quote:Op zondag 1 maart 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie de OP, maar dan met meer oefenen
Bwegh, geen zin in vandaagquote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie vandaag de belastingaangifte doen?
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpesttequote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Denken we nog even aan dit artikel?
https://www.volkskrant.nl(...)t-al-jaren~bbebe909/
Doe ik meest een kwartier voor de deadlinequote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie vandaag de belastingaangifte doen?
Liever niet?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Wanneer is de deadline en wat gebeurt er als je het er na doet?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik meest een kwartier voor de deadline
Nog niet helemaal gelezen, maar die meneer kan best eens gelijk hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 10:50 schreef Molo het volgende:
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpestte
Is toch al aardig hard aan de gang als je de aandelenbeurzen ziet, die kelderen elke dag een paar procent.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegd
1 april, of misschien weer 1 mei zoals vorige jaren.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is de deadline en wat gebeurt er als je het er na doet?
Ah, maar nu staan de Turken (dus Navo) en Rusland weer tegenover elkaar. Dus we hebben weer een kansquote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin van het jaar leek het die kant op te gaan met Iran en VS, maar toen kwam er een virusje die alles weer verpestte
Jup. Ook dat is een cyclus en we hebben weer een aantal relatief ‘vette’ jaren gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de wereldeconomie in elkaar pleurt eerlijk gezegd
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch al aardig hard aan de gang als je de aandelenbeurzen ziet, die kelderen elke dag een paar procent.
Je huis is net van jou... En je hebt geen baan meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop alleen op een crash van de huizenprijzen
Nee, niet alles. Hoewel ik er vorig jaar toch vrij snel mee klaar was.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je niet gebruik maken van de vooringevulde?
Wil juist huizen kopenquote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je huis is net van jou... En je hebt geen baan meer.
Hoe is dat gunstig voor jou dan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
niemand heeft het ook over Erdogeit de grenzen heeft open gezet
Vind het sowieso wel verdacht dat er daar nog geen coronabesmetting is terwijl ze aan Iran grenzen waar het helemaal los gaat.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
Oh zeker welquote:Op zondag 1 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:46 schreef hjansen82 het volgende:
Verspreiding virus in Belgie blijkt lastig door slechte wegen.
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zeker wel
Wordt ook nog een teringbende dat
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.
Ja absoluutquote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat het nieuws in Hongarije al dagen over. Maar ja, die krijgen die mensen ook eerder aan hun achterdeur.
Ja, als ik al jaren op een eilandje leefde met duizenden asielzoekers zou ik er ook wel klaar mee zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.
Zweden ook welquote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grieken zijn er ook klaar mee. Maar ja is ook wel logisch.
Helemaal niks noppes nada, want nederland buigt toch wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Ik vraag me wel serieus af hoe dat gaat lopen
Ook geen idee wat die deal tussen Nederland en Turkije hier nog mee te maken heeft en wat de diplomatieke consequenties zijn
Niet alle Zweden denk ikquote:
Yesquote:Op zondag 1 maart 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Helemaal niks noppes nada, want nederland buigt toch wel.
Zelfde als dat niet alle Grieken of alle Nederlanders er mee klaar zijn..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle Zweden denk ik
Maar bizar hoe daar ook met immigranten omgegaan wordt ja, en andersom door hen met de Zweden
Zekersquote:Op zondag 1 maart 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zelfde als dat niet alle Grieken of alle Nederlanders er mee klaar zijn..
Dezelfde naīviteit die je bij ons ziet, maar nog een tandje erger.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle Zweden denk ik
Maar bizar hoe daar ook met immigranten omgegaan wordt ja, en andersom door hen met de Zweden
Frantics chick is Zweeds dus die ziet en ervaart daar iets meer van immigratiegedoe daarquote:
Of ze testen gewoon slecht.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
In Portugal nog nul cases trouwens. Bijzonder
Nou reizen Portugezen ook niet veel, kan ermee te maken hebben. Maar ze hebben tegenwoordig best veel Chinezen wonen daar dus verwachtte het wel daar inmiddels
Al die reizende Portugezen staan hier in Nederland al in de fabriekenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
In Portugal nog nul cases trouwens. Bijzonder
Nou reizen Portugezen ook niet veel, kan ermee te maken hebben. Maar ze hebben tegenwoordig best veel Chinezen wonen daar dus verwachtte het wel daar inmiddels
Ja dat denk ik ook welquote:
er is kennelijk nogal wat gedoe daar?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Frantics chick is Zweeds dus die ziet en ervaart daar iets meer van immigratiegedoe daar
Kassenbouwers yoooquote:Op zondag 1 maart 2020 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die reizende Portugezen staan hier in Nederland al in de fabrieken
Ja, maar sowieso wijzen alle signalen op een naderende recessie, los van corona.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
De financiele markten reageren natuurlijk ook op de angst die er heerst. Als over een paar maanden de rust een beetje is wedergekeerd met meer kennis over het virus en eventueel een soort van vaccin zullen de koersen ook weer stijgen.
Het is wel kut voor de gene die de aankomende tijd hun onderneming/baan zullen verliezen
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is kennelijk nogal wat gedoe daar?
wijken waar je niet kan komenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is kennelijk nogal wat gedoe daar?
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso wijzen alle signalen op een naderende recessie, los van corona.
Weeniet, wij horen daar in NL niks over.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wijken waar je niet kan komen
dagelijks bomaanslagen
schietpartijen
moet ik nog ff doorgaan?
Correctie, wij krijgen daar niks over te horen want de media en overheid wil niet dat je weet wat je te wachten staat...quote:Op zondag 1 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, wij horen daar in NL niks over.
nee die zitten aan de buitenkant.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je piramide ook een schatkamer voor je ledstrips?
Je hebt ze doorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Correctie, wij krijgen daar niks over te horen want de media en overheid wil niet dat je weet wat je te wachten staat...
Driedubbel, want centrale banken hebben geen gereedschap meer om de economie te stimuleren omdat we al een rente onder het vriespunt hebben.quote:
Klopt, hoor je buiten Zweden heel weinig over.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet, wij horen daar in NL niks over.
Gelukkig heb ik paaseitjes in mijn hamsterkastquote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
Komt allemaal goed schatjes![]()
*getypt in bunker*
Klinkt gelijk als een Mexicaanse kartelbaas in een grindhouse filmquote:
Als ze hun hoofd er maar wel bijhouden.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
We zijn gered jongens
11:17
In de Sint Jans Onthoofding-kerk in Loon op Zand is vanochtend gebeden om een vaccin tegen corona. De mis werd bezocht door een kleine honderd mensen.
Het Brabantse dorp is de woonplaats van de 56-jarige man die donderdag als eerste in Nederland werd opgenomen met het coronavirus.
Ook werd in de kerk een kaarsje aangestoken 'om licht te brengen op plekken waar mensen zorgen hebben', aldus pastoor Peter Luijckx. Met die woorden beëindigde hij een korte inleiding over de maatregelen om verspreiding van het virus tegen te gaan.
Ik word hier heel treurig van.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, hoor je buiten Zweden heel weinig over.
Zoek eens op Joakim Lamotte als je meer wil weten..
https://www.volkskrant.nl(...)an-de-hand~b810bec4/
Dit is een van de weinige artikelen die je in NL gaat vinden erover.
En hier in den biblebelt sluiten mensen hun zinnen graag af met Deo Volente.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Zo zijn niet alleen amerikanen hoor fles
Mijn Aziatische collegae eindigen ook alle mails met 'god bless' en 'if it pleases the Lord' halverwege.. etc. etc.
Werkmails... Wowquote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn Aziatische collegae eindigen ook alle mails met 'god bless' en 'if it pleases the Lord' halverwege.. etc. etc.
Gevaarlijker dan het virus zelfquote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat Corona topic, sommige mensen zijn echt doodsbang.
Doodsbange mensen zijn gevaarlijk.
GIJ VUILEN KUTHOEDER deo volentequote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hier in den biblebelt sluiten mensen hun zinnen graag af met Deo Volente.
Onzin, gewoon zoenend ten onderquote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Frankrijk doet zoenen in de ban
De Franse minister van Volksgezondheid heeft zijn landgenoten opgeroepen te stoppen met elkaar te kussen of innig te knuffelen. Het is een van de maatregelen om verspreiding van het nieuwe coronavirus in het land te voorkomen.
Eerder werd al opgeroepen elkaar niet meer de hand te schudden. De Franse regering heeft de halve marathon van Parijs, die vandaag zou worden gehouden, afgelast. Ook bijeenkomsten met meer dan 5.000 mensen zijn verboden.
In Frankrijk zijn 100 besmettingen geteld. Twee mensen zijn tot nu toe als gevolg van het virus overleden.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GIJ VUILEN KUTHOEDER deo volente
GIJ MOEDERNEUKER deo volente
IK GA KAKKEN deo volente
ik zie het voor me
Gisteren deden een aantal tegenstanders een gebedje in de dugout voor de wedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
komt voort uit die sektarische onderdanigheid voor alles wat vaker de avondvierdaagse heeft gelopen dan zijzelf.quote:
dan denk je al gelijk aan een lekker dampende Tena..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb met een incontinentieverpleegkundige gewerkt die haar mails afsloot met 'met warme groet'
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gisteren deden een aantal tegenstanders een gebedje in de dugout voor de wedstrijd.
Heeft ze niet geholpen
Komt door de warme pis over haar handen...quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
Ik heb met een incontinentieverpleegkundige gewerkt die haar mails afsloot met 'met warme groet'
![]()
![]()
Ja mooi wel hčquote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze halen in China nu ook gelijk alle CO2 doelen....
Zoenen is toch vies en zondig.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Onzin, gewoon zoenend ten onder
Je krijgt het toch wel
In de biblebelt, De Alblas, Alblasserdam. De achtertuin van Buda. Dacht hem nog even te zien staan bij zijn woonwagen....quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gisteren deden een aantal tegenstanders een gebedje in de dugout voor de wedstrijd.
Heeft ze niet geholpen
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan denk je al gelijk aan een lekker dampende Tena..
Yepquote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komt door de warme pis over haar handen...
'scoren' weten die preutse kerkgangers toch alles vanquote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]scoren werkt toch beter dan bidden.
LOLquote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de biblebelt, De Alblas, Alblasserdam. De achtertuin van Buda. Dacht hem nog even te zien staan bij zijn woonwagen....
Alblasserdamquote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de biblebelt, De Alblas, Alblasserdam. De achtertuin van Buda. Dacht hem nog even te zien staan bij zijn woonwagen....
Druipende brei tussen je vingers doorquote:
Volente? ik heb gewoon Dove.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zijn wel dat hele trailerpark daar aan het verbouwen. Staan allemaal huizen nu tussen de woonwagens door.quote:
Huizen op wielen?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zijn wel dat hele trailerpark daar aan het verbouwen. Staan allemaal huizen nu tussen de woonwagens door.
Oh ja, verdomme, je hebt gelijkquote:
Wel mooi en nuttig werkquote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ja Liesje en vertel eens, wat wil je later worden als je groot bent? incontinentieverpleegkundige mam jaja joepie.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'scoren' weten die preutse kerkgangers toch alles van
ja, en van religekkies ook, en van Trump ook, en van corona ook. Het moet een keer afgelopen zijn. We hebben meer dan genoeg om treurig van te worden.quote:
Zitten we bij alle drie voorlopig nog wel even aan vastquote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en van religekkies ook, en van Trump ook, en van corona ook. Het moet een keer afgelopen zijn. We hebben meer dan genoeg om treurig van te worden.
Zulke mensen heb ik geen contact mee.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg ervoor betaaldquote:Op zondag 1 maart 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke mensen heb ik geen contact mee.
Echter ook zat toffe dingenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en van religekkies ook, en van Trump ook, en van corona ook. Het moet een keer afgelopen zijn. We hebben meer dan genoeg om treurig van te worden.
Mja.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eel-storingsklachten
Even wachten maar met aangifte doen.
Krijg je er wel genoeg voor betaald?quote:
Zou zij nooit gepest zijn met maggiblokje?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:46 schreef LTVDK het volgende:
Lekker naar een hijgende Maggie de Blok kijken https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/01/liveblog-coronavirus/
Het kost me weleens moeite om dat ook te zien moet ik zeggen. Dan heb ik echt even iemand nodig die dat tegen me zegtquote:
Definieer "dit".quote:Op zondag 1 maart 2020 11:49 schreef hjansen82 het volgende:
Als dit verder uit de hand loopt dan zijn de rapen gaar. Niet de echte rapen, maar de denkbeeldige rapen.
Komt goed Fles!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het kost me weleens moeite om dat ook te zien moet ik zeggen. Dan heb ik echt even iemand nodig die dat tegen me zegt
Never enoughquote:Op zondag 1 maart 2020 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je er wel genoeg voor betaald?
Ze is minister van Volksgezondheid en ze weegt 400 kilo, België.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zij nooit gepest zijn met maggiblokje?
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schrijft zij vanuit haar piramidebunker.
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is minister van Volksgezondheid en ze weegt 400 kilo, België.
Hooguit met "Maggie HET blok"quote:Op zondag 1 maart 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou zij nooit gepest zijn met maggiblokje?
maar serieus. Als je buiten kijkt, het leven gaat gewoon door. Wij zien hier op fok alleen nog maar corona ;pquote:
daar is die man veelte nuchter voorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom hebben wij geen persconferentie met 7 besmettingen. Ik wil Mark Rutte op tv
We hebben er al 7, we zijn gewoon een gaaf land!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom hebben wij geen persconferentie met 7 besmettingen. Ik wil Mark Rutte op tv
Liever desperado?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
We horen er genoeg bij, ben een beetje klaar met Corona intussen
Gelukkig wel zeg, ik denk dat de volgende Minister President Baudet reeds alle vrouwen en allochtonen in een groot kamp op de Hoge Veluwe in quarantaine had geplaatst.quote:
Dat sowieso, corona is maar een beetje matig piswater.quote:
Ik verwacht eerder Rutte 4 met Baudet op buitenlandse en integratie zakenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, ik denk dat de volgende Minister President Baudet reeds alle vrouwen en allochtonen in een groot kamp op de Hoge Veluwe in quarantaine had geplaatst.
Ja is ook wel zo hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar serieus. Als je buiten kijkt, het leven gaat gewoon door. Wij zien hier op fok alleen nog maar corona ;p
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Coca Cola had ook reeds problemen omdat veel grondstoffen uit China komen en ze eigenaar zijn van het merk Corona.
Dus de Coca Cola is straks op. Hoor je dat @bitterbalquote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Coca Cola had ook reeds problemen omdat veel grondstoffen uit China komen en ze eigenaar zijn van het merk Corona.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus de Coca Cola is straks op. Hoor je dat @:bitterbal
Baudet kun je toch niet mee aankomen in het buitenlandquote:Op zondag 1 maart 2020 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder Rutte 4 met Baudet op buitenlandse en integratie zaken
Moet je straks toch aan de Pepsi.quote:
Nee Trump wel hequote:Op zondag 1 maart 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baudet kun je toch niet mee aankomen in het buitenland
Dan moet je even een coronapatiëntje gaan bezoeken.quote:
Los je thuis gewoon een kilo basterdsuiker op in een liter water, koolzuurgasje erdoorheen, opgelost.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Of met een coke verslaafde gaan zoenenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even een coronapatiëntje gaan bezoeken.
Echt niet. het recept is geheimquote:Op zondag 1 maart 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los je thuis gewoon een kilo basterdsuiker op in een liter water, koolzuurgasje erdoorheen, opgelost.
Ik verwacht eerder Rutte 4 met Baudet op buitenlandse en integratie zakenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, ik denk dat de volgende Minister President Baudet reeds alle vrouwen en allochtonen in een groot kamp op de Hoge Veluwe in quarantaine had geplaatst.
Nee, Jesse Klaver en Rob Jetten types scoor je punten meequote:Op zondag 1 maart 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Baudet kun je toch niet mee aankomen in het buitenland
Ik denk dat "Proberen corona te krijgen" een uitermate omslachtige manier van zelfmoord is. Poging dan toch. Waarschijnlijk zou het je als 30/40er niet eens lukken.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even een coronapatiëntje gaan bezoeken.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los je thuis gewoon een kilo basterdsuiker op in een liter water, koolzuurgasje erdoorheen, opgelost.
Ik help je hopenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat baudet beetje einde verhaal is
Trump is net als dat Baudet zou zijn meer een stem tegen de gevestigde partijenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar land dat Murica, zou hier niet makkelijk kunnen, de bible belt is niet groot genoeg.
Wat kost het?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
WTF, ik krijg nu op fok alleen maar reclames over het corona virus te zien
Geen Dettol ads?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
2 keer de helft en als je het direct betaald slechts een keer het volledige bedragquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer de helft en als je het direct betaald slechts een keer het volledige bedrag
Denk dat die al op is:quote:Op zondag 1 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Kan wel stuk of 200 flessen bij de ah bestellen toch?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had een bestelling gedaan bij de AH, voor het eerst.Had eigenlijk ook nog een 4 pack cola besteld maar ze hadden per ongeluk een 6 pack sinas, en die wilde ik niet. Want ik zag tot mijn afschuw dat cola ook een van de lege plekken in de filmpjes is.
![]()
Nou kopen al die mondkapjes dan!quote:Op zondag 1 maart 2020 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zag gisteren alweer lege schappen en vreemd genoeg ook in deze supermarkt ook de augurken, wil iedereen zuur dood gaan of wat?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Kan wel stuk of 200 flessen bij de ah bestellen toch?
Ik heb de halve berging al vol liggenquote:
Hamsteren!!!!!quote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Jongens. Even serieus hoor. Geen cola meer is wel echt een ramp van ongekende schaal.
Ik functioneer niet zonder
Met wel dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Jongens. Even serieus hoor. Geen cola meer is wel echt een ramp van ongekende schaal.
De bier is nog veilig.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Tuurlijk, USA zou eens een wereldstandaard formaat gebruikenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
Dramatisch trouwens om een pasfotograaf te vinden die ook USA formaat pasfoto's kan schieten :/
1" bij 1"
Naja in Nederland gebruiken ze het ook hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tuurlijk, USA zou eens een wereldstandaard formaat gebruiken
Hoeft ook niet, je hebt nou toch geen baan meerquote:Op zondag 1 maart 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
Monsterquote:Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja in Nederland gebruiken ze het ook hoorHeb het nodig voor een nieuw monsterboekje..
Elke zeevarende die op de monsterrol wordt vermeld, heeft een monsterboekje nodig.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker
https://www.kiwaregister.nl/koopvaardij/monsterboekje
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke zeevarende die op de monsterrol wordt vermeld, heeft een monsterboekje nodig.
De scheepvaart zal over een paar maanden wel helemaal stil komen te liggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker
https://www.kiwaregister.nl/koopvaardij/monsterboekje
Betwijfel hetquote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De scheepvaart zal over een paar maanden wel helemaal stil komen te liggen.
Op de salmiakbolletjes (quote:Op zondag 1 maart 2020 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer de helft en als je het direct betaald slechts een keer het volledige bedrag
Dit soort posts toch maar eens bewaren, dan kan je ze over een paar maanden overleggen als de samenleving op z'n gat ligtquote:Op zondag 1 maart 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De scheepvaart zal over een paar maanden wel helemaal stil komen te liggen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Op de salmiakbolletjes () die ik weleens koop, staat in het Deens: als je er nog een koopt, heb je twee zakjes!
Ja want 100% van de scheepvaart bestaat uit cruise rederijenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check eens wat er met cruiserederijen momenteel aan de hand is.
Dan verander ik mijn naam in Lucifer, zoals het hoortquote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit soort posts toch maar eens bewaren, dan kan je ze over een paar maanden overleggen als de samenleving op z'n gat ligt
En wat win je dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit soort posts toch maar eens bewaren, dan kan je ze over een paar maanden overleggen als de samenleving op z'n gat ligt
Bedoel ik niet, we glijden alleen af naar een tijdelijke status van onzinnige xenofobie en economische recessie, lijkt me dat de transportsector daarvan de eerste klappen op van gaat vangen.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja want 100% van de scheepvaart bestaat uit cruise rederijen
Xenofobie? Geven we hier ook de moslims de schuld van?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel ik niet, we glijden alleen af naar een tijdelijke status van onzinnige xenofobie en economische recessie, lijkt me dat de transportsector daarvan de eerste klappen op van gaat vangen.
Ditmaal zijn de Chinezen het bokje wereldwijdquote:Op zondag 1 maart 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Xenofobie? Geven we hier ook de moslims de schuld van?
Xenofobie is toch angst voor moslims?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ditmaal zijn de Chinezen het bokje wereldwijd
Nee, angst voor vreemdelingen (letterlijk), vaak gezien als angst voor 'buitelanders'quote:
Beide geloven worden misbruikt om geweld te legitimeren, dus beide vind ik mehquote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Xenofobie wordt/werd altijd in 1 adem genoemd met zionisme..
Moslims vs Joden..
Weten is beter dan geloven.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beide geloven worden misbruikt om geweld te legitimeren, dus beide vind ik meh
Maar denken dat je weet, terwijl je eigenlijk gelooft. Dat is echt slecht. Dat is Dunning-Kruger eigenlijk.quote:
Ja en er komen steeds meer Dunning-Kruger mensen dankzij internet.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar denken dat je weet, terwijl je eigenlijk gelooft. Dat is echt slecht. Dat is Dunning-Kruger eigenlijk.
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Op de salmiakbolletjes () die ik weleens koop, staat in het Deens: als je er nog een koopt, heb je twee zakjes!
Sowieso een prima winkel:quote:
Gaat sneller dan Coronaquote:Op zondag 1 maart 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en er komen steeds meer Dunning-Kruger mensen dankzij internet.
Dan kom je hier eten. ik heb ook COPDquote:Op zondag 1 maart 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Zou vanaaf misshien eten bij stiefmonster.maar ze heeft copd dus ik zei dat ik mij toch niet helemaal zo goed voel ( wat ook zo is) nu hoef ik niet
Echt?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan kom je hier eten. ik heb ook COPD
Ze hebben wel een leuke website, maar de winkel is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Sowieso een prima winkel:
https://www.normal.nl/
Vaak wel druk, maar ze hebben een leuk assortiment en ze zijn goedkoop
Ja iedereen die rookt heeft dat per definitie volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan kom je hier eten. ik heb ook COPD
Jaquote:
ik rook niet en heb nooit gerooktquote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen die rookt heeft dat per definitie volgens mij.
Er zijn er ook (nog?) niet zoveelquote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben wel een leuke website, maar de winkel is me nooit opgevallen.
Nee :pquote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen die rookt heeft dat per definitie volgens mij.
hoe heb je het gekregen dan? heb je het erg?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik rook niet en heb nooit gerookt
Oh, dierenrechtenactivisme. Laat maar.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Sowieso een prima winkel:
https://www.normal.nl/
Vaak wel druk, maar ze hebben een leuk assortiment en ze zijn goedkoop
Yep, we hebben onze longen hard nodig om Covid-19 weer uit te hoesten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vrees voor haar wel dat het erg gevaarlijk kan zijn
Voor m'n 16e verjaardag met een strik er omheen van de oudtante van mn moeder..quote:Op zondag 1 maart 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heb je het gekregen dan? heb je het erg?
oh. heb je het erg?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor m'n 16e verjaardag met een strik er omheen van de oudtante van mn moeder..
Nee is vanzelf gekomen rond mn 16e..
Klopt ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Roken is ook een wanstaltige mega afknapper trouwens
Awesome. NIEMAND MEER HANDGEL KOPEN!!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
schadelijke stoffen, zoals houtstof, lijm en verfdampen
Ja of je woont in Rotterdam.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
Andere oorzaken van COPD
Ongeveer één op de vijf mensen met COPD heeft nooit gerookt. Bij hen heeft COPD een andere oorzaak, zoals:
astma, longontsteking en andere longziekten
erfelijke ziekten
schadelijke stoffen, zoals houtstof, lijm en verfdampen
luchtvervuiling, bijvoorbeeld door fijnstof
https://www.longfonds.nl/copd/alles-over-copd/oorzaken-copd
Oh gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb er op zee geen last vanthuis gebruik ik m'n medicijnen met enige regelmaat..
Oh, die groep mensen staat wel vooraan bij de coronaatjes natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
mijn stiefmoeder heeft het wel erg. Heeft ook van die flessen zuurstof staan. Maar gebruikt ze niet zo regelmatig denk ik. maar lopen is wel een ding. ze heeft ook een invalidekaart
ja daarom :pquote:Op zondag 1 maart 2020 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, die groep mensen staat wel vooraan bij de coronaatjes natuurlijk
ja denk veel gebieden in nederland hoor door die fijnstofquote:Op zondag 1 maart 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst toch zo'n onderzoek dat mensen die in Rotterdam en omgeving wonen gemiddeld 7 jaar korter leven, 7 jaar.
Zelfmoord of moord?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst toch zo'n onderzoek dat mensen die in Rotterdam en omgeving wonen gemiddeld 7 jaar korter leven, 7 jaar.
hobbezak.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een sexy pyjama of een hobbezak?
Ik zag het. De dichtsbijzijnde is in Rotjeknor of in hoog catherijnen.quote:
Deze vlieger gaat voor mannen ook op.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hobbezak.
Beste gevoel is dat je de bh weer uit kunt doen
Je bh uittrekken?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vlieger gaat voor mannen ook op.
Noem je bh's nou vliegers?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vlieger gaat voor mannen ook op.
Die in Uutje is voor mij heel dichtbij als ik uit mijn werk komquote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag het. De dichtsbijzijnde is in Rotjeknor of in hoog catherijnen.
K zie mezelf nog wel naar rotterdam verhuizen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Rotterdam vind ik trouwens best leuk hoor. Wil er nog een keer zo'n georganiseerde stadswandeling doen. Vind het alleen een lastig centrum om te shoppen omdat sommige dingen zover uit elkaar liggen
Ik niet nog een keertjequote:Op zondag 1 maart 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie mezelf nog wel naar rotterdam verhuizen.
Waarom zou je zeven jaar korter willen leven?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie mezelf nog wel naar rotterdam verhuizen.
Den haag is niet veel beter denk ik. tenzij je aan het strand woontquote:Op zondag 1 maart 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je zeven jaar korter willen leven?
Beetje 90 worden en wegteren in een verpleegtehuisquote:Op zondag 1 maart 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je zeven jaar korter willen leven?
Woon je daar lekker aan het strand vreet een orka je op, of een enorme kwal of of het stormt en je spoelt de Noordzee in.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den haag is niet veel beter denk ik. tenzij je aan het strand woont
Lekker met poep gooien naar mensen die je niet mag.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje 90 worden en wegteren in een verpleegtehuis
Hoezo kan dat nu niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met poep gooien naar mensen die je niet mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |