Hahahaha ja!quote:
Inderdaad. Hoe krijg je het je bek uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:47 schreef Aventura het volgende:
Die reacties onder het filmpje van door en door verwende Andrie in Disneyland Parijs.
Het is jullie gegund, geniet van de verdiende vakantie! etc.
Hoezo? Monique’s hele léven bestaat uit een reisje hier en een tripje daar. Ze was 3 weken geleden nog op Curaçao 😂
Hij is tenminste eerlijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zingt hij ook! Leef, pak alles wat je kan!
De wereld houdt van narcisten en blijft ze maar de wereld zetten en opvoeden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:22 schreef Noek het volgende:
En dat tyrus joch wordt nog steeds overal met open armen ontvangen. Zelfs door die nietskunnende powervrouw van hem.
De wereld is haske geschift.
Charmes. Zoals een echte narcist...quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik weet niet waarom André zoveel credits heeft bij de roddelpers.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:16 schreef Ole het volgende:
Oeh Mo en Rachel zijn er waarschijnlijk morgenavond
Oeeeh! Moeten ze niet vergeten het bordje "verboden voor Mo" weg te halen van de kleedkamerdeur.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:16 schreef Ole het volgende:
Oeh Mo en Rachel zijn er waarschijnlijk morgenavond
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oeeeh! Moeten ze niet vergeten het bordje "verboden voor Mo" weg te halen van de kleedkamerdeur.
Classy?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat moet je hier nou op zeggen...
Jaaa! Denk dat het imago van Bridget ook meespeelt en dat was voordat ze dat Actionkettinkje met ANDRE omhing al niet best. Ik denk ook dat de verschillende beoordelingen van mannen en vrouwen een rol speelt. Op sommige gebieden worden vrouwen echt nog wel eens harder aangepakt dan mannen; bijvoorbeeld een vrouw die haar gezin in de steek laat. Veel negatieve reacties bij en over B gingen ook over haar moederschap en bij André ging het veel minder over zijn vaderschap.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Bridget overal in de media op de korrel wordt genomen en André wordt gewoon gespaard. En we moeten allemaal weer meegenieten van het hernieuwde liefdesgeluk met zijn Mo. Ik kan die kop van hem even niet meer zien, terwijl ik hem in het begin van zijn carrière best leuk vond.
Ja. Hoe kan het toch? Die jongen is echt gek. Vorige maand was B nog de liefde van zijn leven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:38 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/B9aZvXGgFgY/?igshid=d8efsg92fasu
Valse opmerking.quote:
Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.quote:
Zoiets kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.
6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Wát een rotopmerking, ik begrijp dat Kelly daar woedend over is.
Want zij gelooooooooooooooooft in ooooooooooooooooooooooonsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:09 schreef -river- het volgende:
Emotionele André Hazes liefdevoller dan ooit over Monique
André Hazes laat er geen gras over groeien: Monique Westenberg is dé liefde van zijn leven en dat wil de zanger dan ook graag met de hele wereld delen.
Op Instagram plaatst de 26-jarige een oude foto waarop het stel te zien is als bejaarden in The Story of my Life. André schrijft daarbij: “Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral. Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man.”
André lijkt emotioneler dan ooit en verklaart Monique compleet de liefde. “Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule”, sluit hij af.
https://www.shownieuws.nl(...)er-dan-ooit-monique/
Dit komt in de beste huwelijken voor.quote:Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule
Laat homo’s erbuiten....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Sorry voor de triple post maar ik erger me kapot. Normale mensen die de behoefte voelen om ten overstaan van anderen iets aan hun vrouw te laten weten, doen dat op hun huwelijksdag. Deze halve tamme kakt gewoon iets uit op een instagram. Wat een homo.
Verpesten, of zoiets dergelijks, is een ‘gewoon’ Nederlands woord, maar je hoort het bijna niet meer omdat mensen gauw denken dat je ordinair staat te vloeken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af wat hij bedoeld met verkankert? Haar uitschelden met het woord kanker.... ?
Als dat zo is snap ik al helemaal niet wat ze daar nog te zoeken heeft.
Je hebt natuurlijk gewoon een edit knop. Kun je je vorige post aanvullenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Sorry voor de triple post maar ik erger me kapot.
Precies dit. Wat een mannetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:32 schreef BE het volgende:
Rondsloeren om maar geen gewone man te zijn. Groots en meeslepend wil ik leven.
Wat een complete zelfoverschatting. :’)
Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:57 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij verwijst hij met dat "vernederd" gewoon naar de situatie rond de aankondiging van hun break-up en zijn relatie met Bridget.
En dan dondert het ook niets of ergens een d of een t staat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.
Dat is wat anders, dat valt imho onder "verkankerd" en "vervloekt".quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij tijdens een ruzie niet vies is van flink wat woorden en schuttingtaal.
Interessant doenerij!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat zijn dat voor mensen die dat soort reacties posten. Wat beweegt hen daartoe? Waarom zo overdreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |