Ik drink ook koffie.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was TWEE keer ziek afgelopen week.
Geen corona.
Na het douchen m’n eerste kop koffie.
Ik ben nu ook ALWEER aan het hoesten en beetje verkouden. Maar ik ben geen corona mietje.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Jojoortje het volgende:
Geen corona.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
Ook maar even een espresso gepakt aangezien ik er niet helemaal bij ben deze ochtend.
Wtffffftwitter:meenaharris twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 07:12:16I swear to god this primary is trying to kill me https://t.co/QWVfYNBl9I reageer retweet
Pieter zwart.gifquote:Op zondag 1 maart 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
Wtffffftwitter:meenaharris twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 07:12:16I swear to god this primary is trying to kill me https://t.co/QWVfYNBl9I reageer retweet
Wel getest? Of hoe weet je zeker dat het geen corona was?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Jojoortje het volgende:
Geen corona.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
Niet geklikt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
quote:
quote:Een nieuwe studie onder 1.099 coronapatiënten in China heeft aangetoond dat het overlijdenspercentage lager ligt dan eerder werd geschat. Gingen experts eerst uit van zo'n 2 procent, het in The New England Journal of Medicine gepubliceerde onderzoek gaat er vanuit dat 1,4 procent van de coronapatiënten aan het virus overlijdt.
Omdat mensen zonder of met slechts milde klachten misschien niet eens de diagnose krijgen, zou het werkelijke sterftepercentage in China nog lager kunnen zijn.
Omdat ik van mezelf altijd weet waar ik last van heb.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel getest? Of hoe weet je zeker dat het geen corona was?
Blij dat jij het zegt. Liever dan dat iemand het zegt die ze allemaal 100% op een rijtje heeft.quote:
2/10quote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blij dat jij het zegt. Liever dan dat iemand het zegt die ze allemaal 100% op een rijtje heeft.
Wauw, wat een goede comeback zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blij dat jij het zegt. Liever dan dat iemand het zegt die ze allemaal 100% op een rijtje heeft.
Een jij-bakquote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik van mezelf altijd weet waar ik last van heb.
Gister het vaginale vocht van Jojoortje getest. Niets mis mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet lijkt me.
Ik haal even een paar experts erbij
@:scrummie2.1
@:zipportal
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gister het vaginale vocht van Jojoortje getest. Niets mis mee.
Bedoel je @Jojoortje ?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Experts. Oké.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet lijkt me.
Ik haal even een paar experts erbij
@:scrummie2.1
@:zipportal
Hallo zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een @Tjacka veranderd niet als ie blauw is, itt andere billenlikkers hierquote:Op zondag 1 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka heeft zijn forum duidelijk niet onder controle. Steekt de draak met allerlei users.
Wat een parodie op een mod is hij toch. Ik zou er haast een topic over openen ware het niet dat we al 3 parodie-topics hebben.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
@:Tjacka heeft zijn forum duidelijk niet onder controle. Steekt de draak met allerlei users.
Wat een parodie op een mod is hij toch. Ik zou er haast een topic over openen ware het niet dat we al 3 parodie-topics hebben.
Heb je backquote:Op zondag 1 maart 2020 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]ja ik krijg behoorlijk de wind van voren in het covid topic!
in cor kan het welquote:Op zondag 1 maart 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Hier is @GGMM het ook mee eensquote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een @:tjacka veranderd niet als ie blauw is, itt andere billenlikkers hier
@GGMM vindt dit ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja moet weer even de rust krijgen @Doublepainquote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je back
Edit: EN DAN VERWIJDER JE MIJN POST
Veranderdquote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lol, kanjerhoerenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef Tjacka het volgende:
Rust weer terug gevonden. Blijkbaar vinden ze in COR niet dat mensen die op kinky.nl staan hoeren zijn.
Hij kan er niet tegen dat jij niet als hem een bitch van @GGMM bent gewordenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
Wel grappig dat @:onlogisch een obsessie voor mij heeft hè!
@:doublepain
@GGMM @Lenny_Leonardtwitter:annefleurdd twitterde op donderdag 27-02-2020 om 16:10:48ik eet kiwi altijd met schil helemaal op ?? https://t.co/NXVA1Getpu reageer retweet
Alleen proleten eten een kiwi met schil.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
@:ggmm @:lenny_leonardtwitter:annefleurdd twitterde op donderdag 27-02-2020 om 16:10:48ik eet kiwi altijd met schil helemaal op ?? https://t.co/NXVA1Getpu reageer retweet
Dat blijkt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen proleten eten een kiwi met schil.
Dank. Gereageerd.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
@:ggmm @:lenny_leonardtwitter:annefleurdd twitterde op donderdag 27-02-2020 om 16:10:48ik eet kiwi altijd met schil helemaal op ?? https://t.co/NXVA1Getpu reageer retweet
Jammer dat ze haar plannen van een paar maanden terug niet door heeft gezet.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
Ik woon niet in R'dam..quote:Op zondag 1 maart 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Welkom bij de club mannen.
@:zipportal kunnen we weer DM'en nu je gecoronariseerd bent?
Door heeft gezetquote:Op zondag 1 maart 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer dat ze haar plannen van een paar maanden terug niet door heeft gezet.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:13:49Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak King met 6-3 van de erg sympathieke Kleermaker heeft gewonnen in ronde 3 van ET1. Ik hoop dat iemand in deze maand de armen en benen van King gaat breken. King is door zijn uitstraling een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
Ontbeten met twee burgers van de Burger Kingquote:Op zondag 1 maart 2020 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Zo lunch ook weer erin
Dikke buik nu voel me net jojo
Smerig dik varkenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ontbeten met twee burgers van de Burger King![]()
Picoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pico![]()
Alles goed pik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice. Zie ik je vanavond weer, gezellig.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker man. Vanavond De Pijp in, Ajax-AZ kijken.
@Lenny_Leonardquote:Het Beatrixziekenhuis in Gorinchem is gesloten. Er geldt een opnamestop vanwege het coronavirus, meldt een woordvoerder.
Medewerkers kunnen nog wel het ziekenhuis in en uit. Meer informatie zal volgen tijdens de persconferentie van het RIVM om 15:30 uur.
15:12
De planningsstaf van de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid is naar het hoofdkantoor in Dordrecht opgeroepen om te overleggen in verband met een mogelijke coronabesmetting in de regio. Dat bevestigt een woordvoerder zojuist, maar hij verwijst voor meer informatie naar de persconferentie van het RIVM om 15.30 uur, die is straks live te volgen via onze nieuwssite.
Nu persconferentie op npo1quote:
RIP maatquote:Op zondag 1 maart 2020 15:31 schreef onlogisch het volgende:
IK REED GISTEREN NOG LANGS GORINCHEM!!!!!
Fijn dat ze het daar ook hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn vanaf nu een soort van lotgenoten
Hopelijk ga jij dan ook als eerstequote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat ze het daar ook hebben.
Wij waren het eerst trouwens! Laat dat wel duidelijk zijn.
Als je hier post en je moet hoesten, wil je dan wel in je elleboog hoesten svp.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat ze het daar ook hebben.
Wij waren het eerst trouwens! Laat dat wel duidelijk zijn.
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:13:49Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak King met 6-3 van de erg sympathieke Kleermaker heeft gewonnen in ronde 3 van ET1. Ik hoop dat iemand in deze maand de armen en benen van King gaat breken. King is door zijn uitstraling een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
YANNICKEDquote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:13:49Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak King met 6-3 van de erg sympathieke Kleermaker heeft gewonnen in ronde 3 van ET1. Ik hoop dat iemand in deze maand de armen en benen van King gaat breken. King is door zijn uitstraling een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
Ook maar even een post gezet. Gelijk met de deur in huis vallen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
YANNICKED
Even kijken of er nog wat te trollen valt in cor allen
Yannick wordt nooit moe van zichzelf.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef Zipportal het volgende:
@:Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 01-03-2020 om 14:13:49Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak King met 6-3 van de erg sympathieke Kleermaker heeft gewonnen in ronde 3 van ET1. Ik hoop dat iemand in deze maand de armen en benen van King gaat breken. King is door zijn uitstraling een schande voor de dartswereld #rtl7darts reageer retweet
Macaroni. Zonder plakken kaas.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
geniale term, want eigenlijk bestaat dat helemaal nietquote:Op zondag 1 maart 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga mezelf helemaal volproppen met spareribs.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook spareribs bestellen. Genot.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga mezelf helemaal volproppen met spareribs.
#NUHETNOGKAN
Potverdikkie.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geniale term, want eigenlijk bestaat dat helemaal niet
Vertel ons alsjeblieft meerquote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geniale term, want eigenlijk bestaat dat helemaal niet
Dat wordt echt behoorlijk kut na een seizoen of 3quote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga even Vikings kijken, NU HET NOG KAN!
(straks weer voetbal kijken namelijk)
Begin nu aan seizoen 5, vermaak me nog primaquote:Op zondag 1 maart 2020 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt echt behoorlijk kut na een seizoen of 3
Ik denk ik waarschuw je even
Ah ja, ik had er even geen rekening mee gehouden dat je infantiel bentquote:Op zondag 1 maart 2020 18:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Begin nu aan seizoen 5, vermaak me nog prima.
Geen probleem maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ja, ik had er even geen rekening mee gehouden dat je infantiel bent
My bad
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
My bad
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
My bad
Onzin. Ben een keer aardig van het pad gegaan van dxm.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoestdrank is ook nog nooit van bewezen dat het werkt
Hele fles achterover geslagen?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Onzin. Ben een keer aardig van het pad gegaan van dxm.
Ik zit aan de drankquote:Op zondag 1 maart 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
@:tjacka
VBL hooligans verpesten het COIVD topic![]()
godverdomme!!
Die met codeine werkt aardigquote:Op zondag 1 maart 2020 18:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoestdrank is ook nog nooit van bewezen dat het werkt
Toen had je nog van die tablettenquote:
Vandaag meteen kunnen betalen bij de supermarktquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door @GGMM op 01-03-2020 18:49 ]quote:Op zondag 1 maart 2020 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 01-03-2020 18:49 ]
Nope.quote:
Goed bezig makker!quote:
picsquote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Drie bolletjes met een hamburger op. Dit keer met normale hamburgers en niet diepvriesellende.
Op ieder overigens een laagje kruidenboter.
Dit keer niet. Ik heb ze al op.quote:
Kruidenboter op een hamburger?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Drie bolletjes met een hamburger op. Dit keer met normale hamburgers en niet diepvriesellende.
Had dan wat cheddar gekocht, wat ijsbergsla, augurkje, gebakken uitjes, gebakken eitje er bovenopquote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
Eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef fetX het volgende:
Wie trouwens bedacht heeft om rozijnen door een salade te doen verdient echt een milde vorm van corona.
Cheddar is echt proletenkaasquote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Had dan wat cheddar gekocht, wat ijsbergsla, augurkje, gebakken uitjes, gebakken eitje er bovenop
Ik moet jou ook alles uitleggen he
Die rubberen neptroep per stuk verpakt in plastic pakjes wel ja.quote:
Gewoon Nutella opsmeren. @JR-Style-93quote:Op zondag 1 maart 2020 19:56 schreef Doublepain het volgende:
Maargoed een broodje hamburger met kruidenboter
Heb het nooit geprobeerd, maar blijkbaar is het lekker???? @:jr-style-93
Zoveel fake news. Jij bedoelt imitatiekaas. Echte Cheddar lijkt daar niet eens op.quote:
Eigenlijk zijn het allemaal grote kinderen.quote:
Ik kijk niet naar die kleutershitquote:Op zondag 1 maart 2020 23:34 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:onlogisch ik ga nu zondag met lubach kijken
Benieuwd of @Tjacka zijn werk doetquote:Op maandag 2 maart 2020 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daarom deed ik het hier.
Ik wil niet net als Scrummie een note.
quote:Op maandag 2 maart 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Jensen kijken zijn zwakzinnig.
Niet alleen @KingRolandquote:Op maandag 2 maart 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgens mij kijkt alleen KingRoland naar die onzin.
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Jensen kijken zijn zwakzinnig.
Dit vat het leven van @onlogisch goed samenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Typisch @:onlogisch
... waardoor iedereen hem uitlacht.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit vat het leven van @:onlogisch goed samen
Je schijnt die mondkapjes ook af te kunnen doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
Als je een mondkapje draagt hoe eet je dan je lunch
Anaalquote:Op maandag 2 maart 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
Als je een mondkapje draagt hoe eet je dan je lunch
Dan heb je er dus gelijk niks meer aan in een grote kantine waar iedereen hoest en niestquote:Op maandag 2 maart 2020 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Je schijnt die mondkapjes ook af te kunnen doen.
Vooral bij je moeder hue huequote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor elk probleem.
Ze schijnen sowieso maar een paar uur (een beetje) nuttig te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je er dus gelijk niks meer aan in een grote kantine waar iedereen hoest en niest
Balkanlanden beste landenquote:Het coronavirus heeft nu zeker twintig van de 27 EU-landen bereikt. Alleen in Hongarije, Bulgarije, Slovenië, Slowakije, Letland, Malta en Cyprus zijn tot dusver geen gevallen gemeld. Ook in de aangrenzende landen Servië, Oekraïne en Albanië zijn nog geen besmettingen geregistreerd.
Gewoon zorgen dat je nu al ziek wordt nu je nog geholpen wordt in het ziekenhuis bij complicaties.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze schijnen sowieso maar een paar uur (een beetje) nuttig te zijn.
Zijn wel veel Chinezenquote:Op maandag 2 maart 2020 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Balkanlanden beste landen
@:Doublepain
uhmquote:Op maandag 2 maart 2020 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je nu al ziek wordt nu je nog geholpen wordt in het ziekenhuis bij complicaties.
quote:Op maandag 2 maart 2020 12:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Balkanlanden beste landen
@:Doublepain
onlogisch is echt een knaken userquote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Onlogisch maakt blunder op blunder op blunder in het grote Corona topic.
@:GGMM
Wat een debiel.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Onlogisch maakt blunder op blunder op blunder in het grote Corona topic.
@:GGMM
inb4 huil-TRquote:Op maandag 2 maart 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
COR / Het grote COVID-19 topic #121 onlogisch kan beter vertrekken
zo, dat zal hem leren!
nee maar echt even serieusquote:Op maandag 2 maart 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat de mods (niet @:Tjacka ) adequaat handelen op al mijn TR's
Nee, zie ook zijn topic over het valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee maar echt even serieus
doe eerst even beetje lezen voordat je onzin roept daar
of zit je te trollen?
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
COR / Het grote COVID-19 topic #121 onlogisch mag blijven
zo, dat zal hem leren!
Ik laat mij niet leiden door massa-hysterie.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zie ook zijn topic over het valt allemaal wel mee.
Hij snapt het gewoon echt niet.
eerlijk zeggen: hoeveel heb je gelezen en bekeken over het coronavirus?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik laat mij niet leiden door massa-hysterie.
3 posts op Facebook van mijn buurvrouw.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerlijk zeggen: hoeveel heb je gelezen en bekeken over het coronavirus?
Dus iedereen blijft permanent af en aan ziek?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
uhm
je wordt niet immuun hoor na ziekte
althans, daar lijkt het vooralsnog niet op
Dit doet hij af met een flauw grapje (net zoals zojuist in het corona-topic toen hij inhoudelijk onderuit ging)quote:Op maandag 2 maart 2020 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerlijk zeggen: hoeveel heb je gelezen en bekeken over het coronavirus?
en hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het te vergelijken is met griep?
Ik moest net al 2 keer niezenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:08 schreef fetX het volgende:
Ik ben ook behoorlijk verkouden.
Alvast RIP aan de nabestaanden.
Als je belooft er goed voor te zorgen mag jij Benji hebben als ik dood ben.quote:
Is er in Leiden al corona?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
Het Coronatopic is wel schitterend leesvoer.
Het is een grote poppenkast.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
meh, niet meer leuk nuquote:Op maandag 2 maart 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
Eerst Ajax, daarna de Clásico. Tegenwoordig is het niet zo dat ik vol spanning wakker word voor Real Madrid v Barça.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik vroeg me gisteren eigenlijk af wat je ging kijken @:El-Stinho , Ajax of toch El Clasico?
hoe groot is jullie noodvoorraad thuis stinho?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst Ajax, daarna de Clásico. Tegenwoordig is het niet zo dat ik vol spanning wakker word voor Real Madrid v Barça.
Nog steeds 0 doden. Je mag beginnen met lachen als we de 3500 gepasseerd zijn in Nederland.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
HAHAAHAH
COR / Overdreven gedoe allemaal
zie net dit topic
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:34 schreef aTypisch het volgende:
HAHAAHAH
COR / Overdreven gedoe allemaal
zie net dit topic
Stijn verwees subtiel naar een post naar mij vanochtend, waarin ik een fout toegaf. Stijn gaf aan dat niet iedereen dat doet. Onlogisch is daar een goed voorbeeld van.quote:
watquote:Op maandag 2 maart 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds 0 doden. Je mag beginnen met lachen als we de 3500 gepasseerd zijn in Nederland.
Ah, zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stijn verwees subtiel naar een post naar mij vanochtend, waarin ik een fout toegaf. Stijn gaf aan dat niet iedereen dat doet. Onlogisch is daar een goed voorbeeld van.
Jij vindt het modden wel goed gaan?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:43 schreef aTypisch het volgende:
ik ga mijn advies nogmaals herhalen onlo: stop met posten en blijf gewoon alleen modden
dit begint erg zielig te worden
Waarom mag ik dan pas beginnen met lachen? Het is in andere landen een stukje langer bezig en daar zie je de gevolgenquote:
Omdat ik ervan overtuigd ben dat het niet erger wordt dan een gemiddelde griepgolf. Dus tussen de 650k /1200k besmettingen in NL en zo'n 500 tot 3500 doden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan pas beginnen met lachen? Het is in andere landen een stukje langer bezig en daar zie je de gevolgen
START DAN ZELF EEN NIEUW ONDERWERP MAN, LUI VARKEN.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen jullie het ook nog over iets anders hebben?
Zoals je begrijpt ben ik blij dat het hier overgaat en niet over Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien over een boek van Nietzsche?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb hier geen woorden voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien over een boek van Nietzsche?
HAHA. Snap je 'm????![]()
![]()
![]()
hoe kom je toch steeds bij die griep?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik ervan overtuigd ben dat het niet erger wordt dan een gemiddelde griepgolf. Dus tussen de 650k /1200k besmettingen in NL en zo'n 500 tot 3500 doden.
Wil je deze man niet lastigvallen met je corona-posts? Hij is een boek van Nietzsche aan het lezen.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe kom je toch steeds bij die griep?
het heeft daar echt helemaal niks mee te maken
maar gelukkig ben je er van overtuigd
dat is ook niet waar, er zijn echt wel overeenkomstenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe kom je toch steeds bij die griep?
het heeft daar echt helemaal niks mee te maken
maar gelukkig ben je er van overtuigd
Dat er mensen ziek worden inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook niet waar, er zijn echt wel overeenkomsten
het is een virus jaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook niet waar, er zijn echt wel overeenkomsten
Similarities: COVID-19 and the Fluquote:
dat is er eentje van jaquote:Op maandag 2 maart 2020 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat er mensen ziek worden inderdaad.
Ik heb een beter ideequote:Op maandag 2 maart 2020 13:57 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch
idee: ik post pas weer bij 500 doden door corona in NL, jij mag niet meer posten na die 500
ja leukquote:Op maandag 2 maart 2020 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Similarities: COVID-19 and the Flu
Symptoms
Both cause fever, cough, body aches, fatigue; sometimes vomiting and diarrhea.
Can be mild or severe, even fatal in rare cases.
Can result in pneumonia.
Transmission
Both can be spread from person to person through droplets in the air from an infected person coughing, sneezing or talking.
A possible difference: COVID-19 might be spread through the airborne route (see details below under Differences).
Flu can be spread by an infected person for several days before their symptoms appear, and COVID-19 is believed to be spread in the same manner, but we don’t yet know for sure.
Treatment
Neither virus is treatable with antibiotics, which only work on bacterial infections.
Both may be treated by addressing symptoms, such as reducing fever. Severe cases may require hospitalization and support such as mechanical ventilation.
Prevention
Both may be prevented by frequent, thorough hand washing, coughing into the crook of your elbow, staying home when sick and limiting contact with people who are infected.
Differences: COVID-19 and the Flu
Cause
COVID-19: Caused by one virus, the novel 2019 coronavirus, now called severe acute respiratory syndrome coronavirus 2, or SARS-CoV-2.
Flu: Caused by any of several different types and strains of influenza viruses.
Transmission
While both the flu and COVID-19 may be transmitted in similar ways (see the Similarities section above), there is also a possible difference: COVID-19 might be spread through the airborne route, meaning that tiny droplets remaining in the air could cause disease in others even after the ill person is no longer near.
niet zo overtuigd ervan dusquote:Op maandag 2 maart 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Post jij maar gewoon helemaal niet meer
Een betere wereld begint bij jezelf, klopt in dit geval.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee
Post jij maar gewoon helemaal niet meer
Waarom zou ik akkoord gaan met iets waarvan ik zeg dat er naar alle waarschijnlijkheid 7x zoveel slachtoffers zullen vallen als jij in jouw post aangeeft.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja leuk
het is een beetje alsof je de statistieken van michael jordan en messi naast elkaar legt omdat ze allebei een balsport doen
en dan gaat proberen te voorspellen hoeveel messi nog gaat scoren
onlo verwijst steeds naar de griep om zijn standpunten/voorspellingen te doenquote:
dat moet hij weten, ik reageer op jouw stellingquote:Op maandag 2 maart 2020 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlo verwijst steeds naar de griep om zijn standpunten/voorspellingen te doen
het heeft niets met de griep te maken betekent niet dat het geen overeenkomsten heeft
halen we hem alleen weer uit de kast als feyenoord een nieuwe keeper kooptquote:Op maandag 2 maart 2020 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
Als Corona erger wordt dan de griep moet @:onlogisch zijn conclusies trekken en nooit meer op Fok! posten.
Dat ben ik en niet Tarado.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onlo verwijst steeds naar de griep om zijn standpunten/voorspellingen te doen
het heeft niets met de griep te maken betekent niet dat het geen overeenkomsten heeft
jaquote:Op maandag 2 maart 2020 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet hij weten, ik reageer op jouw stelling
dat staat letterlijk in die postquote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik en niet Tarado.
Wil je al die dingen niet zo door elkaar halen?
Bijlowquote:Op maandag 2 maart 2020 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
halen we hem alleen weer uit de kast als feyenoord een nieuwe keeper koopt
huh we hebben toch bijlow al??
doet het goed jaquote:
niets iets?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
dus je noemt overeenkomsten, terwijl ik stel dat het niets iets met elkaar te maken heeft
Mja, onzeker. Vond ik de eerste 2 potjes nu ook wel. Maar het ziet er inmiddels wel erg goed uit. Voor mijn gevoel staat hij er al het hele seizoen erin, maar het schijnt dat we ook nog een half jaar Vermeer hadden.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doet het goed ja
vond hem zijn eerste periode maar matig
niets ietsquote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja
dus je noemt overeenkomsten, terwijl ik stel dat het niets iets met elkaar te maken heeft
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM volgende keer een printscreen van je tweet maken. Die klootzakken hebben hem verwijderd.
Oh okquote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die dingen helpen niet tot nauwelijks.
Bron: Deze SC
Oh okquote:Op maandag 2 maart 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die dingen helpen niet tot nauwelijks.
Bron: Deze SC
1 btcquote:Op maandag 2 maart 2020 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dus
Zeg gewoon