Ze moeten gewoon keihard werkenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat het slechts 0-1 staat
Dat kan je nog wel eens gaan opbreken
Voor meer open deuren kunnen jullie altijd @:onlogisch een DM sturen
Ja, veel beter dan Iequote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
0-2 had makkelijk gekund. Toornstra is niet echt goed vind ik ondanks mijn eerdere opmerking. Verdedigend staat het prima. Niet verwacht dit nog te zeggen, maar wel blij dat Botteghin weer terug is.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon keihard werken
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HARD WERKEN
GIF
GRAS OPVRETEN
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Gewoon de 0 houden, dan is er niks aan de hand!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon keihard werken
Waarom geen McChouffe? Is het wel de tijd van het jaar voor...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een heerlijke La Chouffe ingeschonken.
Zo slecht is hij toch ook weer niet? Vind hem wel telkens goed aanspeelbaar en hij maakt die vuile meters in ieder geval.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
0-2 had makkelijk gekund. Toornstra is niet echt goed vind ik ondanks mijn eerdere opmerking. Verdedigend staat het prima. Niet verwacht dit nog te zeggen, maar wel blij dat Botteghin weer terug is.
Heb straks nog een St. Bernardus Abt 12quote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom geen McChouffe? Is het wel de tijd van het jaar voor...
Ook erg lekker iddquote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb straks nog een St. Bernardus Abt 12
Ik gooi er wel een Duchesse in. Winnen we deze dan gooi ik er een van mijn mooie stouts achteraanquote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een heerlijke La Chouffe ingeschonken.
Die ken ik niet. La Trappe is overigens ook een aanrader. Abdij bier uit Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hetzelfde recept als Westvleteren.
Vergeet je toch even die kopkans van Dumfries.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
Een oud recept van Westvleteren. Is wel een heel ander biertjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hetzelfde recept als Westvleteren.
Botteghin ookquote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Kokcu en Malacia spelen echt meer dan prima
Als alle grote kansen gescoord zouden zijn, was het 2-5 of zoquote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vergeet je toch even die kopkans van Dumfries.
Verpest m'n verhaal nou nietquote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oud recept van Westvleteren. Is wel een heel ander biertje
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als alle grote kansen gescoord zouden zijn, was het 2-5 of zo
Ik drink tegenwoordig vooral rode wijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry
Kom anders eens langs het speciaalbiertopic
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6quote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo slecht is hij toch ook weer niet? Vind hem wel telkens goed aanspeelbaar en hij maakt die vuile meters in ieder geval.
Dennis en Sinclair vinden Fer sterk spelen, voor wat het waard is...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6
In deze potten scoort hij vaak of geeft hij een mooie assistquote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6
En Toornstra speelt gewoon niet goedquote:Op zondag 1 maart 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nu mag je Ozyakup wel brengen, wedstrijd heeft wat gif nodig.
Echt belachelijk ditquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die lompe dumfries ook eens een kaart krijgen aub
Blijkbaar niet lomp genoeg voor roodquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die lompe dumfries ook eens een kaart krijgen aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |