alleen als je ,m over je hoofd trektquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef KingRadler het volgende:
Is een condoom veilig als je sex hebt met iemand die Corona heeft?
2% dan moeten wij nog even.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie mentaal al voorbereid op de eerste dode in Nederland? #dtv
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk tegenhouden zodat er tijd gekocht wordt voor een vaccin of medicijn. Tuurlijk ga je het nooit stoppen, maar het RIVM heeft er nu voor gezorgd dat we Italië 2.0 worden.
Hij is aan het trollen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zei je niet 3 topics geleden nog dat het allemaal paniek om niks is?
Ik ben om.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Artsen hebben een heilig vertrouwen in de protocollen en er zijn nog zo weinig tests dat het opvalt als je als arts je gezond verstand gebruikt.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar het RIVM heeft actief tegengehouden dat die vrouw in dat ziekenhuis getest werd? Lijkt me toch sterk.
Hij is aan het trollen, don't feed the trol.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iig kun je constateren dat niemand tegen het door het RIVM opgelegde protocol heeft durven in gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar het RIVM heeft actief tegengehouden dat die vrouw in dat ziekenhuis getest werd? Lijkt me toch sterk.
Nee het is niet verplicht om iedereen die hoest te testen. Maar als een ziekenhuis zelf een sterk vermoeden heeft laten ze zich toch niet tegenhouden?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoefde niet, want niet in een risicogebied geweest.
Ik ga baguettes met zalm hamsteren.quote:
Alleen zalm kan je niet zo lang bewaren..quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Iig kun je constateren dat niemand tegen het door het RIVM opgelegde protocol heeft durven in gaan.
Jeetje.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Artsen hebben een heilig vertrouwen in de protocollen en er zijn nog zo weinig tests dat het opvalt als je als arts je gezond verstand gebruikt.
Feit is dat er pas getest is toen ze naar het Erasmus werd verplaatst.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar als een ziekenhuis zelf een sterk vermoeden heeft laten ze zich toch niet tegenhouden?
In je elleboog hoesten.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Scrummie. Kunnen we nog meer doen dan alleen de handen goed wassen?
Kan ik me ook niet voorstellen, maar dat is een verhaal wat misschien alleen hier top fok vaag?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En een kopje verse muntthee en dan lekker met een joggingbroek op de bank onder een fleecedekentje met je dinnies.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat
Doe er ook wat kruidenkaas op.
Wat wil je dan? Dat zoals ik eerder in dit topic vraag, we morgen iedereen die afgelopen week op wintersport is geweest in Noord Italië maar voor de zekerheid 2 weken thuishouden? Net zoals iedereen die carnaval heeft gevierd?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk tegenhouden zodat er tijd gekocht wordt voor een vaccin of medicijn. Tuurlijk ga je het nooit stoppen, maar het RIVM heeft er nu voor gezorgd dat we Italië 2.0 worden.
En die konden wél ingaan tegen de almachtige RIVM?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Feit is dat er pas getest is toen ze naar het Erasmus werd verplaatst.
Klinkt gezellig, wat zijn dinnies?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En een kopje verse muntthee en dan lekker met een joggingbroek op de bank onder een fleecedekentje met je dinnies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |