Kijk. Dat zijn maatregelen/adviezen. Tuurlijk zal niet iedereen zich er aan houden, maar die aanpak gaat op termijn beter zijn dan de onze. Zeker met dat gefaal bij het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef LTVDK het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 20:00:33Iceland reports 2nd case of coronavirus; government says everyone returning from Italy should self-quarantine for 14 days https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Hoofdprijs is een geheel verzorgde midweek op de IC.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Meestal is het zo bij een loterij dat de grootste meute wordt afgewimpeld met een fooitje en er maar een paar met de hoofdprijs vandoor gaan. Nu heb ik al mazzel als ik het fooitje krijg?
6,5%quote:Op zondag 1 maart 2020 20:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
3,4%? Op reddit zeker.
NY Times gisteren:
Early estimates of the coronavirus death rate from Wuhan, China, the epicenter of the outbreak, have been around 2 percent. But a new report on 1,099 cases from many parts of China, published on Friday in The New England Journal of Medicine, finds a lower rate: 1.4 percent.
The coronavirus death rate may be even lower, if — as most experts suspect — there are many mild or symptom-free cases that have not been detected.
en wat heb jij vandaag voor een ander gedaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze wat aan het doen zijn om het te vertragen.
Aan de andere kant zie ik Nederlanders dit nooit doen:
Nederlanders vinden het vooral belangrijk dat ze meer hebben dan de buurman.
Die woont in Amsterdam.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die Chantal Jansen die het homofestijn moet presenteren woont daar ook in de buurt.
Het wordt wel spannend zo
Ook een akkefietje in een ziekenhuis.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:27 schreef banaantjeEE het volgende:
Daar in Italie is toch iets serieus foutgelopen.
dat is het ook nietquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Belg het volgende:
Als het 6,5% zou zijn dan is het geen gewoon griepje
Mijn prep-reservoir zoute sticks is inmiddels ook opquote:Op zondag 1 maart 2020 20:29 schreef Tengano het volgende:
* Tengano is ondertussen aan zijn appelmoes prep voorraad begonnen
![]()
Werkt wel goed zo'n prep voorraad hequote:Op zondag 1 maart 2020 20:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Mijn prep-reservoir zoute sticks is inmiddels ook op
rip
Morgen weer de voorraad aanvullen dusquote:
Net als dat virus al niet meer te stoppen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:33 schreef Tengano het volgende:
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid![]()
Omdat je óf geen geduld hebt óf een computer met COVID-19 hebt, want hier doet 'ie het gewoon.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
https://thewuhanvirus.com/
Waarom staat daar alles op 0?
Is bij Plague Inc. ook als je wint, infected: 0.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
Hier zegt ie :quote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je óf geen geduld hebt óf een computer met COVID-19 hebt, want hier doet 'ie het gewoon.
quote:Incompatible data table: Error: Unknown address type.×
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
Mwaoah, zonder containment/quarantaine zaten we hier al diep in het rood.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima streven, alleen erg effectief is het nog niet.
87662 problemen maatquote:Op zondag 1 maart 2020 20:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen problemen hier... tenminste
En dan die liftknop bedienen met zijn vinger ...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze wat aan het doen zijn om het te vertragen.
Aan de andere kant zie ik Nederlanders dit nooit doen:
Nederlanders vinden het vooral belangrijk dat ze meer hebben dan de buurman.
Waarschijnlijk zijn het er veel meer, dus hopelijk is de deathrate ook veel lager.quote:
Dit geldt voor elke griep, maar ik begreep van man-bear-pig dat hier, omdat hier data van is, voor wordt gecorrigeerd. Hierdoor lijkt (hopelijk) het sterftecijfer van de chinese blaftyfus relatief hoog.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het er veel meer, dus hopelijk is de deathrate ook veel lager.
Dat je bij de volgende levensgevaarlijke tocht naar de lokale supermarkt je toch wat meer van die zoute sticks moet inslaan, want die gaan er hard doorheen deze dagen.quote:
Ik heb zo'n collega, recht tegenover me, steevast, 2x per jaar zit ie snot en klachten spuwend te mekkeren... blijf dan thuis man....quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
In Nederland is het nog wel een ding dat je, als je ziek bent, toch gewoon gaat werken en niet naar de dokter gaat. Dus dat zal ook met dit virus gebeuren, van die mensen die roepen "ach valt wel mee" en lekker in het rond proesten in de trein tijdens de spits.
En ik mag van mijn vrouw niet meer aan het handvat van het winkelwagentje likken, ondanks de onduidelijk van het RIVMquote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat je bij de volgende levensgevaarlijke tocht naar de lokale supermarkt je toch wat meer van die zoute sticks moet inslaan, want die gaan er hard doorheen deze dagen.
Weet ik bijna wel zeker. No way dat iedereen in de wereld die milde symptomen van Corona heeft (lichte koorts en hoesten) zich gaat melden.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het er veel meer, dus hopelijk is de deathrate ook veel lager.
Mij sturen ze ook altijd weg als ik ziek kom opdagenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega, recht tegenover me, steevast, 2x per jaar zit ie snot en klachten spuwend te mekkeren... blijf dan thuis man....
Die lui gaan er idd voor zorgen dat de verspreiding explosief ipv zo gecontroleerd mogelijk gaat verlopen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
In Nederland is het nog wel een ding dat je, als je ziek bent, toch gewoon gaat werken en niet naar de dokter gaat. Dus dat zal ook met dit virus gebeuren, van die mensen die roepen "ach valt wel mee" en lekker in het rond proesten in de trein tijdens de spits.
Probleem daarbij is ook nog eens dat relatief gezonde mensen er over het algemeen niet zo'n last van hebben en het dus lekker kunnen verspreiden.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Ik ook niet gauw. Althans niet met verkoudheid en ook niet met griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij sturen ze ook altijd weg als ik ziek kom opdagenik meld me nooit uit mezelf ziek.
Dat ziekelijke plichtsgevoel gaat ons dit keer de das omdoen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij sturen ze ook altijd weg als ik ziek kom opdagenik meld me nooit uit mezelf ziek.
Waarom ga je naar je werk als je overduidelijk ziek bent?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Logisch, waarom zou je?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Weet ik bijna wel zeker. No way dat iedereen in de wereld die milde symptomen van Corona heeft (lichte koorts en hoesten) zich gaat melden.
Ben jij een kloon van PP van vroeger?quote:
het gaat invloed hebben op de hele economie, hoe zeker ben je van je baan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk hoop ik alleen maar dat er niet al te veel dooien vallen en dat het allemaal snel overwaait en geen enkele invloed gaat hebben op de huizenmarkt voordat ik mijn huis verkocht heb.
Vast contract dus ik zit wel goedquote:
Omdat het tegelijkertijd een ding is om op te scheppen dat je je nooit ziek meldt. En bij vorig werk werd k nooit geloofd en kwam ik dus ook maar ziek opdagen zodat zeh et met eigen ogen zagen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom ga je naar je werk als je overduidelijk ziek bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |