Mooi hoe dat werkt hier. Ene kant wordt rivm kapot gemaakt dat ze niet veel strikter opgetreden hebben en patiënten verweten dat ze zichzelf niet meteen in quarantaine gestopt hebben. Andere kant worden mensen met mondkapjes uitgelachen en moeten mensen met griep zich niet aanstellen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de stel je niet zo aan lijn bellen. Asap.
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah caland, je loopt nog wat achter zie ik
je bent in goed gezelschap van @:neef_wuppie
Ik zou in jouw geval niet de GGD, maar de GGZ bellen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:39 schreef Markesh het volgende:
Een vriendin van mij is behoorlijk ziek. Koorts ect. De GGD is gesloten. Weet iemand met wie je contact op moet nemen bij verschijnselen? HAP?
Zou zomaar kunnen iddquote:Op zondag 1 maart 2020 17:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De kans is nu ook aanwezig dat de Italië-toeristen het niet in Italië hebben opgelopen, maar in Nederland en dat ze alleen ontdekt werden omdat ze voldeden aan de RIVM criteria na hun vakantie in Italië.
de uroloog.. mijn vader voelt zich altijd niet goed... anders was hij ook niet zo vaak in het ziekenhuis. Valt echt wel in een risico groep qua leeftijd en andere ziektes, dit Coronavirus kan hij er niet bij hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
wie voelde zich niet lekker, je vader of de uroloog?
Het is Caland. Die moet je alleen serieus nemen als het om coke gaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mooi hoe dat werkt hier. Ene kant wordt rivm kapot gemaakt dat ze niet veel strikter opgetreden hebben en patiënten verweten dat ze zichzelf niet meteen in quarantaine gestopt hebben. Andere kant worden mensen met mondkapjes uitgelachen en moeten mensen met griep zich niet aanstellen.
Als je m daarna leegzuigt zit je goedquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef KingRadler het volgende:
Is een condoom veilig als je sex hebt met iemand die Corona heeft?
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mooi hoe dat werkt hier. Ene kant wordt rivm kapot gemaakt dat ze niet veel strikter opgetreden hebben en patiënten verweten dat ze zichzelf niet meteen in quarantaine gestopt hebben. Andere kant worden mensen met mondkapjes uitgelachen en moeten mensen met griep zich niet aanstellen.
Hoi Scrummie. Kunnen we nog meer doen dan alleen de handen goed wassen?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is Caland. Die moet je alleen serieus nemen als het om coke gaat.
Wow! Bijzonder dat er in een topic meerdere mensen met uiteenlopende meningen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
GGD voor zichzelf, GGZ voor die vriendinquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval niet de GGD, maar de GGZ bellen.
Mwoah. Binnen blijven zou ik zeggen, maar dat doe je toch al.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Scrummie. Kunnen we nog meer doen dan alleen de handen goed wassen?
Hoefde niet, want niet in een risicogebied geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar het RIVM heeft actief tegengehouden dat die vrouw in dat ziekenhuis getest werd? Lijkt me toch sterk.
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Binnen blijven zou ik zeggen, maar dat doe je toch al.
Vanwaar plots al die lullige vragen? Ben je net wakker van je siesta ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Komt er een stille tocht bij de 1ste Corona dode
Zo lang mogelijk tegenhouden zodat er tijd gekocht wordt voor een vaccin of medicijn. Tuurlijk ga je het nooit stoppen, maar het RIVM heeft er nu voor gezorgd dat we Italië 2.0 worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:43 schreef Coelho het volgende:
Misschien moeten we maar concluderen dat alle quarantaines en antecedenten-onderzoeken alleen maar schijnveiligheid zijn. Zeker wanneer je al besmettelijk bent voordat je zelf ziekteverschijnselen hebt, kun je alleen maar verspreiding beperken en zul je het nooit tegenhouden.
alleen als je ,m over je hoofd trektquote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef KingRadler het volgende:
Is een condoom veilig als je sex hebt met iemand die Corona heeft?
2% dan moeten wij nog even.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie mentaal al voorbereid op de eerste dode in Nederland? #dtv
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk tegenhouden zodat er tijd gekocht wordt voor een vaccin of medicijn. Tuurlijk ga je het nooit stoppen, maar het RIVM heeft er nu voor gezorgd dat we Italië 2.0 worden.
Hij is aan het trollen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zei je niet 3 topics geleden nog dat het allemaal paniek om niks is?
Ik ben om.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Artsen hebben een heilig vertrouwen in de protocollen en er zijn nog zo weinig tests dat het opvalt als je als arts je gezond verstand gebruikt.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar het RIVM heeft actief tegengehouden dat die vrouw in dat ziekenhuis getest werd? Lijkt me toch sterk.
Hij is aan het trollen, don't feed the trol.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iig kun je constateren dat niemand tegen het door het RIVM opgelegde protocol heeft durven in gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee het is niet verplicht om iedereen die hoest te testen. Maar als een ziekenhuis zelf een sterk vermoeden heeft laten ze zich toch niet tegenhouden?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoefde niet, want niet in een risicogebied geweest.
Ik ga baguettes met zalm hamsteren.quote:
Alleen zalm kan je niet zo lang bewaren..quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Iig kun je constateren dat niemand tegen het door het RIVM opgelegde protocol heeft durven in gaan.
Jeetje.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Artsen hebben een heilig vertrouwen in de protocollen en er zijn nog zo weinig tests dat het opvalt als je als arts je gezond verstand gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |