En al die oudjes en andere risicogroepen die normaal de griepprik krijgen en die hier niet tegen helpt dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ten zeerste af wat het nut zou zijn van die zware maatregelen. Volgens mij moet je dit gewoon behandelen als een griep en vooral stoppen met publiceren van aantallen besmetten en doden. Dat doen we bij griep ook niet.
Oke Hans dankje.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Wel eens in China geweest? Moeilijk te beschrijven hoe onhygiënisch het daar is.
Ik denk wel het smerigste volk op aarde.
Oh nee? Volgens mij is dit virus qua besmetting juist heel erg met griep vergelijkbaar, al is het geen griep.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:27 schreef trein2000 het volgende:
Maar voor griep is niet de hele bevolking vatbaar.
waarom haal je in godsnaam steeds de griep erbij?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij is dit virus qua besmetting juist heel erg met griep vergelijkbaar, al is het geen griep.
die man zegt alles om paniek te voorkomen. Als daarvoor gelogen moet wordt, dan doet ie dat. Dat zou ik niet "onhandig" noemen, maar gewoon bedrog.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb die man wel meer onhandige uitspraken zien doen.
Nee, al was het maar omdat de risicogroepen massaal een griepprik krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij is dit virus qua besmetting juist heel erg met griep vergelijkbaar, al is het geen griep.
en toen was dat een heel logische gedachtequote:Op maandag 2 maart 2020 01:29 schreef riazop het volgende:
[..]
Het RIVM riep in januari nog dat het virus hier niet op kan duiken omdat NL geen directe vluchten met Wuhan heeft.
De laatsten die je moet vertrouwen
Dat wille Rutte en Bruinsquote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je in godsnaam steeds de griep erbij?
Bron?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef riazop het volgende:
die man zegt alles om paniek te voorkomen. Als daarvoor gelogen moet wordt, dan doet ie dat. Dat zou ik niet "onhandig" noemen, maar gewoon bedrog.
Ja, en dat maakt de paniek alleen maar groter. Wat dat betreft is het internet echt de kanker van de samenleving.quote:
wut?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar voor griep is niet de hele bevolking vatbaar. Ik heb het RIVM horen zeggen dat de inzet vooral gericht is op vertragen. Zodat je niet ineens een gigantische piek krijgt. Want dat kunnen de ziekenhuizen uiteraard niet aan.
En dat is ergens ook wel logisch.
Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 2 maart 2020 01:28 schreef Greys het volgende:
Kan iemand het lijstje in de OP in dit topic dan ff aanpassen? LTVDK had het in het vorige topic op blz 1 gezet.
Lijstje voor de OP:
[..]
1422 suspected casesquote:Op maandag 2 maart 2020 01:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwe gevallen in de VS van mensen die naar Egypte zijn geweest. (stream van steve)
Officieel maar 2 cases in Egypte. Ja hoor
Omdat het zich heel erg gedraagt als een griep.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom haal je in godsnaam steeds de griep erbij?
uit alles blijkt juist dat het veel heftiger is dan de doorsnee griep johquote:Op maandag 2 maart 2020 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het zich heel erg gedraagt als een griep.
Niet voor een viroloog of een kritisch burger.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en toen was dat een heel logische gedachte
Ja oké, maar die krijgen ze volgend jaar vast ook voor corona. Mij incluis.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, al was het maar omdat de risicogroepen massaal een griepprik krijgen.
Nogmaals: maar hier is bv geen griepprik voor waarmee men bij de griep 6 miljoen (!) ouderen en andere risicogroepen iig voor een deel beschermt.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh. Er bestaat niet zoiets als een griepprik?quote:Op maandag 2 maart 2020 01:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
iedereen is vatbaar voor de griep
graag geen misinformatie verspreiden
Precies.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het zich heel erg gedraagt als een griep.
Maar nu dus niet. Dus tot volgend jaar moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja oké, maar die krijgen ze volgend jaar vast ook voor corona. Mij incluis.
quote:Op maandag 2 maart 2020 01:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh. Er bestaat niet zoiets als een griepprik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |