Ja, dat is Jensen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
Oprah doet niet anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Robert is irritant. Onderbreek z'n gast om zelf lollige dingen te zeggen en antwoorden in te vullen.
danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
NIET WAAR, hij is afgevallenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme die gek heeft een nog twee keer zo dikke kop gekregen als vroeger
Waarom vraag je niet waarom hij dan kijkt?quote:
waarom?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet waarom hij kijkt?
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?quote:
Wil je een zakdoek?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat je dus wel mag vinden dat hij een dikke kop heeft maar niet dat hij een kwijlende viezerik is?
Nee, ok, dan weet ik genoeg.
Vind ik ook. Jammer dat hij nu een serieuze weg in wilt slaan, daar is hij geen type voor vind ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Paul het volgende:
Jensen was idd eerst leuker, toen met Andre Pronk enzo
Dat moet toch wel lukken, ook al is het Veronica.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Jensen hoopte op 200.000 kijkers. Ben benieuwd !
nee dit moet deel 23 zijn, vorige deel was 22quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom is dit deel 22 terwijl het vorige deel deel 23 was?
Hier snap ik helemaal niks van.
Beter beginnen we gewoon bij 1. 'T is een nieuwe show.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Pas het even aan danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Niet gezocht bedoel jequote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Mini-reeksje gemaakt. geen idee waar de eerste 20 delen zijn gebleven.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
Mini-reeksje gemaakt. geen idee waar de eerste 20 delen zijn gebleven.
Ik ben geen mod hier, zie dit als service.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
Doe gewoonquote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, en ik durf niet te gast-modden.
Maar in VBL wel constant je macht misbruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie man. Die mods hier zijn er toch nooit volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:JeffreyLStevens twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:55:11Jensen is in topvorm hij heeft goed zijn best gedaan voor eerste uitzending #jensenlater #veronica reageer retweet
twitter:jerozund twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:53:06Zit nu 5 minuten #jensen te kijken op Veronica en nu alweer een hekel aan die vent #wateenloser #zondezendtijd reageer retweet
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 04-04-2013 om 22:46:37Robert Jensen is weer goed! Eindelijk weer kwaliteit in Nederland. Dit heeft NL gemist! #robertjensen #veronica reageer retweet
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar in VBL wel constant je macht misbruiken.
I.v.m. irrelevante .gif-afbeeldingen?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welnee heb een TR verstuurd dus de modjes gaan 'm wel aanpakken
Ik wil graag horen op welke grond gif afbeeldingen niet mogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
I.v.m. irrelevante .gif-afbeeldingen?
Van mij mag het hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag horen op welke grond gif afbeeldingen niet mogen.
Dus ik hoef ook niet naar jou te luisteren?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, zie dit als service.
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij het geweten van Fok?
Je kijkt nu niet eens?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het wel terugkijken als het een topshow is.
Nope. Al heb ik natuurlijk wel vrienden in higher places.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus ik hoef ook niet naar jou te luisteren?
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. Al heb ik natuurlijk wel vrienden in higher places.
Beter Andre Pronk of manager Mitchel dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan er ook wel aan liggen dat mij die Moskowitch niets interesseert, maar vooral dat de humor ver te zoeken is.
Wat een tv! Wat een moment! Ongekend!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:04 schreef Paul het volgende:
Jongens, ik voel een traantje uit m'n ogen komen, dit is zo emotioneel
Ik dacht Peter R of Ali Bquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hopelijk de volgende keer een iets minder serieuzere gast + gesprek
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Paul! Eieren, dozijn! Speciaal voor jou!
Het zal me niks verbazen, al die b-BNers komen vast aan bod.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort komen Patty Brard en Christina Curry nog.
Dat zijn nog eens gastenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort komen Patty Brard en Christina Curry nog.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mitchell de manager, dat is zo'n baas.
Jep, die had ik ook gezien hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]Jensen kijkt op FOK! Weblog
Lachen met Jensen!
dit dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 04:26 schreef W00fer het volgende:
Matig interview met meester Bram. Helft van de vragen waren al gesteld in andere interviews.
Tempo lag ook veel en veel lager dan bijvoorbeeld in Oog in Oog met Sven Kockelmann.
Het mag allemaal nog iets meer spicy, want dit is wel mager zo.
Jensen wilde juist meer de diepte in, en minder de lolboek uithangen, maar dat komt dus nog niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 5 april 2013 04:26 schreef W00fer het volgende:
Matig interview met meester Bram. Helft van de vragen waren al gesteld in andere interviews.
Tempo lag ook veel en veel lager dan bijvoorbeeld in Oog in Oog met Sven Kockelmann.
Het mag allemaal nog iets meer spicy, want dit is wel mager zo.
Echt wel. Het zou het topprogramma moeten zijn van de dag voor Veronica, maar er waren zelfs op Veronica 4 programma's beter bekeken dan Jensen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:25 schreef Mani89 het volgende:
Voor een zender als Veronica op zo'n tijdstip is dat niet dramatisch hoor.
Als het maar niet binnen een paar weken van de tv verdwijntquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Echt wel. Het zou het topprogramma moeten zijn van de dag voor Veronica, maar er waren zelfs op Veronica 4 programma's beter bekeken dan Jensen.
Ja de grappen die hij had, zag je ook van een kilometer aankomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jensen wilde juist meer de diepte in, en minder de lolboek uithangen, maar dat komt dus nog niet helemaal uit de verf.
Ik denk dat Jensen het vooral zelf niet snapt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
Klopt, als hij nog enige motivatie in zijn donder zou hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Mensen die nog steeds niet snappen dat Jensen op de radio hoort.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Later Jensen rondom 00:45 geloof ik!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:38 schreef marzman het volgende:
Ik vond het tegenvallen, zowel Robert als Bram zagen er een beetje troosteloos uit. Meer iets voor omroep Max.
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tot nu toe lang niet zo leuk als vroeger
huh? Waarvan dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
SecretStoryWous, dát is godverdomme lang geleden.
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeksquote:
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja was idd een grote fan van Secret Story, word tijd voor een nieuwe reeks
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk gestopt met kijken toen ze de babypoppen-opdracht kregen.Sowieso vond ik Gerard en Karim het beste
...Damn
Haha SBS die huilt over auteursrechtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha ok, ja ik heb m toen helemaal afgekeken.
Dit was toen mijn meest bezocht site, met streams + fok haha
http://secretstory.hole1988.nl/
En morgen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag is Peter R de Vries bij Jensen.
Weet ik veel?! ik snap niet wie er dan komen, of zal Peter R de Vries morgen komen en donderdag een HH?quote:
@Haaibaaike, donderdag dus weer een andere gast. Is geen herhaling.quote:Peter R. de Vries is vanavond te gast in de eerste aflevering van de Robert Jensen-talkshow Jensen Laat, het maandagse zusje van de donderdagtalkshow Jensen Later.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Jensen had Johan vanavond als Suprise Guest moeten uitnodigen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Of dat teringwijf van Bouhlarouzquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Hadden zij geen ruzie met elkaar omtrent het bellen of zo?quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Echt wel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Toch best baas hoe hij erover praat. Eerlijk is eerlijk.
In zijn gezicht iets boller.quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Jensen even dik als altijd, niet dunner niet dikker.
Hij komt wel wat dichter bij Jack dan vroeger.quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Jensen even dik als altijd, niet dunner niet dikker.
Ik was ook vergeten dat het kwam.quote:
quote:Robert Jensen heeft Veronica ook op maandag geen hoge kijkcijfers bezorgd. Zijn talkshow Jensen Laat, met Peter R. de Vries als gast, wist vanaf tien uur ‘s avonds slechts 279.000 kijkers te boeien. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het lukte Jensen niet om de kijkers van Storage Wars, een aangekocht realityprogramma uit de Verenigde Staten, vast te houden. Die tv-show, ook te zien bij History Channel, trok direct voorafgaand aan de talkshow 338.000 kijkers.
Kun je terug kijken op Veronica uitzendinggemist.quote:
Dankjequote:Op maandag 8 april 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
@Haaibaaike, donderdag dus weer een andere gast. Is geen herhaling.
Ali B is best wel tof in zijn theater tour. Dan zie je ook de ware Ali B. Bij televisie optredens zoals bij Jensen is Ali B nepper dan nep.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
vanavond ali B dus ik ga zeker NIET kijken
Wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Jensen geintje wel praatjes te krijgen nou dat Ali B bij hem is.
oei dat is idd wel pijnlijk. Hij had nooit elke dag moeten gaan uitzenden, nu heeft iedereen het wel gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef Mike het volgende:
Jensen: 107.000 kijkers.
Mja, er kijkt al amper iemand naar Veronica en als je zelfs dan nog 7 andere programma's op die zender hebt die gisteren beter scoorden dan Jensen...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef Mike het volgende:
Jensen: 107.000 kijkers.
Mja, er kijkt al amper iemand naar Veronica en als je zelfs dan nog 7 andere programma's op die zender hebt die gisteren beter scoorden dan Jensen...
Hij kan het altijd nog in Belgie proberen net als Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
oei dat is idd wel pijnlijk. Hij had nooit elke dag moeten gaan uitzenden, nu heeft iedereen het wel gezien
Dan sla ik over ! Ik had anders morgen op uitzendinggemist gekeken. Dus hoeft dan niet te kijken!quote:Op maandag 15 april 2013 22:24 schreef Mike het volgende:
Vergeten jullie niet dat Peter Jan Rens nu bij 'm zit?
Oh dat is dus best veelquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is ongeveer even matig als The Next Pop Talent
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen is Hennie Huisman bij Jensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |