Jaaa!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker naar crosses toe
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa!
Mag je bij ons in de caravan slapen
Klinkt een stuk gezelliger dan op een koude tribune 11 losers in een rood wit shirt te zienquote:Op zondag 1 maart 2020 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa!
Mag je bij ons in de caravan slapen
Is dat het geluid dat je ballen maken als je aan het rennen bent en tegen je bovenbenen slaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:44 schreef aKboR het volgende:
klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap klap
Ahhw schatje toch.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt een stuk gezelliger dan op een koude tribune 11 losers in een rood wit shirt te zien
Dat is ook de bedoeling zorgend at iemand geen punten krijgtquote:
nee mijn hersenen in mijn schedelquote:Op zondag 1 maart 2020 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat het geluid dat je ballen maken als je aan het rennen bent en tegen je bovenbenen slaan?
Ja dan heb ik wel een stuk minder recht van sprekenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhw schatje toch.
Ik heb jarenlang bij HFC Haarlem op de tribune gestaan.
Ik heb geen medelijden met je
Ahh ja nee dat is kut.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dan heb ik wel een stuk minder recht van spreken
Ik moet alleen even niet mn whatsapp openen -,-
Veel te veel feyenoordcollegas
Gezellig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zullen we maar gaan, ik ben ook wel toe aan bed
Nuquote:
Van de dokter niet.quote:
Toch de derde 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉quote:
Uhh ik had allang gezegd dat sky de derde was. Maar goed.quote:
| Forum Opties | |