SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Geert is doorzichtig en rechtvaardig!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
Strakke broeken is de wow factor bij GeertLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Team Jaap sowiesoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja dames, jullie hebben niet de wow factor. Jullie zijn de zwakste schakel tot ziens
Geert had er 9 want een vrouw was alweer op huus an in het vlkegtuig.mag het weten![]()
Ik denk dat hij zo gaat huilen.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jaaa NienkeAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dat gejuich, nooit in andere seizoenen gezien, mijn hemel zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Snap echt niet waarom vrouwen op die paardenboer schrijvenAnd I am a weapon of massive consumption
Die patatboer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dat zag er vet uit! Weet iemand waar je dat kunt doen?quote:And I am a weapon of massive consumption
Juist hem zouden ze moeten volgen, net als die verlegen FOK!boer uit seizoen 1 of 2 die zo'n lekkere oostblokchick aan de haak sloeg.quote:![]()
Klopt, die Annemiek en Bastiaan zijn helemaal niet boeiend.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Juist hem zouden ze moeten volgen, net als die verlegen FOK!boer uit seizoen 1 of 2 die zo'n lekkere oostblokchick aan de haak sloeg.SOONY![]()
Jezus wat valt Annemiek me tegen. Wat een saaie doos. Komt niks spannends en spontaan uit. Wel de looks, maar de rest niks aan.![]()
Prima toch. Zaten wel leuke gozers trouwens tussen. Die Jaep en Steven, en nog wel een paar.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
Jezus wat valt Annemiek me tegen. Wat een saaie doos. Komt niks spannends en spontaan uit. Wel de looks, maar de rest niks aan.
Denk dat die Geert nog positief gaat verrassen. Liet zich niet uit de tent lokken, liet die vrouwen zichzelf presenteren. Maar kan zichzelf daar ook nog wel in tegen komen, want ooit moet het ook een keer uit hemzelf gaat komen. Maar ik denk dat hij dat wel in zich heeft. Vond hem wel heel leuk met Annemiek. Die twee liggen elkaar volgens mij wel. Vond het net vader en dochter, zoals ze met elkaar omgingen.
De andere drie boeren word ik nog niet heel warm van, maar dat hoeft gelukkig ook nietAls die vrouwen maar warm van ze worden, dat is toch altijd het mooiste om te zien.
Overigens wel verrast dat de vrouw van de appeltaart niet door was (en ergens toch ook weer niet). Vond het zo'n goede zet dat ze die taart had meegenomen. Had echt wat kunnen zijn. Zij stelde zich ook kwetsbaar op, alleen Geert Jan (?) hield de boot nogal af en legde het kwetsbare opstellen bij haar neer zonder zich zelf bloot te geven. Lekker makkelijk. Maar misschien wist hij het ook al wel. Zonde, want dat vond ik best een lief mens.Somebody that I used to know![]()
Ja vond ik ookquote:Op zondag 1 maart 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
Jezus wat valt Annemiek me tegen. Wat een saaie doos. Komt niks spannends en spontaan uit. Wel de looks, maar de rest niks aan.
suffe kut, dooie taartEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Yep. Jammer.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
suffe kut, dooie taart![]()
Er zullen wel redenen zijn dat ze zonder Bzv geen man vindt, ondanks haar uiterlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
suffe kut, dooie taart![]()
En dan zoekt ze een man die op zich zelf is. Volgens mij meer zodat zij eraan kan hangen, want zij is een doos die vaak zegt: Ja weet nietquote:Op zondag 1 maart 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
Jezus wat valt Annemiek me tegen. Wat een saaie doos. Komt niks spannends en spontaan uit. Wel de looks, maar de rest niks aan.![]()
dat vond ik ook! leuk voor een avondje maar daarna met piepende bandjes huiswaartsquote:Op zondag 1 maart 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
True. Denk een keertje ruzie en ze is weg. Maar ze zoekt wel een “echte” man. Wat dat dan ook inhoudt.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:58 schreef needakill het volgende:
[..]
En dan zoekt ze een man die op zich zelf is. Volgens mij meer zodat zij eraan kan hangen, want zij is een doos die vaak zegt: Ja weet niet![]()
True. Ze is erg nukkig. Vond er geen man-man type bij zitten bij de mannen die ze had gekozen. Wordt leuke tv.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:01 schreef Eightyone het volgende:
Het kan wel lekker pijnlijke tv opleveren.![]()
Duidelijk geen alpha-male want die kiest ze nietquote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
True. Denk een keertje ruzie en ze is weg. Maar ze zoekt wel een “echte” man. Wat dat dan ook inhoudt.![]()
![]()
Je ziet eigenlijk altijd bij BZV dat de vrouwen die een man zoeken nooit leuke tv opleveren.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:01 schreef Eightyone het volgende:
Het kan wel lekker pijnlijke tv opleveren.
Normaal neemt de man de leidende rol en gaan de vrouwen flirten en aftasten. Maar als een vrouw een man zoekt, neemt de vrouw niet echt de leiding en blijven de mannen ook maar stilletjes afwachten.![]()
Michelle nam vorig jaar wel de leiding hoor. Die heeft het woord delegeren uitgevonden volgens mij 😂quote:Op zondag 1 maart 2020 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je ziet eigenlijk altijd bij BZV dat de vrouwen die een man zoeken nooit leuke tv opleveren.
Normaal neemt de man de leidende rol en gaan de vrouwen flirten en aftasten. Maar als een vrouw een man zoekt, neemt de vrouw niet echt de leiding en blijven de mannen ook maar stilletjes afwachten.'t Echte en 't ware!![]()
Jan en Nienke.
Geert Jan en Mieke.
Geert en Vera.
Annemiek en Paul.
Bastiaan en Elise of MilouNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja, da's waar. Maar de mannen bleven wel passief de orders opvolgen. Er werd niet geflirt.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:36 schreef Japepk het volgende:
[..]
Michelle nam vorig jaar wel de leiding hoor. Die heeft het woord delegeren uitgevonden volgens mij 😂![]()
Je bent de theekopjes en het 'kroket of frikandel'-spel vergeten?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je ziet eigenlijk altijd bij BZV dat de vrouwen die een man zoeken nooit leuke tv opleveren.![]()
Of Annemiek.quote:
Als je ietwat slaperig bent tijdens het kijken van het programma, zou je Bastiaan en Jan trouwens gemakkelijk door elkaar kunnen halen.![]()
Haar stem is onaangenaam schel om naar te luisteren.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er zullen wel redenen zijn dat ze zonder Bzv geen man vindt, ondanks haar uiterlijk.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Echt hèquote:Op maandag 2 maart 2020 04:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je bent de theekopjes en het 'kroket of frikandel'-spel vergeten?![]()
![]()
Zou het wel goed doen op de markt: verse vis, lekkere verse vis!quote:Op maandag 2 maart 2020 07:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Haar stem is onaangenaam schel om naar te luisteren.![]()
Nee idd, voor wow-factor Geert idem, vokgens mij zijn het geen heel aangename persoonlijkheden.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Revanches het volgende:
Snap echt niet waarom vrouwen op die paardenboer schrijven![]()
Ik kan helemaal niets met die Milou trouwens, met haar "reden om terug te keren naar NL".
En ik denk dat ze daarom ook alleen maar gekozen is, want je ego wordt wel heel erg gestreeld als iemand zich voor jou weer in NL gaat settelen.![]()
Moet zeker van de regie of zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gejuich, nooit in andere seizoenen gezien, mijn hemel zeg![]()
![]()
Uiterlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
Ik kan helemaal niets met die Milou trouwens, met haar "reden om terug te keren naar NL".
En ik denk dat ze daarom ook alleen maar gekozen is, want je ego wordt wel heel erg gestreeld als iemand zich voor jou weer in NL gaat settelen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Vind ik juist een reden om iemand niet te kiezen. Lijkt me niks om in een eventuele prille relatie iemands reden te zijn om in dit land te verblijven. Ik zou dat ervaren als een last.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
En ik denk dat ze daarom ook alleen maar gekozen is, want je ego wordt wel heel erg gestreeld als iemand zich voor jou weer in NL gaat settelen.![]()
Ik zou alleen al op Geert schrijven omdat ik door mijn geboortejaar, zijn dood en een paar andere omstandigheden, nooit de kans had Wim Sonneveld te schaken.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Wel veel kale en kalende jongens trouwens. Zou ze chaetofobie hebben, net als Wenkie van #mafs?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef Newone82 het volgende:
True. Ze is erg nukkig. Vond er geen man-man type bij zitten bij de mannen die ze had gekozen. Wordt leuke tv.![]()
Ik vond Steven wel een leuke, lieve jongen (die met dat goede doel in KEnia). Maar wel erg verlegen volgens mij.![]()
Wat vind jij een man-man dan? Is dat alleen als iemand een of andere bear is?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
True. Ze is erg nukkig. Vond er geen man-man type bij zitten bij de mannen die ze had gekozen. Wordt leuke tv.Van de 5 die ze nu gekozen heeft is er maar 1 kaal (geschoren). En 2 kalend als je beginnende inhammen meetelt. https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020/annemiekquote:Op maandag 2 maart 2020 10:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wel veel kale en kalende jongens trouwens. Zou ze chaetofobie hebben, net als Wenkie van #mafs?![]()
Maar bij de 10 die ze had uitgekozen zaten er meer bij, dus op zich houdt ze wel van kaal. Anders ga je ze überhaupt niet uitnodigen, lijkt me.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Chia het volgende:
Van de 5 die ze nu gekozen heeft is er maar 1 kaal (geschoren). En 2 kalend als je beginnende inhammen meetelt. https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2019-2020/annemiek![]()
Ze zei toch ook dat een aantal er anders uitzagen dan op de foto?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar bij de 10 die ze had uitgekozen zaten er meer bij, dus op zich houdt ze wel van kaal. Anders ga je ze überhaupt niet uitnodigen, lijkt me.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2020 11:27:42 ]![]()
Ja, maar niet dat ze collectief hun kop hadden (kaal)geschoren.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef Chia het volgende:
Ze zei toch ook dat een aantal er anders uitzagen dan op de foto?![]()
Het is wel leuk, maar vooral omdat het pijnlijk is.quote:Op maandag 2 maart 2020 04:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je bent de theekopjes en het 'kroket of frikandel'-spel vergeten?
Op de één of andere manier werkt het gewoon beter als vrouwen bij een man op de boerderij komen. De man is dan de gastheer en de vrouwen flirten en tasten af. Andersom is het saai, er gebeurt niets en de mannen wachten vooral af.![]()
Dat onderling zo gezellig doen van die vrouwen vind ik best cringewaardig, eerlijk gezegd. Het is een rare poppenkast dat je eigenlijk gedwongen gezellig moet doen met je concurrenten.The love you take is equal to the love you make.![]()
Er zijn ook genoeg mannelijke boeren voorbij gekomen waarbij het dodelijk saai was, dus vind dit een opmerkelijke conclusie op basis van 7 boerinnen tegenover zo'n 45 boeren.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar vooral omdat het pijnlijk is.
Op de één of andere manier werkt het gewoon beter als vrouwen bij een man op de boerderij komen. De man is dan de gastheer en de vrouwen flirten en tasten af. Andersom is het saai, er gebeurt niets en de mannen wachten vooral af.
Bij Steffi vond ik het ook totaal niet saai trouwens.Ik zou al gek worden van die speeddatedag alleen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Dat onderling zo gezellig doen van die vrouwen vind ik best cringewaardig, eerlijk gezegd. Het is een rare poppenkast dat je eigenlijk gedwongen gezellig moet doen met je concurrenten.![]()
Steffi zag ze als gratis medewerkers.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:16 schreef Chia het volgende:
Er zijn ook genoeg mannelijke boeren voorbij gekomen waarbij het dodelijk saai was, dus vind dit een opmerkelijke conclusie op basis van 7 boerinnen tegenover zo'n 45 boeren.
Bij Steffi vond ik het ook totaal niet saai trouwens.![]()
Maar Steffi had wel een succesvolle uitkomst.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Steffi zag ze als gratis medewerkers.The love you take is equal to the love you make.![]()
Psychologisch werkt het wel. Ze weten allemaal dat er concurrenten zijn. Dat maakt de boer of boerin meteen extra leuk. Vooral vrouwen zijn beïnvloedbaar wat betreft de mening van anderen. Mannen vinden een mooie vrouw vaak al leuk genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Dat onderling zo gezellig doen van die vrouwen vind ik best cringewaardig, eerlijk gezegd. Het is een rare poppenkast dat je eigenlijk gedwongen gezellig moet doen met je concurrenten.![]()
En Michelle ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Steffi zag ze als gratis medewerkers.![]()
Wat je soms wel eens bespeurt is dat zo’n vrouw in de logeerweek koste wat kost wil worden uitverkoren (winnen, niet ‘afgaan’), terwijl daarna duidelijk wordt dat er helemaal geen toekomst in zit. Dan heb ik meer respect voor de vrouwen die daar eerlijk over zijn en uit zichzelf aangeven dat ze naar huis willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Psychologisch werkt het wel. Ze weten allemaal dat er concurrenten zijn. Dat maakt de boer of boerin meteen extra leuk. Vooral vrouwen zijn beïnvloedbaar wat betreft de mening van anderen. Mannen vinden een mooie vrouw vaak al leuk genoeg.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja, maar dat werkt natuurlijk onbewust. De vrouwen die opstappen schrikken vaak terug, het is toch niet wat ze willen. Terwijl de vrouwen die willen winnen, het ook wel een leuke boer vinden (op dat moment althans).quote:Op maandag 2 maart 2020 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat je soms wel eens bespeurt is dat zo’n vrouw in de logeerweek koste wat kost wil worden uitverkoren (winnen, niet ‘afgaan’), terwijl daarna duidelijk wordt dat er helemaal geen toekomst in zit. Dan heb ik meer respect voor de vrouwen die daar eerlijk over zijn en uit zichzelf aangeven dat ze naar huis willen.![]()
Nee, ik denk echt dat er vrouwen bijzitten die wel die winst willen, maar eigenlijk wel weten dat ze geen relatie willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt natuurlijk onbewust. De vrouwen die opstappen schrikken vaak terug, het is toch niet wat ze willen. Terwijl de vrouwen die willen winnen, het ook wel een leuke boer vinden (op dat moment althans).The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat denk ik ook wel ja, en dan heb je nog de lieden (m/v) die overal maar aan meedoen in de hoop zo bekend te worden en er een TV-carrière of iets dergelijks uit te slepen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik denk echt dat er vrouwen bijzitten die wel die winst willen, maar eigenlijk wel weten dat ze geen relatie willen.![]()
Waarom doet Ruud uit probleemwijken mee?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Absoluut.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat er vrouwen bijzitten die wel die winst willen, maar eigenlijk wel weten dat ze geen relatie willen.![]()
quote:Dat is die hoogblonde dame (Lianne?!) die eerder wegging... maar in het gesprek zij ze dat het wel goed zou klikken....quote:Op zondag 1 maart 2020 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
Ja dames, jullie hebben niet de wow factor. Jullie zijn de zwakste schakel tot ziens
Geert had er 9 want een vrouw was alweer op huus an in het vlkegtuig.
Beetje raar gegaan... Je weet toch dat je meedoet en dan toch vroeger het vliegtuig nemen/halen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Bocaj op 02-03-2020 17:52:42 ]NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
De man die Annemiek zoekt, de echte man, zou nooit een brief sturen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
True. Ze is erg nukkig. Vond er geen man-man type bij zitten bij de mannen die ze had gekozen. Wordt leuke tv.![]()
Vind het maar een raar criteria van haar. Die gast met die kalender was leuk, maar was ineens niet mannelijk genoeg. Tja, haar eisen gaan haar nog opbreken.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De man die Annemiek zoekt, de echte man, zou nooit een brief sturen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Want jij weet beter dan Annemiek zelf wat zij een echte man vindt?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De man die Annemiek zoekt, de echte man, zou nooit een brief sturen.![]()
Als het gaat om de zoektocht naar een partner drukken mensen zich woordelijk sowieso in vaagheden met weinig betekenis uit. 'Spontaan' 'humor'.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind het maar een raar criteria van haar. Die gast met die kalender was leuk, maar was ineens niet mannelijk genoeg. Tja, haar eisen gaan haar nog opbreken.![]()
Negatief vooral. Ik mag haar niet zoquote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Want jij weet beter dan Annemiek zelf wat zij een echte man vindt?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Daarom is ze ook vrijgezelquote:Op maandag 2 maart 2020 18:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vind het maar een raar criteria van haar. Die gast met die kalender was leuk, maar was ineens niet mannelijk genoeg. Tja, haar eisen gaan haar nog opbreken.![]()
Nee, dat niet. Maar ze zoekt ´een echte man´. Nou die ga je met zo´n programma niet vinden want echte mannen houden zich bezig met andere dingen en zouden niet snel een brief schrijven. Dat doen eerder de wat gevoeligere typetjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Want jij weet beter dan Annemiek zelf wat zij een echte man vindt?
De discussie over echte mannen laat ik echter varen, je snapt vast wat ik met echte man bedoel.![]()
Nee niet echt.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ze zoekt ´een echte man´. Nou die ga je met zo´n programma niet vinden want echte mannen houden zich bezig met andere dingen en zouden niet snel een brief schrijven. Dat doen eerder de wat gevoeligere typetjes.
De discussie over echte mannen laat ik echter varen, je snapt vast wat ik met echte man bedoel.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Een echte man is een man die beslissingen durft te nemen, weet wat die wil, neemt verantwoordelijkheid en is bezig met zijn toekomst. Ook zijn die echte mannen wat minder ´obvious´ met hun gevoelens. Maar goed, deze mannen zouden nooit zo´n brief schrijven en zich al helemaal niet laten lenen voor zo´n programma.quote:![]()
Ja okquote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Een echte man is een man die beslissingen durft te nemen, weet wat die wil, neemt verantwoordelijkheid en is bezig met zijn toekomst. Ook zijn die echte mannen wat minder ´obvious´ met hun gevoelens. Maar goed, deze mannen zouden nooit zo´n brief schrijven en zich al helemaal niet laten lenen voor zo´n programma.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 2 maart 2020 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou alleen al op Geert schrijven omdat ik door mijn geboortejaar, zijn dood en een paar andere omstandigheden, nooit de kans had Wim Sonneveld te schaken.![]()
![]()
Hè hè, eindelijk iemand die hetzelfde ziet als ik!
Het is echt net Wim, ik verwacht elke keer dat ' ie weemoedig in de camera kijkt en dan begint met ' Thuis heb ik nog een ansichtkaart.....'![]()
Ik vond Geert-Jan wel leuk. Maar ik ben veranderdIedereen is een kutlultrut
Dat is die LA griet toch? Die lijkt het meer voor de aandacht te doen. Vond dat ze een nare vibe had.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:39 schreef Leandra het volgende:
En ik denk dat ze daarom ook alleen maar gekozen is, want je ego wordt wel heel erg gestreeld als iemand zich voor jou weer in NL gaat settelen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik denk ook dat ze de meeste mannen gister te soft vond. Tja. Een beetje man schrijft ook niet naar BZV, laat staan op een boerin die (om welke reden dan ook) niet aan de man komt.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ze zoekt ´een echte man´. Nou die ga je met zo´n programma niet vinden want echte mannen houden zich bezig met andere dingen en zouden niet snel een brief schrijven. Dat doen eerder de wat gevoeligere typetjes.
De discussie over echte mannen laat ik echter varen, je snapt vast wat ik met echte man bedoel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom wil Annemiek nou zo graag ALLEEN de toko draaien?
De man mag er wel gaan wonen maar verder nergens mee bemoeien...
Het zou toch fijn zijn om elkaar te ondersteunen en te helpen?
Misschien mag hij huisman spelen maar eigenlijk moet hij elke morgen oprotten van het erf!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Mee eens. Anderzijds kan ik me niet voorstellen dat er tussen de ruim 600 brieven geen mannen zaten die wat minder soft waren dan de 10 door haarzelf uitgekozen figuren die afgelopen zondag de revue passeerden...quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat ze de meeste mannen gister te soft vond. Tja. Een beetje man schrijft ook niet naar BZV, laat staan op een boerin die (om welke reden dan ook) niet aan de man komt.![]()
Annemiek had een relatie met een andere boer volgens de Telegraaf...quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze de meeste mannen gister te soft vond. Tja. Een beetje man schrijft ook niet naar BZV, laat staan op een boerin die (om welke reden dan ook) niet aan de man komt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Hij lijkt ook op Alfred van den Heuvel.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is echt net Wim, ik verwacht elke keer dat ' ie weemoedig in de camera kijkt en dan begint met ' Thuis heb ik nog een ansichtkaart.....'![]()
Alleen Geert zou wel ondertiteld moeten worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is echt net Wim, ik verwacht elke keer dat ' ie weemoedig in de camera kijkt en dan begint met ' Thuis heb ik nog een ansichtkaart.....'
Overigens was Wim Sonneveld een lul. Aldus Annie M.G.The love you take is equal to the love you make.![]()
Was ze gewoon niet kneiterchagarijnig en dus niet ontvankelijk voor haar dates omdat ze de hele dag in een kort rokje op een stoel buiten moest zitten einde zomer/begin herfstquote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze de meeste mannen gister te soft vond. Tja. Een beetje man schrijft ook niet naar BZV, laat staan op een boerin die (om welke reden dan ook) niet aan de man komt.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen Geert zou wel ondertiteld moeten worden.
Overigens was Wim Sonneveld een lul. Aldus Annie M.G.![]()
![]()
Ik heb altijd associaties met Louis de Funes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op Alfred van den Heuvel.![]()
![]()
Hier heb ik ook even over na zitten denken. Zij kan niet lezen, toch? Ik denk dat ze het dus moest hebben van de conclusies/samenvattingen van haar vriendinnen enz en ik kan me best voorstellen dat er daardoor wat mannen zijn afgevallen die zijzelf misschien wel had gekozen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mee eens. Anderzijds kan ik me niet voorstellen dat er tussen de ruim 600 brieven geen mannen zaten die wat minder soft waren dan de 10 door haarzelf uitgekozen figuren die afgelopen zondag de revue passeerden...![]()
die moet gewoon een man hebben als die paarden boer Peter destijds : hol ow bakkes en vret die bak leeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef Sway- het volgende:
[..]
Hier heb ik ook even over na zitten denken. Zij kan niet lezen, toch? Ik denk dat ze het dus moest hebben van de conclusies/samenvattingen van haar vriendinnen enz en ik kan me best voorstellen dat er daardoor wat mannen zijn afgevallen die zijzelf misschien wel had gekozen.
Plus dat ze ongevraagd keihard genomen wordt door een echte man met een grote paars gepunterde lans.![]()
Ik hoop dat we het vnv kunnen achterhalen en/of dat iemand het weetquote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat zag er vet uit! Weet iemand waar je dat kunt doen?![]()
![]()
‘Ze kan niet lezen’ is een beetje kort door de bocht, hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:47 schreef Sway- het volgende:
[..]
Hier heb ik ook even over na zitten denken. Zij kan niet lezen, toch? Ik denk dat ze het dus moest hebben van de conclusies/samenvattingen van haar vriendinnen enz en ik kan me best voorstellen dat er daardoor wat mannen zijn afgevallen die zijzelf misschien wel had gekozen.
Ik meen dat ze vooral sprak over hoe lastig gesprekjes via appen gaan. En dan kan ik me voorstellen dat ze ook moeite heeft met zoveel brieven in korte tijd lezen en verwerken en dan een goede keuze kunnen maken. (Dat zou trouwens voor iedereen een gigantische klus zijn.)The love you take is equal to the love you make.![]()
Menig man die haar wel wil opwarmen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Was ze gewoon niet kneiterchagarijnig en dus niet ontvankelijk voor haar dates omdat ze de hele dag in een kort rokje op een stoel buiten moest zitten einde zomer/begin herfst![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 13:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Menig man die haar wel wil opwarmen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:49 schreef DKUp het volgende:
Vanavond eindelijk weer tijd voor de “Wauw-factor”![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Jan neemt ze allemaal op de bootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SOONY![]()
Kusjes en handjes verspreidt ziektes, elleboog stoten vanaf nu.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Trekken kunnen ze welThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Catch it, kill it, bin it.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Geile Geert 2.0The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wat is dit?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja, dat zit ik me dus ook al steeds af te vragenquote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Hij heeft echt een enorm gevarieerd groepje vrouwen, wel leuk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klopt jaquote:Op zondag 8 maart 2020 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft echt een enorm gevarieerd groepje vrouwen, wel leuk.And I am a weapon of massive consumption
Geert is een jager.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Geert ziet ze het liefst op pumps, alleen pumpsYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Geert
And I am a weapon of massive consumption
Die ogen en mond van Geert, ik blijf er maar naar kijken hoe hij elke vrouw zo in het hele gezicht in zich opneemt
Vind die donkerharige het leukst, maar die mag nog wel een paar keer langs de Mc.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze zeiden net dat de vijfde later kwam wegens haar werk.And I am a weapon of massive consumption
Die gast meteen weer vreten.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Oooh dankje hahaquote:Op zondag 8 maart 2020 20:33 schreef Revanches het volgende:
Ze zeiden net dat de vijfde later kwam wegens haar werk.Your beauty never ever scared me.![]()
Spreek voor je zelf.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nee die boer is een adonisquote:
Vind deze beetje een act. Weet niet wat het is.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb echt het idee dat het enige wat hij doet is die paarden voeren en bekijken met de verrekijker. En dan 1x per week patat verkopen.![]()
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef Protoplanet het volgende:
Wat vindt men aantrekkelijk aan deze man?And I am a weapon of massive consumption
Deze meid had wel een beugeltje kunnen pakken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met geld toe, ging ik er nog niet naar toequote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef Protoplanet het volgende:
Wat vindt men aantrekkelijk aan deze man?![]()
![]()
Eentje heeft alvast een strakke broek aan gedaan om te laten zien wat voor vlees hij in de kuip heeft![]()
lekker survaivalen met de boisAnd I am a weapon of massive consumption
Ik zag het ook. (ongewild)quote:Op zondag 8 maart 2020 20:37 schreef Protoplanet het volgende:
Eentje heeft alvast een strakke broek aan gedaan om te laten zien wat voor vlees hij in de kuip heeft![]()
Ze heeft geen kont thoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die Erik is nog een jongetje.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Eckte mannenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Het is wel heftigquote:Op zondag 8 maart 2020 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wtf dit zou mijn nachtmerrie zijn qua datelocatie
Maar beter dan het suffe piñata meppen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2020 20:39:10 ]![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:38 schreef Remco het volgende:
De redactie heeft dit seizoen 1x op bedrijfsuitjes gezocht en de bovenste 5 gepakt.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Jij wel? En heb je een wel flink wat centimeters hangen? Anders laat maar...quote:The secret of getting ahead is getting started![]()
'ik voelde wel een beetje nattigheid in mn broek'And I am a weapon of massive consumption
Die van de pinata gaan nog salsa dansenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:38 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Het is wel heftig
Maar beter dan het suffe piñata meppen![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Jij wel? En heb je een wel flink wat centimeters hangen? Anders laat maar...![]()
![]()
Gefrustreerde vrouw gespot.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Jij wel? En heb je een wel flink wat centimeters hangen? Anders laat maar...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
tja kies dan ook wat mannelijkere mannenAnd I am a weapon of massive consumption
Annemiek is nu wel meer los aan het gaan dan vorige week. Maar ze mist wss de klik met alle vijf de boeren.
Hoppa Steven trekt Annemiek het water in
mag het weten![]()
hoe oud is annmiek 16 ??tjond Tjongequote:Op zondag 8 maart 2020 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
Hoppa Steven trekt Annemiek het water inEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
echt he, ze wilde echte mannenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:40 schreef Revanches het volgende:
tja kies dan ook wat mannelijkere mannen![]()
![]()
Je kind ook Jaep noemenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jaep heeft echt altijd zijn mond open.![]()
![]()
Geen 30+cm hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 20:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Jij wel? En heb je een wel flink wat centimeters hangen? Anders laat maar...
slow down zekerquote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Jaaa schieten
Zie PI. Was niet serieus. Ik vind haar een leuk koppie hebben. Ze is wel mijn type. Ik hoop dat ze wat relaxter wordt. Vorige week was ze nogal typisch.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh zo schieten...
Uit meer als 100den brieven....dat kán toch niet. Wtf!quote:The secret of getting ahead is getting started![]()
ik stop hem er heel ver in
![]()
![]()
Je zou dit maar op een normale date doen.
Jan heeft volgens mij allemaal redelijk makkelijke spontane vrouwen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Binnenkort allemaal met een blauwe streep.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Jan heeft volgens mij allemaal redelijk makkelijke spontane vrouwen.![]()
Froukje heeft een beetje crazy eyesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die heeft thuis een klein altaar met kaarsjes en een foto van Jan.
Je kan wel merken dat de vrouwen thuis echt weken hebben zitten dromen voor deze ontmoeting(en). Ze kunnen tot in detail beschrijven wat er allemaal zo fantastisch is.![]()
Waarom zo'n klote activiteiten?
Wat is dat toch met mannen?
Gewoon lekker kletsen wijntje en chille sfeer.
The secret of getting ahead is getting started![]()
Dat gebeurt elk jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Je kan wel merken dat de vrouwen thuis echt weken hebben zitten dromen voor deze ontmoeting(en). Ze kunnen tot in detail beschrijven wat er allemaal zo fantastisch is.![]()
Oh dat is leuk om te doen!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij heeft wel leuke meiden uitgekozenNiet van die make-up tutjes.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Binnenkort allemaal met een blauwe streep.
Weinig mensen die dat zullen snappen
Denk niet dat ze enige zeggenschap hebben gehadquote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gewoon lekker kletsen wijntje en chille sfeer.![]()
![]()
Echt he?quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
![]()
Weet iemand waar dit is? Lijkt mij ook wel vet.And I am a weapon of massive consumption
@monkyyy had nog een plaatje.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weinig mensen die dat zullen snappen![]()
Wel een pedant typjequote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
Geert moet haar kiezen, ze is wel stoer en een supergoed figuur
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij bij rental. Staat op de helm...quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Revanches het volgende:
Weet iemand waar dit is? Lijkt mij ook wel vet.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Daar kijken mensen thuis alleen niet naar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gewoon lekker kletsen wijntje en chille sfeer.
Ik vind dit wel een hele leuk activiteit.
Veel te mager.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Weinig mensen die dat zullen snappen
Jammer van haar minder aantrekkelijke hoofd.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]The secret of getting ahead is getting started![]()
Vera geloof ik. Heeft de meeste wauwfactorquote:Op zondag 8 maart 2020 20:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]mag het weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: