen waren er gewoon veel meer koppeltjes die elkaar aan vulde. Blind - de ligt, schone - de jong, tadic - vd beek, tadic - neres, tadic - ziyech
dat is nu gewoon veel minder.
donny speelt te ver naar achter om die klik met tadic te hebben en Blind moet het nu helemaal zelf oplossen
eigenlijk heb je alleen nog ziyech - promes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het gerucht gaat over het Atlanta United van De Boer, niet Atalanta Bergamoquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Huntelaar per direct naar Atalanta?. Wat vinden jullie?
Huntelaar mag gaan hoor, hij heeft toch geen rol meer bij Ajax nu.Oh.![]()
VI Pro: In het spoor van de landskampioen: hoe Circus Ajax een roestige draaimolen wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Is daar toch paar uurtjes eerder, daar wordt hij later 40 dan hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Huntelaar per direct naar Atalanta?. Wat vinden jullie?
Geloof het eigenlijk niet zo.-nee-![]()
Zou Heerenveen niet nog wat voor hem zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat over het Atlanta United van De Boer, niet Atalanta Bergamo
Huntelaar mag gaan hoor, hij heeft toch geen rol meer bij Ajax nu.
Nou ja, wil vast wat centjes vangen nog. Begrijpelijk.![]()
Komt weer goed uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achteraf schorsen doen ze niet meer met de komst van de VAR.![]()
![]()
Even vooruitkijkend op komende transfer zomer:
Huidige selectie Ajax 1:
Onana* - Varela**
Blind - Martinez - Alvarez - Veltman* - Schuurs - Tagliafico* - Mazzraoui - Dest*
Eiting - Marin - vd Beek* - Labyad - Ziyech*
Tadic - Promes - Neres - Huntelaar**
* Vertrek
** Einde contract/huur
Selectie 2020-2021:
Scherpen* - Kotarski**
Blind - Martinez - Alvarez - Schuurs - Mazzraoui - Timber**
Marin - Eiting - Labyad - Ekkelenkamp* - Gravenberg* - Jensen**
Tadic - Promes - Neres - Anthony - Lang - Traore* - Danilo* - Unuvar** - Hansen** - Brobbey**
* Promotie naar Ajax 1
** Proefjaar Ajax 1
Keeper Onana zal het grootste zorgenkindje worden. Daarvoor lopen geen waardige vervangers voor rond in Jong Ajax en in de Eredivisie poel. Varela is onvoldoende en zal terug mogen verwacht ik.
Verdediging Voor CV heb je 3 spelers. Op RB heb je alleen Mazzraoui mocht Dest weg gaan. LB zal wellicht vervuld kunnen worden door Martinez, maar mocht hij op CVM blijven staan is er directe versterking nodig.
Middenveld Ziyech en vd Beek ga je niet opvangen vanuit de jeugd. Marin zal de laatste kans krijgen, anders zal die wel worden verhuurd. Zeker 2 directe versterkingen nodig.
Aanval mocht Neres blijven, dan heb je Neres, Promes, Antony, Lang/Danilo 5 spelers voor 2 posities. Met Tadic & Traore heb je 2 spelers voor 1 positie. Hiernaast zullen Unuvar, Hansen en Brobbey ook speeltijd krijgen om zich te bewijzen in Ajax 1.
Overmars krijgt het druk komende transferzomer.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
En vooral een behoorlijk kansloze missie als Ajax geen kampioen wordt en daarmee plaatsing CL misloopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:15 schreef marp0 het volgende:
Overmars krijgt het druk komende transferzomer."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Een jaartje Amerika om je carrière af te sluiten is ook best prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou Heerenveen niet nog wat voor hem zijn?
Nou ja, wil vast wat centjes vangen nog. Begrijpelijk.
Alhoewel Huntelaar wel heimwee krijgt als hij niet dicht bij de Achterhoek woont.Oh.![]()
rode kaart en dat doelpunt afkeuren voor hands was ook meer dan kansloos.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het was wel een rode kaart ja.
Bijzonder dat de VAR niet ingreep.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik geef hem ook geen ongelijk. Lijkt me aan de andere kant ook best prettig om nog 2 jaar bij Heerenveen te ballen. Basisplek gegarandeerd lijkt me. Die hebben nu echt een matige spits.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een jaartje Amerika om je carrière af te sluiten is ook best prima.
Alhoewel Huntelaar wel heimwee krijgt als hij niet dicht bij de Achterhoek woont.![]()
Onder Bosz was Schöne op 6 het verschil tussen een niet-draaiend en topelftal. Zo goed als toen is hij uiteraard niet meer, maar positionering, passing en afstandschoten zouden nog steeds (k)lasses beter zijn dan wat je nu hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Schone speelde dan ook volledig in dienst van De Jong, was gewoon een heel goed koppel en ik vraag me af of Schone zonder de Jong net zoveel had toegevoegd, ik denk van niet ook gezien zijn verleden zonder De Jong.
Maar het huidige Ajax mist wel meer dan Schöne![]()
![]()
Hmm, ik kijk daar toch anders op terug. Vond de handelingssnelheid van Schöne als de ruimtes kleiner werden op Europees niveau vaak tegenvallen. Eigenlijk heeft hij me vooral vorig jaar positief verrast op topniveau.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Onder Bosz was Schöne op 6 het verschil tussen een niet-draaiend en topelftal."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Het was zo makkelijk te zien. Ik zag het meteen vanaf de tribune en zo dichtbij zat ik niet. Dat de f side dan nog 'Nicooo' gaat roepen na een schandalige overtreding was nog kanslozer dan het spel van Ajax.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het was wel een rode kaart ja.
Bijzonder dat de VAR niet ingreep.![]()
onder Bosz was het natuurlijk ook een gatenkaas, dat vond ik juist het positieve onder Ten Hag dat hij een betere balans tussen aanval en verdediging creëerde vorig seizoen, nu lijkt het weer meer op het "Bosz" spelletje, maar dan nog zo kinderlijk eenvoudig kansen weggeven zoals tegen AZ mag gewoon niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Onder Bosz was Schöne op 6 het verschil tussen een niet-draaiend en topelftal. Zo goed als toen is hij uiteraard niet meer, maar positionering, passing en afstandschoten zouden nog steeds (k)lasses beter zijn dan wat je nu hebt.
Maar het huidige Ajax mist wel meer dan Schöne![]()
was toch geen opzetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Het was zo makkelijk te zien. Ik zag het meteen vanaf de tribune en zo dichtbij zat ik niet. Dat de f side dan nog 'Nicooo' gaat roepen na een schandalige overtreding was nog kanslozer dan het spel van Ajax.![]()
quote:hij wil erover heen springen maar dat lukt niet en hij trapt niet door dus goed gezientwitter:Erictenhag1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 05:25:36Gelukkig hebben we heel wat vriendjes bij de #KNVB. Nicolas jonge, wat een onbesuisde actie... ongelooflijk dat we hiermee wegkomen.#ajax #j@∆&streek #Tagliafico #Gözübüyük #vi https://t.co/GkXlmwqInz reageer retweet
![]()
Inderdaad, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]hij wil erover heen springen maar dat lukt niet en hij trapt niet door dus goed gezientwitter:Erictenhag1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 05:25:36Gelukkig hebben we heel wat vriendjes bij de #KNVB. Nicolas jonge, wat een onbesuisde actie... ongelooflijk dat we hiermee wegkomen.#ajax #j@∆&streek #Tagliafico #Gözübüyük #vi https://t.co/GkXlmwqInz reageer retweet
![]()
Jeetje, wat naïef dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]hij wil erover heen springen maar dat lukt niet en hij trapt niet door dus goed gezientwitter:Erictenhag1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 05:25:36Gelukkig hebben we heel wat vriendjes bij de #KNVB. Nicolas jonge, wat een onbesuisde actie... ongelooflijk dat we hiermee wegkomen.#ajax #j@∆&streek #Tagliafico #Gözübüyük #vi https://t.co/GkXlmwqInz reageer retweet
![]()
Natuurlijk niet, maar alsnog beter dan wat er nu staat. In het jaar onder Bosz speelde hij als enige 6 op een middenveld met Klaassen en Ziyech. Dat was wel kamikazevoetbal, maar aan de bal in ieder geval een stuk beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar Schone speelde dan ook volledig in dienst van De Jong, was gewoon een heel goed koppel en ik vraag me af of Schone zonder de Jong net zoveel had toegevoegd, ik denk van niet ook gezien zijn verleden zonder De Jong.![]()
Ik ook, en ik zie overduidelijk opzet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is naïef aan? Ik beoordeel wat ik zie en dat is geen opzet![]()
je bent niet zo objectief als ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zie overduidelijk opzet.![]()
![]()
Vergis je niet in hoe belangrijk Schöne was in het bespelen van ruimtes als de tegenstander de bal had. Juist dat is nu één van de grootste problemen. Natuurlijk had Schöne zijn mankementen, anders had hij ook wel bij een topclub gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk daar toch anders op terug. Vond de handelingssnelheid van Schöne als de ruimtes kleiner werden op Europees niveau vaak tegenvallen. Eigenlijk heeft hij me vooral vorig jaar positief verrast op topniveau.
Juist dat soort spelers moet je koesteren en als je die een keer weet aan te vullen met talenten uit de jeugd of met succesvolle transfers kun je een keer (of twee keer in dit geval) succesvol zijn in Europa.![]()
AZ heeft trouwens een veel makkelijker resterend programma dan Ajax. Conclusie Ajax zou zo nog maar eens derde kunnen eindigen.![]()
Gaat niet gebeuren, hoe slecht het nu ook gaat, dat blijft met dit materiaal niet tot einde seizoen zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
AZ heeft trouwens een veel makkelijker resterend programma dan Ajax. Conclusie Ajax zou zo nog maar eens derde kunnen eindigen.
En AZ gaat het echt verdomd lastig krijgen tegen ploegen waartegen ze het spel moeten maken, die gaan potjes als Groningen uit echt niet makkelijk winnen,"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat kan, maar Bosz zelf heeft meermaals aangegeven dat dat de crux was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk daar toch anders op terug. Vond de handelingssnelheid van Schöne als de ruimtes kleiner werden op Europees niveau vaak tegenvallen. Eigenlijk heeft hij me vooral vorig jaar positief verrast op topniveau.![]()
Niet echt gatenkaas, meer kaas met één groot gat (achter de verdediging). Gelukkig had je sanchez waardoor het vaak meeviel met de kansen tegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder Bosz was het natuurlijk ook een gatenkaas, dat vond ik juist het positieve onder Ten Hag dat hij een betere balans tussen aanval en verdediging creëerde vorig seizoen, nu lijkt het weer meer op het "Bosz" spelletje, maar dan nog zo kinderlijk eenvoudig kansen weggeven zoals tegen AZ mag gewoon niet.![]()
Wat een dom gelul. Nico wint vaak kopduels omdat hij zo hoog kan springen en dan kan hij niet over die gast springen? Zet je bril even af.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
![]()
net als nu teveel mensen voor de bal en de verkeerde erachterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet echt gatenkaas, meer kaas met één groot gat (achter de verdediging). Gelukkig had je sanchez waardoor het vaak meeviel met de kansen tegen.![]()
dit is toch geen kopduel, hij gaat gewoon voor de bal, niks mis met m'n ogen, we zijn het gewoon oneensquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Nico wint vaak kopduels omdat hij zo hoog kan springen en dan kan hij niet over die gast springen? Zet je bril even af.![]()
als ik mijn bril af zet zie ik een rood witte vlek over een een zwarte vlek zweven. geen overtreding dus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lol.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
als ik mijn bril af zet zie ik een rood witte vlek over een een zwarte vlek zweven. geen overtreding dus.Oh.![]()
Je weet toch wel dat Nico een heel kort lontje heeft en ze die 5 seconden daarvoor samen in een heel pittig duel zaten?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is toch geen kopduel, hij gaat gewoon voor de bal, niks mis met m'n ogen, we zijn het gewoon oneens![]()
natuurlijk maar dan nog zie ik er geen opzet in ook omdat hij zich niet afzet op het moment dat hij voelt dat hij hem raakt, hij had hem veel meer pijn kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Nico een heel kort lontje heeft en ze die 5 seconden daarvoor samen in een heel pittig duel zaten?![]()
Oké, even goede vrienden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar dan nog zie ik er geen opzet in ook omdat hij zich niet afzet op het moment dat hij voelt dat hij hem raakt, hij had hem veel meer pijn kunnen doen.
Overigens is die Svensson een hele potige aardappel.
Wel goed voor het spel dat AZ speelde.![]()
Natuurlijk springt Tagliafico expres zo onhandig dat hij op Svenssons been landt, maar hij verkapt het goed en het is door een VAR niet met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast te stellen dat hij dat met opzet doet. Dat er dan geroepen wordt om een ex-voetballer naast de var te zetten omdat de intentie van voetballers beter kunnen lezen slaat nergens op, je moet iets met het oog kunnen constateren als VAR.
Het afkeuren van de handsbal van Boadu was wel een aanfluiting. Een VAR mag dat moment helemaal niet overrulen, dat zat veel te ver van het doelpunt af.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
is dat zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:42 schreef -XOR- het volgende:
Een VAR mag dat moment helemaal niet overrulen, dat zat veel te ver van het doelpunt af.![]()
het was wel kansloos ver in de aanval om nog van echte toepassing te zijn.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
(vanaf 6:22)
De aanval is eigenlijk voorbij met de matige pass van Idrissi op Stengs. Stengs moet vanaf daar eigenlijk een nieuwe aanval opzetten. Meer dan 20 seconde na de handsbal scoort Idrissi pas.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Goed om inderdaad hieraan te herinneren. Aan geluk heeft het niet ontbroken dit seizoen, een scheidsrechterlijke dwaling tegen Chelsea ten spijt.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, die voorrondes waren ook verschrikkelijk en Ajax vloog er bijna uit tegen zowel PAOK als APOEL.![]()
ik begrijp dat er veel tijd tussen zit maar is het reglementair of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De aanval is eigenlijk voorbij met de matige pass van Idrissi op Stengs. Stengs moet vanaf daar eigenlijk een nieuwe aanval opzetten. Meer dan 20 seconde na de handsbal scoort Idrissi pas.![]()
Op de officiele site van de Premier League rept men over het checken op overtredingen tijdens het balbezit in de aanvallende fase in opbouw naar de goal. Zo beschouwd lijkt het er inderdaad op dat een VAR het moment nog wel mag beoordelen, maar dan zou men ten tijde van Barcelona onder Pep ongeveer bij iedere goal 5 minuten moeten terugkijken. Na die mislukte pass van Idrissi op Stengs was echt alle potentie wel uit de aanval en moest Stengs die opnieuw opzetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp dat er veel tijd tussen zit maar is het reglementair of niet?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
blijft moeilijk al vond ik het vreemd dat de scheids het niet meteen zelf zagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op de officiele site van de Premier League rept men over het checken op overtredingen tijdens het balbezit in de aanvallende fase in opbouw naar de goal. Zo beschouwd lijkt het er inderdaad op dat een VAR het moment nog wel mag beoordelen, maar dan zou men ten tijde van Barcelona onder Pep ongeveer bij iedere goal 5 minuten moeten terugkijken. Na die mislukte pass van Idrissi op Stengs was echt alle potentie wel uit de aanval en moest Stengs die opnieuw opzetten.![]()
tja dat soort dingen wordt wel eens vaker over het hoofd gezien. Scheidsrechters zijn niet op hun scherpst in situaties op het middenveld. Overigens staat er nog wel een fout in de logica op de site van de Premier League:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft moeilijk al vond ik het vreemd dat de scheids het niet meteen zelf zagAanvallend hands is altijd hands dus daar is niets subjectiefs meer aan.quote:For subjective decisions such as a foul or a handball, VAR can be used to overturn if a “clear and obvious error” has been identified.
[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 03-03-2020 14:15:37 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Met dit materiaal? We worden al wedstrijden op rij geslacht door clubs met een veel minder materiaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, hoe slecht het nu ook gaat, dat blijft met dit materiaal niet tot einde seizoen zo.
En AZ gaat het echt verdomd lastig krijgen tegen ploegen waartegen ze het spel moeten maken, die gaan potjes als Groningen uit echt niet makkelijk winnen,![]()
Durf de samenvatting niet te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De aanval is eigenlijk voorbij met de matige pass van Idrissi op Stengs. Stengs moet vanaf daar eigenlijk een nieuwe aanval opzetten. Meer dan 20 seconde na de handsbal scoort Idrissi pas.![]()
welke ajax supporter zou dat doen, dat neigt naar bdsm.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Durf de samenvatting niet te kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch maar even kijken danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke ajax supporter zou dat doen, dat neigt naar bdsm.![]()
Klopt. Maar mijn punt is nu juist dat ik me echt niet kan voorstellen dat kwaliteit dit seizoen niet meer komt bovendrijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met dit materiaal? We worden al wedstrijden op rij geslacht door clubs met een veel minder materiaal."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
natuurlijk wel maar dat moet wel heel snel, benieuwd wat voor middenveld Ten Hag morgen mee komtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt is nu juist dat ik me echt niet kan voorstellen dat kwaliteit dit seizoen niet meer komt bovendrijven.![]()
Ik verwacht een gênante vertoningquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk wel maar dat moet wel heel snel, benieuwd wat voor middenveld Ten Hag morgen mee komt![]()
ik weet echt niet wat ik moet verwachten, wel grappig dat je nu bang moet zijn voor een ploeg die je een paar maanden geleden nog helemaal duizelig hebt gespeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gênante vertoning![]()
kan ook gewoon weer de opmars zijn voor een sterk seizoenseinde.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik moet verwachten, wel grappig dat je nu bang moet zijn voor een ploeg die je een paar maanden geleden nog helemaal duizelig hebt gespeeldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daar hoop ik eigenlijk opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan ook gewoon weer de opmars zijn voor een sterk seizoenseinde.![]()
Yup, ik hink ook echt op twee gedachten... en ik hou me er dan maar een beetje aan vast dat ik hoop dat de belangrijke mannen nu echt de boel op scherp zetten intern...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan ook gewoon weer de opmars zijn voor een sterk seizoenseinde.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
tadic is boos geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik hink ook echt op twee gedachten... en ik hou me er dan maar een beetje aan vast dat ik hoop dat de belangrijke mannen nu echt de boel op scherp zetten intern...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik mag overigens wel hopen dat ziyech gewoon even uit doen was en niet echt al met zijn hoofd bij Chelsea zit en er vanaf nu met de pet naar gooit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik zag in de Telegraaf dat Schreuder gemist wordt, dan hebben we meteen weer al hun clichés gehadquote:![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ah je was me net voorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag in de Telegraaf dat Schreuder gemist wordt, dan hebben we meteen weer al hun clichés gehad
telegraaf
die was gewoon boos dat het niet liep ook niet bij hem zelfquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
ik mag overigens wel hopen dat ziyech gewoon even uit doen was en niet echt al met zijn hoofd bij Chelsea zit en er vanaf nu met de pet naar gooit.![]()
maakt niet uit, vorig jaar was hij ook boos geworden, en dat hielp blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was gewoon boos dat het niet liep ook niet bij hem zelfFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je kan ook niet verwachten dat hij en Promes na hun blessures meteen de ploeg op sleeptouw nemen, morgen weer een stapje beter en dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maakt niet uit, vorig jaar was hij ook boos geworden, en dat hielp blijkbaar wel.![]()
terugval gehad aan het einde van de het kamp toch? dacht ik zo gelezen te hebben, wellicht ben ik abuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Neres op terugweg was bij trainingskamp in Qatar, inmiddels is het weer tijdje stil?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Telegraaf moet eens leren wat het verschil is tussen een causaal verband en een correlatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag in de Telegraaf dat Schreuder gemist wordt, dan hebben we meteen weer al hun clichés gehadCuz I'm Mr. Brightside![]()
ik denk dat ze eerder stichting korrelatie kunnen gaan inschakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Telegraaf moet eens leren wat het verschil is tussen een causaal verband en een correlatie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die wedstrijd was zo goed. Na een minuut of 10 met 4-0 voor was niet gek geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik moet verwachten, wel grappig dat je nu bang moet zijn voor een ploeg die je een paar maanden geleden nog helemaal duizelig hebt gespeeld![]()
Dat was het hoogtepunt van de roze wolk, daarna was het een keiharde val naar beneden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die wedstrijd was zo goed. Na een minuut of 10 met 4-0 voor was niet gek geweest.![]()
Voor mijn gevoel was Chelsea-uit echt het kantelpunt, was dat niet net na Utrecht-thuis?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat was het hoogtepunt van de roze wolk, daarna was het een keiharde val naar beneden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, Utrecht was daarna, maar Chelsea uit was ook heel goed tot het rode kaarten moment. Twente uit was eigenlijk de eerste pot waar de gebreken (en blessures) begonnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was Chelsea-uit echt het kantelpunt, was dat niet net na Utrecht-thuis?![]()
1e helft tegen PSV (ok wel een kneuzenploeg) was ook gewoon heel verdienstelijk en dat is niet zo lang geleden, er is niet zoveel voor nodig om er weer een stuk beter uit te zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat was het hoogtepunt van de roze wolk, daarna was het een keiharde val naar beneden.![]()
Het is ook vooral een mentaal ding nu. In die zijn zou een overwinning aankomende woensdag weleens heel belangrijk kunnen zijn.![]()
Ik vind het zelf ook wel humor ja. Denk dat dit misschien wel de meest kansloze wedstrijd was die we ooit bij Ajax hebben gespeeld (en dat zegt iets). Maar het was natuurlijk ook wel omdat Stam 4-2-4 speelde tegen Ajax, terwijl het Feyenoord al totaal aan vertrouwen ontbrak. Daar kom je natuurlijk nooit mee weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik moet verwachten, wel grappig dat je nu bang moet zijn voor een ploeg die je een paar maanden geleden nog helemaal duizelig hebt gespeeldMakkelijk eerste![]()
ging mij om Utrecht eigenlijk want dat is morgen al ging Feyenoord ook kansloos ten onder maar tegen Feyenoord duurt nog even en dan kan de wereld er weer heel anders uitzienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel humor ja. Denk dat dit misschien wel de meest kansloze wedstrijd was die we ooit bij Ajax hebben gespeeld (en dat zegt iets). Maar het was natuurlijk ook wel omdat Stam 4-2-4 speelde tegen Ajax, terwijl het Feyenoord al totaal aan vertrouwen ontbrak. Daar kom je natuurlijk nooit mee weg.![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ging mij om Utrecht eigenlijk want dat is morgen al ging Feyenoord ook kansloos ten onder maar tegen Feyenoord duurt nog even en dan kan de wereld er weer heel anders uitzien
Jullie gaan makkelijk van Utrecht winnen morgen denk ik.Makkelijk eerste![]()
Uit he.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah oke.
Jullie gaan makkelijk van Utrecht winnen morgen denk ik.![]()
Woensdag. Matchday. Daar gaan we dan.....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het is maar beker, maar een overwinning is wel zeer zeer welkom. Je zou toch zeggen als we geen al te gekke dingen doen, de bal naar een speler in hetzelfde shirt schoppen, het toch goed zou moeten komen.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het is inderdaad 'maar' de beker, als we nog in de EL hadden gezeten had het mij ook veel minder geboeid. Maar voor het moraal en eventueel het vooruitzicht op een finale tegen Feyenoord in de kuip maakt het wel wat belangrijker.
Daarnaast voor de sfeer in de groep is het denk ik ook wel fijn om te weten dat er in ieder geval een finale aan zit te komen.![]()
winnen met een paar doelpunten zou lekker zijn om weer in een goede sfeer te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:45 schreef Simmertje het volgende:
Het is inderdaad 'maar' de beker, als we nog in de EL hadden gezeten had het mij ook veel minder geboeid. Maar voor het moraal en eventueel het vooruitzicht op een finale tegen Feyenoord in de kuip maakt het wel wat belangrijker.
Daarnaast voor de sfeer in de groep is het denk ik ook wel fijn om te weten dat er in ieder geval een finale aan zit te komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het gaat erom dat ze laten zien dat ze er nog zin in hebben, een beetje meer Nico mag er bij allemaal wel naar boven komenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:45 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast voor de sfeer in de groep is het denk ik ook wel fijn om te weten dat er in ieder geval een finale aan zit te komen.![]()
Eens, beetje minder Eiting. Waarom is die gozer geen hockeyer geworden, totaal geen voetbal imago.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze laten zien dat ze er nog zin in hebben, een beetje meer Nico mag er bij allemaal wel naar boven komen![]()
dat had/heeft De Ligt ook niet (in interviews etc.) en zal me een worst wezen, probleem is dat hij het op het veld niet laat zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, beetje minder Eiting. Waarom is die gozer geen hockeyer geworden, totaal geen voetbal imago.![]()
Utrecht-Ajax inhaalwedstrijd wordt 9 apriltwitter:FreekJansen_AD twitterde op woensdag 04-03-2020 om 10:06:07De competitiewedstrijd FC Utrecht-Ajax wordt ingehaald na de interlandbreak, op donderdag 9 april (19.15). Een dag eerder staat AZ-Feyenoord gepland. Overigens is de aftrap van het competitieduel Ajax-FC Twente op zondag 15 maart gewoon weer om 14.30. #Ajax reageer retweet
![]()
Lekker belangrijk, hij moet het gewoon op het veld laten zien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, beetje minder Eiting. Waarom is die gozer geen hockeyer geworden, totaal geen voetbal imago.
Wat vanavond betreft: mijn verwachtingen zijn zo ontzettend laag dat het eigenlijk alleen maar mee kan vallen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Het gaat een paar weken wat slechter en meteen is het ook een financieel risico, wat een ontzettende click bait allemaal.![]()
financieel lijk mij wel het laatste probleem.
natuurlijk moet je kampioen worden voor die CL miljoenen, maar ik vind het veel belangrijker met het oog op het ontlopen van die voorrondes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit heeft niet zoveel met de huidige sportieve resultaten te maken hoor, maar gewoon risicovol beleid (wat dus ook aan de ene kant wel goede spelers oplevert, maar het zegt wel wat over dat veel investeren in nieuwe spelers ook lastiger zal worden).quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:
Het gaat een paar weken wat slechter en meteen is het ook een financieel risico, wat een ontzettende click bait allemaal.
Daarbij als PSV gewoon een normaal seizoen had gehad was de titel nu al uit zicht geweest.Oh.![]()
als ajax een normaal seizoen had gehad hadden we ook al uit zicht geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niet zoveel met de huidige sportieve resultaten te maken hoor, maar gewoon risicovol beleid (wat dus ook aan de ene kant wel goede spelers oplevert, maar het zegt wel wat over dat veel investeren in nieuwe spelers ook lastiger zal worden).
Daarbij als PSV gewoon een normaal seizoen had gehad was de titel nu al uit zicht geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor mij is een normaal seizoen van Ajax vaker dat ze heel lang achter de feiten aanlopen dan dat ze dik bovenaan staan. In elk geval deze eeuw.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ajax een normaal seizoen had gehad hadden we ook al uit zicht geweest.Oh.![]()
ik doel in dit geval meer op de eerste seizoenshelft. als je dat circus ajax een heel seizoen hebt had je nu 9 punten of meer los gestaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is een normaal seizoen van Ajax vaker dat ze heel lang achter de feiten aanlopen dan dat ze dik bovenaan staan. In elk geval deze eeuw.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ajax in een mindere fase gewoon af en toe een punt uit het vuur had gesleept (AZ-uit, Heracles-uit, Groningen-uit, Willem II-thuis), had je ook gewoon zeven punten voor AZ gestaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik doel in dit geval meer op de eerste seizoenshelft. als je dat circus ajax een heel seizoen hebt had je nu 9 punten of meer los gestaan.
Cruijff zei ooit: "Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest".
Ons laatste gelijkspel was uit bij PSV in september. Laatste 10 duels, 5 gewonnen, 5 verloren.![]()
Wat is inderdaad een "normaal seizoen"? Als Ajax een "normaal" seizoen had gehad qua blessures hadden we nu 9 punten voorsprong gehad.![]()
Bij "normaal" moet je gaan kijken naar puntenaantallen, van de betere maar niet de beste jaren, dat lijk mij dan een "normaal" seizoen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:44 schreef Simmertje het volgende:
Wat is inderdaad een "normaal seizoen"? Als Ajax een "normaal" seizoen had gehad qua blessures hadden we nu 9 punten voorsprong gehad.
hoogste punten is dan een boven gemiddeld seizoen.
laagste is dan een onder gemiddeld seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog geen rugnummer.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor Overmars ook wel lastig nu op de transfermarkt. Had je 10 punten voor gestaan op de nummer 2 dan had je eigenlijk al met zekerheid duurdere aankopen kunnen doen. Een Propper ga je niet halen als je het met EL moet doen volgend jaar.![]()
nummer twee geen voorrondes cl?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef Simmertje het volgende:
Voor Overmars ook wel lastig nu op de transfermarkt. Had je 10 punten voor gestaan op de nummer 2 dan had je eigenlijk al met zekerheid duurdere aankopen kunnen doen. Een Propper ga je niet halen als je het met EL moet doen volgend jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had hij maar een paar goede aankopen moeten doen afgelopen zomer. Het is eigenlijk belachelijk dat je met meer dan 150m aan inkomsten en 50m aan uitgaven nu nog aan het bibberen bent voor nota bene AZ.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef Simmertje het volgende:
Voor Overmars ook wel lastig nu op de transfermarkt. Had je 10 punten voor gestaan op de nummer 2 dan had je eigenlijk al met zekerheid duurdere aankopen kunnen doen. Een Propper ga je niet halen als je het met EL moet doen volgend jaar.![]()
zoveel blessures kan Overmars ook weinig aan doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Had hij maar een paar goede aankopen moeten doen afgelopen zomer. Het is eigenlijk belachelijk dat je met meer dan 150m aan inkomsten en 50m aan uitgaven nu nog aan het bibberen bent voor nota bene AZ.
aankopen van het niveau om die blessures op te vangen, gaan niet op de bank zitten nadat de geblesseerde spelers weer terug zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blessures vind ik voor Europees voetbal wel een excuus, maar niet voor de Eredivisie. Wedstrijden tegen Willem II, Heracles en Groningen hoor je gewoon te winnen of minimaal 7 punten te pakken. Dan was er nu niets aan de hand geweest.![]()
het is wel een opeenstapeling van de klappen die je gekregen hebt ook europees dat je nationaal niet een bepaalde flow hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef Simmertje het volgende:
Blessures vind ik voor Europees voetbal wel een excuus, maar niet voor de Eredivisie. Wedstrijden tegen Willem II, Heracles en Groningen hoor je gewoon te winnen of minimaal 7 punten te pakken. Dan was er nu niets aan de hand geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk, alleen de ondergrens is wel extreem dit seizoen. Al had je 2x gelijk en 1x gewonnen tegen deze ploegen. Maar je verliest 3x gewoon kansloos, 0(!)x gescoord in deze 3 potjes. Met welke selectie dan ook is dit Ajax onwaardig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is wel een opeenstapeling van de klappen die je gekregen hebt ook europees dat je nationaal niet een bepaalde flow hebt.![]()
kansloos was het alleen tegen AZ eigenlijk, tegen die anderen was het ook niet goed maar niet scoren is niet hetzelfde als kansloosquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de ondergrens is wel extreem dit seizoen. Al had je 2x gelijk en 1x gewonnen tegen deze ploegen. Maar je verliest 3x gewoon kansloos, 0(!)x gescoord in deze 3 potjes. Met welke selectie dan ook is dit Ajax onwaardig.![]()
mwa niet helemaal eens, op AZ na vond ik het nou niet direct ajax onwaardig. alleen iets te veel en een reeks achter elkaar nu waarbij ze inderdaad door de ondergrens gaan. Maar dat gebeurt elk jaar wel een keer of wat. alleen dit seizoen wat vaker en allemaal achter elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de ondergrens is wel extreem dit seizoen. Al had je 2x gelijk en 1x gewonnen tegen deze ploegen. Maar je verliest 3x gewoon kansloos, 0(!)x gescoord in deze 3 potjes. Met welke selectie dan ook is dit Ajax onwaardig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is dat wat die Giovanni of is dit een soort Lisandro Magallán / Marcio Santos deel zoveel ?Ik ben inmiddels overleden![]()
18 jaar, is hij dan voor het eerste gehaald?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
@Koffieplanterquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:56 schreef Enchanter het volgende:
Is dat wat die Giovanni of is dit een soort Lisandro Magallán / Marcio Santos deel zoveel ?![]()
De nieuwe Kerlonquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:56 schreef Enchanter het volgende:
Is dat wat die Giovanni of is dit een soort Lisandro Magallán / Marcio Santos deel zoveel ?
Oh.![]()
Nee, hij begint in Jong Ajax.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
18 jaar, is hij dan voor het eerste gehaald?
Zie hem gewoon in de categorie Alex Mendez die ook vorig jaar kwam.Oh.![]()
voor deze prijs ook geen punt al zullen de zaakwaarnemers het niet gratis doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hij begint in Jong Ajax.
Zie hem gewoon in de categorie Alex Mendez die ook vorig jaar kwam.![]()
Lawrence en Maarten genotquote:![]()
"we gaan younes even terugbrengen naar de club" dat gezeik met younes was wel genot hoor elke keer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als babel speelt wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:12 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of Ziyech inderdaad terug zal gaan naar nummer 10 vanavond.
het is momenteel babel of eiting in de basisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Las dat Tadic naar rechts gaat en Traore in de spits.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als babel speelt wel.
het is momenteel babel of eiting in de basis![]()
zet dan tadic op 10 en ziyech rechts maargoed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Las dat Tadic naar rechts gaat en Traore in de spits.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech op 10 betekent wel dat je het middenveld van voor alle ellende in ere kan herstellen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zet dan tadic op 10 en ziyech rechts maargoed.![]()
met tadic in de spits ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ziyech op 10 betekent wel dat je het middenveld van voor alle ellende in ere kan herstellen.
al ben ik wel overtuigd van traore, maar gewoon totaal niet van tadic op de flank.
alhoewel ik liever tadic op de flank heb dan babel uiteraard.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je hebt gelijk inderdaad, toentertijd had je Labyad natuurlijk op rechts:quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met tadic in de spits ook
al ben ik wel overtuigd van traore, maar gewoon totaal niet van tadic op de flank.
alhoewel ik liever tadic op de flank heb dan babel uiteraard.
https://www.google.com/se(...)recht+4-0&aqs=chrome..69i57j0l2.5103j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#sie=m;/g/11hylvm8jx;2;/m/04tdqs;ms;fp;1;;
Die cijfers, was wel echt extreem genieten zeg.![]()
Babel mag gelet op zijn wedstrijden voor Ajax dit seizoen wel wat vaker buiten de selectie blijven. Wat een totale mislukking is dat tot nu toe geweest zeg..quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met tadic in de spits ook
alhoewel ik liever tadic op de flank heb dan babel uiteraard.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
hij heeft (veel) ruimte nodig dus eigenlijk pas nuttig op het moment dat je al voor staat of tegen dominante tegenstanders, die laatste gaan we zeker niet meer treffen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Babel mag gelet op zijn wedstrijden voor Ajax dit seizoen wel wat vaker buiten de selectie blijven. Wat een totale mislukking is dat tot nu toe geweest zeg..![]()
Hopelijk gebruiken we de laatste wedstrijden om een aantal spelers in de etalage te zetten, en te scouten voor enkele directe versterkingen voor volgend seizoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
we staan nog gewoon bovenaan en staan bij winst vanavond in de finale van de beker, plus de jc schaal hebben wel al binnen. ja laten we de rest van het jaar maar schieten om ons voor te bereiden op volgend jaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gebruiken we de laatste wedstrijden om een aantal spelers in de etalage te zetten, en te scouten voor enkele directe versterkingen voor volgend seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tijd voor een nieuwe Maggelsjanquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gebruiken we de laatste wedstrijden om een aantal spelers in de etalage te zetten, en te scouten voor enkele directe versterkingen voor volgend seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Precies. Troostprijzen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we staan nog gewoon bovenaan en staan bij winst vanavond in de finale van de beker, plus de jc schaal hebben wel al binnen. ja laten we de rest van het jaar maar schieten om ons voor te bereiden op volgend jaarIk ben altijd wel benieuwd hoe de scouting gaat bij een club. Ik snap dat je geen ongelimiteerd budget hebt, en geen ongelimiteerde tijd, maar soms zitten er hele vreemde aankopen tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Maggelsjan
De scout vindt er wat van, de hoofdscout vindt er wat van, de trainer, de TD.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
liever tweede worden inderdaad, anders moeten we zo lang wachten op het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Troostprijzen.
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd hoe de scouting gaat bij een club. Ik snap dat je geen ongelimiteerd budget hebt, en geen ongelimiteerde tijd, maar soms zitten er hele vreemde aankopen tussen.
De scout vindt er wat van, de hoofdscout vindt er wat van, de trainer, de TD.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit jaar geen kampioen worden terwijl je dan rechtstreeks de CL in gaat zou wel weer typisch iets voor Ajax zijn natuurlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lekker al dat brandhout verkopen en investeren in een degelijke stafquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
liever tweede worden inderdaad, anders moeten we zo lang wachten op het nieuwe seizoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
alsof Overmars pas aan de slag kan als of ajax er nu met de pet naar gaat gooien en of als het seizoen is afgelopen. Die is toch gewoon al lang bezig joh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker al dat brandhout verkopen en investeren in een degelijke staf
waarom dat zou afhangen met kampioen worden is beyond me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dalijk gaan we nog denken dat we daadwerkelijk spelers en staf hebben die Ajax waardig zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alsof Overmars pas aan de slag kan als of ajax er nu met de pet naar gaat gooien en of als het seizoen is afgelopen. Die is toch gewoon al lang bezig joh.
waarom dat zou afhangen met kampioen worden is beyond me.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
morgen eerste examen voor mijn rechtenstudie, dus als het begin niet goed is, ga ik hem afzetten.
opstelling al bekend?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
natuurlijk is hij allang bezig maar als je nu al la Liverpool voor had gestaan praat het toch makkelijkerquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
alsof Overmars pas aan de slag kan als of ajax er nu met de pet naar gaat gooien en of als het seizoen is afgelopen. Die is toch gewoon al lang bezig joh.
waarom dat zou afhangen met kampioen worden is beyond me.![]()
ja maar kaneelstokje zegt dat we de rest moeten laten varen en moeten gaan bouwen aan volgend jaar. die twee dingen zie ik het verband niet zo tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is hij allang bezig maar als je nu al la Liverpool voor had gestaan praat het toch makkelijkerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie net die 2-0 van AZ nog eens terug... als Onana daar niet uitkomt dan valt die goal waarschijnlijk niet
Als mijn oma wielen had gehad, was ze waarschijnlijk een fiets geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net die 2-0 van AZ nog eens terug... als Onana daar niet uitkomt dan valt die goal waarschijnlijk nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als mijn oma wielen had gehad, was ze waarschijnlijk een fiets geweest.
Zeiden we ook van Dani de Wit, die is inmiddels een seizoen lang basisspeler bij een titelkandidaat.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
om nou te zeggen dat dat continue gewissel veel vertrouwen geeft. En dan ook nog Ekkelenkamp die blijkbaar ineens weer in beeld is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef BobW het volgende:
Ekkelenkamp en Alvarez voor Eiting en Schuurs.
Dus weer een ander team."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dani de Wit kan er ook helemaal geen tyfus van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeiden we ook van Dani de Wit, die is inmiddels een seizoen lang basisspeler bij een titelkandidaat.Oh.![]()
Maar die kwam tegen Spakenburg zelfs in de problemen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Marin weer een kans geven.![]()
Dit lijkt gewoon op maar wat doen in de hoop dat het een keer goed gaatquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef BobW het volgende:
Dus weer een ander team.![]()
![]()
Precies EtH zijn hele methode van de afgelopen 2 jaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon op maar wat doen in de hoop dat het een keer goed gaatEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
WTF?! Heeft Utrecht een Ronaldo rondlopen ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef BobW het volgende:
Dus weer een ander team.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Mwoah. Vorig jaar had hij zijn basis best snel gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies EtH zijn hele methode van de afgelopen 2 jaar"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nadat z'n eerste opties (Eiting als spelverdeler, Van de Beek als 6, De Jong centraal achterin of met de punt naar achteren) mislukt waren. En Tadic in de spits ontstond een paar maanden later pas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah. Vorig jaar had hij zijn basis best snel gevonden.![]()
Dat vind ik niet zo abnormaal, zo vallen goede ploegen bijna altijd in elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadat z'n eerste opties (Eiting als spelverdeler, Van de Beek als 6, De Jong centraal achterin of met de punt naar achteren) mislukt waren. En Tadic in de spits ontstond een paar maanden later pas."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik snap de keuze voor Ekkelenkamp ergens wel... Eiting was iets teveel aan het zoeken en op safe aan het spelen, en je wil toch de dynamiek naar voren hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je hebt gewoon scorend vermogen nodig. Ekkiegod heeft overzicht en kan een bal binnenschieten. Eiting heeft nog nooit een doelpunt gemaakt volgens mij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de keuze voor Ekkelenkamp ergens wel... Eiting was iets teveel aan het zoeken en op safe aan het spelen, en je wil toch de dynamiek naar voren hebben![]()
Dit wordt een lange avondCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Alvarez is echt teringtraagFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komop Ajax!
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Natuurlijk, maar van bepaalde gedachtegangen vraag je toch af hoe je daarbij komt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo abnormaal, zo vallen goede ploegen bijna altijd in elkaar.
Maar goed, je vraagt je ook af hoe een Marin, Martinez, Alvarez, Magallan en Pierie ooit goed genoeg zijn bevonden door scouts of wie dan ook.![]()
NicogodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doet werkelijk niks verkeerd. Nu ben je gewoon aan t zoekenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef BobW het volgende:
Siem Ekkelenkamp de Wit speelt weer verstoppertje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij kan echt niks met een bal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Doet werkelijk niks verkeerd. Nu ben je gewoon aan t zoekenOh.![]()
Tagliafico mooie balJammer dat Zoet redde
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Nee hoor, maar als ik iemand niet genoeg vind voor Ajax 1 dan zeg ik datquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt wel altijd een pispaaltje nodig he.
Oh.![]()
Ik deel je mening over hem. Maar speelt vooralsnog niet uit de toomquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik iemand niet genoeg vind voor Ajax 1 dan zeg ik dat.
Hij voegt vooral niks toe.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik deel je mening over hem. Maar speelt vooralsnog niet uit de toomOh.![]()
Ik vind Ekkelenkamp ook matig spelen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik deel je mening over hem. Maar speelt vooralsnog niet uit de toom"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Heeft werkelijk nog niks fout gedaan vandaag. Kunnen de andere middenvelders al een maand niet zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik iemand niet genoeg vind voor Ajax 1 dan zeg ik dat.
![]()
Heb je die aannames net gezien in de zestien?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft werkelijk nog niks fout gedaan vandaag. Kunnen de andere middenvelders al een maand niet zeggen.
Dat deed hij dus wel fout.Oh.![]()
Was ook een héérlijke bal die hij kreeg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die aannames net gezien in de zestien?
Dat deed hij dus wel fout.
Je kan geen 11 uitzonderlijke spelers hebben en dan heb ik persoonlijk liever Ekkelenkamp die uit de jeugd komt dan een Marin die gekocht word voor grof geld.![]()
Kon hij wel meer mee doen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook een héérlijke bal die hij kreeg.Oh.![]()
Ik vind vooral alvarez heel slechtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ligt het aan mij of speelt Maher best goed?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Absoluut geen 15 miljoen waard inderdaad.quote:
24 miljoen uitgeven aan Alvarez en Magallan binnen een halfjaar
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: