Alleen de sterfte ratio van 2 tot 4 % ligt vér boven die van een gewone griep.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het zich heel erg gedraagt als een griep.
En degenen die er voor die tijd dat er een prik is aan overlijden? Gewoon maar pech? Niks aan te doen. Niet proberen te vertragen. Niet proberen de ziekenhuizen niet te laten verstoppen met gevallen, waardoor andere aandoeningen etc ook pech hebben want geen plek, etc?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja oké, maar die krijgen ze volgend jaar vast ook voor corona. Mij incluis.
Ja dan kun je wel zo gaan doen. Maar het lijkt mij een groot verschil of je risicogroepen (6 miljoen mensen!) massaal zijn ingeënt of niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gast
jij denkt dat je door een griepprik helemaal geen griep meer kunt krijgen?
jij stelt dat er mensen bestaan die immuun zijn voor de 'griep'quote:Op maandag 2 maart 2020 01:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel zo gaan doen. Maar het lijkt mij een groot verschil of je risicogroepen (6 miljoen mensen!) massaal zijn ingeënt of niet.
Maar als die Redenatie niet klopt hoor ik dat graag, met alleen een smiley kan ik niet zoveel.
Zou ook kunnen zijn doorgereisd naar het buitenland natuurlijk. Het lijkt mij dat zo’ hoofdkwartier een komen en gaan van mensen is.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het Europese hoofdkwartier van Nike in Hilversum blijft maandag en dinsdag op slot en wordt grondig gereinigd. Reden is een besmetting van een van de medewerkers met het nieuwe coronavirus. Dat staat in een mail die zondagavond aan alle werknemers is gestuurd en waarop het ANP de hand heeft gelegd.
Huh. Nieuwe case?
bron is AD
Dat gemiddelde wordt enorm omhoog gebracht door de groep in de leeftijdscategorie 70+quote:Op maandag 2 maart 2020 01:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Alleen de sterfte ratio van 2 tot 4 % ligt vér boven die van een gewone griep.
als je 3% kans hebt te sterven als je een straat oversteekt, blijf je liever binnen denk ik
hey greysquote:Op maandag 2 maart 2020 01:39 schreef Greys het volgende:
Mensen echt kap eens met dat geneuzel over henken en hansen en taalfouten. Door dat persoonlijke gejengel tussendoor is er voor mensen die morgenochtend weer willen bijlezen geen doorkomen aan.
Niet als dat enorme economische schade veroorzaakt. Want dan heb je ook slachtoffers.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En degenen die er voor die tijd dat er een prik is aan overlijden? Gewoon maar pech? Niks aan te doen. Niet proberen te vertragen. Niet proberen de ziekenhuizen niet te laten verstoppen met gevallen, waardoor andere aandoeningen etc ook pech hebben want geen plek, etc?
Wellicht? Of ze hebben de informatie al gekregen omdat het urgent is voor een plek met zoveel mensen.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen zijn doorgereisd naar het buitenland natuurlijk. Het lijkt mij dat zo’ hoofdkwartier een komen en gaan van mensen is.
Allerlei italiaans familiehotels bv. Die gaan dit jaar niet overleven. Economischquote:Op maandag 2 maart 2020 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als dat enorme economische schade veroorzaakt. Want dan heb je ook slachtoffers.
Er zijn nogal wat verschillende types influenza die allemaal griep veroorzaken. Er is geen vaccin tegen griep in z'n geheel.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dan kun je wel zo gaan doen. Maar het lijkt mij een groot verschil of je risicogroepen (6 miljoen mensen!) massaal zijn ingeënt of niet.
Maar als die Redenatie niet klopt hoor ik dat graag, met alleen een smiley kan ik niet zoveel.
Kom op, hey.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet als dat enorme economische schade veroorzaakt. Want dan heb je ook slachtoffers.
wauwquote:Op maandag 2 maart 2020 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees aanvulling op m’n post.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wauw
wat is jouw maatregel die geen of minder effect heeft op de economie dan? ben benieuwd
Nee het is meer familie van verkoudheden.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het zich heel erg gedraagt als een griep.
ah ja, je hebt het opgelost!quote:Op maandag 2 maart 2020 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees aanvulling op m’n post.
Weltrusten.
Vertel! Wat is hier logisch aan?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen was dat een heel logische gedachte
en das weer familie van niezenquote:Op maandag 2 maart 2020 01:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nee het is meer familie van verkoudheden.
Oké..quote:Op maandag 2 maart 2020 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Juíst het in de kiem smoren van dit virus met "ernstige" maatregelen zorgt ervoor dat de ziekenhuizen later niet overspoeld raken.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat zijn oa ook die mensen die niet terecht kunnen in ziekenhuizen omdat er coronapaniek is.
Dit. Die halfzachte maatregelen zorgen er weer voor dat er later juist meer gedaan moet worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juíst het in de kiem smoren van dit virus met "ernstige" maatregelen zorgt ervoor dat de ziekenhuizen later niet overspoeld raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |